Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/18/23 in all areas

  1. Proprietar de 1 X3 si 1 530i, niciuna nu face la fel cum zici tu. Daca ai garantie, recomand sa faci presiuni catre ei, daca nu iti ofera suport, plangere la BMW Group Romania.
    2 points
  2. Daca toate 4 anvelopele aceeasi dimensiune, slabe sanse sa fie probleme... despre ce probleme am mai citit au fost cand au fost dimensiuni diferite fata/spate, si acolo cu acelasi tip de anvelope neomologata * BMW, pot fi diferente in diamentru mai mari decat cele admise.
    2 points
  3. Lucrurile sunt mai triste pentru noi, ca si consumatori: sotia detine un opel, eu cupra, ambele achizitionate noi, de la reprezentanta. Opel a avut un incident , o bara trebuia vopsita si un far crapat, de inlocuit; asiguratorul (full casco) cand am raportat incidentul, pe baza declaratiilor trimise (era cupla celuilalt) si dupa constatare, m-a directionat catre un partener multimarca; am refuzat, si am facut programare la reprezentanta (am facut bine , deoarece farul fiind adaptiv, si ploaie multa, s-a ars si ceva modul la far, fiind gen matrix); toate bune si frumoase, se reface necesarul de piese, las masina, si dupa o saptamana primesc telefon sa o preiau, ca au venit piese, s-au inlocuit elementele lovite, s-a revopsit bara, etc)....surpriza nr.1...masina era la acel service multimarca, ca opel ca reprezentanta nu mai face vopsitore, caroserie, surpriza nr.2 e ca bara nu a fost si nici nu mai este aliniata perfect de atunci.....m-am certat, dar nu ai cu cine. Vine Cupra in pandemie, o preiau mai atipic, si anume cheile intr-o punga, la receptie, eu sa fac turul masinii si daca e ceva sa ne auzim la telefon; ajung acasa....vad niste urme pe bara spate , ceva s-a frecat....nu se poate, ma intorc inapoi.....da, toata lumea vede urmele, nu e normal (masina a venit din lipsa de procesoare fara portbagaj electric- aici au facut discount la revizii...mare afacere pentru mine)...unde sunt trimis, tot la service_ul multimarca , ca dealerul vw skoda seat cupra de unde am luat masina nu mai are vopsitorie si caroserie, si subcontracteaza toate lucrarile; mi-au facut aia un polish aproximativ....pareau in stare sa o strice de tot revopsind o zona mica, am lasat-o asa...oricum se ocupa animalele din trafic sa o atinga sa lase urme. Amic cu Tesla model 3, a avut o nefacuta si a avut nevoie de bara fata, fat, apripa, .....s-a considerat fericit ca asigurarea i-a gasit un service partener ce repara asa ceva , apoi a primit umilirea totala cand i s-a propus reparatie in 3 saptamani cu piese sh, sau asteapta 6 luni, sa vina piese de schimb originale , in conditiile in care asigurarea lui ii acoperea o masina de schimb maxim 2 saptamani; totul e perfect legal , detalii aici:https://www.legifrance.gouv.fr/codes/article_lc/LEGIARTI000032226565/ Eu fiind mai hater si neplacandu-mi tesla in mod deosebit, il tachniez ca macar la opel e mai bine aliniata bara fata, si am primit far nou, el are un far mai stralucitor, unul mai mat, dar il consolez ca asa e si la vinuri, un an mai sec,un an mai mult tanin....nu pot fi toate la fel. Asa ca toata disparitia reprezntantelor va insemna bataie de joc pentru consumatori, te vor impinge spre inchirieri de lunga durata, gen iei masini pentru 3-5 ani, eventual mai platesti si pentru dirverse optiuni anumite abonamente....iar daca sunt probleme, nu iti ramane sa te certi cu roboti telefonici.
    2 points
  4. Pare cam micut pentru un PHEV si eram curios, poate este de pe spate.
    1 point
  5. Si mie imi place mult cum arata e-tron GT dar range-ul este prea mic pentru moment. Poate prindem si noi baterii solid state prin 2025-2026 si de acolo o sa apara si masinile cu autonomie de 700-1000 km. Nu stiu ce sa zic de video-ul asta, aparent persoana asta doar titluri de genul are: Are deja 3 video-uri pe acest topic, Volkswagen CEO "-", Jeep CEO "-", GM CEO "-" . Eu din ce am vazut VW a vandut quarterul asta cele mai multe electrice cu 50% mai mult decat in 2022. Ce colegi mai am prin idustria automotive toti au zis ca muncesc de rup pe proiectele de electrice.
    1 point
  6. Iaca ajunseram cu "Pretioasa" si la 196.xxx km dar nu fara momente memorabile. A facut pe nebuna intr-o depasire si cand am scanat-o avea o eroare pe bank-ul 2 de injectoare (4,5,6) Asa ca dupa, 1 injector nou, 2 injectoare reconditionate, 3 curatate doar, toarce din nou si am iarasi incredere in ea sa nu ma lase in drum. Ah da, si daca tot era "in aer" a primit cateva straturi de convertizor de rugina pt ca lucrurile dadeau semn ca vor sa devina "crocante". II mai fac o baie si deja este din nou demna de porecla Iar ca si cadou timpuriu de Craciun i-am comandat un senzor de boost original si presurile "all-wheater" pt locurile din spate ca sa completez setul.
    1 point
  7. eu cred ca problema nu e atat de service cat de siguranta lor , uitam ca pana la bani , aspect si diverse optiuni masina trebuie sa si reziste la un accident mediu , major si anume sa protejeze viata si integritatea corporala . Cumva in goana dupa bani si intrarea pe o piata poate aici e lipsa , asa ca arata bine si diverse superoptiuni mai mult sau mai putin necesare nu prea m-ar tenta in detrimentul sigurantei chiar si ca a doua masina sau mai stiu eu ce rationament .
    1 point
  8. Baga si tu mai multa,nu doar de 50 lei.
    1 point
  9. Masina a intrat in service pentru a face schimb complet de suspensie si suruburi excentrice pentru a putea face unghiurile. Cum calculul de acasa nu se potriveste cu cel din targ, pe langa faptul ca s-au rupt toate suruburile excentrice si mecanicul mi-a dat de inteles deja ca daca stia ca acum 3 ani cand am incercat eu sa misc suruburile, se invarteau cu tot cu bucse, nu se mai apuca de ea. Totodata dupa ce dat suspensia fata jos, s-a constatat ca toata fata era praf, bieleta de directie, capete de bara plus toate 4 brate. Stiam ca de regula la BMW vezi exact uzura si jocurile abia cand desfaci tot si nu stau stranse. (aveam o bataie pe fata si ma gandeam ca e din telescop) Asa ca am suplimentat partea de reparatii cu tot ce tine de fata, 2050 lei toate pe Lemforder. Deci pana acum partea de suspensie, plus toata fata, am ajuns la 5500 lei fara manopera. De cand mi-a zis faza cu suruburile, nici nu am mai avut curaj sa il intreb daca a mai facut ceva la ea , astept sa imi zica el cand e gata . Inca un lucru, am gasit ca in poza, niste distantiere puse la flansele amortizor fata. Mie sincer mi se parea ca fata sta mult prea sus, asa ca am renuntat la ele si am pus si arcurile Eibach ProKit negre, ar trebui sa se coboare de fata exact cum trebuie. Vedem daca mai apar alte probleme care sa trebuiasca remediate intre timp... Pana acum, imi vine sa imi dau pumni in cap.
    1 point
  10. La NACS conectorul e mai mic si mai usor de manevrat, plus cablul care e mai subtire. In plus, daca nu ma insel, are un switch care iti deschide charge port-ul. Deci mai user-friendly per total. NACS suporta (sau o sa suporte in curand) 1000V si putere de pana la 1MW, deci asta nu e o problema. Singura chestie pe care nu o are e incarcare trifazata, si din cauza asta nu prea e bun pentru Europa.
    1 point
  11. NACS-ul ca si design tehnic este mai complicat doar cu acei 2 pini, pe cand CCS-ul ca si design tehnic este mult mai simplu, partea de incarcare AC/DC este separata pe cand la tesla este integrata in acei 2 pini. CCS-ul cred ca a fost dezvoltat asa pentru ca in europa incarcarea trifazata este destul de comuna fata de US. Momentan doar CCS ul suporta incarcarea pe arhitectura de 800V Pe cand designul la NACS este mult mai friendly user, mult mai usor si mai usor de manevrat. Oricum eu nu sunt vreun expert, e doar asa o intelegere de balta.
    1 point
  12. Cred că Blizzark LM005 e o alegere excelentă. They had me at A class pe suprafață umedă
    1 point
  13. Ma refeream la diametrul rotilor...
    1 point
  14. Nu este strict necasar, insa, daca ai probleme la cutia de transfer si apelezi la garantie, fie Bmw ori Real Garant, or sa-ti zica "garantia nu e valabila deoarece nu ati folosit anvelope aprobate cu *". Cunosc cazuri fix asa.
    1 point
  15. Avea un tacanit intre scaun si volan. Am patit-o si eu la E60 cu chederul de la parbriz, dupa ca ii facusem soft, pe la 230 km/h intr-o seara, deodata paaarrrrrrrr carrrrr poc poc, ma uit in bord nici o eroare, accelerez masina merge, franez pana la 50 pac liniste, zic mama am facut praf cutia automata sa vezi distractie, in fine cutia schimba perfect in toate treptele numai ca dupa 50 km/h se incepea scandalul par par poc poc. N-am dormit toata noaptea, a 2 a zi la service au ras aia de mine la service
    1 point
  16. Nu stiu la cine ai fost, dar daca de la pompa de ulei s-au dus cuzinetii, iar ulterior ai refacut motorul, acel cineva nu cred ca te-a sfatuit corect. In astfel de situatii, recomandarea este sa se inlocuiasca motorul cu totul. Unul SH si la care sa-i faci distributia in prealabil si eventual sa schimbi si pompa de ulei daca e vorba de 3litri, 40d indeosebi, acolo unde aceste probleme sunt cel mai des intalnite. Sper totusi ca acele resturi de span sa provina de dinainte si nu de la noul kit de piese pe care le-ai inlocuit. Ideea de baza este ca blocul motor fiind din aluminiu, in momentul in care pompa de ulei pica si prin urmare nu mai asigura ungerea corespunzatoare, pistoanele, cu vibrochenul forteaza blocul motor, bloc motor care functioneaza cu niste tolerante f stranse, zecimi, as spune chiar sutimi. Aceste tolerante evident ca vor sari in aer in momentul in care piesele alea in miscare incep sa bata aiurea.
    1 point
  17. Chiar pare ca Romania este o tara mai civilizata la partea asta.
    1 point
  18. Daca ma iau dupa ce zici , Romania e o tara "civilizata" adica: - in general daca vopsesti masina in service "multimarca" ai sanse sa iasa mai bine ca la reprezentanta - acelasi lucru cand vorbim de reparatii in service de "cartier" Rotile si navigatiile parca nu mai dispar ca "pe vremuri"
    1 point
  19. Nu mai exista asa ceva de peste 1 an, masina daca o au pe stoc, ti-o dau 30 minute, nici nu faci dreapta pe DN si deja mai ai 15 min. Asta cu durata e irelevanta acum, e vorba de disponibilitatea de test, feeling-ul de premium cand astepti service-ul, feeling-ul atunci cand vine vorba de configurarea unei masini noi. La o simpla cautare pe Google Maps vezi ca au aparut service-uri care repara Tesla, si tinichigerie. Daca nu, te duci in Budapesta, vezi si capitala ungureasca si ti-o repara baetii. Si conform unor informatii auzite, Tesla va veni cu improvement pe materiale, produse fiindca piata din RO/UE a bubuit. @alex230ro, nu te chinui sa incerci, nu mai e de mult asa, ti-o zic yo, patit.
    1 point
  20. IBS ul detectează imediat un consumator și i Închide teoretic curentul la un moment dat dacă bateria este slaba. Totusi eu nu as lega o pe tablou ca sa ia curent. 70mai 2,7k anterior, avea parking prin bateria interna a camerei, țineai fără probleme toată noaptea făcând 5-6 video URI in funcție de ce se întâmpla pe lângă masina. Problema a fost ca a ținut 6-8 luni. Aceasta camera 4K are acumulator de 500mah ca și aia dinainte sau tot ceva de genul, doar ca asta nu are activ parking surveilence dacă nu i bagi mufa aia sa primească curent. M am gândit la o varianta, sa iau cablul acela de pe Aliexpress care duce la siguranțe și sa l modific pentru un Closed-Loop. Camera sa vada ca este mufa băgată și conectata și sa nu știe ca nu e conectata la nimic ca sa funcționeze parking surveilence pe acumulatorul camerei. Ce părere aveți? Ar putea sa meargă?
    1 point
  21. Niste baieti draguti la un ITP de rutina, rugandu-i sa se uite pe sub masina poate-poate gasesc ei troncanitu (avand masinaria aia care zdruncina ambele punti fata-spate). Dupa aprox 20 de minute in care si-au dat interesu au gasit problema. Nu e la puntea fata cum si eu eram ferm convins ci la cea din spate. E ceva bucsa la amortizoare/arc. I-am rugat sa faca si un video. Dupa 6 mecanici plus 2 reprezentante s-a gasit problema. Nu e grav si relativ ieftin! *Problema e pe ambele parti pe spate. Atasez screenshoturi pt ca nu stiu sa redimensionez un video sub 1000kB...plus ca si-ar pierde mult din calitate - am si video la cerere.
    1 point
  22. Cred ca esti în ceva dimensiune paralela esti primul om care spune ca ia masina de la Bavaria de vineri pana luni ...
    1 point
  23. Problema ta incepe cu suportii de cutie si motor care nu sunt ieftini.
    1 point
  24. Bucurestiul este o metropola foarte bine dezvoltata, durabil si inteligent, cu multe locuri de parcare care respecta toate normele, inclusiv dimensiuni generoase, cu trafic relaxat si, mai ales, cu soferi experti, calmi si ingaduitori. Niciunul nu claxoneaza imediat cum s-a facut verde, niciunul nu te streseaza/forteaza cand trebuie sa parchezi (lateral) si, in niciun caz, niciodata nu trebuie sa parchezi pe trotuar (pentru ca sunt suficiente locuri de parcare si sunt si foarte mari). Aceiasi soferi bucuresteni nu merg niciodata cu maxim 20 la ora cand da prima ploicica, de parca strazile s-ar transforma in patinoar. Iar intre toti acesti soferi profesionisti sunt eu, dobitocul masochist care isi freaca jantele de borduri mai ceva decat freaca fotbalistii romani banca de rezerve pe la echipele din strainatate.
    1 point
  25. Cum sa nu se gaseasca. cod 11618575534 Reperul 10 https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=JD11-EUR-01-2018-G30-BMW-530dX&diagId=11_6511
    1 point
  26. Nu stiu daca va mai amintiti, dar masina mea nu prea avea scaune incalzite, fiind din Italia. Am suportat cat am suportat, pana am mers all-in. Mi-am dat seama ca imi place prea mult masina asta ca sa o vand in viitorul apropiat, asa ca am zis sa ma bucur total de ea. Asa ca am cautat si gasit un interior impecabil de X5M, cu incalzire fata/spate si ventilatie in scaunele fata, bord cu HUD etc, pe care l-am montat cu ajutorul magicienilor de la Custom Retrofit. Daca nu ma insel, Adrian este membru aici si ii multumesc si pe aceasta cale pentru o lucrare fara cusur si o comunicare de nota 10. Revenind la interior, a schimbat masina complet. De la calitatea pielii pana la felul in care te sustin scaunele, ca sa nu mai zic de ventilatie, care nu e rea deloc vara. Recomand oricui vrea un upgrade real.
    1 point
  27. Trebuie sa meargă la reprezentanta BMW, nu are ce sa facă la un service oarecare. Ma rog, dacă are chef sa suporte costurile din propriul buzuna, poate sa meargă unde dorește.
    1 point
  28. Am apelat la voi pentru ca am fost in reprezentanțĂŁ si nu mi-au rezolvat nimic. Intre timp, zilele trecute am rezolvat singur problema dupĂŁ 1 an de zile... Mircea nu ți-am cerut sa vii personal sa imi cauti tu zgomotul respectiv. Voiam sĂŁ stiu daca a mai avut cineva zgomotul ĂŁsta si de unde provine. Mulțumesc, "Six in line" pentru raspuns! DupĂŁ ĂŽndelungi verificĂŁri zilele trecute am reusit sa gasesc cauza vibratiei respective. Era slĂŁbitĂŁ o clema a unei conducte de AC. Am strâns clema si am scapat de zgomot. Pentru cei care detin un Bmw X3 G01 si au aceasta problema ii pot ĂŽndruma pt remedierea ei.
    1 point
  29. Din cate stiu eu pina in 2 mm poate fi diferenta. Anyway nici la cele din fabrica care vin cu gume diferite fata si spate nu sunt identice dimensiunile
    0 points
  30. Ulterior am aflat ca am avut noroc, de obicei o gasesti pe discuri, cel putin pe o parte; cricurile le-am predat la polite, unde dupa 2 ore am aflat ca sunt asigurat (stiam....dar mi-au adus ei aminte), mi-au spus ca nu merita cheltuiala cu amprente/probe biologice pentru asemenea furt. Fenomenul a luat o amploare fara precedent, deoarece nu prea se investigheaza furturile unde asigurarile acopera dauna, din diverse motive, sa filmezi pe domeniul public e interzis/nu e proba, asa ca retelele de infractori au cale libera sa fure elemente (faruri, navigatii, volane, roti, etc), stiind ca focusul fortelor de ordine nu este pe aceste activitati, si oricum, rata condamnarilor este mica deoarece penitenciarele sunt supra-aglomerate. Animale e putin spus.....dar asta e viata....
    0 points
  31. E simplu: la reprezentanta mai aveai garantia ca reparatiile se fac cu piese OE sau OEM....subcontractorii in goana de bani vor folosi piese aftermarket, sau piese second hand, deoarece legea le permite; oficial ar trebui sa te informeze, dar vor gasi pretexte, ori ca piesa noua are un termen de livrare lung, ori pur si simplu nu iti mai spune nimeni nimic. Daca ai un incident, contactezi asiguratorul care te indruma/face programare catre un o firma de expertiza independenta; acestia de multe ori fac expertizele pe fast forward, si transmit raportul catre asigurator; tu nu asisti neaparat la expertiza, nu esti multumit, alti nervi, alta programare, si la un moment dat mai si platesti un alt expert. Dupa ce se termina expertiza, tot asiguratorul te indruma spre partenerii lor, firmele parterere; bineinteles , poti refuza, cum bine am facut la opel, unde era un modul ars ce nu fusese inclus in estimarea initiala, si care s-a ars la cateva zile dupa datorita ploii, dar la un moment dat chiar daca esti asigurat full casco, daca valoarea reparatiei depaseste devizul calculat in baza expertizei, platesti diferenta din buzunar. In momentul in care preiei masina, dupa reparatie, acolo incepe circul: subcontractorul iti spune ca totul e ok,ei au reparat conform devizului, asiguratorul te abureste , daca nu esti multumit, iar te intorci la expert, daca ai lasat masina in reprezentanta, astia o sa iti spuna ca ei au explicat totul, dar e vina subcontractorului, si eventual sa ii bati pe aia la cap, ca au si aia ceva asigurari...si uite asa cand apar mai multi actori in proces, ai sanse mai mari de esecuri, si dureri de cap. Mai am o poveste frumoasa: intr-o dimineata am gasit masina ca in imagine, mi-au furat rotile (cu antifurt, etc) , nu cred ca aveam 10.000 km rulati cu ele; asiguratorul a decis ca anvelopele era uzate in proportie de 35 %, asa ca am fost despagubit pentru 65% din valoarea anvelopelor noi, diferenta am platit-o din buzunar. Cand a venit platforma sa ia masina, si-a dat seama ca nu are 4 roti temporare sa le monteze sa poata urca masina pe platforma, noroc ca la reprezentanta au fost de acord sa demonteze rotile de pe o masina de drive test, sa poata urca masina pe platforma; daca nu era reprezentanta fizica, cred ca mai dura cateva ore sa gaseasca 4 roti compatibile.
    0 points
  32. Eu vorbesc de saptamana trecuta, din moment ce e sotia mea evident ca avem acelasi nume .Am intrebat la telefon de 3 ori au zis nu nu proprietarul din talon trebuie sa fie, evident ca nu a cerut nimeni talonul / buletinul sa verifice. Citez" nu mai trec in viata mea pe aici iti fac procura si stai tu" . Concluzie ori la Brasov unde a avut masina serviceul facut ori la Ploiesi merg. Oricum merg mai mult sa se vada in istoric filtrele le schimb eu , o sa vad si cum arata bujiile si le schimb tot eu daca e .Edit daca stau bine sa ma gandesc la Otopeni au si cafea si apa plata :)) as putea merge acolo mai stau de vorba si cu baietii de la moto .
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.