Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/26/21 in all areas

  1. 5 points
  2. Ne pregatim de sezonul cald, mai intai cu un ITP la zi. Se fac vreo 4 luni de cand nu am mai scos masina si aveam impresia ca am cauciucurile "patrate". Cred ca de la stat s-au deformat nitel insa dupa niscai km parcursi se pare ca si-au revenit, ce-i drept ca trebuie sa refac si presiunea in roti.
    4 points
  3. Noroc ca nu apar zilnic drumuri noi În România.
    2 points
  4. Simeringuri supape, si la varsta aia, sigur garnitura capac, pompa vacuum si alte garnituri, nici un N42/N46 nu scapa de asta.Uita de segmentare si alte povesti...sigur gasesti pe cineva priceput in Bucuresti sau Brasov sa le schimbe fara sa dea chiulasa jos, e o lucrare de 5-6 ore; dupa ce le schimbi, foloseste ulei doar 0w30, 0w40...
    2 points
  5. Si eu in calitate de possessor de 325i e90(2.5), as scrie cateva impresii personale despre model. Cuplul nu e prea mare, in turatii mici si medii poate parea ca nu prea impinge cum trebuie masina. E si aspirat motorul, deci mai greu cu senzatii tari pe toata plaja de cuplu. Dar odata adus in ture inalte, ofera performante destul de bune, cu siguranta nu este o masina lenesa. Plus motorul este foarte rafinat, silentios la relanti si suna bine in ture. Mie imi place destul de mult motorizarea, chiar daca dupa cum zic unii, ea consuma ceva benzina. As zice totusi ca nu e o motorizare de care sa fugi.O precizare totusi: eu pe toate masinile am si am avut cutie manuala, deci nu stiu cum s-ar simti modelul asta cu cutie automata. 328i este N52B30 de 231 de cai parca, vandut in state.325i-ul din state este tot de 3l. Si da, probabil cea mai recomandabila varianta, daca tot te-ai baga si la 3l, ar fi 330i tot cu N52B30. Iar daca e si e92, are 272 de cai fata de 258 cat are e90/limuzina.
    1 point
  6. 325i pentru e92 a fost in 2 versiuni, pana in 2007 parca a avut 2500 cc apoi 3000cc si 218 cai. Am avut eu, motor ok insa consuma destul, fara prea multa putere. 328i e destul de rar in Europa, cred ca majoritatea sunt aduse din state. Eu intre 325 si 328 as alege 330i, motor mai puternic si consuma la fel ca celelalte.
    1 point
  7. RTTI merge doar pe NBT , nu si pe CIC. trebuie sa ti iei o masina mai noua ( si sa platesti abonament anual pentru RTTI, bineinteles)
    1 point
  8. Waze e folositor in orase iar la drum lung sa vezi notificari de pe traseu dar ATAT! drumurile lungi se fac intotdeauna cu navigatia originala a masinii care e multe peste orice GPS portabil sau aplicatie ( Waze, Google, Navigo, iGo ...etc) sunt care nu pot circula decat cu Waze si cauta tot felul de motive insa in realitate ei nu pot circula pentru ca nu vor sa circule legal si altfel au nevoie de Waze sa-i "ajute" nu compara niciodata GPS ul incorporat al masinii cu A-GPS ul de pe telefon. Singurul avantaj al telefonului e accessul rapid la internet si..... cam atat! cand internetul nu mai este, Waze ul devine aproape inutil
    1 point
  9. Fa o diagnosa cu ISTA si ruleaza Energy Diagnosys. O sa poti vedea daca sunt consumatori care trezesc sau nu lasa sa intre in sleep masina, close current violation, si alte informatii inclusiv starea de incarcare a bateriei pe ultimele 20 de zile si alte detalii furnizate de IBS.
    1 point
  10. Vezi sa nu fie senzorul IBS prostit/defect. Pe ala nu il controleaza nimenea. (!?) ���� :hyper: Daca te intrebi ce consumator o descarca cand sta atunci raspunsul direct este, alarma masinii in "watch mode". Curentul e parca la 50mA din ce imi amintesc. In modul ala intra dupa vreo jumatate de ora de la inchiderea masinii.
    1 point
  11. Dupa ultima interventie in service, pare ca problema s-a rezolvat. Am testat/condus 100 km, la cald si la rece, si vibratia/zgomotul nu a mai fost reprodus. Sper ca asta sa fie rezolvarea. Piese inlocuite: 31607597694 - planetara dreapta 31508653616 - suport diferential dreapta
    1 point
  12. Aia e "surge" ! AdicĂŁ ,din cauzĂŁ cĂŁ nu se pot evacua gazele la fel de repede cum sunt produse , se ĂŽntorc ĂŽnapoi și forțeazĂŁ turbina sa se ĂŽnvârtĂŁ invers . "Backpressure" (contrapresiune), ĂŽnseamnĂŁ rezistența sistemului de evacuare ĂŽn fața gazelor de eșapament produse de motor , scopul final fiind mĂŁsurarea ușurinței cu care se face descĂŁrcarea gazele ĂŽn atmosferĂŁ.
    1 point
  13. Ireal sau nu, daca astea sunt preturile, ce optiuni ai? Cumperi sau nu cumperi.
    1 point
  14. Salut ! Cauta ceva de calitate, care sa fie din sursa singura. Nu vreau sa incep o polemica pe recomandarea care o fac. Poti incerca Shell Helix Ultra 5W30 LL01, Liqui Moly Special Tec B FE 5w30, Ravenol USVO 0w40, Motul 8100 X-cess 5W-40...
    1 point
  15. Trebuie sa stabilesti de la bun inceput pentru ce folosesti masina, masina de toata ziua sau masina de liniute, "curse" sau alte nebunii. Pentru masina de toata ziua iti recomand ulei LL-01 sau LL-01 FE, pentru restul enumerate mai sus te uiti la gama racing( Motul sau Ravenol sau ... ), dar nu utiliza niciodata un ulei cu vascozitate crescuta. Motorul n54 are tolerante foarte mici intre cuzineti si arborele cotit, iar un ulei prea vascos nu o sa ofere lubrifiere buna la pornire, automat o sa apara uzura prematura.
    1 point
  16. Boss, fa tot posibilul sa rezolvi. Cacatul de centura e incomod. Cel mai mult incomodeaza la drum lung si e obositor sa simti ca sta mereu pe tine. Eu zic ca in caz de accident este mult prea evaluata valoarea centurii, ca doar ai airbaguri. Si plus ca daca ai centura, nu prea poti sa te intinzi dupa lucruri prin masina in timp ce conduci. De exemplu, aveam ceva de luat de sub luneta spate si nu aveam chef sa ma opresc. Mi-am dat scaunul la maxim in spate, m-am ridicat cumva pe o parte si m-am intins. Pana nu am dat centura jos, nu am putut sa ajung cu mana sub luneta. Prea ma enerveaza si pe mine centura.
    1 point
  17. Poarta centura, de la porcaria aia chinzeasca de "pacalit" centurile poti muri foarte usor la 60 kmh cand iti sare airbagul si iti rupe coloana cervicala ca nu ai centura sa te traga in scaun. Acum vreo 2-3 ani a murit unul in Bucuresti la 50kmh pe Magheru ca a lovit bordura, masina nu avea absolut nimic doar airbagul soferului sarise si i-a rupt gatul soferului. Avea aceasi porcarie pe care vrei sa o folosesti si tu pe care probabil platise vreo 10 RON la vanzatorii ambulanti de la semafor. 10 RON valora viata lui si probabil ca si a ta daca gandesti la fel.
    1 point
  18. In oras o port,ca mai mereu am luat amenda de la cate un politist pitit dupa cate un colt de strada,dar la drum intins,mai ales cand ii pun pilot automat,atunci nu mai port centura.Sa fim seriosi acum, la drum intins in afara, cati poarta centura?Ca din 100,sunt sigur ca 90 merg fara centura
    -1 points
  19. pe urma sa te astepti sa ramai fara itp
    -1 points
  20. asta este un ulei care se preteaza la masina ta... https://www.motul.com/ro/ro/products/300v-power-5w40--2 dar sa stii ca este scump, 160 lei bidonul de 2 litri.
    -1 points
  21. Alex, eu imi cer scuze ca o sa te critic din nou. Esti sigur de ceea ce se intampla in screen-shoot_ul de mai sus?? Uite eu chiar vreau sa inteleg ce ai inteles tu. Asa ca poti sa scrii romane, daca e necesar; spatiu e. Alea tocmai presiuni in dpf sunt aratate. Dar inainte de toate ei spun ca presiunea ambientala, presiunea din filtru si presiunea dinantea filtrului trebuie sa fie cat mai egale intre ele ca valori. Atat. LYM, cred ca am inteles ce a intrebat. Vroia sa stie daca senzorul sau senzorii se pot verifica singuri cumva; fara sa fie demontati, inlocuiti, bla bla bla. [Cred ca, ce (te) duce in eroare de intelegere este expresia "compare SETPOINTS (value) and real value". Setpoint aici are sensul de valoare de referinta, ca o valoare prestabilita, dar nu neaparat sub controlul tau ci data, creata in sistem, de sistem si comparata cu valoarile reale. Cum ar veni diferentele valori ale presiunii atmosferice (...ca o valoare la un moment dat, al masuratorii, a raportarii sistemului care oricum se intampla cat timp motorul este pornit..) care este un punct de SETPOINT, dar variabil pentru ca tu nu poti influienta presiunea atmosferica, pentru ca e imposibil sa o faci..]
    -1 points
  22. salut. ma confrunt si eu cu o ciudatenie la masina mea.Am efectuat si eu un mic retrofit,am schimbat scaunele standard cu unele recaro.Scaunele recaro au fost fara centuri.Am mutat centurile de pe vechile scaune standard pe cele recaro.Totodata pana sa le montez pe masina, am avut grija sa deconectez bornele la baterie ca sa nu-mi dea eroare de centura.Dupa ce am montat noile scaune,am conectat la loc toate mufele si merge totul perfect,reglaje,tot absolut tot, fara nici o eroare,doar cu o mica dilema pe care chiar nu o inteleg. Masina nu o mai pot pacali cu anulatorul de centura.Il introduc degeaba in centura ca tot piuie.In schimb daca conectez centura masinii din stalp in acelasi lacas e totul perfect.Nu mai vrea sa-mi recunoasca anulatorul de centura sub nici o forma.Anulatorul nu e deteriorat,sau zgariat, a mers perfect pe vechile scaune. De ce nu mai pot pacali masina cu anulatorul de centura?Ce se intampla? Si inca o chestie care poate parea ciudata.Scaunele sunt atat de comode incat daca merg cu 60 km/h senzatia in masina e ca si cum merg doar cu 30 la ora.Efectiv simt ca sta pe loc masina la viteza aia.E normal?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.