Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/15/22 in all areas

  1. Update: Problema rezolvata! Am dat peste un adevarat mecanic pasionat din cale afara de BMW in special e39-e34 benzina care a deslusit imediat misterul. distributia pusa prost si senzorul de la vanos defect (de fapt el era nou, doar ca nu era original BMW, si daca nu e original nu il vede). Masina trage mult mai bine, consumul a scazut!
    3 points
  2. Este ceva in neregula cu acel 530i din clip. Exclus sa ajunga la 200 sub 21 secunde. De fapt, dificil sub 24 secunde. Posibil sa aiba ceva modificari si din cauza startului mai prost sa fi ajuns la 100 atat de greu, in 6.2 sec Acel 6.2 sec ar putea arata ca e stock, iar sub 21sec pana la 200 arata clar ca nu e stock. E drept ca la start poti pierde zecimi bune si din cauza asta iluzia ca ar fi stock. https://youtu.be/C9DFsc5wD0g Mi se pare ca in clipul tau motorul se tureaza si mai mult fata de clipul de mai sus pus de mine de pe autotopnl su ca la schimbarea vitezei, evident turometrul cade mult mai sus, ceea ce ar arata ca masuna nu e stock. Claudiu, dont get me wrong!
    2 points
  3. Nu Bimmer, ai vazut, unde ai avut dreptate si logica, am scos palaria in fata ta ...dar uneori reusesti sa imi dai sentimentul ca prea esti legat de chichite stintifice. Ca ex - am pus un ulei bun ? Motorul suna ca o roaba cu bolovani desi are specificatia BMW si tu vi cu faze ca "uleiul nu se alege dupa ureche", ca sa vin cu dovezi de laborator. Dupa cum spuneam candva, daca mai ti minte - ..."bimmer are nevoie de 4 specialisti care sa formeze o comisie care sa constate ca da, intradevar roata e dezumflata, deci ai o pana de cauciuc." Rigiditatea asta a ta pe undeva e de neinteles. Si eu sunt un tip riguros, imi plac stiintele exacte, nu prea merg pe ce a zis unu si altu ...dar uneori parcarea bate manualul si vrand-nevrand a trebuit sa accept asta. Automobilul din parcare, dincolo de costuri, l-a toti ne este drag si atata timp cat nu devenim sclavul lui, totul e ok Despre "batranul" oldguy - doar felicitari ! A fost dispus sa incerce si ""altceva" , dincolo de "uzual".
    2 points
  4. Știi ca e cardanul sau presupui? pe elevator ai urcat o sa vezi daca tremura cardanul in vitezele alea? rulmentul de la Cardan l ai scos din ecuație?
    2 points
  5. Ca sa vezi cu ce mi-am batut capu' in ultimele 3 luni dupa o alimentare Luk. ...si asta pt ca treceam pe langa un Luk in week-end si nevasta a glăsuit : - ...cum stai cu motorina ? Hai, alimenteaza, fa plinul ca uite, e week-end si au pretul scazut la motorina. - ...lasa-ma fată in pace cu economia ta de 3 lei, sti bine ca evit Luk, eu doar Mol alimentez. - lasa prostiile, toata e la fel, hai alimenteaza... ....si bou'u a alimentat. https://www.bmwclub.ro/forums/topic/192290-sughituri-relanti-pe-rece-e90m47/ https://www.bmwclub.ro/forums/topic/192707-porneste-si-se-opreste-e90320d2007/
    2 points
  6. Salutare, Dupa ce recent (acum o saptamana mai exact) am vandut F36-le, de care inca imi placea foarte mult, a venit vremea sa prezint si eu noua achizitie pe care am primit-o fix in Ajun . Dupa indelungi cautari care au inceput cu mult timp inainte sa vand fosta masina (F36 420d), am gasit la BMW Cobalcescu din Bucuresti un G30 530i xDrive M Sport, din 2018, care mi-a facut cu ochiul inca de cand l-am vazut pe site(desi initial il considerasem putin peste buget: 37.500Eur, redus ulterior la 37.000). Am facut un scurt test drive (aici apreciez amabilitatea consultantului de acolo, totul a decurs foarte profi), si imediat am stiut ca ea este aleasa ). Initial eram chitit pe 540i (am gasit doar masini slab dotate sau cu f multi km) si din lipsa de alte variante, la un moment dat am fost aproape sa cumpar un G20 330i, sunt totusi foarte multumit de alegerea facuta, intrucat e benzinara (personal nu mai vreau sa aud de diesel), are un motor destul de ok, si are toate dotarile pe care mi le doream. Ma incanta si faptul ca e neagra, inca de mic copil fiind fascinat de masinile negre, si atat prima mea masina (Opel Astra H) cat si cea de-a doua (E90) au fost negre. Masina este fabricata in iunie 2018, a fost rulata doar in Germania, are 81.000km si beneficiaza de garantia BMW Premium Selection timp de 2 ani. Enumar mai jos principalele dotari: M Sport package - nu era obligatorie, dar mi se pare ca arata mult mai bine M Sport Brake M Sport Suspension M leather steering wheel M Aerodynamics Package High Gloss Shadow Line Sport Automatic Gearbox Adaptive Led Headlights High-beam assist - ceva la care visam de mult... Led Fog Lights Active Protection Driving Assistant Plus - include Active Cruise Control, collision assist, lane changing assist, blind spot alert. Mi se pare foarte util pachetul. Parking Assistant - parcheaza relativ singura, si vine cu camera la marsarier, ceva ce imi lipsea la fosta Innovation Package - destul de misto, vine cu incarcare wireless pt telefon si inca cateva lucruri Head-up Display Sports Seat Seat Heating Driver/Passenger Seat Adjustment, Electric with Memory Ambient Interior Light Comfort Access - ii duceam lipsa la F36 Navigation System Professional Glass Roof, Electric - Niciodata nu am fost fan, desi am avut trapa si la fosta masina. Steering wheel Heater - asta e un moft, dar am realizat astazi ca poate fi si foarte util, la ce frig era de dimineata ) Integral active front steering - E geniala functia. Recunosc, inainte de test drive nu stiam ca si la seria 5 vireaza rotile din spate, dar m-a dat pe spate. E un pic ciudata senzatia la inceput, dar pur si simplu o face mult mai manevrabila, mai ales pe alei inguste si parcarile din Bucuresti. + altele mai putin importante. Primele impresii dupa ce am mers vreo 300km cu ea: - se simte mult mai stabila decat F36, xDrive ajuta in mod cert in curbe, iar faptul ca vireaza si rotile din spate e un plus la stabilitate la viteze mai mari - ca putere, pe Comfort nu e wow, se simte lag si nu te baga f tare in scaun, insa pe Sport mi se pare ca imi satisface cerintele de putere (bineinteles, mi-ar fi placut un 540i cu 340 cai, dar ma multumesc si cu asta). - singurul minus descoperit pana acum: lipsa inchiderii electrice a portbagajului. Se deschide din cheie, dar se inchide manual (stupid, foarte stupid). Planuri pentru viitorul apropiat: - Activare carplay: 300Eur de pe Connected Drive Store - Achizitia unor anvelope de vara (Michelin PS4) - inca ma gandesc daca RFT sau normale. Cateva poze: Sarbatori Fericite!
    1 point
  7. E posibil sa fie si din grup, dar poate fi si de la Cardan. ideea este ca pe forum nu prea avem ce sa ti spunem…daca tremura cardanul de acolo nu prea e din cruce. Dute in mai multe locuri la verificare sa auzi mai multe pareri.
    1 point
  8. Posibil sa aiba ceva modificari sau sa fie fake clipul, habar n-am. Anyway, s-a deviat cam mult. Scopul acestui topic era sa-mi prezint masina si in niciun caz sa creez o polemica petrol vs diesel. Se poate deschide un alt topic pentru asta Pentru mine personal, varianta diesel nu (mai) exista.
    1 point
  9. Nu, nu am mai cautat. Încearcă la auto cobalcescu, acolo îți fac verificarea și, dacă e cazul de schimbat, iti schimba, dacă ju, plătești constatarea, vreo 350 lei.
    1 point
  10. Salutare. Am un f30 din 2015 cu faruri adaptive. Am schimbat farul din stânga din cauza unui accident dar când pornesc motorul se aprinde și se stinge imediat. Rămâne doar poziția aprinsa, angel eyes și îmi scrie in bord “adaptive headlights failure”. Am încercat și cu BimmerCode sa rezolv problema dar nu ma pricep bine. Ma poate ajuta și pe mine cineva sa înțeleg ce ar trebui sa fac? Mersi anticipat
    1 point
  11. Problema e destul de comuna si a inceput sa apara de ceva vreme la masinile cu ATM, se schimba cu una noua, la schimbat as merge la cineva care a mai facut asta, mai ales la seria X...
    1 point
  12. http://www.calcule.ro/Compatibilitate-Anvelope/Cu-alte-anvelope.aspx#&&/wEXCwURUGFnZUNvbW1lbnRzU3RhdGUFATAFAzUxNAUDMjA1BQM1MTUFAjU1BQM1MTYFAjE2BQM1MTcFAzE5NQUDNTE4BQI1NQUDNTE5BQIxNgUJVDVfVDQwX1Q1BQEwBQ1UNV9UNTBfVDJfVDYzBQEwBRBOZXdzUGFnZVN0YXRlS2V5BQEwBR9TY2VuYXJpb1ByZXNlbnRlcl9IYXNTdGF0ZVNhdmVkBQR0cnVlka3qbJmOgzW0Q1f0KXIWW2FYQO4= Cica ar fi compatibile. Atata vreme cat nu ai un XDrive sa ai diferente si pe tractiune, ...din punctul meu de vedere... "se incadreaza in parametri".
    1 point
  13. Daca la service, Bavaria sunt scumpi, intr un fel normal, ei bazandu se mult pe flote unde platesc firmele, la achizita de masini, am primit intotdeauna cel mai bun discount
    1 point
  14. Pentru mine, renteaza 1000 de ron economie si sa ma duc pana langa Ploiesti. Is la Blejoi mai exact :)) Eu spun macar sa ceri, ca sa ai termen de comparatie. Eu la Bavaria merg doar la operatii de pe Service Inclusive si, in special, la Otopeni, daca am dosar pe casco. 1 litru de ulei, luat ieri de la Bavaria Baneasa, 140 de ron. :))
    1 point
  15. Repet, cam asta e ceea ce se vehiculeaza pe net. Nu e despre ceea ce cred eu. In fine, putea sa fie dieselul mai rapid cu 3secunde la 100, tot benzina as alege in orice zi a saptamanii. E o chestiune personala, dupa 14 ani de diesel cu probleme la injectoare, DPF, EGR, draci laci, mi-a ajuns.
    1 point
  16. Nu o fi 540 dar e vrajeala, dar daca tu crezi asta e bine pt tine. Daca vrei mergem intr o seara pe autostrada si probam realitatea.
    1 point
  17. Cere si la Proleasing. Eu cand tre sa schimb franele, merg la ei. De obicei sunt intre 25-40% mai ieftini
    1 point
  18. Noi nu avem autostrăzi , când ma gândesc sa pun panouri solare si sa mi iau mașina electrică, imi dau seama ca ma gândesc prea înainte fata de ce e in jurul nostru.
    1 point
  19. Merci! E din 2018. O sa ma uit dupa ABG
    1 point
  20. Salut, deci la M47 fara DPF cu 306mii km, care e mai recomandat Bmw LL01 sau LL04? Mulțumesc
    1 point
  21. Da, iar audi lui edit are 265cp, deci ceva in plus. Sunt ceva motoare stock de 2000 cm3 cu puteri de peste 250 cp, chiar si mai vechi.
    1 point
  22. Placutele spate pe original sunt undeva pana in 500ron. La reprezentanta probabil pana in 800 fara manopera.
    1 point
  23. Salut, La tine volanta este un disc gaurit cu coroana, nu prea are ce sa se strice la el, inafara de a fi fost fortat cu ranga sau alte metode mioritice. Fa o inspectie la toate reperele de cauciuc (suporti) de la motor cutie, diferential.... Spor.
    1 point
  24. Trebuie sa vezi ce scrie pe bidonul roz. Daca e G12, nu e bine. Daca e G12+, G12++ sau G13, merge.
    1 point
  25. Clasificarea "mea" nu o vei gasi pe internet pt ca e o privire de ansamblu asupra acestui domeniu. E mai mult o chestie "fie vorba intre noi" Nimeni din lumea asta nu e interesat sa te tina pe tine motorul 500k km ...tu trebuie sa tot cumperi, sa tot cumperi, sa consumi ! O masina iesita din garantie se considera calificata pt remat. Si in "cârdăsia" asta mondiala e prins si producatorul masinii tale, ca vrea, ca nu vrea... Pe cutia mea de viteza scrie pe o tablita albastra ca uleiul nu se inlocuieste, e pe viata ! Si unii cred imbecilitatea asta pt ca dimineata cand se trezesc se inchina la manualul BMW. Tot in manual se da ca e normal un consum ulei de 1 litru la 1000km - si "beamvistu" crede ! Adica daca in 10 mii km eu completez cu 10 litri ulei, cica e normal, e dat de fabrica. ...si doar antigel albastru G11 ....G12 roz strica masina ! Uite ca eu am pus G12 roz si maretul BMW nu tușește. Am incalcat manualul ? Vai, sunt un rebel ...dar prefer fara "silicati, oxidanti si alte prostii". Adica cum, toata lumea automobilistica accepta G12, G12+ si G13 ...BMW nu. Bine. O poza cu tablita de pe cutia mea, e90, m47, 2007 - ulei pe viață, nu schimbati ! L-am schimbat si mi-a disparut boala de model cu agatatul tr.1 + cutie mai manevrabila si precisa.
    1 point
  26. Lasa ca recomand eu. LL-01 e absolut potrivit si pt e90 al meu, 320d, m47, 2007 PT CA NU AM DPF si nu sunt conditionat de norma C3 ! Am mai spus-o si repet - uleiurile se mai pot impartii in 2 categorii: - protectie maxima motor dar nu prea prietenoase cu mediul (de tip A3/B(3)4, TBN 10+ - conservatoare de energie, prietenoase cu mediul, eco pt ca asta-i "gluma" mondiala in trend dar protectie slaba motor (unde intra si C3, TBN de 6-7) Nimeni din lumea asta nu e interesat sa te tina pe tine motorul 500k km ...tu trebuie sa tot cumperi, sa tot cumperi, sa consumi ! O masina iesita din garantie se considera calificata pt remat.
    1 point
  27. Sincer, eu nu prea ma dau in vant dupa aprobarile lu' peste. Daca imi place fisa tehnica a unui ulei, daca pretul pare corect si certificarile sunt ok, nu prea ma impiedic ca nu are si aprobarea producatorului masinii mele. N-am vazut motoare care sa strambe din nas ca au primit un ulei corect dar fara aprobarea constructorului.
    1 point
  28. Sa vad unde scrie atat ca 0w40 e uli de folosit... in mod curent..?
    1 point
  29. Si eu m-am uitat indelung dupa un 0w40, A3/B4 si un TBN de peste 10 dar ca si "fan" Liqui Moly m-am lasat pagubas. Sortimentul lor de 0w40 costa peste 300 lei 5 litri si mi s-a parut cam mult.
    1 point
  30. Da, ai inteles corect dar nu ai interpretat cum trebuie. A trecut pe un ulei mai subtire la rece fix in momentul cand acel ulei e deja ingrosat de frig. Asta e ideea lui 0w40 - ulei mai pompabil la pornire si pe masura ce se incalzeste ajunge sa se comporte precum un 5w40.
    1 point
  31. Deci ce a facut OldGuy a facut sa treaca la un ulei SI MAI SUBTIRE LA RECE decat zice fabricantul cand multe metale sunt deja "barbierite" din tolerantele motorului.. avand in vedere km (multi) facuti.. deci a procedat corect dupa parerea ta!? No, macar acum stie.. Da, am pus "poate" acela pentru un anume motiv de incertitudine.
    1 point
  32. Te cred.. si eu m as plimba non stop :))
    1 point
  33. Iti acord circumstante atenuante pt acel "poate" din fata, in rest afirmatia e doar folclor mioritic. Eu cred ca la multi le scapa din vedere un aspec foarte important: - scopul nu e sa nu-l consume, SCOPUL e SA AI UNGERE si RACIRE ! ...dar romanu' isi freaca palmele fericit ca a trecut pe o marmelada si a scapat de "marea cheltuiala" de 1-2 litri ulei completat intre schimburi fara sa inteleaga ce a facut de fapt ! Ce a facut OldGuy ? A trecut de la 5w30 la 0w40 - o miscare absolut inteligenta pe timp geros. 0w ii permite o pornire usoara si o lubrifiere rapida a motorului pe timp geros stiindu-se ca asta e momentul critic din viata unui motor. "40" - ii da o mica consistenta in plus uleiului in fierbinteala, necesara motoarelor mai surmenate. Aceeasi miscare o am in plan si eu, doar ca ma voi rezuma la trecerea de la 5w30 la 5w40, pe un A3/B4 si norma BMW LL-01 pt ca nu am DPF si fac ce vreau eu.
    1 point
  34. Cred ca e destul de evident ca poza e modificata de un unul care abia a deschis paint-ul pentru prima data in viata lui. Lasand la o parte faptul ca a pozat tv-ul cu bricheta.
    1 point
  35. A fost de la DPF toata treaba aia. Aveam erori pe masina si nu mai reusea dpf-ul sa intre in regenerare. Aveam presiunea prea mare pe evacuare.
    1 point
  36. cruci cardanice defecte, sau nu este echilibrat cardanul
    1 point
  37. Este o baterie mica care nu mai functioneaza. E oarecum cunoscuta problema asta. Eu am schimbat la X4, este localizata pe plafon, sub antena. Este dificil sa o schimbi, operatiunea la mine s-a facut la reprezentanta. Acum, la X5 nu stiu unde este localizata. Ca si costuri, au fost infime la mine.
    1 point
  38. Fara suparare hai sa nu ne imbatam cu apa chioara , 3000 diesel 530d este peste 2000 530i bezina la orice. Si 0-100 si 100-200 nu cu mult dar este, nu stiu unde zici tu ca recupereaza benzina la viteze mari, nu exista asa ceva, poate daca era 540i 3000 benzina da. 250 km/h au amandoua top speed , limitat electronic. La 3000 6 cilindrii in linie si subturata si oricum motorul nu vibreaza. In plus la 3000 pe confort nu prea ai nevoie sa o dai pe sport , trage oricum.
    1 point
  39. salutare . troncane bucsele de sus de la telescoape la seria 1 a sotiei. aveti idee daca trebuie schimbate si telescoapele sau e de ajuns bucsele de sus in cazul cind sunt ok ? masina are 200 000 km rulata doar in germania
    0 points
  40. Am ridicat mașina pe elevator și tremura cardanul chiar din spate ,de unde se îmbina cu grupul ,de acolo sa vede problema,ca și cum ar avea joc ,mecanicul a strâns zona respectivă bine dar tot are joc . Atașez o poză sa va dați seama mai exact .
    0 points
  41. Buna seara,aceeasi problema o intampin si eu e90 2010 masina lasata in garaj fara scurgeri a doua zi ma trezesc cu o mica scurgere lichid albastru sub far dreapta,temperatura undeva la -10 grade ma gandesc ca sau contractat cumva garniturile,tevaraia ceva?
    0 points
  42. E o diferenta sesizabila la 0-100, da. 530d are 5.4s iar al meu 530i xdrive are 6.0s. Nu stiu cat conteaza 0.6s in real life, insa la mersul de zi cu zi prin Bucuresti cu 10-15kmh media, nu vad rostul unui diesel. Din contra, ar trebui sa fii masochist. Asta a fost si rationamentul principal pentru care am ales sa trec pe benzina. Desi in urma cu 2-3 ani mergeam 80% extraurban, imprejurarile de acum ma fac sa conduc 80% in oras (copil dus si luat de la gradinita, scurt drum pana la birou etc). Diesel as lua daca as trai in Germania si as merge la munca pe autostrada. Sau ca masina de weekend, de mers la mare-munte etc.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.