Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/21 in all areas

  1. Arata-ne si noua unde este stipulat termenul ala 1 noiembrie-1 martie. Asta e poveste de la dorel care statea si bea o berica la coltul strazii.
    6 points
  2. Mai sunt cu masini si mai scumpe nu fac schimbul vara iarna ,raman cu cele de iarna,o alta ineptie care e permisa de lege ,in ce date tehnice se incadreaza franarea la 30 grade cu anvelope de iarna , tot asigurarile ar trebui sa insiste pt o lege si aici .Masini scumpe ..
    3 points
  3. Cauciucuri de iarnĂŁ 2021. ĂnsĂŁ, potrivit autoritĂŁților, Codul Rutier și restul reglementĂŁrilor legale nu prevĂŁd o datĂŁ de la care anvelopele de iarnĂŁ devin obligatorii. Mașinile trebuie sĂŁ fie dotate cu cauciucuri de iarnĂŁ atunci când șoferii circulĂŁ pe drumurile publice acoperite cu zĂŁpadĂŁ, gheațĂŁ sau polei, indiferent de perioada anului. https://stirileprotv.ro/stiri/auto/cauciucuri-de-iarna-2021-cand-devin-obligatorii-pe-drumurile-publice-si-care-e-amenda-pentru-lipsa-lor.html
    2 points
  4. Bine, daca nu stii la ce ma refer cand intreb de garantie, eu nu mai am ce intreba. Nu uita ca in lumea asta moderna trebuie sa poti raspunde la orice intrebare pe orice sursa de comunicare alegi chiar tu sa comunici. Ca sa spun ceva care sa iti dea de gandit cand mai faci reparatii extraordinare, in general, cine este profesionist intr-un anune domeniu in ziua de azi are respect si foloseste corect si Gramatica acelei limbi, in cazul de fata limba Romana.
    2 points
  5. Daca le repari asa cum scrii...
    2 points
  6. Eu pun doar 98 sau mai sus. La motocicleta se simte clar diferenta. La masina nu prea, dar parca scrie pe undeva prin carte ca performantele optime sunt cu 98. Si oricum la noi cea de 98 n-are de fapt 98, ci probabil 95.
    1 point
  7. Eu bag doar OMV, ma duc de vreo 2-3 ori pe luna la benzinarie, si bag de 100-150 de lei benzina de 95 si de 100-150 de lei benzina de 99 sau de 100(de cat naiba e), fac jumi;juma. Pe capacul de la benzina scrie maxim 98. Am experimentat, full cu benzina premium, full cu benzina ieftina si se simte diferenta la pornire(mai rapida) si ca zgomot(mai smooth) cu benzina premium, puterea si consumul ca cifra / 100 de km eu zic ca-s aceleasi. Acuma ca vine frigul o sa bag mai multa benzina premium... m54 motor generatie mai veche, sa porneasca si el mai bine, nu prea ii place frigul.
    1 point
  8. Sa o pun pe perete sa ma laud ca tu ai reparat. Sau poate ca sa cred ca, ce lipici ai pus tu acolo tine ceva timp si sa vreau poate banii inapoi daca nu sunt multumit si sunt inca intr-o perioada garantata. Alege un raspuns sau doua. (Pe cati crezi ca o sa interseze sa repare niste stopuri la tine daca tu nu dai garantie?)
    1 point
  9. Stiu ca nu merita, la fostele mereu am cumparat si dupa nici 1-2 luni le-am vandut, iar setul respectiv s-a dus bonus.
    1 point
  10. Da, asa este. Se dezlipesc greu, ĂŽnsĂŁ cine se pricepe le face fĂŁrĂŁ probleme si la fel le relipeste fĂŁrĂŁ probleme. Doar ca trebuie ĂŽndemânare si ceva cunoștințe.
    1 point
  11. Faruri tuning cu leduri si alte nebunii sunt cea mai proasta combinație posibila, in afara de faptul ca unele aratĂŁ bine ziua si atât, lumina e proasta si ĂŽntr-adevĂŁr nu se pot regla cum trebuie.
    1 point
  12. Ne plictis-im si noi... si ma-i d-am din gu-ra. Tu ce fa-ci? Va referi-ti si suna-ti?
    1 point
  13. Aia este adevĂŁrat, nici mĂŁcar nu le regleazĂŁ ĂŽnainte de bat prin pomi, dar dupĂŁ ). Acum o sapt, m a depĂŁșit un A5 si stĂŁtea in spatele tirului la 1m de el. Deasupra Audiului cam la 1M sau chiar mai mult era cut Off ului luminii, sus pe remorca. Am zis ca am eu faza lunga aprinsa deși nici a mea nu era setatĂŁ asa sus si eu eram la 10 M in spatele Audiului. Va dați seama ca omul nu vedea nimic pe drum..
    1 point
  14. Aparatele alea, din cate stiu eu, te ajuta doar sa reglezi cutoff-ul sa fie in parametri. Dar asta e un reglaj 2D, iar farurile lumineaza in 3D. Deci schimbatul de becuri si/sau lupe, etc, poate genera urmatoarele chestii: lumina neuniforma pe sosea, bleeding sau halo in afara zonei de intensitate maxima. Nu stiu exact cum sunt reglate aparatele respective, dar banuiesc ca au o toleranta si te lasa sa treci chiar daca ai niste lumina aiurea in afara zonei de cutoff. Ca sa nu mai vorbesc ca niste faruri 3rd party sau adaptate de baieti cu letconul pot sa isi schimbe parametrii in timp relativ scurt. Si tot ce iese din cutoff inseamna lumina in ochii altora. In plus, cati dintre cei care isi fac modificari de-astea trec pe la un aparat de reglaj? Cei mai multi dau 100 de lei pe niste led-uri, le pun in faruri, se uita la ele "moaaama, ce luminaaaaaa" si dau blana pe strada.
    1 point
  15. Sunteti rautaciosi pentru cateva liniute, sau lipsa virgulelor. "Ochi de pisica" nu zici nimoc despre garantie. Dai si garantie pe ce repari? Cat de lunga e garantia? Si daca sunt probleme si vrem banii se pot inapoia? Normal cu stopuri cu tot ce s-a vandut date inapoi.
    1 point
  16. si DOT 1900 toamna, la prima franare brusca pe uscat se desprind bucati de prescura din ele cu aprobare directa de la marele alb Kosmog, in locul tau as merge cu masina non stop, e faina, bucura-te de ea, casco isi are rolul de a te scapa de stresul traficului
    1 point
  17. Aduc in fapt in calcul distanta janta asfalt, pt ca de asta ne temem. Sa nu fie distanta respectiva prea mica pt ca la o gropa sa rupa anvelopa/janta/articulatia. Dar sa stii ca numarul 35 din 255/35R21 este diferit pe jumatate de 325/35R22. Ceea ce este identic la amblele 35-uri este faptul ca 35 reprezinta 35% din latimea anvelopei si reprezinta in fapt cati cm avem de la janta la asfalt. Cu alte cuvinte, in primul caz, pt roata de 21 avem 255mm x 35%=9cm. In al doilea caz, pt roata de Urus avem 325mm x 35% = 11.4cm. Pe cale de consecinta, 325x30 este de 10 ori mai safe decat 255x35. Uite cum in anumite cazuri 30 este mai mare ca 35. Omul nostru oscila intre 18 si 19 inch si din postarile lui pare ca de frica drumurilor.
    1 point
  18. Man, ce opinci de anvelope ai pus pt aia 575cp de ai dat pe jante si anvelope 6800lei in total, toate noi? Ceva forta de pe China? Caut si eu anvelope dimensiune de cacat 245/45r19 pt a mea si setul este intre 3500 si 4500 ron.
    1 point
  19. Incerc sa iti explic ca nu motorizarea dicteaza dimensiunea jantei. Franele o fac. Conteaza mult ce frane ai pe masina. Eu am cele mai mari frane puse pe acest model cele de M-Performance. Nu contest ca poate una originala ar fi buna ca nu am incercat. Vroiam doar sa zic lumii daca ai un 540i cu frane mai mari decat cele standard exista varianta sa nu fie bune. Eu le-am incercat inainte sa le cumpar ca daca le cumparam eram mai sarac astazi cu 500 euro Dimensiunea franelor/etrierilor le poti vedea mai jos ( clar sunt diferente ) 4 Piston Fronts for 340mm Rotors - have '340' cast into backside of caliper M-Sport 2 Piston Rears for 345mm Rotors 4 Piston Fronts for 370/380mm Rotors - have '370/380' cast into backside of caliper M-Performance 2 Piston Rears for 345mm Rotors
    1 point
  20. M-Sport cu M-Performance sunt 2 chestii total diferite Nu sunt aceleasi frane. Si iti pot garanta eu ca nu se potrivesc jante pe 18 la frane M-Performance. Adica daca ai fost langa mine si tu ai vazut roata ca se invartea in timp ce eu o vedeam ca statea pe loc se poate sa ma insel 4 Piston Fronts for 340mm Rotors - have '340' cast into backside of caliper M-Sport 2 Piston Rears for 345mm Rotors 4 Piston Fronts for 370/380mm Rotors - have '370/380' cast into backside of caliper M-Performance 2 Piston Rears for 345mm Rotors
    1 point
  21. Nu. Ford fiesta sotiei are lupe cu halogen din fabrica si mai sunt multe altele, alte mĂŁrci si modele exact la fel. Iar daca pui lupe pe halogen pe o mașina care nu a venit din fabrica cu ele, nu este nimic ilegal pentru ca lumina nu bate aiurea.
    1 point
  22. L-ai ajutat maxim pe Razvan spunandu-i ce o sa zica Bimmer. Mai bine tii comentariile idioate pentru tine in loc sa-i poluezi topicul omulul inutil!
    1 point
  23. Intai si intai o diagnoza cu ISTA sa nu ai erori pe FRM sau alte module. Dupa ce identifici de unde vine problema, vezi ce modul trebuie sa schimbi sau ce ai de facut. NU PUNE DELPHI sau alte bombe de softuri de diagnoza pentru ca nu-ti vor identifica problema.
    1 point
  24. Am ajuns la 123k km, acum 2 saptamani am schimbat discurile fata + placutele (din pacate cele puse acum cateva luni nu era recomandat sa le pastrez la discurile noi, aveau cateva mii km...) Motivul - dupa schimbarea placutelor, usor-usor volanul a inceput sa vibreze la franare; s-a dovedit ca problema erau discurile, probabil usor ovalizate; erau cele din fabrica, au dus 120k km. Am ales sa pun discuri OE slotted, au niste santuri diagoanale si niste pimple (gaurele superficiale de 2-3mm diametru si adancime). 1000 lei bucata, versus 700 lei cele OE lightweigth (exterior otel, interior aluminiu, probabil de aceea se si ovalizeaza dupa ce se uzeaza, se subtiaza stratul de otel). Acum volanul nu mai vibreaza deloc, iar franarea e clar mai buna; a disparut si fenomenul de brake fade (daca franam de cateva ori mai tare de la viteza mai mare la 120-130, scadea eficienta franarii). In concluzie, recomand discurile slotted OE.
    1 point
  25. vezi ca se referea la bara sparta nu la stop. Da? @bimmer90f30 hai aicea pe topic, te rog
    1 point
  26. Îți dai seama ca ma aștept sa consume mult. Nu cred ca se pune problema de asta . Dar tot sunt curios la drum lung mers liniștit vs sport. Însă momentan mi se pare ca și cum ai avea 2 mașini într-una. Aseară la 18, bara la bara am avut 24l. E mult peste Tesla oricum. Ma bucur ca am ales așa Fac in zilele următoare mai multe poze.
    1 point
  27. Dar omul nu vrea sa o vanda, doar vrea sa o tina in suspans, cica asa nu se strica Tot raul spre bine, viziteaza forumul, mai da un Up etc
    1 point
  28. Nu a existat niciodata intervalul ala de timp. Toata treaba a pornit de la faptul ca in 2010, cand au fost pentru prima data obligatorii anvelopele de iarna, legea a intrat in vigoare de la 1 noiembrie, fiind o pura coincidenta. De atunci, toti neinformatii, sustin tampenia asta, ca de la 1 noiembrie sunt obligatorii anvelopele de iarna.
    0 points
  29. Vai, cat seo spam facut de cei de la stirile pro tv. Nu exista un interval anume scris in lege, doar partea cu “sub 7 grade”. Oricum la noi nu verifica nici dracu asa ceva, este mai mult pentru tine si siguranta ta.
    0 points
  30. Wow, e bomba masina! S-o alergi cu placere!
    -1 points
  31. Wow! Probabil printre primele G22 cu M Paket din tara Am o curiozitate si nu o spun din rautate: cum te impaci cu grila din fata? Nu te deranjeaza ca e urata cu spume? Tot internetul face pipi pe ea ) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    -1 points
  32. Arata chiar foarte fain in poze reale! In randari parea mai mare. Si culoarea e wow. Have fun with it
    -1 points
  33. Groapa asta din link era in drumul meu spre casa...intre timp au astupat-o. Nasoala si intamplarea ta.
    -1 points
  34. Da...chestia asta cu range anxiety ma tampeste, iar eu am motor de 2 litri si tot pun spre 75litri daca ma straduiesc la pompa. Cu g30-ul birjaream de nu ma depasea nimeni, acum ii las sa treaca. Am tras de ultimul plin de nu am mai putut. 770km cu 73litri Am mers vreo 250km urban destul de alert. Am avut un drum pana la ramnicu sarat dus/intors 300km si am mers 80-90 prin localitati si 110-120 afara. Am mers la socri la Comarnic si tot ca sa nu birjaresc, am mers pe DN...90-100 in localitati si 120-140 prin afara.220km. Abia am reusit sa ajung acasa sa fac plinul. Spre ploiesti si inapoi nu mai merg pe autostrada, tot ca sa nu consum, iar pretul combustibilului nu ma intereseaza pt ca nu il platesc eu. Doar stresul ala de a merge la pompa nu imi place. Cum spunea si WIN. Faceam cu dieselul 900km si o alergam de ii sarea capacele
    -1 points
  35. La 19 inch mi se pare balonul prea mic pt iarna. Alpin este anvelopa medie ca performanta de la Michelin. Incearca Pilot Alpin, anvelopa premium. A ajuns la a 5-a generatie. Cu Continental am experiente proaste. Am rupt una dupa 1000km si alta dupa 10.000, desi luasem la viata mea sute de alte gropi mai fioroase. Mi-a atras atentia faptul ca la a doua groapa s-a rupt anvelopa spate. 225/45 profilul. Sport contact 6 erau.
    -1 points
  36. Faruri cu halogen plus becuri led inseamna o lumina in copaci si in ochii celorlalti. Chiar daca pe tine nu te intereseaza, pe ceilalti o sa-i intereseze, in mod negativ.
    -1 points
  37. Nu are cum sa nu intre pe 18 pe g30, nu exista asa ceva, nu ai pus tu jante originale pt g30, eu am frane m sport si intra pe 18.
    -1 points
  38. Poti lua la mana a doua jante, eu am dat 450 de euro pe jante pe 18 pt iarna, originale bmw fara nici o zgarietura, mai mult ca sigur intra daca ai si in acte. Repet pune model original bmw pentru g30 nu alte masini. Sunt 2 oameni pe forum unu cu 540i ca al tau si altu cu 540d si la amandoi au intrat pe 18, nu inteleg la tine cum sa nu intre, nu are cum.
    -1 points
  39. Am inteles cu franele, nu vreau sa ma contrazic cu tine , ia ce crezi.
    -1 points
  40. Acestea sunt anvelopele: Au fost 860ron fiecare pe fata si 930ron fiecare pe spate. De asta am si luat ceva ieftin, fiindca cel mai probabil voi merge cu cealalta.
    -1 points
  41. @Myx, asta mi-a placut. Pai tu iei in calculdoar diametrul jantei si vorbesti de masini diferite. Ala cu Urus are 22 de inch pe iarna. Crezi ca la el 22 de inch e atat de nasol pt masina ca la 19 inch la seria 3? Are 11,5cm intre janta si asfalt un Urus pe 22 de inch. Tu ai 20 de inch pe vara, insa profilul anvelopei de 255/40, adica 10.2 cm de cauciuc intre janta si asfalt. El pe 19 va avea 255/35 pe spate si 225/40 pe fata, adica 9 cm intre janta si asfalt, adica asa cum ai tu pe rotile de vara pe 21. 20 inch la A7 are aceeasi cantitate de cauciuc intre janta si asfalt ca 18 inch pe seria 3
    -1 points
  42. Ai dat tu banii pe ele sau care e problema? Cred ca e tare usor sa-ti dai cu parerea din spatele tastaturii.
    -1 points
  43. Daca tot zici ca nu vrei sa tii masina mult, nu merita sa investesti intr-un set secundar de jante. Cumpara 4 anvelope de iarna, premium, cu * si aia e.
    -1 points
  44. -1 points
  45. e vorba de marketing 91/93 la americani este echivalent la 95/98 sau cat e in EU95 de la pompa cred ca are pana in 91 cifra octanica iar cele 98-100... super au in jur de 95 https://www.etuners.gr/fuel/
    -1 points
  46. da si in iarna intra cu opinci uzate tot anul. Scapare de lege, au fĂŁcut-o fĂŁrĂŁ experti in circulație... Cel mai bine 2 seturi de anvelope + jante, de vara și iarna.
    -1 points
  47. Trebuie sĂŁ ai cauciucuri de iarnĂŁ atunci când condițiile de drum o impun,gen gheațĂŁ/polei/zĂŁpadĂŁ. Cu alte cuvinte la minus câteva grade cât s-au ĂŽnregistrat deja prind foarte bine. Nu as risca ĂŽn locul tĂŁu sĂŁ mĂŁ prindĂŁ un ĂŽn incident ĂŽn trafic cu roți de varĂŁ și sĂŁ fie drumul cu apucĂŁturi de ĂŽngheț, și sĂŁ te trezești cu "surprize" pe la asigurator.
    -2 points
  48. Intr-adevar, am verificat legea, nu (mai) exista speficiata perioada de timp. My bad. Dar treaba cu temperatura tot ramane ) @AFk^, in Cluj, am prins niste controale iarna trecuta pentru anvelopele de iarna. which is good, ca erau extraordinar de multi soferi cu masini scumpe(peste 20k euro), ce aveau anvelope de vara si afara ningea.
    -2 points
  49. Legea din Romania spune ca esti obligat sa ai anvelope de iarna(mai exact, cu inscriptiile M+S, nu zice nimic de 3 peak snowflake symbol), in perioada 1 Noiembrie - 1 Martie pe drumurile acoperite cu zapada, gheata sau polei. Practic, anvelopele e vara devin mai putin eficiente cand temperatura medie de afara scade sub 7 grade Celsius, 3 zile consecutiv.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.