Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/19/21 in all areas

  1. Update: Am ajuns la 65000 km si am facut o noua revizie (filtre + ulei) + schimb placute frana fata (am pus Brembo). Am trecut si inapoi la rotile de vara.
    2 points
  2. Merci baieti pt feedback! Allexinno, exact asta se intampla. Eu fac multe drumuri lungi unde o alerg destul de mult. Completez 1L la 3-4000 de km. O sa incerc Liqui Moly Top Tec 4200 sa vedem cum se comporta. Eu fac revizia la 12-15K km. Mereu am facut asa de la E46 incoace si nu am avut probleme. Merci pt sfaturi!
    1 point
  3. Eu stiam ca e incalzit in rezervor, cel putin asa cred ca aveam la MAN.ul meu, dar ma rog probabil merge si cu niste bile de rulment in rezervor, posibil si un excentric ca la moara cu ciocanele sa vibreze
    1 point
  4. Confirm si eu , preturile sunt acolo, dar sa tii cont ca sunt oarecum la pachet, pe partea de manopera ma refer. Gen tampoane motor- 900 lei ala e costul lor fara manopera, ca probabil daca da motorul jos e clar ca nu te mai taxeza inca o data. Si restul ...., te prinzi tu.
    1 point
  5. Preturile sunt cele normale din piata. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  6. Cam 2000 euro investiti doar anul acesta in ea (din pachetul M lipsesc doar bara spate si plafonul). Jantele sunt reconditionate de mine. Functional, ca si comparatie cu trecutul, in momentul de fata am curaj sa merg cu ea pana in Germania (benzina, gpl si pedala). Insa, inca nu este asa cum doresc eu.
    1 point
  7. Problema ta este de la anvelope, jantele sunt OK. Pentru e46 se monteaza 225 45 17, ce ai tu este dimensiune de seria 5 e60 sau X1 e84
    1 point
  8. Am vazut acum 15 ani un sofer de microbuz care, dupa ce a facut plinul, cand sarea pompa, mai punea mana pe microbuz si il impigea stanga/dreapta sa il balanseze cu scopul de a sparge bulele de motorina pt a mai putea turna cativa litri si astfel sa nu sara pompa prea repede. in jumatate din cazuri asa fac si eu. Eu doar daca plec la un drum de peste 400 de km, atunci iau o mica pauza de 10-15 minute. Mi se pare ca luand pauze as irosi toata stradania anterioara.
    1 point
  9. Parerea mea ! michelin ,nokian , continantal , dunlop , bridgestone ,goodyear , bf-goodrich , vredestein , viking ,..etc , pe urma gama poloneza/ceha dupa china si dupa reconstruitele ( nu recomand reconstruite) , toata ziua lucrez cu ele , echilibrari ... reparatii ... etc .. nokian este moale si are aderenta buna iarna dar imbatraneste prematur , goodyear face figuri la gramaj si se duce repede banda de rulare ... incepe si bata prematur , continental este ok in timp , michelin au inceput si ei sa o dea de gard cu echilibrarea dar inca sunt in top din cauza materialului folosit .. sunt elastice , bridgestone sunt cam rigide dar in rest sunt ok la gramaj si aderenta , bf-goodrich sunt niste anvelope destul de bune chiar peste multe marci dar raman totusi jos din cauza clasamentelor care sunt ( cumparate ) ... pe tema asta este mult de discutat si am omis cateva marci , aaa sa nu uit , de exemplu goodyear fabricat in turcia nu este acelasi cu cel fabricat sa zicem in spania -valabil si pentru alte marci de renume pentru iarna recomad cu caldura anvelope cu dot cat mai nou pentru si nu asa scumpe pentru ca oricum nu alergam ca vara si oricum sunt folosite circa 4 luni pe an si in rest stau degeaba si dupa un timp ... circa 4-5 ani nu mai sunt aderente asa cum trebuie ( vara trebuie pastrate la racoare si ferite de soare ) cunosc persoane care le pastreaza peste vara in podul casei unde sunt 50-70 grade vara ) ... stau ca la cuptor pentru vara ceva aderent pe umed/ploaie si uscat si tot odata usor elastice sa protejeze articulatia masini , gen michelin sau continental sau bf-goodrich repet , este doar parerea mea , fiecare face cum doreste pana la urma .. mai este vorba si de buget pana la urma.
    1 point
  10. Cred ca ala e pret de dealer. In Anglia ni gasesti mai ieftin? Stai sa pornesc VPNul.. Multumesc Wyktor de parere. Trebuie analizat "pacientul" AdBlue bine de tot.
    -1 points
  11. Am zis si eu asa din disperare; e naspa sa auzi ca ureea (ce chimical o fi acolo..) se poate decanta la fundul rezervorului! ..iata ca am gasit un articol conex; studiu despre eventualele depuneri care au loc proponderent la temperaturi mici fata de temperaturi de regim (mari); un derivat al ureii... nu stiu daca BMW a rezolvat potentiala problema, ideea ar fi ca depuneri pot avea loc.. in filtru. https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s40825-016-0042-2.pdf Mai continui sa caut despre injector ceva oficial si solutiile altora pe langa ce s-a spus aici deja. [Wiktor ce e si mai naspa e ca de capatul furtunului trebuie atarnata o greutate ca, capatul acestiua sa stea cat mai pe fund.. si nici sa nu se inoade prin rezervor nu vrei.., ceva dintr-un material neutru- inox-obligatoriu. Nu vrei sa contaminezi lichidului )))magic((( ; poate o piulita indeajuns de grea.. am scris asta in cazul in care le-am dat altora idei (mai disperati ) si dau in alte alea]
    -1 points
  12. Corect foarte corect. Pana la urma punem in motoare un ulei Full Sintetic! Si ce inseamna asta in cei mai simpli termeni? Ca este acel ulei care "creste" in volum sau care are in compozitie polimeri care au "prostul" obicei de a adera la diferite metale din locurile unde pot aparea frecari in motor, peretii cilindrilor.. (intra in honnigul ala care trebuie sa fie acolo pe viata motorului.. ) si stau acolo pana treaba se schimba si le trece vremea.. si apar conditii nefavorabile si atunci se duc.. e clar ca 6k km e absurd sa faci schimbul! Numai ala mineral trebuie schimbat la 5k. Dar asta nu inseamna ca siteul nu este bun. Pe genul asta de siteuri oameni cu mai mult timp disponibil (si intelegere) discuta altfel posibilele probleme din motoare! Iar restul trebuie doar sa plece capul intelegand. Si cum am mai zis si in alte posturi, ultimile probleme ale fabricantilor de ulei nu erau sau sunt aditivii (dai in mama lor ca pot combina si amesteca aditivii mult si bine..) numai ca baza adica ceea ce le tine impreuna se cam rupe.. iar probabil, posibil cea gasita de Shell e una care face treaba bine.. (Unii fac aditivare la ulei full sintetic )
    -1 points
  13. Ce zice Boaska nu zice gresit deloc: "Since the 32.5% urea solution used in SCR systems has a freezing temperature of -11°C—which is not acceptable for colder climates—the storage tanks, tubing, pumps, etc., need to be heated." Doar de antrenament am citit asta aseara. E pentru mintea a aproape tuturor: https://dieselnet.com/tech/cat_scr_diesel_urea_dosing.php Am gasit analiza muult mai "grea"; o aa ii pun linkul aici sa vedeti ce complicata sta treaba. Se pare ca vor fi in viitor doua injectoare in filtru pentru eficientizare si probabil prevenirea blocarii. (Dar cine are bani de alta metoda de eliminare noxe pentru masini facute in 2021?? ) Edit: Asta e studiul cu doua injectoare in filtru: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1364032119308238 PDFul din pagina de sus nu se poate pune aici fiind prea mare.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.