Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/13/22 in all areas
-
Din cate se vede in film, e fum, nu abur. Si in mod sigur scoate mai mult de atat in mers, doar ca nu-l vezi. Daca ar fi doar 'un puf la pornire', esapamentul n-ar fi negru complet la interior. S-ar curata in mers. Si, din nou, daca ar fi doar 'un puf la pornire', nu s-ar mai fi chinuit idiotii aia de ingineri sa faca filtre de particule. Deci toti cei cu DPF off care pun placa cu 'doar un puf la pornire' ori au fost prostiti de cei care le-au facut DPF off, ori stiu exact ce se intampla, dar nu vor sa recunoasca faptul ca au luat o decizie constienta sa polueze, doar ca sa ramana cu cateva sute de euro in buzunar.4 points
-
Da, dar din câte știu eu trebuie sa fie uzura identică la toate 4, nu contează DOT, dar contează ca dimensiunea si uzura sa fie identică.3 points
-
Se pot reconditiona fara probleme, eu am incercat multe ateliere insa cel mai bun de departe mi s-a parut Cristi din Otopeni. Puteti vedea aici ce aparatura are si contactul lui, nu am nici-o afiliere cu el insa nu vreau sa sufere si altii cum am suferit eu cu tot felul de patiseri2 points
-
Boala lor :)) la masina mai veche de 5 ani sa zicem nu cred ca ai sanse prea mari sa gasesti injectoare care sa nu faca "figuri" la rece2 points
-
2 points
-
Salut ! Daca vrei sa pui înapoi DPF-ul ,poți să o faci mai ieftin . Exista variante after market care costa până în 2000 de lei . Nu sunt ca originalul dar tot e mai bine decât fara . Resoftatul nu știu cât costă dar bănuiesc că nu e mai mult de 1000 de lei. Deci ,cu 600 de euro o rezolvi . De aburul ăla nu o sa scapi ,toți îl avem , dar nu o sa mai ai fum .2 points
-
Masina ta e ok, nu are nici o problema. Problema este in capsorul tau si de acolo pornesc toate. O solutie este montarea unui DPF nou, costa 11000 ron cu montaj inclus, dar masina ta face 5000 toata maxim. Alta solutie e sa tii masina parcata din Octombrie pana in luna Mai sa nu mai scoata fum. SAu poti sa mergi cu ea zilnic si dupa 5 minute de mers, fumul (aburul) dispare ca la noi toti de altfel. Daca vrei, iti fac o filmare azi cu pornirea masinii mele sa vezi ca scoate la fel.2 points
-
vara este perfect, nu scoate deloc. defapt nu doar vara ci cum este putin mai cald (acum vreo luna de zile cand erau temperaturi de +10 grade) nu scotea nimic.2 points
-
Salut! Sunt de acord cu ce au spus colegii. Lipsa dpf-ului isi spune cuvantul.2 points
-
Am fost la revizie si s-a efectuat acel vehicle check, care se face o data la 2 ani. Au verificat amortizoare, frane, garnituri, si s-au uitat in zona pompei de apa si au observat o urma de antigel. Asta e diagnosticul initial, trebuie data pompa jos pentru confirmare. Am programare dupa anul nou. Au zis ca nu e nimic grav momentan1 point
-
salut, eu aici o spal si le dau microfibrele mele pt sters: 50 ron interior-exterior Nu stiu cat de premium este dar iese bine masina. https://goo.gl/maps/nZw3pqRaa2D6nKWs8 Te mai pot trimite la un amic de al meu care face detailing.Da-mi mesaj si iti dau detalii.1 point
-
daca vrei îți dau un număr de telefon, eu îl recomand deoarece mi a rezolvat toate injectoarele, precum si un injector din 6 de pe E70 2012. Anunta ma.1 point
-
Salut, mergi si repara-l pana nu dai in alte chestii mai scumpe.1 point
-
Pui masina pe Sport Individual si configurezi Sport Individual sa fie totul pe comfort si ti-ai facut buton de Start/Stop. Cel putin asa merge la mine la G05.1 point
-
Pentru placute ai gresit pentru ca nu te-ai uitat placutele dupa dimensiunea discurilor, ca ei dau doua dimensiuni de discuri, deci doua marimi placute.. Despre senzor probabil nu te-ai uitat sa vezi daca PN (senzorul de model vechi este compatibil pe mai multe modele, sau superseded de altul, ca in exemplu de mai jos: https://www.realoem.com/bmw/enUS/partsearch?id=3D31-EUR-09-2011-F30-BMW-320d&diagId=13_1474&q=136277916001 point
-
Baieti, ca sa nu mai deschid aiurea alt topic, intreb si eu aici. @redog4dy, scuze daca-ti poluez thread-ul. Dupa cum ziceam mai sus si multumesc @WIN60 pentru ca ne-ai ajutat sa-i descoperim pe cei de la Gordius, clar vreau sa-mi trimit si eu DPF-ul la ei. Dar pt asta am nevoie de putin ajutor Oare exista prin Bucuresti vreun service care sa accepte sa ma duc cu masina sa-mi dea jos DPF-ul si sa fie de acord sa mi-o si tina acolo pana cand se intoarce DPF-ul curatat...? Practic, as merge la service doar pt insurubat-desurubat si nu stiu cine sa daca se complica cu atata lucru Eu nu am nicio posibilitate sa-l dau jos singur...1 point
-
Am 2 anvelope DOT 2020 iar celelalte 2 DOT 2021, aceeasi marca toate 4. Ar fi o problema daca le montez asa pe Xdrive? au diferenta de profil de aproimativ 2mm. Multumesc !1 point
-
Pana gasesti cauza poti sa ii scoti acel dop din cauciuc ca sa curga apa. In colturile trapei gasesti gaurile de scurgere1 point
-
Stiu cum e.. si eu am fixurile mele si e greu sa trecem peste ele :)).. dar parca sa stai sa bagi atatia bani sa-ti pui un DPF acum... parca poti sa te fortezi sa te uiti doar la turometru dimineata 2-3 minute in loc de oglinda :)). De acord. La fel am procedat si procedez in continuare la prima pornire dimineata. Pun mai intai contactul cateva secunde si apoi ii dau sa porneasca.1 point
-
Un sfat la pornire, am avut e87(dar la fiecare masina fac asa) , lasa contactul 3-4 secunde inainte, apoi sa-i dai la automat. Nu-i da direct cu piciorul pe ambreiaj. Nu are legatura cu postarea, dar asa mi se pare in primul filmulet, ca-i dai direct cu ambreiaj(sincer nu stiu sa argumentez cum e normal / nu , sau de ce e bine si nu), dar asa mi se pare mie logic.. Si mie mi se pare normal "fumul"/aburul de la pornire. Daca dupa 2-3 minute trece, cred ca e normal1 point
-
E abur sa vezi show la M54 pe vreme din asta cu "umezeala" locomotiva direct. Nu am mai pornit ursul de cateva zile dar si ala face la fel .1 point
-
Nici eu nu am dpf si tot ce scoate, este un puf albastru efectiv in momentul pornirii, adică 1 secunda. In rest nu scoate nimic. Tot N47. Nu știu daca ala e fum sau abur de la frig, dar înclin sa cred ca este abur. Calmeaza te, trece cu vederea, nu are nimic. Vara cum se manifesta?1 point
-
mie imi pare fum "normal" cel de la pornirea la rece. lipsa DPF se "vede"1 point
-
Prima oară am pus ISTA am șters erorile și au rămas cele doua :160001 - CF2C25 dupa am pus și MHD diagnoza același lucru cele doua erori mașina și a revenit într-un interval scurt dar după 3/4 zile același simptom, am cumpărat senzorul nou și o sa ma strecor pe sub ea poate reușesc... Mașina are cod motor B58B30A.. deci nu sunt chiar așa norocos :)) eu totuși o sa încerc sa văd dacă pot reușii , lucruri simple le fac dar daca e mai complex o sa apelez la un service , am destule unelte in urma la mai mulți fratiori “ba ma vezi” , o sa iau in considerare sfaturile , apreciez susținerea1 point
-
Foarte probabil sa ai nevoie de un nou kit de injecție (pompa înaltă presiune, rampa injecție completa, 4 injectoare) și de curățarea instalatiei de alimentare (rezervor, pompa din rezervor, conducte și înlocuirea filtrului de motorina).1 point
-
Se pot reconditiona, intreaba la un atelier nu pleca urechea la necunoscatori0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00