Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/08/21 in all areas

  1. RefĂŁ-i unghiurile și mergi ușurel cu ea o perioada, ĂŽncearcĂŁ sa o ĂŽnțelegi. 120km/h prinde orice mașina, chiar nu poți spune ca un 320d e racheta. DacĂŁ ti s-a pus pata sa o schimbi, schimb-o și gata, dar incidente poți avea și cu Mazda. Acest ultim incident e clar legat de faptul ca erai amețit, nu are treaba mașina. Lasa mașina acasĂŁ când mai iei in oraș, ia un taxi, oricum e mai ieftin decât reparația masinii. Conduc BMW toți cocalarii cu 7 clase și nu le fac pachet, și tu baiat inteligent ĂŽți faci probleme ca mașina nu e pentru tine. Bucura-te de ea pur și simplu, ai doar un blocaj psihologic cĂŁruia se pare ca ii dea prea mare importantĂŁ.
    4 points
  2. Sau poti lua trenu..ca la masini vad ca esti paleta.
    4 points
  3. Și Mazda 6 va lua borduri când conduci bĂŁut cu 120 pe drum virajat și curbe tĂŁiate.
    4 points
  4. Poti incerca si moto acolo cred ca vei fi ceva mai atent.
    3 points
  5. Eu iti recomand un doctor ceva. Masina nu are nimic, doar niste anvelope noi trebuie, nici macar sa o schimbi nu trebuie.
    2 points
  6. https://bmwfault.codes Uite un tool util, baga codurile si vezi pe coloana Fault info, dai click pe View, iti explica exact ce sa verifici.
    1 point
  7. Sa nu te superi oe mine dar te cam contrazici Chestia e ca sunt perfectionist si nu vreau sa am o masina care nu e ok technic Si tu mergi cu anvelopele alea??? La ce noroc ai cauta anvelope doar cu A la franare.
    1 point
  8. Salut, mai bine pune pe 17,am auzit ca rezista mai bine la borduri . Ontopic: E decenta oferta, cauta si pe online, ce acolo nu sunt firme de genu ca la noi?
    1 point
  9. Mi-a placut paralela facuta cu femeia
    1 point
  10. Aici discutia e fara frana de mana, situatie nerecomandata pe teren inclinat dar totusi practicata uneori. Pana la un anumit unghi de inclinare al terenului o compresie buna ar trebui "sa tina" chiar fara frana de mana actionata. Se poate lua ca si un test "la botul calului" - fixeaza masina pe o panta (nu stiu, 10° sa zicem), las-o in viteza (tr.1) ...si daca dupa 2-3 minute da un sughiț si inainteaza singura 20cm, fenomen ce se repeta dupa alte 2-3min, e clar - compresia scapa (indiferent ca diesel sau benzinar)
    1 point
  11. Iti inteleg frustrarea si faptul ca "stai cu ochii pe mine ca pe butelie" dar chiar nu am inteles la o prima vedere descrierea aliniatului 1. In rest, vesti proaste Bimer - m-am confruntat cu fenomenul si stiu cum e sa umbli cu "boc-ul" de lemn in portbagaj - adica un cub de lemn ce il fixam sub roata imediam ce coboram de la volan, tocmai, ca imi stiam compresia praf si stiam ca pe teren inclinat masina mi-o va lua la vale. Cam in aceeasi situatie as fi acum - nu imi fac timp sa-mi reglez sabotii frana de mana, practic frana de mana e zero dar evit sa parchez doar "in viteza" pe zone inclinate desi imi stiu motorul in mintile lui. Ar fi prea de tot sa ma dau jos din BMW cu boc-ul in mana si sa-l fixez la roata. Vezi Bimer ca sunt chestii auto pe care nu le vei gasi pe site-uri, tin doar de experienta. Si astea nu le gasesti citind ci doar trecand prin ele. PS - fenomenul se intampla cu un motor care imi consuma un litru ulei la 100 km (o suta) ...nu o mie. Practic ma costa mai mult uleiul decat combustibilul per suta de km.
    1 point
  12. Nasol. De avut in vedere segmenti/supape. De regula sunt segmentii "de compresie" dar nici cei "de foc" sau cei "de ungere" nu sunt prea sanatosi.
    1 point
  13. Poti merge linistit pe Continental.
    1 point
  14. Cu moto e dintr o singura ĂŽncercare,la borduri.A doua nu mai existĂŁ.
    1 point
  15. Salut, eu le-am vopsit pe ale mele. Negru lucios. Materiale: -diluant pentru degresare (foloseste manusi, orice urma de grasime strica tot) -spray grund pentru plastic -spray vopsea pentru plastic -spray lac (nu-l recomand, e suficienta vopseaua) Policolor, 10 lei / tub spray, in Craiova, . Trebuie sa ai rabdare, putina indemanare, spatiu inchis, ferit de soare si vant. Daca nu, colantare, insa pretul este de 10 ori mai mare. Si inca ceva: sa le lasi sa se usuce cateva zile, altfel le montezi cu amprente.
    1 point
  16. ai dreptate. de multe ori se vand mai ieftin la noi decat afara ceea ce e paradoxal, avand in vedere cheltuielile cu importul si marja de profit a revanzatorului . dincolo de schema cu TVA. oare clientii samsarilor chiar nu vad logica asta simpla ?! iei masina direct de la propietar, de la noi ori de afara ; dupa ce o verifici la service. ieftin si bun nu exista .
    1 point
  17. Pai 4 cauciucuri,6-7 sute.Plus ce o mai fi rupt pe dedesubt. Eu zic sa te mai gândești la autobuzu ala...
    1 point
  18. Problema e in alta parte cand dai cu masina de 2 ori intr-o luna,nu sant de vina nici marca masinii ,nici gumele uzate,e vb.strict de sofer.
    1 point
  19. ??? in sensul giratoriu nu prea e cu *prioritate de dreapta*! Sensul giratoriu e pur si simplu o intersectie. Benzile de circulatie sunt in afara intersectiilor. In intersectii sunt marcaje de ghidare !
    1 point
  20. 1 - adica cum nu mai tine compresia in rampa - parchezi pe relief inclinat (fara asigurare frana de mana si schimbator tr.1 sa zicem) si masina oprita "o ia la vale" cu smucituri ritmice ? Compresie poti scapa pe la orice orificiu "cilindru" - uzual segmenti si supape, mai rar injectoare/bujii slabite. Consumul de ulei e mare dar fa o inspectie sa vezi pt ca poate e vb si de pierderi/scurgeri. 2,3,4 - pot fi defectiuni uzuale sau ...(sanse minime dar existente) o posibila conversie de UK. Verifica VIN. 5 - clar, o turbina in moarte clinica. Pe cald dupa forja sa mai fluiere 4-5 secunde in decelerare mi se pare mult. Am acelasi model (nfl/2007) si imi fluiera turbina 1 km pe dimineata pe rece, apoi liniste orice ii faci. Am verificat axul turbinei, are un joc care ma pune pe ganduri dar mai trag asa deocamdata. Inspecteaza tubulatura turbina-intercooler- EGR si vezi cat ulei gasesti. La DPF nu ma pricep pt ca nu am, nu are rost sa-ti umplu capu' cu "citite si auzite" asa ca zic "pas" ...dar am vazut mai sus ca ai primit sugestii.
    1 point
  21. Saptamana trecuta am facut schimb de ulei la cutie de viteze (flush, kit ZF), diferentiale fata si spate (ulei BMW OE), cutie transfer (ulei BMW OE); am schimbat din nou bucsa de la caseta de directie, de data asta stransa la cuplul corect (75Nm). Km la data operatiunii: 120.500 Toata lucrarea la Bogdan BMGarage, recomand.
    1 point
  22. Pai si cardanul SH e mai bun ? Teoretic se schimba crucile si gata , practic ar mai trebui verificat daca este echilibrat corect.
    1 point
  23. Saptamana ce urmeazĂŁ le iau noi cu steluțĂŁ pe ele
    1 point
  24. Mie chiar mi se pare o evolutie sau mai degraba o adaptare la clientul din prezent, care aparent cauta si masini mai de nisa si are pretentia sa aibe de unde alege. Evident ca tot seria 3 si seria 5 vor fi cele mai vandute masini la BMW, dar asa cum si ceilalti producatori au ocupat toate cifrele si literele din alfabet cu modelele lor, BMW nu putea sa ramana in spate, altfel faceau ca Alfa Romeo care are 3 modele toate. Se fabrica ceea ce se cauta, se pare ca e oricum profitabil sa construiesti atatea modele(care oricum nu sunt foarte diferite intre ele) decat sa iti pierzi clientii la alti fabricanti. Mercedes si Audi s-au grabit sa umple golurile cat au putut de repede cand nu aveau echivalent la X6, X4 etc.
    1 point
  25. definitoriu e ce te atrage pe tine la masina , nu are nimic in comun cu seria 6 anterioara , cel putin dpdv al aspectului , clar si dinamica . Testul decisiv il faci mergand cu masina , dpmdv e o piata clara pt genul asta de masini de la BMW , seria GT tre sa iti placa sa o cumperi . Cumva iesita din comun prin design si cam atat , chiar nu imi pare ca iti iei altceva decat un 5Gt cu alt nume . Eu care am 6 GC LCI nici nu consider ca GT asta face parte din gama 6 . Daca iti place nu conteaza ce crede nimeni . Pt mine seria 6 clasica face distinctia clara intre modele
    1 point
  26. Nu. Voia sa zica fix ce a zis. Art77, Pot doar sa iti spun opinia mea: masina asta este un hibrid intre seria 7 si un seria 5. Daca te vei uita, are ampatamentul identic cu seria 7 SWB adica 3070mm ceea ce arata ca e o masina construita pe sasiul seriei 7 cu niste solutii tehnice de la seria 5, pentru a o pozitiona mult mai accesibila fata de seria 7. Caroseria este cu design idividualizat seriei 6GT, antifonarile, materialele fiind la nivelul seriei 5 pt a fi mai suportabil pretul. Pernelele de aer sunt doar pe spate nu si pe fata ca la seria 7. Daca te vei uita la pretul din configurator, vei vedea ca este mai mare si decat X5 cu motorizare identica ceea ce este justificat tinand cont de apropierea de seria 7. Nu m-am urcat in X7 ca sa stiu cum e, insa din toata gama Bmw masina asta este cea mai spatioasa. Spatiul pt pasagerii fata/spate este peste seria 7 desi au ampatamentul identic si asta probabil pt ca bancheta spate este mai putin voluminoasa si nu la fel de luxoasa comparativ cu seria 7. Portbagajul are 610 litri si fiind hatch, este imens. Go for it, daca iti place. Designul este controversat, nu e BMW de smecheri, de asta romanul nu o cumpara si nu o gasesti pe forum.
    1 point
  27. M-am gandit f mult și cea mai potrivita alegere e o bicicleta . Fac naveta 7 km dus pana la munca și 7 intors . E și mai sĂŁnĂŁtoasĂŁ și toatĂŁ lumea e fericita .
    0 points
  28. M-au sunat de la bmw , le las masina de luni pana vineri . Le-am zis de ultimul incident și am cerut oferta pe 4 cauciucuri . Sa vedem ce iese .
    0 points
  29. Chiar asa , bine ca am plecat … oricum ca rĂŁmân in romania specimene mai grave , stai linistit . Acuma eu sunt cauza pentru care sunt accidente in romania , iar voi niște lupi moraliști fĂŁrĂŁ greșeli . Chiar vara asta au fost multe accidente cu bmw-uri implicate , acela cu stația de autobuz și 2 tineri cĂŁsĂŁtoriți undeva in Moldova , ea murind la spital iar el cu piciorul amputat . Te ĂŽnșeli dacĂŁ crezi ca eu sunt tipologia aceea de cocalar cu bmw . Nu e nici o problema in Belgia sa merg la restaurant și sa manac apoi sa beau un vin sau o bere și dupĂŁ sa ma urc la volan și sa merg acasa. E absolut legal .
    0 points
  30. -1 points
  31. Cred ca a vrut sa zicĂŁ gran coupe,4 uși.
    -1 points
  32. Are sens ce spui - hai sa umplem toate nisele numeralelor . Intotdeauna am vazut seria 6 ca un inlocuitor/continuator al faimosului 850i E31 - un model "mai sport" in gama producatorului . Acum se pare ca se merge pe ideea - facem orice ca sigur se vor gasi unii sa cumpere . Nu mi se pare deloc o "evolutie" a brand-ului , oricat s-or supara posesorii de seria 1,2,X1,X2, X3, GT-uri, X4,X6-uri si alte struto-camile.
    -1 points
  33. Primul martor e pentru placute de frana uzate, sa blocat ceva la frana sau nivelul lichidului de frana e scazut iar al doilea martor e martorul DSC -Controlul dinamic al stabilitatii, probabil are legatura cu problema de franare
    -1 points
  34. Bateria ai testat-o la un specialist in baterii, un electrician auto cu un tester de baterie, adica, sa vezi daca bateria mai tine curent cum probabil ai auzit ca se spune in popor. De cand e bateria aceea pe masina? Faci distante scurte cu masina? Daca da, nu conteaza cat de veche e bateria, e descarcata. Nu are timp sa se incarce. Nu conteaza pe unde ii dai curent bateriei consumate atat timp cat atingi sau ajungi cu clestii aceia PE BORNELE (rotunde.. sau clemele rotunde ale) BATERIEI DESCARCATE SI NU ALTUNDEVA in compartimentul bateriei, alte fire care crezi tu ca e suficient. Poate ca, cateodata e chiar indicat sa alimentezi pe bornele bateriei; mai scutesti rezistenta unora cabluri pana la aceasta..
    -1 points
  35. Nu as dori sa o fac pachet , deja are bara spate schimbată , bara fata , far drept , e revopsita ușile pe stanga ambele , consuma mulți bani , mai ales ca imi place sa o țin perfecta . Oricum am trimis pozele astea iarăși la bmw și le-am cerut iar unghi de fuga și cum nu am timp iau direct de la ei cauciucuri de iarna noi . Nu o stiu conduce , parca masina cere călcată . Asta e Mazda 6 https://www.dex.be/nl/onze-wagens/mazda/6/125452 Nu pot sa continui sa bag bani in ea in ritmul asta .
    -1 points
  36. -1 points
  37. Ce corecta e toata lumea pe aici, sunt convins ca nici unul dintre voi nu s-a urcat vreo data baut la volan.
    -1 points
  38. -1 points
  39. Daca ajungem sa diagnosticam motoare dupa/daca o ia la vale in viteza cu motorul oprit.. ... (no comment) .. comentez in urmatoare postare daca cineva e curios..
    -1 points
  40. Am explicat in prima fraza Daca vrem sa fim rigurosi putem baga in ecuatie declivitatea in coboras si gradele. Panta e ca femeia, adica si grasa si slaba si cu tate si fara tate…etc acum depinde la ce ne referim
    -1 points
  41. Nici nu stiam ca exista GT si la seria 6. Ce mai lipseste ? Seria 1 GT , sau exista si asta ? BMW a devenit un ghiveci de orice cu mult prost gust in ultimul timp .
    -2 points
  42. Incerc sa nu ma justific si sa nu par penibil , probabil educatia , probabil ca sunt de mentalitate romaneasca . Si vinul a fost cauza , pt ca eu nu am mancat nimic in ziua aia si noi de obicei dupa munca bem vinerea toti colegi 1-2 beri , 1-2 pahare de vin . Chestia e ca masina aceasta chiar daca e un banal 320d si probabil nici nu se compara cu 3.0 , te face sa ii dai in gura . Nu am convingerea ca e rezistenta masina , mi-as fi dorit asta , din pacate incidentul asta a facut mai mult damage decat incidentul anterior . Masina are dereglat unghiul de fuga si dupa 400 km se mananca cauciucurile pe partea stanga si are o vibratie la mers . Din pacate nu stiu sa conduc BMW sau sa fiu posesor de BMW. Probabil masinile astea nu sunt pt oricine . Masina o bag iar in service pt geometrie , din pacate nu am timp sa caut cauciucuri la un pret mai bun si le-am cerut celor de la bmw oferta pt cauciucuri noi . Urmeaza sa dau masina inapoi la dealer si sa imi aleg alta. Am vorbit cu ei si le-am spus de incidente , mai putin asta ultimul . Ei au zis ca imi ofera 24500 euro . Am avut multe incidente cu masina , 4 la numar in 15 luni plus cheltuiala cu polisul de 1350 euro si service ul la ea de 556 euro . Ma gandesc sa ma reorientez pe un mazda 6 din 11/2018 cu 30 si ceva de mii de km la 23 de mii euro , nu cred ca imi mai doresc masina premium si masina care sa te faca sa o calci . Vreau ca masina sa ma duca de a la b intr-un relativ confort , sa aiba minim 150 cai putere si sa nu necesite multa intretinere si atentie , sa nu imi pese asa de mult de ea cum mi-a pasat de asta . Dupa 400 km sau de la incidentul de acum 2 sapt cauciucurile arata așa . Dacă rotile din cădere nu mai au căderea perfecta, masina e compromisa . Tot ce ma intereseaza acum e sa imi fac pierderile mai mici , mai ales pe viitor , si daca asta inseamna downgrade nu ma deranjeaza deloc . Adevarul e ca mi-a placut comunitatea de aici , poate peste 4 - 6 ani cand ma apropii de 40 de ani revin .
    -2 points
  43. Exact , daca masina are probleme la roti si nu mai e perfecta e gata cu ea . Daca atatea probleme au fost si revopsiri si incidente masina e gata . Daca impactul a lovit in lonjeron si rotile nu mai sunt aliniate de sus eu o sa am probleme mai ales pe zapada si gheata daca masina nu mai are toate rotile la aceleasi nivel . Daca a avut prea multe lovituri , atunci pentru mine nu mai e sigura masina .
    -2 points
  44. Eu ma gandesc ca daca 320xd merge asa cum l-am simtit pe asta , imi dau seama ca 330-340 i sau d e wow . Sunt ferm convins ca motorizarile alea sunt wow . Nu vreau sa imi iau hate , vad ca se practica minusurile in postari , oricum nu imi pasa de ele si la toti dau plus , in belgia limita de alcool e 0,50 fata de romania 0,05 , mereu cand ies la restaurant si mananc beau 1-2 pahare de vin si apoi conduc inapoi acasa , toata lumea face la fel aici .Mi-a fost si greu in romania cat am fost sa ma abtin total . Chestia e ca sunt perfectionist si nu vreau sa am o masina care nu e ok technic . Maine sau vineri o las o saptamana la bmw , le-am trimist mail deja , le-am zis sa imi faca oferta de cauciucuri , dosarul de casco e inca e tot deschis , cu putin noroc platesc doar cauciucurile si franciza de 250 euro . Totusi ma gandesc si cred ca poate masina nu e norocoasa si atunci trebuie sa o dau .Stiu ca poate pare ireal , dar sunt superstitios si ma gandesc ca deja prea multe s-au intamplat si poate nu e cu noroc , eu niciodata nu am avut atatea probleme cu o masina pana la asta . Oricum daca e sa dau masina inapoi , inainte o repar total in reprezentanta si ii schimb cauciucurile ... cauciurile astea sunt de noi cu masina , au 3 ani si 58000 km , in iulie si august am facut 10 000 km cu masina si in perioada asta s-au uzat cel mai tare , vizibile optic .
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.