Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/25/21 in all areas
-
E al 3 lea set de injectoare schimbat. Nu sunt injectoare noi, sunt sh bune. Da, am luat in considerare schimbarea vremii. Ănainte resetam consumul doar la cald, iar valorile le-am scris mai sus. Problema au fost doua injectoare : Injectorul 2 : valoare +2,95 Injectorul 4 : valoare +1,01 Celelalte doua au fĂŁcut corectii cu minus. DDE avea Ăâ˘i urmĂŁtoarea eroare : 4b10, smooth running controller (valori peste 2.0 la injectoare) DupĂŁ ĂŽnlocuirea celor doua injectoare maĂâ˘ina merge perfect Ăâ˘i scoate un consum bun. (exact atât cât zice producatorul) Din fericire pistonul nu a fost afectat, am remediat problema cât de repede posibil. Sent from my iPhone using Tapatalk Am pus tot Bosch pe acelaĂâ˘i cod. (Celebrele injectoare cu 836 la final) Nu este necesarĂŁ adaptarea din INPA/ISTA. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
nu,sunteti voi la misto se pare.Eu vorbesc doar pe logica.Eu sunt pe bune,da tu esti pe bune? eu am inteles doar ce mi-ai lasat tu sa inteleg.De abia acum te-ai facut inteles,sustinand alta teorie. Si daca ma trezesc cu ani diferiti de fabricatie e foarte simplu,le dau retur si pe mine unu m-au pierdut definitiv ca si client chiar daca sunt un mic pestisor in ocean si neimportant pt ei.Si le fac si antireclama dupa aia. pai asta am incercat si eu sa-i explic colegului Catalin1 point
-
1 point
-
1 point
-
1. Nu, HU_EntryNAV are un modul combox incorporat, daca pastrezi combox pe fibra sunt in conflict unul cu altul si nu iti va merge deloc USB/BT/A2DP. 2. Nu, acelasi raspuns de mai sus. Daca nu vrei sa intervii in cablajul masinii, ai optiunea dupa ce scoti Combox si inchizi fibra acolo sa cumperi de la BMW antena BT si un cablu USB/AUX pe care sa le instalezi la noua navigatie. In acest fel cablurile de la Combox raman in portbagaj nefolosite. LE: si iti mai trebuie un cablu bifilar cu pini MQS de 3 metri sa legi microfonul la navigatie.1 point
-
Eu m am uitat la linkul ala, imi par tot felul de garage owners care se plang ca printre altii bmw le fura painea, De exemplu Tesla nici nu vinde piese , vrei sa-ti repari masina o duci la tesla, nu-ti convine ura si la gara. Nici un producator auto nu e obligat sa-si dea codu sursa sau mai stiu e ce ,ca giga de la colt sa poata face ceva engine map meserias. La urma urmei e imaginea lor, vezi un Bmw in flacari de la softul lui gica pe marginea drumului si imediat faci legatura cu fabrica deci nu sunt implicati, plus in zilele asta cand masinile sunt relativ autonome cu franere automata senzori minuni, nu vrei sa se bage un neica nimeni acolo sa omoare niste oameni Pe acelasi principiu ti ar place sa stii ca la comania x avioanele nu sint reparate de catre mecanici care ai facut training special pt asta sa zicem la boeing ci sunt reprate de unu care crede el ca stie mai bine, si face cum vrea el, ai mai zbura cu ei?1 point
-
Uitati, dau un exemplu on topic asupra discutiilor de mai sus cu telefoanele. Vrei sa cumperi de nou BMW G30 ( nu vorbim de second hand pentru ca nu existi ca si client pentru producatori in cazul asta) dar nu iti convine ca iti ofera calitate slaba la materiale, motoare care nu sunt fiabile, au niste politici duplicitare si poate chiar forteaza oameni sa lucreze in fabrici peste program pentru a scoate cat mai multe masini. Tu nu esti de acord tu lucrurile astea de mai sus. Ce poti face tu ca si (potential) client? Sa le intorci spatele si sa dai din banii tai munciti din greu altui producator, care are materiale pe gustul tau, sunt corecti financiar, iti dau un produs de calitate la pret mai mic, si te lasa sa schimbi si sistemul de sunet cu ce vrei tu. Si gata, ai rezolvat-o. Ahh, poti sa te razvratesti ca nu e corect ce face BMW, ca tu vrei neaparat G30, dar asta nu face decat sa iti aduca tie nervi si timp pierdut. La sfarsitul zilei, e o piata cu diferiti competitori, competitori ce iti vor tie banii. Tu alegi unde sa ii dai, decizia e la tine. E cam de porc sa dai banii si apoi sa te plangi de calitate si sa urli din toti rarunchii ca nu e corect, pentru ca nu iti pune nimeni pumnul in gura sa cumperi un produs sau altul. Nu inca cel putin...1 point
-
Evident, Apple nu mai da nici incarcatoare, despre ce vorbim. Atat timp cat se vinde bine produsul, orice mare fabricant iti taie din calitate dar si cantitate, cat se poate. Cand nu se mai cumpara produsul, atunci incep sa mai si ofere ceva.1 point
-
Poti comanda la BMW orice cod FSC chiar pentru EVO pus pe F10. Firma mea comanda zeci de coduri FSC originale pe saptamana la BMW pentru EVO, HU_EntryNav2, MGU, fara nici o problema. Eu pe masina personala am retrofit de EVO cu toate FSC-urile originale inclusiv Carplay. Daca vrei FSC-uri originale, intreaba-ma, doar A0 este scump dar daca pleci de la NBT il ai deja si ai sa razi 120 original (initial) costa la BMW 0.1 Euro (adica 10 centi sa nu crezi ca e o greseala). 9E, 9F, 9C le ai de la NBT iar 16E si 16F sunt in jur de 60 euro / fsc. Inteleg reticenta romanilor in general de a plati licente software, toata lumea vrea software gratis/crackuit. Ai dreptate, in Romania se dezvolta multe dar principiul tau ca "producem bani pentru ca lucram la firma X" tot furt de proprietate intelectuala se cheama si e specificata clar in Codul Penal. De aia se furau volane direct din fabrica si se vindeau pe OLX la preturi derizorii, ca daca baietii lucrau la fabrica de volane nu trebuiau sa faca si ei un ban "cinstit"?1 point
-
Da, nu sunt obligati. CIne ii obliga? Este afacerea lor si ei decid cum o conduc (evident in limita legii europene sau a tarilor unde isi vand masinile). Daca ar putea sa oblige clientii sa dea masina la casat dupa ce iese din garantie pentru a isi lua o noua masina, probabil ar face-o. Cum nu pot deocamdata, se multumesc sa produca piese de schimb pentru o perioada limitata la fiecare model, si acolo evident cu o marja de profit mare. SI nu este o mentalitate, este exact scopul pentru care exista, nu doar ei ci orice companie. Nu fac produse pentru a multumi oamenii, ci pentru a face profit. Daca acum 30 de ani pentru a face profit insemna sa puna anumite materiale/ motoare pe masina, nu inseamna ca mai este valabil si azi. Lumea se schimba, clientii vor altceva, pietele sunt diferite in gusturi si ei se orienteaza in functie de asta. Scot modele ce cred ei ca vor vinde mai mult ca anul trecut, si mai mult ca acum 10 ani si tot asa. Si daca pot face asta cu costuri reduse, o sa o faca. Nu vor avea mustrari de constiinta ca e calitatea mai slaba a materialelor daca vor vinde mai mult. Tu consideri ca e diferit?1 point
-
Lasa ca nici Audi-ul nu sta prea bine la finisaje. De fapt niciunii. Dar la tot ce tine de gama VAG, m-am lecuit cu finisajele.1 point
-
Corect, face masini care contin si sisteme audio. Sa vii tu apoi sa spui ca faci un sistem audio mai bun la banii pe care tii cere BMW pentru sistemul lor de top este foarte probabil, dar ei nu sunt o organizatie de caritate. Este evident ca isi vor creste marja de profit la fiecare optiune pe care o pui (marja variind pe fiecare optiune) pentru ca scopul lor este sa faca bani, cat mai multi bani. Si pentru cei care cred altceva, scopul lor A FOST INTOTDEAUNA sa faca cat mai multi bani, chair si cand nostalgicii spun ca "odata se faceau masini care tineau cont de client". Nu sunt obligati sa faca masini care tin o suta de ani, este chiar contrar scopului lor de a face cat mai multi bani, asa cum nu sunt obligati sa iti vinda tie masina cu materiale mai calitative, mai rezistente la pret mai mic.1 point
-
Mai aveți garanția mașinii? Contactați dealerul auto. Este o problemĂŁ ciudatĂŁ pentru o mașinĂŁ atât de nouĂŁ.1 point
-
Salut, a fost masurata opacitatea geamurilor fata dupa montaj? De regula masinile au din fabrica opacitatea aproape de limita legala, iar folie 100% transparenta nu stiu sa existe, de aceea intreb1 point
-
Sincer, nu cred. Ai mers f lejer in ultima perioada cu ea? incearca sa-i faci o resetare a adaptarilor cutiei, eventual mergi ceva mai infipt o perioada si vezi daca se schimba ceva.1 point
-
Subscriu la problema. Cam tot e nou pe ea. Termostate, turbina, filtru particule, filtre, ulei Consumul nu scade sub 9-10 media. Cand ii aud pe unii ca un consum mediu de 8 e normal. ... NU E normal ... am doua E61 acelasi M47 pe amandoua ... pe una am consum normal de 5,5% media ... Ce cealalta 10% si nu ii dau de cap. Daca cineva s-a mai confruntat cu problema asta rog a posta rezultatul.1 point
-
0 points
-
Aia e o eroare automata daca trece un timp prea mare de la ultima inregistrare a unei baterii noi, nu are nici-o legatura cu starea bateriei sau cu problema lui0 points
-
Mecanicii aia isi castiga painea asa cum si tu ti-o castigi cine stie cum... Asa ca sa ii cataloghezi pe unii ca fiind Gica.. e greu.. Ce, contesti tu ca ei nu merita sa stie de la fabricant (ca daca modofica codul sursa si se transforma beemveul in vreo nava spatiala.. -de parca arsul vreunui bmw e problema bmw.. asa cum le pasa de lantul lui n47, nu?) inseamna ti-ai dat seama cu adevarat despre ce vorbesc ei, la ce cer acces.. (e doar o ironie ieftina mai sus ) De fapt nici nu stii exact ce are dreptul bmw cu adevarat sa tina secret permanent si ce nu. ...eu am crezut ca bat campii, cand de fapt bat shaua... Hai ca imi scot si barna din oki ca nu am cu, cine discuta.. Pa. (Probabil te duci la dealer sa iti faca masina si daca te cheama de 7 ori pentru o problema nerezolvata, tot de 7 platesti daca ti se cere, ca doar ei sunt cei mai de incredere, nu?)0 points
-
DacĂŁ ești pasionat de reviewuri, ĂŽți recomand canalul de YouTube: Tyre Reviews. GĂŁsești acolo teste cu multiple mĂŁrci in toate condițiile posibile. Ai sa vezi ca cel mai bun cauciuc pentru nevoile tale nu e ĂŽntotdeauna și cel mai scump de pe piața. Eu zic ca este imposibil sa nu te hotĂŁrĂŁști dupĂŁ ce ai sa vezi testele de acolo.0 points
-
-1 points
-
Eu cred ca ai fumat ceva ce nu ai mai fumat pana acum.... Ps.Daca 5 oameni iti spun ca esti beat,te duci si te culci nu o arzi in continuare ca esti treaz.-1 points
-
Pai cat de bune pot fi? Ieftin dai, ieftin ai! Calitatea = pret (mai) ridicat! Ieftin si bun nu exista.-1 points
-
Nu are nici-o treaba bateria cu problema lui! Incepe prin a repara cablajele de la volan, e o problema cunoscuta-1 points
-
-1 points
-
Masinile electrice sunt niste computere pe roti practic si partea mecanica e minoritara comparativ cu cea electronica. Deci probabil ca o sa poti sa faci tinichigerie si inlocuit de rulmenti, bucsi si brate si in alta parte decat la reprezentanta. Dar restul o sa le faci doar la ei - cel putin in prima faza, pana o sa se reprofileze service-urile independente si o sa apara hackerii independenti. Mecanicii o sa aiba nevoie de alte cunostinte, cum ar fi cum sa umble in sisteme electrice de 800V fara sa le strice si fara sa moara sau sa omoare pe altcineva. Training-ul o sa fie facut initial la reprezentanta, deci o sa fie niste ani pana o sa se desprinda service-uri independente cu oameni competenti. In State problema cu reparatul e reala, si nu doar la masini. Cine e interesat sa caute John Deere, care fac niste magarii majore pe partea asta. Si e vorba de utilaje cu care produci bani, nu de masini.. In UE cred ca o sa le mai dea peste bot, n-o sa-i lase sa inchida sistemele de tot.-1 points
-
Inca de la inceput, nu context imbunatatirea cand schimbi injectoarele. Ai pus noi? Ai pus tot Bosch? Le-ai adaptat cu ISTA/INPA? Ai facut afirmatiile astea : Ai schimbat o data injectoare? Acum schimbi a doua oara? Ai luat in considerare schimbarea vremii? Un motor iarna consuma 6-7% mai mult din experienta proprie.-1 points
-
-1 points
-
E foarte simplu: anvelopele cu dot mai vechi sunt mai ieftine. Magazinele vor sa cumpere ieftin și sa facĂŁ profit, cumpĂŁrĂŁtorul final vrea un preț cat mai mic, iar când sunt livrate anvelopele putini mai dau retur.-1 points
-
"Sunt intr-o situatie similara cu una din masini (E90 LCI), cea condusa de fiu-meu . Un prieten mi-a comandat si schimbat releul de bujii cand nu eram in tara. Din pacate a pus releu pentru M47 in loc de cel pentru N47 . Cumva a distrus comunicarea pe LIN a releului cu ECU motor . Apoi, chiar daca am pus releul care trebuie , busul LIN a ramas cu eroare, deci releul nu mai functioneaza. Nu prea stie nimeni, la o prima strigare, cum s-ar putea rezolva problema asta, iar eu nu mai sunt tanar sa ma apuc sa defrisez pe acolo sa caut eventuale probleme cu cabluri, pini pe ecu sau chiar ECU stricat partial ." http://www.bmwclub.ro/forums/topic/191328-varianta-buna-de-bujii-incandescente-ei-releu/page__view__findpost__p__2535932-1 points
-
Daca o cutie de branza are termen de garantie 30 de zile, nu e cazul ca dupa 20 de zile sa o bagi la reducere ca sa nu fii nevoit sa o arunci peste alte 10 zile? Asa si cu anvelopele-1 points
-
Ca sa inteleaga si Romulus ca lumea s-ar duce pana la Bistrita doar ca sa scape de clientii lui de la Bavaria-1 points
-
DOT-ul conteaza. Dar poti sa te trezesti cand comanzi 4 anvelope cu 3 DOT juma an 2020 si una DOT 2021. Caz real. Mai sunt stocuri. Iar cei de la vulcanizari .... sa mai scoata un ban de pe ce lasa cei care schimba anvelopele. Dar, un SH chiar daca arata de nota 10 dar are DOT de acum 5-8 ani ... pericol maxim.-1 points
-
Pai ai ceva complicat de facut de mergi pana acolo? Ulei si filtre stiu sa schimbe si cei de la Bavaria-1 points
-
Tu ĂŽnțelegi se pare doar ce ĂŽți convine ție... Eu am fĂŁcut referire la 2 potențiale magazine online care vând aceeași anvelopa, iar cea mai ieftina va avea probabil dot mai vechi. Autobon de exemplu e un magazin renumit pentru acest lucru: livreazĂŁ anvelope cu dot vechi și dintr-un set de 4 anvelope te trezești cu 2-3 ani diferiți de fabricație.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00