Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/25/22 in all areas
-
2 points
-
Ca sa nu te asezi in slobozul si in transpiratia altuia, asta e avantajul. Plus placerea de masina noua, sa o conduc eu de la zero km. Pt mine a configura, a astepta, a ridica masina noua de la showroom, fac parte din placerile maxime ale vietii. Stai linistit, si la bmw este taba goala si cad portierile si geamurile ca la logan. Pt astfel de detalii, te uiti in alta parte, nu la bmw. Scuze, Radu! Si ma si cac in optiuni. La final de zi nu folosesti decat AC si scaunele incalzite. Restul sunt ca sa te simti mandru sau ca sa mai pui 1-2 cm la scurtimea sulii. Mai este o chestie, Pedro. Tu vrei sa pari ceva ce nu esti. Vrei sa afisezi indestulare, desi mereu alungi ideea asta, cand evident baietii de pe forum la misto o aduc in vorba...folosesti un soi de psihologie inversa. Imi place!1 point
-
Dupa primii 2 ani ai pierdut garantie si in plus orice leasing va fi neavantajos comparativ cu o masina noua. de exemplu la o masina de 1 an ce ai castigat la pret , se pierde aproape in totalitate la dobanda. dar tu ai o masina sh de 2 ani asa ca aia e alegerea perfecta, si toti sunt prost doar tu esti destept1 point
-
Lasati mai, omul in lumea lui, ca n-are rost. Daca a stat sa numere siglele M, atat s-a putut. Asa e la pricepatori, d-astia cu masini sport cu trapa, sh dar totusi noi, cumparate exact la momentul oportun. Lumea obisnuita nu intelege.1 point
-
1 point
-
O masina sport inseamna printre multe altele ca are centrul de greutate cat mai mult spre centru si in podea, a.i. sa-i confere un dinamism mult mai bun, sa stea cat mai bine pe curbe. De aceea multi producatori atunci cand dezvolta versiuni sportive ale suratelor mai putin dotate, vor inlocui plafonul care default este din tabla ca si restul caroseriei cu cel din fibra de carbon si asta pt ca este mult mai usor si tocmai pt ca incearca sa-i tina centrul de greutate cat mai jos in podea si nu in plafon. Evident ca n-ai sa vezi versiuni din astea cu plafon din fibra de carbon si trapa pt ca ai anulat motivul pt care ai vrut s-o faci cat mai usoara in partea superioara. Sau poate ca sunt, nu stiu sigur, dar nu i-as vedea sensul. Nu mai vorbesc de supercar-uri, hypercar-uri unde predomina plafoanele manufacturate din fibra de carbon si prin urmare n-ai sa vezi trape care sa le confere sportivitate :)) Cred ca mai mult ai vrut sa te lauzi si tu pe acilea, ai zis ca daca o arzi prin Paris, intri tu aici la sarakiile astea sa le dai o lectie ca ei nu stiu cu premium, n-au bani suntem toti de la tara. Desi nu dai dovada decat de parvenitism tipic romanesc si ai impresia ca la stii pe toate, desi cu toti pretenii aia tai "profesionisti", nu prea stiti nimic.1 point
-
Sunt de acord cu tine in ceea ce priveste masina noua si eu prefer una de 1-2-3 ani, putin uzata care costa jumatate din pretul unei masini noi, sau mai bine zis a costat pana mai acum 1 an, ca de cand cu cresterea de preturi numai e chiar asa, dar tot e mai avantajos sa iei SH. Ideea cu nu te crede nimeni ca nu ai mai plusat sa o duci aproape de full e in afara sferei logicii, pe de o parte ce ma intereseaza pe mine cine ce crede cand imi configurez o masina noua si pe de alta parte pe principiul asta am vedea numai M3 pe strada ca na, ce e 15k pe langa 65k ce imi e 15k pe langa 80k si tot asa pana ajungem la M. Fiecare isi alege ce optiuni doreste si isi permite, asa cum pentru tine fara trapa nu se poate, pe altii nu i prea intereseaza trapa sau chiar o evita. Probabil realizezi ca un 320d sau un 330i dotat mediu si cu un pret raportat la ceea ce este, se va vinde mai repede decat un 340i super dotat, care implicit e si mai scump.1 point
-
N-as putea sa iti spun exact fiindca pun de la OMV, Mol si Rompetrol de obicei, cea scumpa (fie 98, fie 100). Ultima data era 9.72. Cred ca au mai scazut putin acum, insa tot in range-ul asta de 9.2->9.5 este. Cand te gandesti ca in Bali e 2lei1 point
-
Pedro, teoretic ai dreptate, iar acest principiu are foarte multi adepti - printre care ma numar. Pe de alta parte, luand in considerare numarul urias de oameni care cumpara masini noi, rezulta ca fie lumea este plina de tampiti la cap, fie - mai degraba - acest principiu aduce dupa sine dezavantaje pe care multi oameni prefera sa le evite. Ma intreb oare ce parere au cei care cumpara masini noi despre cei care vaneaza masini second-hand "ultra profitabile"...1 point
-
1 point
-
Absolut corect, dar nu se aplica si la trapa? Adica daca tie iti place, de ce automat cei carora nu le place sunt catalogati “saraci” ?1 point
-
1 point
-
Pedro, daca ai intrat aici ca sa arati altora ca tu ai bani si ca ti-ai permis sa iti configurezi masina cu trapa .. iar altii nu au bani, asta NU spune mare lucru. A, am uitat, ca tu ai bani. ..Chiar crezi ca merita sa te stradui sa ne arati ca un bmw merita trapa? Eu admir inteligenta in alegeri, a unora. Masina conteaza mai putin. Pe topic, masina ca aceea mi-as lua si eu. Bravo Kragod.1 point
-
On-topic: foarte frumoasa masina, daca nu eram fan SUV, G20 era perfecta pt mine; in opinia mea ca si caroserie, spatiu, performante. Off-topic (ca nu ma pot abtine) - Trapa face orice masina mai sportiva deoarece poti conduce in picioare, iesit prin trapa si astfel vezi mai bine drumul si simti senzatiile sportive cu tot corpul.1 point
-
Esti pe valuare, am inteles, nu trebuia sa ne explici in atatea postari, dupa primele doua ne-am prins. In configurator, in iulie 2019, cand mi-am configurat masina.1 point
-
Si cum ziceam de revizie ar fi si lichidul de frana de schimbat, zic sa cer o cotatie la Bavaria . Partea buna e ca au raspuns, atat ca nu imi pot da cotatie deoarece e masina prea veche - adica sistemul nu stie sa spuna cat ar dura treaba asta cu schimbatul lichidului in final inteleg ca primesc cotatie doat pt lichid frana - 300 lei ? Desi as zice ca asta e lichid si manopera . din ce tin eu minte lichidul ar costa la 100 lei maxim . Hmm ba chiar mai putin https://www.bavauto.ro/83132405977?gclid=Cj0KCQjwntCVBhDdARIsAMEwACm8_xt0WiUOGWhbk0e2OD2UQSBzSFEtywzxrWry5SocD1i4KDN5EZUaAqDREALw_wcB1 point
-
1 point
-
Pot sa intreb si eu ce e mai bun, un bmw cu trapa sau unul decapotabil? Care reprezinta mai bine marca? Dar daca are trapa panAramica nu e mai bmw decat un opel!? Ca la ce panarame de masini sunt facute de ceva ani incoace, ar trebui sa ne dea bani inapoi ca NE-AU PACALIT sa le conducem... sau voi nu a-ti auzit pe YT ca de bani mai putini conduci mai sanatos financiar un opel full..1 point
-
1 point
-
Îți dai seama, toți nefericiții aia care își iau câte un F8 de exemplu, dau 250k euro pe el și habar n-au ca nu au mașina sport, ca e fără trapa și haion electric. Și cred ca am văzut și câțiva nepricepuți de-ăștia cu 911 pe strada. Ce rușine..1 point
-
Ce sa zic fiecare are definiția proprie a mașinii "sport". Dacă tu crezi ca trapa și un hayonul electric o fac mai sport pentru tine e foarte bine, pentru mine aceste lucruri nu reprezintă nimic.1 point
-
Frumoase Teslele, mereu ma uit dupa ele dar carisma idiotului de Musk care prinde la unii la mine nu prinde deloc. Eu nu as fi lasat BMW-urile pentru Tesla, as fi urcat la Porsche sincer sa fiu, dar fiecare cu ale lui.1 point
-
Pff... pe aici oamenii sunt mai saraci, eu pun cu vreo 7 RON pe litru, sau cel putin asa am pus saptamana trecuta. Lasand gluma la o parte 9.35 e pretul la ce carburant (95,98) si la ce lant de benzinarii (OMV, Mol, Petrom, etc)?1 point
-
Meamaaaaa cata #bogatie! Cand cresc mare, vreau sa fiu Ion Mos Roata cu Unirea Sa le stapanesti sanatos si sa te bucuri de ele!1 point
-
Este total irelevant acest fapt... pentru informatiile tale iti aduc la cunostinta ça o masina noua sufera o devalorizare maxima in primii 2 ani, si nu ca o spun eu, iti dau voie sa te documentezi sa vezi apoi daca am sau nu dreptate. Vrei sa cumperi bun si mai ieftin atunci astia i momentul oportun, sa vii si sa spui ça valoreaza 1% dupa 20 de ani nu are absolut nici o treaba cu ce discutam aici.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00