Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/11/19 in all areas

  1. Tot de la motor vine zgomotul. E o masina noua, sigur, pentru asta exista garantie, dar parca nu e deloc in regula la banii respectivi si la nici o luna de utilizare sa incepi sa schimbi accesorii.
    5 points
  2. E terminal mqs, pot comanda de la tme. https://www.tme.eu/ro/details/962885-1/alti-conectori/te-connectivity/
    2 points
  3. Stai sa ne intelegem, eu nu militez pro sau contra CASCO, fiecare isi ia deciziile si isi face calculele pentru el insusi, eu ma refeream la ce a scris @Crysis21 vizavi de oportunitatile de a se folosi de asigurare. Cainele lovit e tot o situatie speciala totusi, si mai rara decat masina zgariata in parcare sau oglinzi furate etc, lucruri care se pot intampla destul de des. La o masina asigurata la 60 de k de euro, 5% anual inseamna 3000 euro, care fie iti pot asigura reparatii de 10-15k de euro, fie i platesti degeaba 5 ani si repari 2 zgarieturi sau cumperi 2 oglinzi si pentru asta ai platit 15k de euro, dar ai dormit linistit. A avea sau a nu avea casco genereaza avantaje si dezavantaje deopotriva, asta e parerea mea.
    2 points
  4. Daca vrei sa folosesti Telematics (supraveghere pt firma de asigurari) te sfatuiesc sa-ti vinzi masina si sa-ti iei motor de aspirator pe GPL, desi conform normelor lor, si acela s-ar tura prea tare si ar face zgomot....Lasand glumele la o parte, acel telematics monitorizeaza tot: viteza legala impusa de regulament si viteza cu care ai circulat tu. Daca faci accident, chiar daca nu e vina ta, se vor lega de istoricul tau care presupun ca nu va fi impecabil avand 5-ar cu peste 300 de caluti. In ochii mei, este o prostie acel Telematics pe drumurile din RO. Afara e altceva, au autostrazi, infrastructura. Va trebui practic sa respecti MEREU normele de viteza, altfel nu vei fi in veci eligibil pentru o "reducere considerabila" de 40%....Nu te sfatuiesc sa-ti pui acel modul Gestapo care o sa-ti taie bucuria de a da kick down masinii.
    2 points
  5. Salut. Ma bate gandul sa trec de la F la G si as vrea sa iau tot diesel. Desi suntem in plin scandal impotriva diesel as vrea sa merg impotriva curentului. Ma ajuta cineva cu sfaturi despre motirul B57 ? Este mai reusit sau are si motorul asta unele sensibilitati? La ce sa ma astept?
    1 point
  6. Pachetul ala de service e valabil in toata Europa.
    1 point
  7. Am trecut si la rotile de vara. Sper sa nu revina iarna De curand am achizitionat si o camera auto. Viofo A129. Mi-a placut modelul pt ca se integreaza foarte bine (se poate vedea in spatele oglinzii) si filmeaza destul de ok. Am alimentat-o din panoul de sigurante si firul l-am tras prin plafon si apoi prin stalpul din dreapta, prin urmare nu se vede absolut nimic.
    1 point
  8. E preferabil sa cumpere o masina care are toate optiunile pe care si le doreste, cu rulajul convenabil, in bugetul stabilit; dar de obicei nu gasesti o asemenea masina, si atunci trebuie sa faci compromisuri - eu consider ca cel mai usor compromis este la optiunile la care poti face usor retrofit, cu o suma de bani mai mica decat ce ai da in plus pe o masina care le are pe toate.
    1 point
  9. Din pacate nu am reusit in Gorj,am gasit pe cineva in Craiova.. sper sa rezolv, am sa revin cu update-uri
    1 point
  10. DacĂŁ discutam de retrofit când ĂŽncĂŁ nu a luat mașina ceva e greșit...
    1 point
  11. Am fost azi la Bavaria, intr-adevar au un seria 3 G20 expus - 320xdrive Mpaket interior negru piele sensatec, cu multe dotari. La o prima impresie (cam un sfert de ora), sunt si bune si mai putin bune: - exteriorul arata bine per total, dar parca e cam aglomerat, prea multe elemente de design; grila fata cromata nu imi place, si nici evacuarile duble cromate; farurile laser arata bine, iar stopurile 3d arata chiar foarte bine. - interiorul arata foarte bine, materialele par de calitate; calitatea interiorului - mult peste F30 din toate punctele de vedere - materiale mai bune, imbinari mai bune cu lufturi mici, ergonomie mai buna per total - navigatia mare e foarte bine integrata, nu mai e o tableta infipta in bord, ci se incadreaza foarte bine in peisaj - climatizarea are butoanele incluse in grile, care mi se par cam mici si cam jos, probabil ca vor bate in freza oricum le-ai orienta - volanul M e cel de pe G30 - se simte foarte bine, e mai gros decat cel de pe F10/30 facelift, dar parca acela era mai frumos; chiar si pe loc are un mic joc, probabil ca in mers e destul de moale si vag - levier cutie automata - interesant, dar cam feminim - mic si cu multe colturi. - scaunele sport mi s-au parut inguste si cam tari; nu am reusit sa imi gasesc o pozitie perfecta (e drept, am 1.93 si 105kg, dar fara sa fiu corpolent); in scaunele comfort de F10 stau mai bine, iar in cele sport de E90 stateam si mai bine; posibil ca cele alcantara sa fie mai comode; spatiul pe verticala pare ok, cu scaunele ridicate maxim mai raman 3-4cm. - displayul digital full (6wb) arata foarte bine, mai futurist decat la F10; pe de alta parte, parca sunt prea futuriste, cu niste forme destul de atipice pt ceasuri, si cam multe info afisate; probabil cu timpul m-as obisnui si mi-ar placea. - trapa e mai mare decat la F10/F30, chiar mi-a placut - iluminat ambiental - mi s-au parut cam mici, dar sunt de vazut noaptea, clar un pas in fata vs F30, dar sub G30 - spatiul pe locurile din spate - mai mic decat la F30, cel putin pe verticala (eu dau cu capul de plafon, probabil fara trapa e mai mult loc); sezuturile mi s-au parut mai scurte, spatiul pentru picioare mai mare - portbagajul: mare, dar gura de incarcare cam mica; nu mai exista compartimentul de sub podeaua portbagajului M-am programat la drive test, sper sa ma cheme in 1-2 saptamani; sunt foarte curios cum se simte pe drum. In curte erau deja 2 G10 probabil pregatite pentru livrare (una gri inchis cu interior deschis bej, una albastra cu interior cognac - arata foarte bine (am atasat o poza cu ea); poate viitorii posesori ne fac onoarea sa ni le prezinte. si poza
    1 point
  12. In urma unei testari cu tester dedicat, vei fi avertizat, la un moment dat ca una sau mai multe bujii sunt arse. Atunci e foarte indicat sa le schimbi pe toate. Pana atunci las-o in pace.
    1 point
  13. Bujiile de la diesel au rolul de a incalzi aerul din camera de ardere pentru o pornire mai usoara iarna. Daca iti porneste greu iarna, trebuie inlocuite, altfel nu. Daca vrei tu neaparat sa le schimbi, poti sa o faci, rau nu e.
    1 point
  14. N52 cel cu capacul argintiu e problematic.Revizia N52K, capac negru, ar fi ok din cate am citit. S-a pus pe e92 325i 330i in 2006-2007 pana a iesit N53-ul. 2007 E92 330i n52k are tot 272cp. Cel mai bine se verifica dupa Vin. In sua n53-ul nu a ajuns din cauza continutului ridicat de sulf sau ceva de genul si au continuat cu n52 Pe forumurile din uk e mai laudat n52k fata de n53 din punct de vedere al fiabilitatii: inhectoarele care se schimba toate 6 o data, pompa de inalta presiune. Am cautat la un moment dat 325 330 e92 si atunci am facut research, poate foloseste pe viitor cuiva. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    1 point
  15. Premium- navigatie cic pana in 2013 Next- navi nbt dupa 2013 Evo- navi nbtevo dupa 2016
    1 point
  16. Waze da, Spotify merge si pe Apps (SA6NR).
    1 point
  17. ce am scris mai sus am luat de pe realoem.com; daca ei gresesc, atunci am gresit si eu. oricum ce vrea el sa cumpere e 2010, deci sigur e motorul de 3l. am un coleg de birou cu e92 325i (motorul de 2.5l, cutie automata) si ii consuma in bucuresti 18-19/suta (mers in timpul zilei); ma indoiesc ca e93 cu motor de 3l consuma mai putin (e mai greu cu >150kg decat e92); daca merge in weekend sau dupa ora 20.00, atunci nu o sa sara de 15l in oras. cu automata cu 6 trepte consumul e mai mare (>50kg in plus, eficienta mai mica).
    1 point
  18. A testat cineva falken azenis 510? Am vazut niste reviewuri interesante care le plasau intre anvelope de renume.
    1 point
  19. Asta-i clauza cu anularea unilaterala cand vor ei. Asa e si aici in Benelux/Franta din ce-am vazut. Am vazut reportaje la tv cu oameni debarcati dupa ani de cotizat. Cand i se pare firmei ca nu esti rentabil.
    1 point
  20. iti trebuie si cleste de sertizat, nu doar pinii. pinii ii poti comanda de la bmw
    1 point
  21. Salut, Am fost cam absent în ultima perioada din cauza unor probleme de sanatate dar legat de masina nu am pus punct " proiectului " In urma cu ceva timp i-am dat un polish la faruri + folie aplicata după polish ( see pic Below ) Nu puteam suporta acele becuri galbene de la angel eyes si le-am înlocuit cu niste leduri Cree de 65w cu, can bus care arata cam asa : Stânga led dreapta h8 Seara cam asa : Înainte de sărbători un prieten a parcat mult prea aproape de mine si când a iesit din parcare mi-a frecat putin spoilerul spate. Drept urmare vopsit bara spate si din cauza unor pietricele de pe autostrada si bara fata a intrat la vopsit : După vopsit logic urma Č™i un polish Acum masina este într-un punct aproape de final Am uitat sa , zic că odată cu vopsitul barilor s-au vopsit galben si etrierii si barele transversale din grila frontala. P.S am schimbat si grila din fata cu una negru lucios dubla : Si per total arata cam asa : Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk
    1 point
  22. casco e obligatoriu la o asemenea masina - lovesti un caine pe drum national, ai spart un far, bara si modulul de ACC - te apropii de 10k euro dauna. n-ar trebui sa fie mai mult de 4-5% anual din valoarea asigurata a masinii.
    1 point
  23. lol , cine dracu ar monta asa ceva ? GEn libertate in catuse :frantics:
    1 point
  24. Am citit un pic ce face big brother ala - monitorizeaza nu numai viteza, ci si acceleratiile, franarile, acceleratia in curba si asa mai departe, ca sa vada 'stilul' de condus. Deci probabil sistemul da bonus in cateva situatii aparte: ori ai 18 ani si e prima masina si oricum esti la risc maxim, ori conduci o toyota priapus cu care oricum nu poti sa te 'dai', ori ai peste 75 de ani.
    1 point
  25. ceea ce nu specifica este ca daca vei avea un accident, si se observa in datele lor ca rulai cu o viteza mai mare decat cea legala pe sectorul de drum respectiv, iti vor spune politicos ca de fapt nu ai condus legal, ca ai parte din vina, ca franciza este nu stiu cat, blabla, ca iti cresc prima cu X%, ca faci drumuri frecvente, ca nu respecti nu stiu ce timp de odihna.....se practica si in vest prostiile astea, mai ales la masinile puternice, scumpe... oricum volvo vrea sa limiteze masinile la 180 km/h maxim, vor aparea masini care mai de care conectate, soferilor le va ramane placerea de a plati masini si asigurari, de restul se vor ocupa google&comp....
    1 point
  26. Și a ieșit super!
    1 point
  27. Nu știu cum e la tine, dar la mine, când masina e ĂŽn mers, trebuie sa tin apĂŁsat continuu pe M1 sau M2 ptr a face reglajul complet.Daca masina stationeaza, e nevoie sa apĂŁs doar o singurĂŁ data.
    1 point
  28. Detin un BMW F30 LCI, 190 CP, xDrive, cutie automata. La mers normal pe autostrada (120-140KM/h), fara accelerari bruste am scos un consum de 5.6% cu anvelope de iarna runflat. Daca merg un pic mai sportiv, se duce consumul in 6L lejer, si peste. La masina de ~1.6 tone, 4x4, nu ai cum sa visezi la consum de 5% decat daca mergi ca un batran, caz in care ai ales gresit masina/motorizarea.
    1 point
  29. Piese auto originale OE O piesa ORIGINALĂ OE este partea care a fost pus inițial ĂŽn mașinĂŁ atunci când a autoturismul a plecat din fabricĂŁ. Ea vine ĂŽntr-o cutie cu logo-ul producĂŁtorul auto dar poate fi facuta de un subcontractor dar respectand standardele de calitate cerute de producator. Acestea sunt cele mai scumpe tipuri de piese pe care le puteți achiziționa. Spre exemplu la masinile BMW veti gasi multe componente Bosch. Piese auto OEM (Original Equipment Manufacturer) Sunt piesele care vin de la aceeaÂşi fabricĂŁ ce face piesele originale dar sunt ambalate ĂŽn brandurile proprii. Aceste piese sunt vândute direct de la producĂŁtor la furnizorii sau comercianții cu amĂŁnuntul și nu prin intermediul rețelei dealer, și de obicei, ĂŽnseamnĂŁ economii pentru consumatorul final, calitatea fiind foarte apropiate de standardele OE impuse de producĂŁtorul maÂşinii. Piese auto Aftermarket Sunt piesele fĂŁcute de un alt producĂŁtor decât cel original. Companiile care produc piese aftermarket cumpĂŁrĂŁ drepturile de a produce aceste pĂŁrți. Chiar dacĂŁ unele ar putea avea un aspect ușor diferit ele indeplinesc normele minime de calitate, ĂŽn unele cazuri putem gĂŁsi chiar identice cu cele originale ca Âşi durabilitate dar la preĂžuri mult mai bune decât cele OEM. Am mai zis eu demult...unele persoane *trebuie* sa scrie si nu este *nevoie* sa scrie. https://www.campuscluj.ro/stiri/2568diferenta-dintre-piesele-auto-aftermarket-oem-si-oe.html Primul site, mai erau inca cateva zeci sa explice ce si cum.
    1 point
  30. Da se greșește. Ce e interesant e ca nimeni nu greșește invers.Sa ĂŽmbĂŁtrĂŽneascĂŁ mașinile. Toata lumea greșește un an doi ĂŽn sus )
    1 point
  31. Singura problema este ca masina ta este din 2012 nu 2013 cum scrii in anunt. Asta daca nu cumva s-a transformat cum se intampla in anunturile de pe autovit unde 99% din masini intineresc cu 1 an.
    1 point
  32. salutare, caut si eu disperat niste papuci metalici pt. mufa care intra in modulul video de bmw E60.problema este ca doresc ca acesti papuci metalici sa-i mut pe alte fire.Am incercat disperat sa-i refolosesc dar nu pot pt. ca se rup daca incerc sa desfac clemele acelea metalice unde este prins firul(vezi poza 3 unde am incercuit cu galben),deci imi trebuie noi.Pe unde as putea sa gasesc asa ceva pt. ca pe unde am fost sa caut pe la magazine de electronica,de fire, etc. nu gasesc pe nicaieri,am incercat si pe la centre de reparat electronica nu gasesc asa ceva,nimeni nu a vazut asa ceva.Atasez si niste poze.Am sanse sa gasesc asa ceva?As avea nevoie de 5-10 buc sa am si de rezerva.Multumesc
    0 points
  33. ce limbaj am avut?daca vrei sa suspenzi contul poti s-o faci,nu trebuie sa ma tot ameninti.fa-o si taci din gura.Si cand am mai fost avertizat?ca la warn status nu am nici un avertisment.Si eu cred ca voi nu intelegeti ce scriu.Eu nu am nevoie de cabluri cu conectori cu tot,eu am avut nevoie doar de conectori atat. Dar faptul ca ma iau unii in deradere gen skw care vine si varsa pe aici la misto lacrimi,pune doar semne de punctuatie si face numai offtopic, si-mi spune ca sunt disperat nu este "agresiv" fata de mine?Te rog sa-mi arati unde am avut ton agresiv fata de cineva?? Sensibililor!!! Eu inteleg ca sunteti aici multi useri vechi si va cunoasteti intre voi si ca e normal ca unui user cu 1800 posturi sa-i treci cu vederea anumite chestii,dar daca esti moderator fi te rog impartial,atrage atentia si celor care fac doar offtopic gen skw.Mie oricum mi-ai atras atentia degeaba,ca am vb frumos cu toti,in toate posturile mele nu am jignit pe nimeni. l.e.adica eu multumesc in aproapte toate posturile mele la toata lumea ca se poate vedea si tot eu am ton agresiv fata de cine?ca-mi vine sa sparg monitoru asta de draci sa-l arunc pe geam...
    0 points
  34. ieri au fost in stoc 3880 pini si azi mai sunt 3230.Nu ma asteptam sa aibe vanzare la asa ceva.Eu am cumparat 10 pini iar altii cumpara cu sutele
    0 points
  35. Zici ca ai benzinar de minim 2.5 . Inteleg ca se urca la munte, dar dupa aceea se mai si coboara, si se face o medie. Eu nu am depasit 6% extern, si am fost si in zona de munte (rasnov - paraul rece), si la mare si autostrada cu 130-140kmh constant. Si e 2.0d (136cp) pe ditamai seria 5. Iar motorul tau de 150cp e common rail si trebuia sa aiba un consum chiar mai bun. Probabil ceva nu e in parametrii la tine.
    0 points
  36. Va salut! Am zis pe paginile anterioare ca voi reveni cu sunet before/after eu fiind 100% convins ca schimb distributia de frica. Ei bine, dupa ce am dus masina la service mi-am amintit de promisiune si deci nu am video, scuze. Daaaar, bine ca am schimbat-o. M-am inselat amarnic si nu cred ca mai tinea o luna cu distributia veche. Aveam toate 4 patinele mancate de lant si cu fisuri in ele. Aveam ambele lanturi +2-3cm. Intinzatorul era ok, dar lantul s-a lungit din cauza patinelor. Acum masina se aude ca un B47, distributia noua am inteles ca oricum are aceleasi coduri ca la B47 (nu am stat eu sa verific asta) E mult mai silentioasa masina atat la rece cat si la cald, atat la relanti cat si in turatii. Acum decideti voi daca merita sa fiti incapatanati la fel cum voiam eu sa fiu
    0 points
  37. Se potriveste, conform informatiilor de pe site e ok.
    0 points
  38. da,dar ai zis ca e posibil sa se potriveasca,nu ai fost sigur.
    0 points
  39. Ti-am facut eu mai sus o recomandare de cleste, tot de la tme si infinit mai ieftin.
    0 points
  40. Astia de la tme cred ca nu sunt pe craca lor si sa va spun de ce.Le-am cerut sa-mi faca o recomandare pe mail pt. un cleste de sertizare pt. acesti pini mqs si mi l-au recomandat pe acesta: https://www.tme.eu/ro/details/539635-1/instrumente-de-sertizare-pentru-borne/te-connectivity/ https://www.tme.eu/ro/details/539682-2/instrumente-de-sertizare-altele/te-connectivity/ Adica eu fac comanda de 31 ron de costa mai mult transportul decat nu face si ei imi recomanda scula de 924 ron?Pe bune?Or fi inteles ca sunt firma,desi la datele de livrare le-am spus clar ca sunt persoana fizica.. lol
    0 points
  41. garantie, chiar nu am emotii. Si nu bate motorul, nu m-am urcat ieri in prima masina. Rolele fac zgomot, nu e ceva nou. Asa am patit si cand am schimbat rolele la masina veche, dupa revizia la Bavaria, la cateva luni au inceput sa scartaie la rece.
    0 points
  42. raduron, inteleg ca tu nu ai casco. am dat cu un ford focus peste un caine de 15 kg si reparatia a fost peste 3000 euro. 17% din pretul masinii cand am luat-o noua. la seria 5, sa schimbi cele 3 radiatoare, bara fata si ventilatorul cu angrenajele complete, vopsitul, manopera si tva-ul, te duci la 10.000 euro asta am schimbat eu atunci la masina mea. le plangi de mila masinilor premium pe care le vezi prin romania uitandu-te cum arata...mai bine zis masinilor care candva au fost premium, ca la 150k km si pret de achizitie de 10-15-20k nu se mai cheama premium. eu chiar ma bucur cand da cineva 20k pe um seria 5 si inainte sa dea banii astia face o lista cu must have-ul dotarilor, iar apoi isi face masina tandari si bineinteles nu are casco. ca sa se invete sa nu mai fie prost, pretins smecher sau domn. sa puna un astfel de domn sa isi ia kia ceed, adica de contravaloarea unei masini noi pt care i-a aprobat creditul de nevoi personale si sa isi faca casco
    0 points
  43. Daca te intereseaza CASCO doar pentru vandalism si furt, de ce sa platesti +/- 200 de euro pe luna? Cu banii astia iti cumperi, oglinzi, embleme sau vopsesti elemente de caroserie lunar. Casco dupa parerea mea isi face treaba doar pentru situatii exceptionale, accidente grave, te loveste unul neasigurat, dezastre naturale etc, maruntisurile mi le pot plati singur nu e nevoie sa o faca altcineva pentru mine.
    0 points
  44. Intradevar, se mai greseste. Am verificat si pe olx si acolo era scris 2012. P.S: masina nu e pe autovit
    -1 points
  45. Am mari indoieli ca la reprezentanta gasesti terminali metalici sau conectori. Asa ceva nu e piesa de schimb.
    -1 points
  46. am facut comanda la 10 buc de la tme.Ma costa mai mult transportul decat nu face ,dar asta e am mare nevoie de ei n-am ce face.Am cautat si prin bucuresti asemenea pini dar nu gasesc decat la timisoara din ce vad.Ma costa in total 31 ron.Daca ii cumparam de la tine era tot cam acelasi lucru ca platesc transportul si tot pe acolo ies Eu nu am nevoie decat de 3 pini pe care trebuie sa-i montez pe cablu audio ecranat care are doar 3 fire.
    -1 points
  47. Aberezi grav cand spui asta .....Michelin CC sunt super anvelope.....sunt mai bune decat multe anvelope de vara si in plus se descurca foarte bine iarna pe uscat si ud.Pe zapada nu sunt cele mai grozave dar se descurca binisor daca au profil .....inaltime in banda de rulare. Au vreo 3 cunoscuti .....super multumiti,iar altul care are competitia lui CC de la Continental.....super multumit.(pe Logan cei drept).
    -1 points
  48. Nu te speria. Nu are nimic. Si la mine e la fel.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.