Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/29/21 in all areas

  1. Eu unul din cauza acestei probleme m-am saturat , nu o sa mai iau xdrive nici daca ma mut in Finlanda la Moș CrĂŁciun ... E60 ul așa l-am nimerit , dar F01 nu știu ce am avut in cap cand am luat xdrive ...si nu e numai asta , multe piese sunt diferite si mai scumpe , nu se merita decât pt cineva pasionat de xdrive , pe mine unul m-a ajutat de vreo 2 ori xdrive ul pe la Bansko cand a nins f mult ... cu e60-ul , la F01 o am din 2016 si nu țin minte sa ma fi ajutat vreodatĂŁ Ma ajuta doar sa pierd mult la revânzare , ma chinui sa dau e60 ul de vreo 2 ani , cand aude lumea E60 din 2008 xdrive si 3000 cmc fuge ca de naiba ... am bĂŁgat in ea si vreo 5-6000 euro in total am toate facturile si nu cred ca iau 6000 acum pe toatĂŁ masina Am uitat sa mentionez , de cand am luat cauciucurile acelea 4 la fel aceeași marca , acum vreo 2-3 luni cu F01 , am luat o groapa pe splai aproape de intersecția aia renumita dupĂŁ târgul Vitan ... cred ca avem 70-80 ... direct cauciuc tĂŁiat , cumpĂŁrat iar a doua zi 4 la fel , iar 3800 lei pe geam , ca de , e xdrive trebuie aceeași uzura ...
    2 points
  2. Da,trebuia sa le prindĂŁ cu șuruburi de 17,și cuplu 120.
    1 point
  3. Fiind prima masina, te sfatuiesc sa iei un VW GOLF la bugetul tau. Orice masina vei lua din 2000-2004, va avea minim 300 000 de km etc si iti va cere bani constant. Am avut E46 cu motor de 2000cc 150 cp, motor foarte bun, fiabil, consum bun, etc. E greu sa-ti zic ce defecte apar la o masina de 20 de ani si 300 000 de km. Ar putea sa pice orice la ea pompa de apa, turbo, compresor klima. Eu zic sa te mai gandesti un pic.
    1 point
  4. Probabil o sa se rada dar verifica si presiunea in roti sa vezi daca e conforma, eventual si o geomentrie. La o masina asa grea si presupun roti destul de late, conteaza si asta destul de mult.
    1 point
  5. s-a suparat colegul @lym si vrea sa testeze twins tech
    1 point
  6. Salut, Eu am montat pe e92 amortizoare si flanse Bilstein acum vreo 3 ani si totul este ok. Cele vechi erau bune, dar am preferat sa le pun noi.
    1 point
  7. Salut . Eu știu ca la xdrive nu se potrivesc jantele normale de la F10 ... adicĂŁ așa am si la E60 530xd si la F01 xdrive , eu știu ca trebuie jante de xdrive . Si anvelopele cand le-ai luat pe cele de 19 , le-ai luat aceeași marca fata spate? Ăntreb pentru ca si eu am pĂŁțit la fel la F01 , am 245/4519 pe fata si 275/40/19 pe spate , din pĂŁcate prima data cand i-am luat anvelopele de iarna , știam ca trebuie sa aibĂŁ toate aceeași uzura , si am luat 4 anvelope noi ... doar ca fiind dimensiuni diferite , am luat o marca pe fata si una pe spate ... deci erau Hankook pe fata si Dunlop pe spate ... Din cauza ca profilul lor era diferit ( si probabil era diferit cu mult ) la primul drum lung , Bucuresti - Genova - Bucuresti , a ĂŽnceput sa dea exact aceleași șocuri , dar fine , abia se simțea ... cand eram deja spre drum spre casa a ĂŽnceput sa facĂŁ ceva mai rau ... evident ca nu mi-am dat seama care e treaba si am ĂŽnceput cu resetĂŁri adaptĂŁri cutie transfer ... mergea bine 50 km , apoi iar fĂŁcea ... vizite pe la toți mecanicii ... deja ĂŽncepusem sa o blestem si am zis ca nu mai iau in viata mea marca asta deși sunt pasionat de mic .... era culmea sa se strice cutia de transfer , masina era cumpĂŁratĂŁ din Reprez Bmw Dreieich ( Frankfurt ) cu 53.000 km reali 100% ... Si chestia asta cu cauciucurile s-a ĂŽntâmplat pe la 80.000 km ... Noroc ca am citit undeva aici pe forum despre marca cauciucurilor nu neaparat doar uzura si dimensiunea . Am fost am luat altele noi , aceeași marca de data asta si nu a mai fĂŁcut nimic instant cum am plecat de pe loc ... De atunci ( 2018 ) si pana acum nu a mai fĂŁcut absolut deloc , are 112.000 km acum . ĂncearcĂŁ sa ĂŽmprumuți de la alt F10 xdrive , de la un prieten ceva , jante de 19 xdrive sa le pui putin la tine sa vezi daca mai face .... si da , pana rezolvi problema cu cele pe 19 , pune-le repede ĂŽnapoi pe cele de 17 , nu mai merge așa , strici cutia de transfer .
    1 point
  8. Nu conteaza cat de vechi esti pe forum, atat timp cat il vizitezi, citesti si intelegi ce ti se spune, "Vezi pe stalpul de la usa soferului dimensiunile de jante si anvelope recomandate de producator. Nu merge cu ea asa pentru ca ii poti face praf cutia de transfer sau si pe aia de viteze. Daca ai M pachet, vezi ca pe spate ai jante mai late decat pe fata." Nu ai ce sa reglezi. Poate merita sa te interesezi daca sunt mai scumpe jantele si cauciucurile de 19 decat schimbul PERIODIC al cutiei de transfer...
    1 point
  9. Am reusit in weekend sa codez niste chestii: - plierea oglinzilor cand tin apasat pe butonul de inchis - deblocarea cheii din contact cand tin apasat pe butonul start/stop - inchiderea automata a trapei daca inchepe sa ploua
    1 point
  10. http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/drinks.gif pentru o lume mai buna..
    1 point
  11. Aici discutam alte probleme și nu cred cĂŁ v-a cerut cineva vreo pĂŁrere ĂŽn legĂŁturĂŁ cu "swirl flaps". Dar dacĂŁ o sĂŁ mai vreau sa fac vreun experiment bĂŁdĂŁran pe mașina mea, o sa discutat cu dumneavoastrĂŁ, experților! PânĂŁ atunci, haideți sĂŁ discutĂŁm despre problema pt care a fost topicul deschis. Așa cĂŁ dacĂŁ vrei sĂŁ vĂŁ mai bĂŁgați ĂŽn seama, spuneți.ne parerea dumneavoastrĂŁ de profesioniști! Cu stima! (Pt posturile de dinainte, bineĂŽnțeles)
    1 point
  12. Nu e nimic de aflat. Astea sunt consumurile cand e aglomerat. Uite consum ocazional la masina pe benzina, cu 500kg si 2 cilindri in minus fata de a ta. Am ajuns acasa cu 16% dupa vreo 2 ore prin Bucuresti. Noroc ca se inserase bine, traficul a scazut si am imbunatatit media.
    0 points
  13. Apropo de condusul inconstient. Oricat de tare as merge, cel mai frica mi-e de acvaplanare si incetinesc tare de tot. Pe DN1, cand ploua tare, la vreo 5-10-15km sud de Comarnic se formeaza niste mici raulete transversale pe sosea cu apa care se scurge de pe dealuri. Intrau inconstientii cu harburile si opincile, cu peste 100kmh, de ma miram ca nu moare niciunul.
    0 points
  14. Aceeași problema și la mine cu bâlbâiala la accelerare fina in turații mici 1500-2000. Eu am considerat cĂŁ e de la mizeria din egr, clapeta și galerie. In acest moment sunt cu mașina demontata. Aștept sĂŁ se urce galeria sa o montez. Eu cred cĂŁ aceastĂŁ curĂŁțare va rezolva problema. Și am uitat sa spun...era un jeg de nedescris in piesele mai sus menționate. Ăl puteai lua cu lingura. Ănainte de remontare, am hotĂŁrât sĂŁ elimin și clapetele de pe galerie. Prin simpla taiere de pe axul lor, fara dopuri și alte improvizații. O sa revin cu post dupĂŁ ceva teste când e gata mașina. Cu stima!
    -1 points
  15. Poate F30 se simte mai ââŹĹbarcaââŹÂ decat E90 si din cauza anvelopelor care sunt mai inalte (205/60 r16 fata de 205/55 r16), nu doar din cauza suspensiei. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  16. mda pe prima banda numai gropi si cratere..... , eu sincer as prefera sa merg cateodata si cu 80 pe prima banda dar nu pot, asa ca merg cu 100 pe banda 2 si din spate vine un obosit cu jipu lu nasisu si baga flashuri, baga semnale, gesticuleaza ca un bou, gropi cat cuprinde sau camioane pe prima banda deci urci vrand nevrand 110/1120/130 si te uiti la bou cum se lipeste ca naveta challenger de tine si simti cum iti vine sa-i dai cox pana ii rupi guma de pe acceleratie sau decolezi pe orbita fereasca domnul sa ai vreun bemveu deala luat de la groapa de gunoi din europa.... ca trebuie sa te bagi in pamant cand trece seful garii pe langa tine, e46 besi mai lache ca te fac in sange cu jipu meu sint ranger....vine cu un x3 sau x5 deasta cu 2.0d si zice ca tot ce zboara se mananca eu pe unii nu ii inteleg, poate ca au bani si sunt la primul lor bmw care trebuie sa fie din catalog, la fel ca viata lor in capul celor cu top scores, eu unul nu cumpar un lucru ca apoi sa il ponegresc ca e naspa si are si culori slabe si telecomanda nu bate din piscina.... imi place il iau nu imi place sau am dubii nu ma bag...nu ma trezesc uimit de dimineata mama da ce bot lung si fata de cyborg ai fata mea dupa ce aseara am rupt salteaua in alta ordine de idei twin turbo nu e biturbo si motoarele de 2.0 de pe f la turatii peste 2000rpm si 100kmh se linistesc sunt silentioase, mai mult ma deranja la f30 zgomotul la aeroterma decat motorul, nu stiu poate eu aveam dubluclimatronic si daia, sanchi http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/LMAO.gif apropo de ranger, ford ranger pe firma care nu e al tau, nu ai bagat nimic in el, dar datorita calitatilor tale infinit superioare celorlalte fiinte pamantene esti sef , manager, cunosc personaje deastea care se plictiseau la orele de matematica si plecau, probabil mintea limpede si odihnita i-a facut sefi manageri, astia au voie sa mearga cu 170 pe sosea? ca daca ii depasesti incep sa dea falshuri claxoane sa bata cu pumnii in volan, nu inteleg noua ordine mondiala , oare am intrat in era incompetentilor si cu cat esti mai tut esti mai bine recompensat in societatea asta? adica e frumoasa expresia folllow the river dar daca este vorba de dambovita totusi nu se poate sa nu intram in dansa? nu cu masina beti... gen sau daca sifonam bani publici nu putem sa mai lasam si ceva pentru gropi in loc sa ne luam de toti jip si sa daramam in santuri restul amaratilor de pe strada? probabil ca nu, ne schimbam doar blana nu si naravul, cine a spus asta eminescu nu? eminescu jur
    -1 points
  17. Salut, poti pune TRW pt ca oricum dai cu ele in aceleasi gropi....
    -1 points
  18. EGR e gresit spus, mai exact racitorul de la EGR. Vezi ca au fost (si inca sunt) campanii de rechemare pe acesta, iar in cazul in care se defecta, urmarile erau cam cele din poze si, in cazuri extreme, luat foc masina. Nu zic ca de acolo e, dar poate fi o posibila cauza.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.