Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/20/23 in all areas

  1. Pt.bradu de craciun ?zi si tu ce masină ai ,ce an bla bla bla.
    3 points
  2. Undeva la 430-450 . Nu stiu cat de mult sa am incredere in sport display dar cam asta arata acolo , si de simtit se simt
    2 points
  3. Eu zic ca pt niste lustre sau ceva :))
    2 points
  4. Mai tineti pumnii stransi pana maine dupa amiaza. Farul a ajuns la Fan Courier, aseara, la 19.30, azi e tot in Bucuresti, sper sa plece la noapte si maine dimineata la 9 sa-l ridic.
    2 points
  5. Ultimele 2 cifre sunt Revision No. si nu conteaza, functional este acelasi lucru. In alta ordine de idei, part no asta a fost cu probleme si a fost retras de BMW. A avut probleme cu ingalbenirea inelelor la DRL si umezeala la interior. Nu stiu de ce il inlocuiesti pe al tau de pe masina, dar pui practic unul care e din aceasi generatie cu probleme cunoscute. Ti-as recomanda sa cumperi farul cu part no curent, cel pe care il gasesti si in reprezentanta. Te pot ajuta cu codul de piesa dar am nevoie de VIN.
    2 points
  6. e frumoasa masina, sa te bucuri de ea! Imi place cum arata E46 cabrio dar nu mi-a placut cum merge, am avut si eu un E46 Cabrio cu acelasi motor si m-a dezamagit slaba rigiditate a caroseriei, cel putin cu ea capotata toata structura aia scoate tot felul de zgomote pe drumuri mai proaste, ma facea cu capul. La E93 au facut un salt masiv in privinta rigiditatii, dar daca te plimbi cu ea mai mult decapotata este ok, e o senzatie placuta. Spor la plimbareala cu ea!
    2 points
  7. Cica daca nu ai avut jucarii cand erai mic, iti cumperi cand esti mare. Nu cred, mie mi-au placut masinile de cand ma stiu, iar de jucarie am avut destule. Bun asa, aveam Passat Variant, E46 325xi, ce lipsea? Un cabrio, tot E46. Un an si jumatate am cautat, cand ma vedea sotia, ... Intr-un final a cedat, a zis gata, cumpara sa inchei subiectul (never ending story, a urmat G30, :))) Cand renuntasem sa mai caut (aveam un buget mai limitat si nu gaseam nici in Ro - pfff, numai samsarite, nici in Ge), intr-o vineri dimineata pe la 7.30, la birou, am deschis laptopul pe ebay si am vazut-o pe Cenusareasa, sehr schon mi-a sarit in ochi, eram fara ochelari. Placut, trimis mesaj (tot fara ochelari, june ma simteam), primit destul de repede mesaj, sunat dupa sedinta de la 10, batut palma in 20 minute, peste 2 saptamani plecat dupa ea. 19 ore dus, 15 intors, pe roti. Masina nu era perfecta, in realitate arata un pic mai rau decat in poze: bara fata trebuia clar refacuta (am schimbat-o, pana la urma), scaun sofer cu urme de uzura, jante cam lovite, stanga fata mai rau (motiv pentru care am mers cu 90-100 mai bine de jumatate din drum pana s-a mai reglat un pic din centrifugare). Avea, in schimb reparatii la motor, complete, fara pierderi de ulei sau scos fum, discuri si placute noi. De asemenea, TUV cu 0 probleme in iulie. Prima problema aparuta in tara, senzor O2, inainte de catalizator, rezolvat prin inlocuire (cum a dat de benzina romaneasca a crapat). Ce am facut la ea, pana acum: senzor O2, jante reconditionate total, anvelope vara noi, bara fata inlocuita, reconditionare scaune fata, caseta de directie (cea veche cred ca trebuia doar gresata in rest era ok, o am si acum), capete de bara, normal, brate, chit reparatie etrier spate dreapta si pompita spalator faruri care picura. Prelata dedicata, a rezistat 1 ora, a facut-o catelul praf, o alta prelata doar pe softtop si, piesa de rezistenta, garaj nou. A aparut un pic de rugina in aripa dreapta fata, am cumparat deja aripa, probabil la primavara o voi vopsi si monta. Masina functioneaza perfect, motor si mecanica, interiorul mai are cateva mici imperfectiuni (spatele scaunelor), exteriorul are 2,3 mici imperfectiuni. Una peste alta, dupa 17 ani, masina arata si ruleaza incredibil. A avut un singur proprietar in Germania, o doamna pe care am gasit-o ulterior pe fb, mare fana de decapotabile ( a fost a 3 a si ultima ei decapotabila, probabil, acum are un e46 325i, sedan, tot negru). Nu a vrut sa-mi raspunda la mesaje (probabil era foarte suparata ca a dat masina), eu nu am luat masina direct de la ea ci de la un minidealer care este posibil sa o fi fraierit (polonez la origini). In schimb, tipul respectiv, cu mine, a fost super sincer si super ok. In rezent, masina sta in garaj, am reinnoit asigurarea acum 3 zile, o plimb doar in weekend, pe carosabil exclusiv uscat (nu a vazut apa, de cand o am, decat la spalatorie). Piele hidratata periodic, ceruita lunar, etc, ce sa mai, o rasfatata. Am facut furori cu ea la ITP, in septembrie, patronul innebunise cand a vazut-o. Ceruita si pe dedesubt, asa a zis cand a verificat-o (chiar l-am rugat sa fie sincer cu tot si sa-mi faca itp pe bune).
    1 point
  8. 1 point
  9. Ca si update, acum merge si optiunea de a activa Carplay (pt masinile care suporta) din store-ul de Ro pe ConnectedDrive
    1 point
  10. Dupa o vara in care m-am plimbat destul de mult atat la mare cat si la munte , si am parcurs aproximativ 9300 km , a venit timpult pentru un nou schimb de ulei la aproximativ 174.300 km . Am schimbat doar uleiul , filtrul de ulei si bujiile (filtrul de aer si habitaclu au putin peste 4 luni de cand sunt pe masina si mai pot merge cel putin pana la urmatorul schimb de ulei ) . A urmat un stage 1 OTS 95RON de la MG Flasher . Chiar daca masina primeste 90% timp carburanti premium am vrut sa fiu sigur ca nu exista probleme pe partea de detonatie . Dupa 500 km am facut cateva log uri in mers pe care le am trimis unui tuner (am si eu cateva cunostinte de baza dar am vrut sa fiu sigur ) care mi a confirmat ca totul e ok si ca pot sa merg linistit . Masina se simte foarte bine . Cea mai mult se simt NM in plus , in oras la plecari de pe loc / viteze mici e altceva , iar la reprize de autostrada e monstru fata de stock . Este foarte aproape de un 340i stock ca performante (nu am masurat inca timpi sau altele). Inca nu am ajuns pe un dyno dar din log uri si informatiile de pe sport display aproximez undeva la 310 cai. Asta este ultimul upgrade pe parte de performanta intrucat nu vreau sa umblu la catalizator . Inca ma mai gandesc daca merita o admisie tip MST (in principal pentru sunet , performantele sunt neglijabile) , dar urmatorul pas logic este un chargepipe de aluminiu . Cam asa aratau bujiile dupa aproximativ 50.000 km. exista posibilitatea sa fi fost vorba despre un alt furtun . nu am verificat exact ca este acest furtun problematic la b48 . stiam despre el de pe forumurile din afara si am presupus ca el a fost schimbat . o sa ma uit mai bine in istoric si o sa il caut dupa cod sa vad exact de unde era.
    1 point
  11. La varsta lor, este imposibil sa nu aiba rugina, chiar si rasfatata mea are un pic, dar sta uscata in garaj. Trebuie doar verificate sa nu fie coapte.
    1 point
  12. Ai luat stopuri de non facelift, ce ai luat tu sunt pt E46 non-lci, tu avand LCI. De aceea difera mufa https://www.diyauto.com/manufacturers/bmw/generations/3-series-e46/diys/complete-diy-for-updating-e46-tail-lamps-rear-fogs-to-euro-facelift-tails-pics-by-delmarco Uite aici un ghid de cum sa faci cu mufele dar vad ca implica sa folosesti alte lumini etc, nu stiu daca va merge pt ceva aftermarket
    1 point
  13. 1 point
  14. Nu afecteaza daca verifici, dar da, doar in service si de catre cineva care stie datele problemei. Uleiul din cutie trebuie sa fie la o temperatura cand se desface surubul si se verifica. Nu e bine ca sa-l desfaca cineva care nu stie procedura de umplere/verificare ZF. Totusi, imi vine greu a crede ca au pus din fabrica prea mult ulei... ps. vezi ca ala din link e un mareeeee dobitoc :))) a desfacut busonul cu motorul oprit, normal ca era baia plina si a tasnit afara mult ulei :)))))) Se verifica nivelul cu motorul pornit, uleiul sa fie intre 35-40 grade etc etc
    1 point
  15. Atasat codurile pentru ambele faruri stanga si dreapta. Pretul este la reprezentantele BMW in Romania, in RON si nu contine TVA.
    1 point
  16. multumesc frumos pt raspuns. o sa vad cat de mult pot sa imi cresc bugetul pana in momentul in care o sa imi cumpar si masina, si in baza situatiei de atunci o sa iau o decizie finala, dar pana atunci, o sa iau in considerare si o sa ma interesez si de alte masini mai cunoscute pentru fiabilitatea lor si mai economice, ceva pentru inceput. bmw am ales pentru #2, dar sunt si eu destul de realist si stiu ca am nevoie de un venit pasiv in fiecare luna pentru a reusi sa intretin o astfel de masina. din punctul meu de vedere ar merita toti banii pentru ca m-as simti eu mai bine cu masina mea cum ai spus si tu, dar din pacate am si bacul anul acesta si nu cred ca imi permit sa imi iau un job pe langa incat sa pot intretine masina cum trebuie, si n-as vrea nici sa o neglijez ca mai apoi sa am si mai multe probleme. o sa ma orientez spre alte marci, insa imi este foarte limitat orizontul datorita unui buget asa restrans, si n-as vrea sa am o masina in care sa ma urc cu sila pentru 1-2 ani. poate sunt si eu prea pretentios, dar incerc sa ma gandesc si pe viitor, si desi nu-mi permit fitele astea, incerc sa ajung sa mi le permit. daca nu reusesc, atunci asta este. multumesc inca o data pentru sfaturi si timpul acordat.
    1 point
  17. @marianxb Cred ca este un context dificil si ma tem ca directia nu este deloc favorabila. Piata auto second-hand a trecut recent printr-o perioada atipica, in pandemie si imediat dupa aceea, cand preturile masinilor rulate au crescut enorm - impotriva tendintei uzuale. De vina au fost, in principal, dificultatile producatorilor intr-un moment cand anumite componente nu erau disponibile. Legea cerere-oferta a functionat (ca de obicei) si a dus, brusc si neasteptat, la un El Dorado al vanzarii de masini second-hand. Ma astept insa ca acum si in viitorul imediat sa se intample ceea ce analistii financiari denumesc "corectie". Adica, o scadere accelerata a preturilor masinilor second-hand, pana aproape de revenirea in matca specifica lor. Este posibil ca ceea ce @alex230ro si altii au spus mai sus, anume ca potentialli cumparatori sa astepte momentul psihologic reprezentat de trecerea in anul nou, sa aibe sens. Eu sunt insa putin sceptic. Ponderea acestui factor psihologic in pretul de vanzare, desi exista, este redusa si proportionala cu impozitul in sine - pe care orice cumparator in cunostinta de cauza il cunoaste. Experienta mi-a demonstrat ca o masina valoreaza pe piata second-hand exact atat cat cel mai avid cumparator este dispus sa plateasca pe ea. Inteleg ca este la vanzare de trei luni si ca anuntul nu a creat niciun sales lead cu un bun potential. Concluzia, desi trista si poate brutala, este clara: nimeni nu este dispus sa plateasca pretul solicitat. Sau, cu alte cuvinte, este prea scumpa pentru ceea ce suporta piata in acest moment. Chiar daca pretul solicitat este aparent inferior valorii de "bun simt" al masinii, nu conteaza. Aceasta este realitatea de piata. Posibil sa fie doar un context de moment si, candva in viitorul apropiat, sa apara cumparatorul mult asteptat. Posibil, dar, in lumina observatiilor de mai sus, improbabil. Si mai este o problema: cu cat astepti mai mult, cu atat masina imbatraneste si, in plus, te supune la noi cheltuieli. Nici varianta vanzarii in strainatate nu este neaparat o solutie. Orice masina care a fost rulata in România are, in strainatate, o valoare sensibil mai redusa decat pretul tipic de piata specific acelui model - motivele sunt bine cunoscute. Pe scurt, ai trei directii: reduci pretul pana ajungi la pragul in care incep sa apara potentiali cumparatori seriosi; astepti in continuare o schimbare in tendinta pietei, dar trebuie sa fii pregatit pentru un risc destul de probabil: sa ajungi sa o vinzi mai ieftin intr-un viitor indepartat decat in viitorul imediat; renunti sa o mai vinzi si ii dai un alta utilitate (ex: o pastrezi in familie), daca intr-adevar are sens pentru tine un astfel de scenariu. Succes.
    1 point
  18. La cum arata meniul masinii tale, navigatia a fost codata pentru access prin BT teethering la serviciul BMW Live care este "discontinued" de BMW din 2018. Trebuie recodata masina cu FA original si verificat ca unitatea telematics (TCB) nu a fost schimbata cu una SH. Te pot ajuta cu verificarea, in baza seriei de sasiu iti pot spune ICCID-ul din baza de date BMW si poti verifica pe modulul TCB din portbagaj, pe eticheta, daca ICCID-ul este acelasi. Daca este corect, o recodare restabileste serviciile Connected Drive, daca a fost inlocuit, trebuie comandat TCB in baza seriei tale de sasiu.
    1 point
  19. e normal , mai ales avand in vedere perioada , eu am vandut masina fix in 8 luni si 3l hibrid , 100 lei impozit la primul client serios in 10 min , salvarile si vizionarile de pe autovit nu inseamna nimic , si eu am salvate cateva masini , le urmaresc de placere si orientativ . In 8 luni am primit 10 telefoane si am avut 3 vizionari , primele 2 doar niste copilasi pusi pe plimbare si negociere , ma rog unul venise cu nevasta-sa ca sa para mai serios (in genere nu-mi plac astia care vin multi la vizionare ). Important e sa existe anuntul la vanzare ca sa fie disponibila , poti incerca si 3 luni de Olx gratuit daca vrei sa iei o pauza de autovit , mai ales perioada de inceput de an . Cert este ca la o anumita suma nu iti vine oricine si sunt cerinte specifice ,clar nu se mai aventureaza multi la motoare 3 l si acum cauta toti economie undeva , orice masina are clientul ei intr-un final . La seria 6 la fel cam 7 luni , am avut un singur client care a si cumparat-o , in rest doar telefoane de samsari si diversi combinatori , aici omul a vrut specific piele alba , modelul de jante pe care il aveam , faruri led i-a placut intretinerea , evident a ajutat topicul de mentenanta de pe bmwclub , care dpmdv este cea mai buna carte a masinii , pt ca de multe ori doar un istoric in o reprezentanta bmw nu inseamna mare lucru.
    1 point
  20. Salut, iti zice foarte clar eroarea pe care o ai, dpf ul tau este foarte incarcat, este full, aka kaput:)). Scuze de ironie. Degeaba mergi tu numai pe autostrada acum daca nu sti ce a facut cel dinaintea ta si tu ai masina de doar 3000 de km. Nu mai merge cu masina asa, da l jos si trimite l la curatat sau daca vrei dai 7000-8000 de lei si pui unul nou. Cei mai buni din tara pe curatat sunt cei de la odorheiul secuiesc, il curata prin suflare cu aer fierbinte, aia cu spalatul cu apa mai rau ii face. Dupa curatare sa setezi din ista ca ai pus dpf nou. Bine ar fi sa curati si galeria de admisie si sa iti schimbi racitorul de egr pe rechemar, daca nu a fost schimbat. Dpf-ul infundat cu probleme la racitor si galerie admisie comaltata = ia foc bmw ul.
    1 point
  21. @nitumarius Pe mine unul, m-au impresionat pozitiv mesajele tale. Denota o anumita maturitate si un dram de educatie financiara pe care le intalnesc foarte rar in vremurile acestea, la tineri de varsta ta. La 18 ani lucrezi, desi mergi la liceu; in plus, ai reusit deja sa economisesti 3k€ -> felicitari! Nu am avut timp sa iti scriu mai devreme, dar permite-mi totusi sa vin cu cateva sfaturi. In primul rand, trag concluzia ca ai deja sadita o anume disciplina financiare. Iti recomand sa te tii de ea si chiar sa o dezvolti (citind mai mult pe acest subiect, gasesti o groaza de informatii pe Internet). Disciplina financiara este una dintre conditiile fundamentale de a reusi in viata, alaturi de educatie, seriozitate si comportament civilizat. Sunt cateva motive principale pentru care un om isi cumpara o masina: din stricta necesitate, ca mijloc de deplasare atunci cand alternativele (transportul in comun) nu ofera o solutie practica pentru nevoile sale; din pasiune, atunci cand actul de a conduce si/sau de a intretine o masina ii aduce o anumita satisfactie; ca vector de reprezentare sociala (= cu alte cuvinte si pe româneste: fala). Desigur, deseori aceste motive se combina; este insa important sa determini care este motivul principal, in cazul tau. In situatia #1, renunta la ideea de a cumpara un BMW, cel putin pentru viitorul previzibil. Ai nevoie de o masina cu o fiabilitate recunoscuta, economica si in cea mai buna stare tehnica posibila, in limita bugetului tau. In situatia #2, ai o problema. Multi dintre cei care suntem aici pe forum ne aflam, intr-o anumita masura, in situatia #2. Aproape pentru toti, a avea un BMW reprezinta o cheltuiala peste strictul necesar, posibil o extravaganta, care insa ne satisface o anumita placere in viata. Cu siguranta, a trai viata inseamna si a te simti bine. Principala problema este sa nu treci de limita peste care o masina se transforma intr-un dezastru din punct de vedere financiar. Tind sa cred ca, in cazul tau si in momentul de fata, orice model BMW te impinge dincolo de aceasta limita. Te-as sfatui sa mai acumulezi bani, sa iti iei timp sa studiezi bine subiectul. In fine, ti-as recomanda sa nu investesti niciodata mai mult de jumatate din economiile tale in cumpararea unei masini. De regula, consider ca acest prag ar trebui sa fie de max. 25%-30%, dar tu inca esti foarte tanar si nu ai cine stie ce responsabilitati; poti sa te intinzi un pic mai mult. In niciun caz, niciodata, sa nu ajungi sa fii dator dupa ce cumperi o masina. In fine, daca esti in situatia #3, analizeaza lucrurile in mod obiectiv si schimba-ti conceptul. Niciun BMW cumparat dintr-un buget restrans nu te reprezinta social; dimpotriva. Indiferent de motiv, o masina este mereu o cheltuiala, niciodata o investitie (cu foarte rare exceptii, cum ar fi masinile din colectia dlui Tiriac). La varsta ta, incearca ca prima proritate in a cheltui bani sa fie educatia. Este atat cea mai buna investitie pe care o poti face, cat si momentul optim in viata pentru acest lucru. Incearca sa strangi bani pentru a merge la o scoala cat mai buna si tine-te in mod serios de studii. O buna educatie iti deschide usa oportunitatilor si a unei situatii financiare foarte bune, pentru tot restul vietii. Poate mai bine iti cumperi un BMW (cvasi-)nou peste 5-6 ani, decat un harb acum. Ti-am, trimis in raspunsul de mai sus un link catre ghidul cumparatorului novice de BMW. Vei gasi si acolo cateva idei posibil utile.
    1 point
  22. Contrar ideologiei Austriecilor/Nemtilor, peste tot in cam toate regulie de Health and Safety, oriunde mergi, peste tot iti spune si chiar te obliga in anumite cazuri sa parchezi cu spatele in locul de parcare, in caz de probleme/incidente, sa poti pleca, parasi parcarea in cel mai scurt timp.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.