Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/05/18 in all areas

  1. Dintre Sachs si Bilstein, tu alegi TRW
    3 points
  2. Mai scade putin sa fie - 10.000 in cap E deja de peste 3 ani de zile la vanzare, m-am saturat de cand am vazut postul asta
    3 points
  3. nu am vrut sa deschis iar vechiul si prea discutatul subiect, cu masina pe care nu ne-o permitem pt o intretinere corespunzatoare. ma gandeam ca le pune putin in balanta. pe termen lung tot el are de castigat.
    2 points
  4. si nu inteleg de ce fata TRW si spate Monroe?!?!?! e chiar asa mare diferenta de pret, incat sa nu iei ce trebuie?
    2 points
  5. Indiferent de unde ai lua-o, sansele sa gasesti o masina buna la un pret decent si care sa aiba sub 250.000 km sunt destul de mici. Intr-o masina cu vechime de aproape 10 ani si un rulaj semnificativ aproape sigur vei mai investi sume destul de consistente in afara de revizii si consumabile. Schimbul de filtre si ulei este printre ultimele aspecte la care trebuie sa te gandesti, poti face asta cu aprox. 1.000 lei la orice service. Ia in calcul si urmatoarele: - un impozit de 2.300 lei pe an; - un RCA de peste 1.500 lei pe an in cel mai bun caz; - schimbul de ulei in cutie te poate duce in jur de 1.500 lei, dar o cutie cu defectiuni te poate lovi de 1-2.000 de euro; - un rand de anvelope decente ar fi in jur de 3.000 de lei in cel mai bun caz; - vei avea un consum mediu de 10 la suta. Ideea ar fi sa iei o decizie cat mai documentata, pentru ca un pret de achizitie avantajos te poate pacali si se vor ivi costuri la care nici nu visai.
    2 points
  6. Salutare. De curand am devenit si eu posesor de e60 LCI ( acum 2 luni in urma ) Povestea este putin mai lunga dar o voi scurta cat de mult posibil ( daca sunteti interesati de patania cu clapa neamtului si cu achizitia mai detaliata a e60`ului pot face share ) Am plecat dupa F10 535d neamtul mi-a tras clapa si m-am intors cu un e60 ( vezi poze atasat ) Venit cu el in tara innebunit de cum arata lemnul nobil am dezbracat absolut toate trimurile de lemn si imbracat in alcantara + volan imbracat in perforata si alcantara + cusaturi de M ( cusaturile mii se par taranism dar asta e data viitoare nu le mai fac ) Schimbat absolut toate filtrele la motor, schimbat ulei in cutie la Autobavaria Timisoara ,cumparat set roti de aluminiu pentru iarna , anulat flapsuri de pe admisie , facut rar , cumparat presuri de cauciuc si tavita portbagaj si urmeaza evacuare de inox si facut soft in urmatoarele 2 saptamani Per total sunt incantat de masina actuala ( initial am luat`o cu gandul ca o pun pe net sa fac si eu 300 la ea ) tocmai de aceea nu o mai vand si o tin Ca si optiuni este full ( vorba romanului ) Heads Up Display Logic 7 Distronic ( asa ii zice si la BMW cred ? ) Lane Assist ( vibreaza volanul daca depasesc banda de rulare ) Scaune ventilate si incalzite Scane de seria 7 de piele ? asa le zice sau e doar vorba romaneasca ( sunt cele cu pernite ) Asistent faza lunga Bi-xenon Trapa Memorii scaune Key Entry si Go Cred ca are Webasto ( mai am o telefomanda pe langa cele 2 normale cu On si Off ) dar din ce am incercat pana acuma nu merge ceva la el ... cu ajutorul vostru poate ii dau de cap Incalzire in bancheta spate Alarma Senzori parcare M-Pachet de fabrica Si cam atat imi amintesc deocamdata. Ma bucur ca am trecut la BMW ... imi place
    1 point
  7. BMW ROAD MAP EUROPE NEXT 2019-1 Magnet Link magnet:?xt=urn:btih:a5ac0a23eb35080b0934af10b9bf2f8a3017a5c2&dn=Road%20Map%20EUROPE%20Next%202019-1&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.coppersurfer.tk%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.internetwarriors.net%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2F9.rarbg.to%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fexodus.desync.com%3A6969%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker3.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker1.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.si%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fdenis.stalker.upeer.me%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fbt.xxx-tracker.com%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.cyberia.is%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fthetracker.org%3A80%2Fannounce or https://filecrypt.cc/Container/14D3850ACF.html Password For#All#Of#You
    1 point
  8. PROBLEMA REZOLVATA ! Era de la termostatul EGR.
    1 point
  9. ) e simplu, ca la tv, doar ca acolo ai telecomanda iar aici mouse......daca te-ai saturat, nu mai intra pe topic, nu e greu... cat despre pierdere...asta e...nu toti stim sa vindem masini asa ca voi...) bine ca nu traiesc din asta....eram copt ) bafta
    1 point
  10. Elementele de suspensie si directie nu se aleg in functie de pret convenabil, mai ales cand vorbim de producatori care sunt specializati pe grupe total diferite. Pai a zis omul, pret convenabil.
    1 point
  11. De unde vrei sa il iei? De aici de la noi sau din Germania? Cauta o masina cu km cat mai putini, reali(daca se poate)..Eu zic sa cauti dincolo, sa vezi ce gasesti, chiar daca sunt mai scumpe. La noi toate-s sub 200.000km si mai ieftine ca in Germania(oare de ce)..Depinde si la ce suma te uiti, poate gasesti Facelift-ul..
    1 point
  12. Salut. Eu am avut X5 3.0d , cumparat de nou in 2008 , si l-am vandut anul trecut la 500.000 km. Am facut cu el 500.000km fara probleme majore, singurul lucru lantul de la distributie(300 si ceva de mii de km), toata reparatia undeva la 4000 lei pe acolo, cu tot. Cea mai reusita masina care am avut-o, la 500.000 km turbo original pe ea, cutia fara probleme. Am mai schimbat daca bine tin minte, 2 injectoare,atat. In rest consumabile si motorina, in 500.000 km. Acum am cel de 4.0d, sunt convins ca nu o sa mai fie asa fiabil, l-am luat la 150.000 anul trecut, acum am 200.000 cu el, deocamdata nici o problema. Eu zic sa mergi pe 3.0D simplu
    1 point
  13. Schimba filtrul cu unul nou. E mai ieftin pe termen lung.
    1 point
  14. nu mi-o luati in nume de rau dar ma doare tare cand vad limba romana grav atacata, pana la urma pe acest forum mai si invatam cate ceva. este verbul a da - sa iti dea. cratima nu are ce cauta. multumesc si nu te supara te rog dar am vazut ca insisti cu greseala asta si in alte postari.
    1 point
  15. Cand te uiti la F10 2012 automat la pretul ala si te astepti sa aiba in jur de 160k km inseamna ca inca mai crezi in Mos Craciun.
    1 point
  16. Mulțumim Alex! Pentru cei ce nu vĂŁ descurcați, copiați toatĂŁ partea de sub Magnet Link și ĂŽn uTorrent dați click pe File -> Add Torrent from URL...
    1 point
  17. Fiabilitatea unei masini e de obicei legata de pretul de achizitie. O masina bine intretinuta se vinde mai scump. Daca tu cauti o masina ieftina, sa te astepti la cheltuieli mari de intretinere.
    1 point
  18. Sunt partial de acord sa nu isi ia masina premium (costuri premium) la 19 ani, dar de unde ai scos 1000lei pe luna benzina, doar n-o ia sa livreze pizza. Si "minim 1000 euro pe an" reparatii?! ii schimba motorul in fiecare an, ce-i face?
    1 point
  19. De curiozitate, care este consumul mediu care ti-l arata in bord?
    1 point
  20. E tot neagra si a mea Vizavi de discutiile legate de valoarea masinii conduse in raport cu alte cheltuieli, avere etc., dupa parerea mea masina e tot un consumabil precum un telefon, televizor, etc. isi pierde valoarea repede asta e trendul de la un an la altul. Masina de muzeu nu e, dar nici vreo masina de saraci, poate unii saraci au BMW-uri, dar sunt si milionari care conduc BMW-uri nu trebuie ajuns de la o extrema la alta. Din pacate la noi in Romania inca suntem tratati sau vazuti in societate in functie de ce masina conducem si ne facem o imagine despre respectiva persoana dupa asta, ceea ce e o tampenie fara margini. Vorba aia nici cersetorii nu te baga in seama cand te dai jos dintr-un Logan.
    1 point
  21. Faza e ca BMW cand vinde seria 5 se adreseaza categoriei de varsta 40-60 de ani si oamenilor care intr-adevar au facut ceva in viata. In RO se cumpara 75% din marcile premium second hand. Gen ai 21 de ani , cumperi 520 F10 de 18K euro, dar stai cu parintii la bloc. Afara cine conduce 5-ar G30, sta intr-o vila de 2-300K . E clar ca noi romanii vrem mereu sa aratam si sa epatem cu lucruri materiale pt ca am fost saraci acum 3 generatii. "E" multi analfabosi cu dinti cariati sau chiar fara ei pe-o parte dar conduc 7-ar F01 de 15k euro...este o chestie tipica la noi, bulgaria si alte tari ex-comuniste. Copiii nostri poate ca vor merge intai la dentist si abia apoi isi vor cumpara Desteptofon XS( imi place maxim cuvantul ) de 1000 euro. Fiecare e liber sa dea banii pe ce doreste si pe ce isi permite. Acum vreo 9 ani aveam vecin cu E90 si el statea in chirie la garsoniera si cu datorii la intretinere de 8000 de ron. Suntem in tara in care nu mancam, dar ne purtam la Dolce Gablanna, COco$h Flannel, Mishu Dutza Luis Vitan, etc. Nu o sa ne schimbam curand gandirea...daca casa nu ne permitem, macar masina sa fie ceva de capul ei, chit ca-i punem piese din dezmembrari cand se strica sau ii facem DPF off si resoftare..... Exemple sunt multe, oameni "ie" multi si n-are rost sa ne impiedicam de asta. Toti cei de pe acest forum, incepand cu baietii cu pisicutze de 1000 euro pana la baietii cu M-uri CS, iubim sa conducem aceasta marca minunata numita BMW sau Biamveu, Bemve, BaMaVezi, Bemveoaica,etc...Amin!
    1 point
  22. Da, partial de acord (merci si pentru minus celor ca mi l-au dat. I couldn't care less :frantics:).Ce nu iei in calcul insa, e ca in Romania oamenii cumpara masini de 50-100k si locuiesc in apartamente de 40k. Poate am fost prea subtil.:rolleyes:Minusurile doar dovedesc ca sunt multi care se simt cu musca pe caciula. Si multi care merg mai des in service cu masina decat la un set de analize, dar asta e o alta discutie. Doar am in minte o imagine recenta a unui tanar din mall caruia ii lipsea un dinte din fata, dar tinea cu mandrie in mana un desteptofon destul de scump.
    1 point
  23. Partea din fata cum rezista? Sablata rau sau partial?
    1 point
  24. De fapt intrebarea este: Tu nu te-ai saturat sa tot dai up-uri de 3 ani ?
    0 points
  25. narile au niste jaluzele electrice care inchid/deschid in functie de viteza, temperatura etc. Se aplica si la f10 asta de exemplu
    0 points
  26. Am trecut si pragul asta Am facut a doua revizie, care a inclus toate filtrele si uleiul. Schimbat jaluzelele alea de la motor care nu mai functionau, update soft la clima si verificare generala.
    0 points
  27. Uleiul 2T e indicat cel mai mult la motoarele euro 3 (4), tocmai pentru a contracara efectele motorinei uscate (uscaciune care nu exista in anii 2000). Eu bag de 3 ani la FIECARE plin, fara probleme (300ml).
    0 points
  28. Daca omul chiar vroia sa o vanda, o vindea, ce ai cu el:D?
    0 points
  29. Una e passat 1.9 tdi cu pompe duse, una e bmw cu common rail.
    0 points
  30. Daca ai studia putina chimie in loc sa dai minusuri, ai vedea ca acea curatare ajuta precum o frectie la un picior de lemn.
    0 points
  31. Se intampla sa stiu de studiu/articol din linkul dat. Pentru mine e un articol pseudo-conspirativ. Si vreau sa sutin opusul tocmai pentru ca sunt mai mult decat multumit de cum fuctioneaza un motor "tratat" cu religiozitate cu ulei 2T la fiecare plin de peste 150k km. Iar asta ma indreptateste sa cred ca rau NU face. Si ca sa vorbim pe fapte, motorul M47 are injectoarele clasice despre care autorii articolului sustin ca se infunda mai repede.. Dimpotriva, as fi inclinat sa zic depunerile de zinc ar putea aparea la injectoarele mai noi care sunt si mai precis controlate, ca atare tolerante mai mici - probleme mai multe. (Dar nu cred ca e cazul. Cand o fi s schimb masina pentru un model mai nou va asigur ca voi continua folosirea de ulei 2T..) Cat despre DPF-uri, tocmai prin folosirea de ulei 2T Jaso FD propietarii de masini nu au mai avut probleme cu regenerarea DPFului. Probabil se face mai des iar posibilitatea limp-modului e tinuta departe (fapt cel mai enervant in exploatarea unui diesel cu DPF..) lasand la o parte cenusa care oricum se depune dupa fiecare regenerare, specific JASO FC este ca dupa regenerare ramane mai putina cenusa decat dupa jaso FB. Imi cer scuze daca ma repet, dar cel mai formidabil fapt mi se pare ca depunerile de pe interiorul admisie motorului nu mai sunt acolo. Ultima oara cand am umblat acolo efectiv nu am avut ce curata! Si dupa cum cu totii ar trebui sa stim, raul necesar dat de prezenta EGRului pentru ca gazele recirculate reprezenta DEPUNERI pe peretii admisiei iar asta NU este in nici un caz un fapt pozitiv. Dar vezi tu nu multi vorbesc sau observa asta. Asa vrea sa vezi ce slab trage un motor cu 400k km in bord si injectoare originale! Dar nu sunt aici sa impresionez ci doar sa imi exprim experienta si intelegerea personala.
    0 points
  32. Uletiul 2T amplifica ungerea (ceea ce cam e problema , ca motorina euro5 e cam uscata). Deasemenea, el arde fara reziduuri. Rau nu are ce sa faca.
    0 points
  33. Eu nu cred ca aceea este diferenta reala.. (faptul ca tu ai trecut printr-o experienta proasta, din care ai invatat mai mult decat altii nu cred ca iti totusi da dreptul sa generalizezi). Probabil ai putea recomanda tuturor sa-si schimbe distributia ..ca (foarte probabil) nu v-a mai tine 100k km.. mergand pe logica de mai sus.. Pana la urma fiecare face ce vrea cu masina sa.. Poti spune ce bine face (uleiul 2T) unei pompe duse intr-un VW din 2000 si NU FACE intr-o moderna masina cu injectoare piezo? Altfel nu ramane decat o parere subiectiva. Intreb asta mai ales cand stiu si observ ca toti (90%) soferii isi alimenteaza masina cu, cea mai ieftina motorina! Cat timp te astepti ca injectoarele sau pompa sa tina in conditiile de mai sus?
    -1 points
  34. Am bagat la un 318i de la Lukoil tot asa am ajuns aproape pe rosu mai avea putin si se aprindea becul, am facut plinul si toate bune si frumoase pana am iesit la strada, a inceput sa mearga numai in suturi. Am scos toata benzina, am bagat de la Petrom si masina si-a revenit. De atunci ocolesc Lukoil. Bag doar Omv, Petrom, Rompetrol sau Mol.
    -1 points
  35. Daca vrei sa mergi linistit si sa ai costuri ok de intretinere nu iti iei sub nicio forma un e90 sau e60. In bugetul asta gasesti DOAR masini obosite si care vor necesita reparatii multe si dese. Pentru un E60 525i numai de benzina va trebui sa ai ~1000 lei pe luna. Asigurarea inca ~900 lei pe an, impozit ~1000 lei pe an, reparatii minim 1000 euro pe an. In primul an probabil o sa dai pe acte si reparatii in jur de 2000e. Chiar nu cred ca vrei sa te bagi in asa ceva si gandeste-te ca o sa ai luni in care masina o sa ceara 2000-3000 lei pe care nu stiu nici daca ii ai nici daca esti dispus sa ii dai. E90 2.0i in banii astia o sa fie nonfacelift, iar motorul nu e prea fiabil. Cam toate puse la vanzare la noi in banii astia au probleme la motor. Concluzie: nu Bmw ca prima masina/
    -1 points
  36. 1000 lei, 5.3 lei/litru (cam tot anul a fost in jur de 5,7 dar trecem peste), consum mediu 10 (foarte optimist pentru un 525i, mers preponderent extraurban si usor) => 188 litri => 1880 km. Ti se pare o medie anormala pentru un tanar sa faca km astia lunar? Eu pe cine cunosc pana in 25 de ani au media de km intre 15K si 70k km pe an. Eu personal n-am avut niciun an de permis sub 20k km, incet incet ma duc spre 30-35k pe an. Ce masina ai mai exact? Si cati km faci pe an? La un e60 sau e90 se duc 1000 euro pe an foarte lejer. Mai ales cand e vorba de masini de 5-6k euro care evident ca necesita enorm de multe reparatii. Nu vorbesc de masini cumparate si tinute in parcare 11 luni pe an ca sa zica vecinii ca ai Bmw sau de iesit in weekend 50km. Sau masini cu care iti e frica sa iesi din oras si in care torni antigel si ulei dimineata inainte de plecare. Asta nu inseamna sa ai masina. Nu motorul in sine o sa ceara multi bani la un 525i, dar e60-ul nu e o masina foarte usor de intretinut si din experienta mea (de lucrat in service) cu cele puse la vanzare (mai ales in banii astia), daca te apuci sa faci un deviz inainte de cumparare 90% din ele necesita reparatii de peste 1000e din prima luna. Cine are buget 5-6k euro de masina de obicei nu are bani sa intretina un e60/e90. Iar aia care le vand nu le vand degeaba niciodata cu banii astia. Daca maresti bugetul 2-3k euro deja ai sanse de masini mult mai bune, dar si alea o sa ceara bani.
    -1 points
  37. Numa' daca untdelemnu' a intrat in clasa JASO FD!
    -1 points
  38. Am adaugat si eu ulei 2T de la Mol in doua plinuri de motorina. Asta se intampla pe vremea cand incercam sa scap de o clantzaneala permanenta intre 1500-1700 ture, mai evidenta fiind cu motorul rece. Pot sa spun ca suna ca si cum motorul ar fi fost mai bine uns dar nu mi-a placut ca vedeam toba putin neagra in conditiile in care am DPF-ul in regula. Clantzaneala de care pomeneam, era inca prezenta dar era putin mai discreta. Am impresia ca bagam 400ml de ulei la aproximativ 65 litri de motorina. Sunt de parere ca daca se baga ulei 2T pentru a "repara" diverse probleme ale motorului, lucrul asta nu se va intampla - spun asta dupa experienta povestita mai sus. Eu sigur nu o sa mai bag pentru ca nu pot sa ignor toba neagra.
    -1 points
  39. Oricum, cand iti iei un 3.0, intretinerea nu e o problema. Am sa ti dau exemplu de cateva lucrari facute de mine recent: un schimb de ulei, filtre undeva la 12-13 mil. Schimbu in cutie se invarte cam la 15 mil(pe asta urmeaza sa l fac, dar asta e pretul). 4 anvelope noi premium pe 18 in cazul meu, in jur de 25-30 mil. Eu am 3.0d simplu, nu 3.0sd, dar mi se pare ca am facut alegerea buna. Am mers, sincer, pe varianta mai putin complicata si la care e probabil sa pice mai putine lucruri. Acum, poate gresesc, e strict parerea mea. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  40. In mare uleiul in 2T (in motorina) ajuta la protectia motorului, ca motorina de pe piata e foarte uscata, si produce o uzura mai mare decat ar trebui. Stiu cazuri in care s-a mers cu masina si 700mii km (1.9 TDI, cu ulei in 2T pus in masina de noua) iar motorul inca era okay. Problema la kilometrii aia era restul masinii, care era terminata comparativ cu motorul.
    -1 points
  41. Eu personal bag ocazional(cand imi aduc aminte) ulei 2T si benzina cu naftalina in toate masinile diesel de cativa ani si n-am avut niciodata probleme pe partea de DPF, EGR, injectoare, turbina etc. Daca face bine sau rau nu pot spune insa personal n-am avut probleme.
    -1 points
  42. ai manerul de la usa dus, probabil a intrat apa in el de la spalatorie
    -1 points
  43. Tradu actele si vezi ce fel de garantie ai, ce acopera etc. In cel mai bun caz, ai garantie oriunde in europa si o poti repara la noi
    -1 points
  44. motor nou plus manopera la banii aia
    -1 points
  45. https://www.baileysdiesel.com/on-highway/truth-adding-two-stroke-oil-diesel-modern-common-rail-engines/ Vehicles equipped with Bosch, Delphi, or even Seaman’s fuel systems generally don’t need it. Therefore, your unlikely to see a significant change in engine performance or noise with the use of 2-stroke in diesel. When and how to use the 2 Stroke in Diesel: However, if you have a 2005-2012 Denso Common Rail equipped system, your vehicle will most likely notice significant changes. You need 2-stroke premixed oil. Do not use in cars equipped with DPF InteresantĂŁ catalogare. Ăn orice caz, NU este recomandat pentru TOATE mașinile și cu atât mai puțin EURO 6 sau cele cu DPF! - și da, bĂŁieții ĂŁștia se pricep. Ăn rest placebo, mituri demult apuse, doar pentru cĂŁ așa se fĂŁcea acum ceva vreme. Citește lumea pe aici și se apucĂŁ sĂŁ punĂŁ ulei 2T deamboulea. MĂŁ rog, pânĂŁ la urmĂŁ fiecare face ce crede de cuviințĂŁ cu bunul lui, dar sĂŁ nu sperați la minuni, asta e important
    -2 points
  46. Ti'au recomandat update soft clima? Aveai vreun simptom? Eu am ca un fel de motoras care se aude pe loc cum incearca sa inchida ceva, ca un "bang bang bang" discret. Din ce am inteles, se rezolva cu un update.
    -2 points
  47. Eu sunt de parere ca diesel-urile nu-s facute pentru tipul de trafic din RO / Bucuresti. Suntem verzi / eco in tara aceasta, vorbesc in numele meu, orasul Bucuresti care este pe primul loc in Europa la aglomeratie si pe locul 3 mondial. peste 50% din masinile din Bucuresti sunt sub Euro 4 si va rog sa mai tineti cont de toate constriile de locuinte din interiorul orasului. Eu unu sunt de parere ca este mai sanatos pentru masina ta sa-i faci DPF off / EGR off, daca motorul este in toate mintile lui, schimburile facute la timp, ingrijita intr-un cuvant, nu vei avea probleme. Acum tine doar de feeling-ul tau, daca esti dispus sa platesti ~1000E pentru un filtru nou, atunci go ahead, vei sta linistit inca 200k km, dar nu-ti recomand curatarea prin incalzire, spalare si alte solutii, nu au niciun efect de lunga durata, iar de achizitionarea unui filtru aftermarket nu stiu ce sa zic, nu am idee. Multam!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.