Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/08/22 in all areas

  1. @mikee, lasand la o parte invatamintele pe care sper ca le-ai tras din aceasta "experienta", consider ca ar trebui sa incerci sa recuperezi banii de la vanzator - mai intai pe cale amiabila, iar daca aceasta nu da rezultate, pe calea justitiei. Ca ultim resort, daca nu vei avea succes, atunci nu iti va ramane decat sa iti asumi paguba si sa repari masina. In principiu, faptul ca motorul s-a faramat nu inseamna ca acesta a fost singurul viciu ascuns al masinii, ci este posibil sa fie doar una dintr-o serie de probleme tehnice. Sunt anumite prevederi legale in favoarea ta - dar nu ai un caz simplu, cu castig de cauza cvasi-garantat. Spre exemplu, ai putea invoca art. 1708 din Codul Civil: Alin (2) de mai sus indica si o alta pista: sa verifici cat se poate de bine daca kilometrajul masinii a fost dat inapoi, sau nu. Daca acest lucru s-a intamplat si poti aduce dovezi - chiar daca nu samsarul a fost cel care a masluit kilometrajul, atunci ai un caz destul de solid impotriva vanzatorului. De asemenea, poti invoca si legislatia europeana, care, desi precizeaza ca bunurile second-hand cumparate de la persoane fizice nu beneficiaza de garantie, totusi, daca vanzatorul persoana fizica isi asigura (parte din) veniturile personale cumparand si vanzand masini (= definitia samsarului), atunci acesta este asimilat unui business si trebuie sa iti asigure garantie. Aceasta inseamna sa aduni dovezi: faptul ca ai gasit masina pe un site de anunturi online, faptul ca respectivul individ a mai vandut si/sau mai are la vanzare si alte autoturisme, etc. Vezi si: https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_en.htm# In orice caz, va trebui sa consulti un avocat.
    3 points
  2. Ba da, se poate. Am pățit și eu în doua situații: când aveam galeria de admisie sparta și când aveam senzorul din rampa de injecție stricat
    1 point
  3. Nu are voie sa se innegreasca teava la o masina cu DPF, oricare ar fi defectiunile. Sunt fisuri prezente mai mult ca sigur...
    1 point
  4. Pari destul de resemnat sa mai cheltui cateva mii bune de euro, desi eu cred ca ai avea sanse sa iti recuperezi banii (adica, o consultatie la un avocat costa cateva sute de lei, iar o vizita la o sectie de politie cateva ore, sa intrebi daca nu poate fi vorba de inselaciune)- atata timp cat ti-a vandut o masina reparata "pe genunchi"- are factura de la service-ul unde s-a schimbat vestita distribuite cu acele minunate piese Febi? Eu cred ca vanzatorul ar deveni mai sensibil si in ipoteza unui control Anaf, pe suspiciune de evaziune fiscala, lucru pe care nu as avea nici o jena sa il mentionez daca ar refuza sa imi returneze banii, minus cateva sute de euro acolo, pt deranj, si sa isi recupereze el masina. Nu stiu ce perla rara crezi tu ca ai achizitionat, dar un motor ok+schimb+diverse fluide costa vreo 4000 euro, daca adaugi asta la pretul de achizitie, timp pierdut, ajungi la pretul unui autoturism cumparat de la un dealer, cu ceva garantie, sau macar garantia ca nu a fost reparata cine stie pe unde.
    1 point
  5. Cred ca initiatorul topicului realizeaza ca, daca nu reuseste o intelegere amiabila cu vanzatorul, are de urmat un proces lung si anevoios in justitie care oricum nu se stie cum se va incheia. Daca asta se intampla acum 20 de ani era de inteles, acum insa, cu toate metodele de informare, sa cumperi astfel de masini de la astfel de persoane este cel putin naiv. Asta arata o data in plus cat de important este pretul la cumpararea unei masini, pentru unii...
    1 point
  6. Viper, linisteste-te mai lasa naibii intepaturile. Intri aici numai pentru asa ceva. O faci pe desteptu si interesantul.. in loc sa dai un sfat practic! chiar nu e loc de mistouri.. Forumul asta ma indoiesc ca a fost creat pentru asa ceva.
    1 point
  7. Atunci mai bine nu iei BMW , pe langa aia 4-4500 trebuie sa mai ai cam 500 minim. M47 o avea el distributia ok dar mai ai turbo, DPF ,EGR injectoare , segmenti. Mai toate masinille sunt cu peste 200k km si e cam loterie treaba, mai ales daca din ce inteleg pretul e pricipalul criteriu.
    1 point
  8. @WIN60Salut, Pui si tu articolul ala de lege in caz ca e pentru persoana fizica-persoana fizica achizitia ? Eu stiam ca e valabil doar daca cumperi de la persoana juridica. Si mai sunt si aici cateva stelute, gen daca e sub o anumita suma, sau masina e veche se poate scrie pe contract, ca nu se acorda nici un fel de garantie.
    1 point
  9. tot ce trebuie sa faci este sa tii cont sa iei cu cod motor M47, 163 cp, cel cu distributia in fata. Verica masina pe calculator si eventual fa-i si o directie (in cazul in care a fost afectata structura de rezistenta a masinii nu prea mai iese directia) . Verifica intr-un service autorizat, unde sa o poata ridica pe elevator ca sa verifici si caroseria de rugina,,,Este printre ultimele modele de BMW foarte reusite. EVITA COD MOTOR N47 , chiar daca e mai noua !
    1 point
  10. Nu neapărat ! Poate sa fie ,de exemplu, o gaura in admisie și să scoată fum negru ca la balamuc și DPF să fie în regula .
    1 point
  11. Are dreptate Bimmer, daca as avea timp si chef sa nu ma “obosesc” pentru inca un lucru in plus, mi as face totul singur la mașina, mai ales ca de 7 ani in service uri lucrez si am tot ce imi trebuie.. decât sa pun pe oricine altcineva sa mi lucreze. Sunt mai liniștit si mai sigur când fac totul cu mana mea, dar nu le poți face pe toate singur din lipsa de timp
    1 point
  12. (dar ce se consuma la ea?? probabil relele intentii ale proiectantilor) Asta de unde ai scos-o? Scrie in vreun manual de reparatie,? Poti sa mi-l arati? Astept cu nerabdare. Daca nu, atunci fie esti doar un adept al unui nou curent... "am auzit/citit pe internet". Sau si mai rau, proiectant.
    1 point
  13. Confirm si eu, in 2 minute primesti mail cu raport
    1 point
  14. Dupa ras vine si plansul. A 2 lea burduf planetara fata, rupt, janta proaspat vopsita, plina de vaselina. Ok, oricum schimbam si acel suport stergatoare. Service, lume multa, vine si randul meu. Pai aveti rupt si mecanismul de actionare al stergatoarelor, pana nu l avem ... nu mai schimbam. Asta pe langa faptul ca, de ceva timp, se tot aprinde indicatorul de nivel lichid racire. Azi l-am pus pe cel de la vasul de parbriz, sunt curios daca se rezolva. Diagnoza nu mai am. Concluzia ... Masinile vechi nu trebuie folosite ca daily car. Locul lor e in muzeu, garaj, etc. Ma gandeam la investitiile facute si daca, dand timpul inapoi, as cumpara una la vreo 12, 13 k euro, din Germania, km putini. Nu merita!!! Totusi, nu ma las!
    0 points
  15. Asa se intampla cand te bucuri prea tare de un lucru: un pic ud pe jos, neatentia unei soferite si gata bara spate. Fii-miu la volan. Maine am de bantuit pe la euroins, a naibii de treaba. Macar de as rezolva sa primesc banii. Sper sa poata fi reparata bara, sa nu stau sa caut prin tara bari m.
    0 points
  16. Orice service bmw o recomandă. Dacă nu ți convine, ia ți Hyundai, că nu le pare rău.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.