Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/06/21 in all areas

  1. Toti se feresc de masini cu pret mai mare, dar cu istoric complet si foarte bine intretinute; in schimb cumpara masini ieftine in aparenta, dar in care bagi mai mult decat diferenta de pret fata de una bine intretinuta.
    7 points
  2. Volantele cu masa dubla pot avea joc destul de mare, in cazul acesta, nebun sa fii sa nu o schimbi daca tot ai dat cutia jos.
    2 points
  3. Eu as alege G31 fara sa stau pe ganduri in comparatie cu Passat. Comparand cu A6 sau E Class, m-as gandi putin dar tot G31 as alege
    2 points
  4. Bmw E34 520i motor M20B20, grup diferential 4.44, complet pentru dezmembrare ,functional . Se da complet sau ce piesa aveti nevoie! Scaune sport ,volan M sport. Sunati pt.detalii 0790137337 Poze n-am reusit sa pun...
    1 point
  5. Salut, Am luat eu A6- 3.0 tdi - 286 hp; Ce pot spune.... SI bune, si proaste; + insonorizare ( geamuri duble ) + sonorizare, mult peste ce ofera BMW/ la acelasi nivel de echipare + la aceiasi bani, la audi gaseam mai multe obtiuni, prin comparatie cu G30 ( nu G31 ). ( Virtual Kokpit, Quattro, Pachet S, interior/exterior,) pe cand la BMW, daca urmaream modelul MyldHibrid, nu ma incadram si la Xdrive, si M kit exterior/interior + Designul, mi s-a parut o idee mai reusit fata de BMW, care este cumintel rau ( G30 - prefacelift) Minusuri: hmmmm - LAG la cutie, desi am inteles ca este tot ZF, poate este o setare din fabrica, nu stiu, dar are lag de 1.5 secunde; Pericol cand trebuie sa te bagi in sens girator; - Motorul in V, mult mai scump de intretinut; Pentru a schimba o pompa vacuum/ulei ( sunt corp comun ) trebuie dat motorul jos; Pompa este actionata de un lan.... Costa enorm... dar e cu noroc... nu se strica decat tarziuuuu, 25 / 30/ 40 k km ( Materiale interioare care se deterioreaza repede; ( COCKPITUL dupa 3/4/ luni, si cateva stergeri, se umple de zgarieturi; ( Singura varianta - polish) Si mai sunt...
    1 point
  6. Nu am dreptul la borduri. Imi pune probleme si acel "politist mort" (denivelari) la treceri pietoni din oras, si asta singur in masina. Cu "pacienti" frec mereu ceva pe sub masina. Stiu, e o porcarie, dar ajungi sa te obisnuiesti. Iti intra in reflex la un moment dat. Ca si confort sunt la limita, adica cu arcurile de m3 de acum nu-ti vine parbrizul in brate la orice crapatura din asfalt si chiar e ok prin oras. Diferenta apare "in afara", evident, cand tu esti la butoane. Am pus pe Opel arcuri sport rosii ...da, masina se misca "in exterior" intr-un mare fel dar odata intrat in oras iti simteai rinichii in plamani ! Am rezistat cu ele 80 km, adica o zi dupa care le-am dat jos. Sti cum e cu astea cu "low" ? Cand apuci sa experimentezi si cand vezi cum pur si simplu masina sfideaza legile fizicii, nu-ti mai pasa de 3 canale si 4 crapaturi de asfalt intalnite prin oras. Si eu ii condamnam la inceput pe cei "apucati" de boala asta ...pana am experimentat. Apoi am inteles despre ce e vorba. Mereu e aceeasi chestie - "ceva pt altceva !" Ai confort si elasticitate ? Pierzi la directie, precizie si control. Esti low si sport ? Iti testezi vertebrele si plombele dar in schimb masina devine o prelungire a nervilor tai. Oricum nevasta m-a facut "idiot" si nu intelege de ce ar vrea cineva sa aiba senzatia cand se "urca" in masina ca de fapt se pune cu curu' pe asfalt. Cel mai bine e totusi o linie de mijloc...
    1 point
  7. Cel mai mare portbagaj e la un sprinter l3h3. Vreo 20mc...lol
    1 point
  8. ia passat b8, motorul bi tdi și cutie de viteze DQ500. Portbagaj mare 650 L
    1 point
  9. Cine o vrea ne auzim la telefon. Detalii mai multe am scris in topicul deschis de mine in 2018. Cred ca ala e pretul: 500 euro toata masina sau va luati ce vreti de pe ea. Restul tai si duc la fier vechi ca m-am saturat sa o vad in curte! Wba-ul masinii il pun maine poza(daca reusesc sa uploadez aici ceva) sau gasesc alta solutie sa vedeti poze. Stiu sigur ca a avut din fabrica pachet M volan scaune si amortizoare,ca am schimbat amortizoarele fata si a fost o lupta crancena si incredibila pana am gasit amortizoarele care se potriveau. Vreo 6-7 randuri de amortizoare le-am facut retur... Ma gasiti in Ramnicu Sarat 0790137337
    1 point
  10. Incerc sa raspund la mesaj personal si imi spune ca nu pot sa raspund pana nu am 1 post... Care-i treaba ? Ca nu inteleg... Am mai multe postari,mi-am adus aminte si de topicul din 2018 cand tot asa am incercat sa vand masina. Incep sa cred ca nu mai scap de ea... Ma puteti ajuta un pic? Ca nici poze nu pot sa pun... Eu i-as da toata masina daca se poate si nu il deranjeaza sa ma scape de ea! Numai cata munca e sa demontezi grupul sau planetarele(care-s in stare perfecta ,la cat ma pricep eu). Km reali 255mii vreo 44000 km facuti de mine. Am luat-o im graba ca mi-a placut cum se aude motorul si intre timp am uitat de ea... Are multe piese noi schimbate recent inainte sa o parchez. Trebuie sa-i fie utila cuiva. Eu mi-am pierdut interesul. Cu 500 euro poate s-o ia cavaliere pe toata
    1 point
  11. Multumesc @Popescu pt urare ! Nu prea ma bag pe "tarie" dar nah, la ocazii mai gust un paharel. Eu mai mult sunt cu cate o bere sau un vinulet dar si alea, mai modic, asa... Si nu trebuie sa-mi cumpar "pălincă" pt ca taica-meu "face" in fiecare toamna. Nu are cazanul lui dar apeleaza la cei "dotati" din domeniu. Am inteles ca "fierbe" cam 2000-3000 litri borhot in fiecare toamna dar nu ma pricep si nici nu ma pasioneaza activitatea asta. De obicei o lasa la 50-52° dar intr-un an a "derapat" cu una de mere ce a lasat-o la 56°. Am gustat neavizat - aia deja a fost otrava, nu "pălincă" ! Rieni e un sintetic din arome chimice - prefer Liqui Moly 5W30 Revenind - asta ma nedumerea cu incarcarea bateriei - vedeam pe hud de la o sapt la alta ca imediat dupa pornire valoarea de incarcare nu mai era 14'1 (aprox) ci tot mai mare (14'8, 14'9 ) si scadea tot mai greu de unde am dedus ca eu consum mai mult din baterie decat produc sa pun inapoi. Normal, alternatorul muncea din greu incercand sa compenseze drumurile scurte si pornirile multe mai ales. Dupa incarcarea pe redresor de ieri acum totul e ok. Dimineata a inceput cu un 14'4 dar dupa vreo 5 km s-a stabilizat la 14'0, 14'1. PS - (foto tot de ieri) ...si eu as vrea-o si mai "low" chiar daca deja multe din denivelarile din oras imi pun probleme.
    1 point
  12. Alternatorul nu e mare smecherie de demontat! Inca 15 minute si e jos. Trebuie doar batut cu, ciocanul in surubul ala lung (dupa ce il slabesti binisor, 2-3 mm de sprafat a pe care o strange cand strange alternatorul in pozitie) ce se prinde si i se vede capul surubului pe partea din spate a alternatorului. (Nu ma intrebati cat am injurat sa scot prima oara alternatorul?? .... de alternator..) E o smecherie nemteasca acolo.
    1 point
  13. Il desfac pe jos si prin fata, daca dai jos difuzorul la radiator ai loc sa bagi mainile in suruburile alea Ma gandesc ca daca nu reusesc nici asa sa slabesc piulita de deasupra il slabesc de jos si il tai cu flexul
    1 point
  14. De ce. Pentru ca la o folosire decenta a ambreiajului garantat o sa schimbi rulmrntul de presiune INAINTE sa se uzeze kitul... si daca schimbi kitul cu tot cu rulment. Daramite daca pastrai rulmentul vechi.. si normal, alta manoper sa iti puna al rulment. Un rulment spart = costuri si mai mari ca ramai acolo unde s-a spart. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=ET15-EUR-11-2002-E46-BMW-320i&diagId=21_0093 Furca e piesa 5 din desen iar rulmentul e in fata ei dar se va fixa in furca.. De schimbat si pivotul 6.. ca uzura lui departeaza furca de ansamblul placa de presiune disc.. oricum kitul fiind auto-ajutabil sau reglabil.. se poate sa nu simti. Fabricantul recomanda si schimbarea pivotului. Acolo nu ai voie sa umbli des, ca e scump.
    1 point
  15. Mi-am facut timp si cum am primit cado un ingnition switch zic hai sa schimb , desfac pe acolo si.. ce am eu pe masina e de alta culoare vs piesa de schimb, apoi am descoperit "problema" joc in butuc deci in teorie ar trebui scos butucul si vazut ce si cum, dar cum am descoperit noua "pozitie" a cheii ca un roman adevarat am zis da-o dracu si am pus totul la loc. Nota bene -in portbagaj am switch plus trusa de scule .
    1 point
  16. Când am pus eu corteco era diferenta dubla si ceva. Am pus cu 450 lei pe E60 N47, corteco in 2017 din ce știu.
    1 point
  17. Boaska in procedura din manual zice sa scoti tot bratul.. normal dupa ce ai dat jos piulita de dedesubt. Cum sa ajungi la piulita aia? https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AZ12-EUR-02-2005-E46-BMW-320d&diagId=22_0079#22116753225 Nu pare sa se inzavorasca in nimic.. avand cauciuc in partea aialalta. Poate asta te ajuta. Nu am citit. https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E46/14-ENGINE-Engine_Mount_Replacement/14-ENGINE-Engine_Mount_Replacement.htm Daca nu vrei sa dai bratul jos, si nu vrea sa iasa, iar suportul se roteste cand pui tubulara sau ce trebuie acolo.., fa o gaura cu burghiu cu o bormasina scurta in corpul suportului vechi, si-asa il arunci, si baga in locul gaurii o tija metalica exact de grosimea gaurii si poate asa reusesti sa proptesti/intepenesti corpul suportului in bratul de care e prins, in a se roti.. cand pui cheia.
    1 point
  18. Fulie originala sau corteco, la accesorii i las pe restul sa si zicĂŁ pĂŁrerea.
    1 point
  19. LUK este originalul gasit de mine la e90. Avea tiparit BMW dar si LUK inscriptionat pe volant in alta parte. Am volant LUK de peste 100k km.
    1 point
  20. Ca sa te ajute cineva cu lista de optiuni dupa VIN ar trebui sa lasi seria VIN… Pentru suierat as merge inapoi la garantie
    1 point
  21. Nu te-a luminat nimeni dar daca nu ai schimbat rumentul de presiune (pentru ca probabil te-ai gandit ca poate nu e necesar.. sa mai salvezi niste bani..) ai fi facut o mare greseala. Nu ma intrebi de ce?
    1 point
  22. De la ce sa vina vibratiile puternice daca nu de la volant? Se stie ca discul uzat la volant normal face doar ca sa patineze nu sa vibreze cum zice OPul. Ce VIN are masina sa ne uitam? Vad ce pe realoem inca de la inceputul anului au pus volant cu masa dubla. Asa ca..
    1 point
  23. Schimba tampoanele la motor, pune originale si zgomotorul si vibratiile ar trebui sa scada simtitor. Sub capota ai acea antifonare de cauciuc sau material?
    1 point
  24. Mda, nimic sofisticat, nu-mi "porneste" nimic suplimentar sub capota ...si nici n-ar fi avut ce. Tot incercand sa prind sound-ul intr-o filmare mi-am dat seama ca acel 65° a fost intamplator. Se aude uneori la 40, sau la 50°, se pare ca nu e o regula. In principiu zgomotul vine din zona alternatorului si pare a avea o legatura cu starea de descarcare a bateriei de la acel moment. Sau la fel de bine poate fi un rulment rola sau alternator care dupa o perioada (scurta) de mers ajunge la o anumita incalzire dupa care isi schimba "glasul". Si eu care credeam ca am avion !
    1 point
  25. Daca e proaspat adusa de afara si pe bord arata 198k, mai mult ca sigur nu are doar atat.
    1 point
  26. Nu e ala. Mi se pare ca e in spatele grilelor mici din plasticul ala. Sunt si in plafoniera din spate. Izoleaza-l si pe el fonic Schimba turbina cand ai bani. Iricum actuatorul e peun drum fara intoarcere.. mi-au zis ai mie alti cand am schimbat preventiv turba.. Asa face actuatorul pana inchizi masina; macar asa stii si tu ca ai inchis masina si pisicile au parte de liniste. :hyper: Nu adevarul e ca intra in sleep dar dupa vreo jumatate de ora dupa ce nu mai umbli pe la masina: deschizi usi, capota, portbagaj.. Vezi ca stiu? parca mai ieri imi suna si.mie in urechi bazaiala aia. O stiu; o visez, acum e randul tau )
    1 point
  27. Ai senzori de prezenta in cabina. Cred ca sunt sus in plafoniera.
    1 point
  28. Bine mai, tu ai pus material fonic si acum te miri ce bine antifoneaza? :nurse: Spune-ne ca ai inchis ochii si nu te-ai uitat nici pe internet, l-ai pus si ne-ai scris noua. Drept pedeapsa o sa trec pe la tine sa imi pui si mie, s'am si eu. In alta ordine de idei, te intreb asa, crezi ca bmw putea sa puna asa materiale? Si daca nu a pus, nu a pus ca nu si-a permis?
    1 point
  29. Ce sa iti fac daca am aceiasi masina cu 10 ani inaintea ta? Nu e firesc sa stiu mai multe, din experienta mea? ...ca m-am bagatt.. la inceput timid, dupa aia mi s-a lipit de suflet! ) O placere, cand stii ce faci;pana in prezent mi-a iesit, fara falsa modestie. Acu, nu ramane decat sa dau din experienta.. De scutul motor, cel de dedesupt, are o pasla in el bagata intr-o punga neagra.. lipita de plasticul scutului.. La mine, pentru ca e sparta punga aia uletima oara cand am dat scutul jos era ultra-greu si nu stiam de ce. Se adunase apa in el si se imbibase pasla aia.. Nu stiu cata protectie a caldurii da, dar sigur protectie impotriva prafului e buna, dar si a unor pietre si alte chestii ce se pot da la chestii de aluminiu; sunt destule pe acolo pe dedesupt.. Cauta un scut cu sau fara "izolatie" si ai o protectie minina.. pe alalalt din spate mai lunguietz il ai? Ca ala cade, il ia curentul de aer.. daca primul, cel mai mare nu e la locul lui..
    1 point
  30. Nu e deloc o carpa fina. E o panza subtire, da, subtire, se rupe daca te dai 3-5% muschi la ea, plina (unde trebuie ca sa ramana loc..) cu un fel de spuma uscata foarte usoara - aceea fiid izolatia fonica si termica) de acele clipsuri care se rup cand le scoti!! Chiar stiind cum sunt fixate.. Asadar nu cred ca iti ramane decat sa platesti pretul exorbitant (stii de ce(?) pentru ca fabricantul nu mai face asa ceva pentru modelul ala pentru ca e vechi modelul capotei... sau stocul e foarte mic ................... pentru ca numai nebunii ca noi cumpara nou la o masina de 14-15 ani.. de aceea sunt ATAT DE SCUMPE) de la dealer. Asa se intampla cu preturile la toate componentele care nu prea se dau jos de pe masina.. din evidenta "inutilitate", sau acele componente care se strica f.f. rar! (Intrebare)Tu crezi ca ala de iti vinde in dezmembrari ...... ARE sau nu are idee de pretul de la dealer?? Acum hotaraste-te daca mai poti! ) :hyper: Sa nu imi spui ca ai hotarat sa lasi sa ii sara vopseaua capotei de la prea multa caldura dupa ce opresti motorul. Asta in timp desigur.. Aviz amatorilor care ca si mine li s-a parut prea murdara protectia aia ..si nu mai ramas mare lucru din ea dupa o sprayere cu un spray de diluat uleiuri ...
    1 point
  31. Faptul ca burful e rupt la pompa care actioneza clapetele nu inseamna ca trage aer fals cum crezi gresit mai sus. Pur si simplu nu le mai actioneaza. Cu EGR-ul ce faci? Nu il anulezi si pe ala? Dar o rescriere in DDE pentru clapete si egr nu crezi ca ar trebui?
    1 point
  32. Din tot ce ai indrugat fara sens dar cu scopul de a jigni, cand eu ti-am spus doar ca ai fi putut spune altceva decat INERTIA ca fiind cauza desprinderii placutelor.. tu ai inceput sa zici ca eu nu umblu la masina mea... complet fals. Dar lasa ca mai afli tu cu alta ocazie daca am umblat sau nu la masina mea.. Am citat doar ce ..merita, dar tot fara valoare ramane. Cum sa intre doar aer rece (sau relativ rece sa zicem) in admisie??? Poate doar pana se incalzeste motorul.. Mai intereseaza-te la ce temperatura poate ajunge in admisie gazele (cuvantul RECIRCULARE iti spune ceva??) si apoi spune-mi si mie, ca prima varianta nu ti-a iesit! Mai lucreaza la credibilitatea care o cauti..
    1 point
  33. 13NCU, am umblat masina cu motor M47, muult mai mult de cat tine, ca sa ne intelegem dw la inceput. Am masina de 8 (opt) ani de zile. Nici un mecanic nu s-a atins cu vreo surubelnita sau cheie de masina mea. Iar daca se va atinge va fi foarte bine urmarit in miscari! Ne-am inteles? Si la fel se va intampla cu oricare model de bmw (sau alta masina) din posesie! Asa ca nu stiu ce bazaconii scrii tu depre scris din spatele tastaturii. Sunt printre putinii de aici care vorbesc din experienta personala. Altfel as avea 15 postari in total. Dar nu numarul conteaza.. ci, calitatea. Ma stradui cat pot de mult sa le vorbesc tuturor, nu doar tie cand raspund. Cine nu intelege, nu este o problema.prea mare a mea. Ppt sa mai explic o data, asa cum (CAT) am inteles eu insumi. De aproape 70, poate 80k km pun ulei 2T in rezervor. Cred ca stiu cum merge masina mea de atat timp, nu crezi?
    1 point
  34. Sa mor daca inteleg. Deci galeria ta cu dopuri acum e curata, dar nu curata nimic uleiul 2T.. Aia pe care ai cumparat-o era mizerabila (pentru ca foarte probabil nu a avut "tratamentul" cu 2T..) dar 2T tot nu curata nimic.. dupa tine. Si cum e cu inertia? Cum se manifesta? Cand se roteste un ax se slabeste un nit?.. Te contrazic glumind.. Stai linistit nu inertia face placuta sa cada ci vibratiile si aerul care trece pe langa ea le face sa fie pur si simplu inghitite dupa ce cad de acolo din niste suruburi probabil doar fortat insurubate.. la primele modele(!)(daca imi vorbeai de dilatare-contractie-diferite metale.. te credeam mai mult! Dupa aia idiotii s-au desteptat.. Sunt aproape sigur ca la mine inertia nu functioneaza pe niturile placutelor din admisie
    1 point
  35. Nu trebuia sa sudezi nimic.. Era suficient sa te uiti la capetele suruburilor ce ies pe partea cealalta, sa vezi daca sunt nituite, adica usor "inflorite".. spre marginea exterioara. Asta era suficient sa te lamuresti daca au chef sa se desfaca sau nu. NICI UN SURUB NU SE DESFACE DE CAPUL LUI DACA E CA MAI SUS. In rest pune ulei 2T mineral (vreo 5-10k km) 250ml/50l motorina si o sa se curete singura galeria si EGR iar masina aia o sa traga pana la 400k km fara probleme! Adica cum am zis mai sus, fara depuneri interne, daca asa te prinzi mai usor. Era chiar culmea ca fara clapete sa traga mai bine! Ca admisia e mai curata cu dopuri e alta treaba..
    1 point
  36. La montajul tijei cumva? Cam asa functioneaza, daca tot ai intrebat: Swirl flaps produce a swirl alongside the cylinder axle. They are used in diesel vehicles to improve the mixing of the fuel-air mixture at low engine speeds. For this purpose, the air is fed to each cylinder through two separate channels in the intake manifold. One of the two channels can be closed with a swirl flap. This creates a swirling of the fresh air. Better mixing reduces fuel consumption and pollutant emission. At higher engine speeds and torques, the swirl flap is opened to achieve a better filling level. The swirl flaps are also opened at starting of the engine and in overrun condition. Swirl flaps are also called "inlet duct cutoffs". In the Opel Twinport engine, the swirl flap reduces the throttle losses during part-load operation. Swirl flaps produce a swirl alongside the cylinder axle. They are used in diesel vehicles to improve the mixing of the fuel-air mixture at low engine speeds. For this purpose, the air is fed to each cylinder through two separate channels in the intake manifold. One of the two channels can be closed with a swirl flap. This creates a swirling of the fresh air. Better mixing reduces fuel consumption and pollutant emission. At higher engine speeds and torques, the swirl flap is opened to achieve a better filling level. The swirl flaps are also opened at starting of the engine and in overrun condition. Swirl flaps are also called "inlet duct cutoffs". In the Opel Twinport engine, the swirl flap reduces the throttle losses during part-load operation." Vad ca ai lipsa o garnitura rotunda de pe galeria de admisie. Sunt sanse sa strangi inegal (si sa traga aer fals pe acolo..) si eventual chiar crapi galeria si atunci sa vezi ce "bucurie" o sa ai..
    1 point
  37. Nu am auzit de fulie mai rezistenta ca Corteco... Curea accesorii, am pus Continental ca asta am gasit si am schimbat-o doar pentru ca m-am plictisit de ea. Am pastrat-o pentru urgenta, ca romanu'
    0 points
  38. Nici tu nu te plictisesti!
    -1 points
  39. Da, dar mai intai sa testez si Seria 5
    -1 points
  40. masina nu se repara gratis pe forum. Iti trebuie bani pentru piese și manopera de înlocuit , nu crezi?
    -1 points
  41. frate ,ce m-ai luminat . chiar nu m-am gandit ca trebuie bani ..esti foarte inteligent . ms frumos ca mi-ai deschis ochii . nu incepe cu bascalie ,ca nu e frumos .
    -1 points
  42. E Class W211 320 Cdi am condus ceva timp si e tanc, dar nu este genul meu
    -1 points
  43. Cred ca e vorba de modul sport plus.
    -1 points
  44. Nu are de ce sa schimbe cilindrul receptor, mai bine schimba furca de banii astia ca sigur nu a fost niciodata schimbata si posibil sa aiba uzura
    -1 points
  45. Salutare, Am avut mai multe masini BMW (E90, E60, E83, E70), VAG (Golf 5, Octavia 2, Passat B6, Audi B7, Touareg 7L) si Ford (Mondeo III, Focus III), din care doar SUV urile au fost 4x4. Experienata noastra cu SUV urile a fost insa inadecvata, in special cu transportorul annfibiu blindat Touareg consum mediu 13%. Ai mei nu au avut niciodata rau de masini, dar de Touareg a trebuit sa scap repede. E83 a fost bun in toate si excelent in nimic, iar E70 extraordinar dinamic si spatios, dar pagubos si scump la intretinere. Am concluzionat ca dezvantajele unui "Jeep" sunt mai mari fata de avantajele oferite si am abandonat proiectul X3 F25. Acum am de nou un Seat Leon FR ST 2.0 Tdi 184 Cp DCC, tractiune, de a carui dinamica consum si portbagaj 590L sunt foarte multumit, dar nu si de ieftineala si spatiul interior. Doresc sa-l schimb pentru performanta si spatiu mai mare. Masina sportiva, spatioasa, sub 150K curati si la 20-25k euro, am gasit-o doar ca strut-o-camila formata din BMW G21 Touring si Skoda Superb III Kombi. Asa ca m-am oprit la G31 530d 265 Cp Xdrive DDC portbagaj 570L si la Passat Variant B8 4Motion 2,0 BiTdi 240 Cp DCC portbagaj 650L. Passatul este in medie cu 3k mai ieftin. M-am gandit si la A6 Allroad, dar nu am aprofundat. Va intreb pe cei mai experiemntati, care ati condus consistent ambele masini selectate, ce pareri aveti si asteptari sa am de la ele. Am facut test drive cu Alltrack ul care pe langa viteza pe drum drept si acceleratie la plecare nu m-a inspirat deloc, chiar l-am facut usor sa piarda aderenta pe curbe sau accelerare dupa franare. Ma incanta la el motorul de 2.0, cutia DQ500, care este reusita si portbagajul, dar nu mi place ideea de doua turbine si cum se inclina pe curbe. Cu F11 si G31 nu m-am dat, dar banuiesc ca G31 ar trebui sa fie un E60 mai confortabil si accesorizat, dar cu o directie mai putin comunicativa... si cum mai ziceti voi:
    -1 points
  46. O avea, dar este alt pret, probabil mai multe turbine care pot creea probleme dupa 150k. Nu alerg dupa prea multi cai, 220-250 ar fi optim pt nevoile mele. Desi nu am condus A6 consider ca se apropie de E Class. Daca vroiam barca, ma uitam la Superb III de 280 cp pe care in banii astia o luam mai noua si cu mai putini KM.
    -2 points
  47. Nu exista nicio diferenta la tinuta de drum intre A6 si seria 5. Ma refer la ultimile modele, nu la masinile de epoca. Am avut g30 pt 4 ani si am A6 de 9 luni. 3.0tdi de 286cp are o singira turbina. Dar tu de ce vrei diesel? Ia 4 cilindri pe benzina, aprox 250cp si sunt indeajunsi
    -2 points
  48. A4 e deja un model obosit, lansat acum mai bine de 6 ani. Prefer si eu inzecit seria 3. Vad ca esti din bucuresti. Daca stii centura ploiestiului, cand vii nord/sud, ultima curba de pe centura de dinainte de a intra pe autostrada, este una la stanga, in urcare pe un pod. Am intrat cu 170 am luat piciorul de pe acceleratie si am franat in varful dealului, sus pe pod pt ca ajunsesem alte masini, cand curba deja se terminase. Cred ca este suficient. Incercati si voi.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.