Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/04/24 in all areas

  1. Da m am uitat fugitiv, sa mergi cu coaiele sub pedala, cu parbrizul aburit de la umiditate/ploaie, sa ti bati joc de tine numa sa mai bagi 50km range... la asta s a ajuns? Totodata, nu putem compara drumurile/soselele lor ce gasesti in Romania... fa ti testul in Romania si vei avea surprize si la viteza medie si la consum... ca pana la urma traim in Romania nu im Wonderland...
    2 points
  2. E vreo regula când apar aceste update-uri, de unde știi ca va fi versiune noua la sfârșitul lui martie?
    1 point
  3. Daca tot suntem la capitolul "intrebari existentiale", de ce nu e nimeni in stare sa faca un standard de test al consumului care sa aiba legatura cu viata reala?
    1 point
  4. Pai si atunci care e scopul cand in viata reala nimeni nu merge asa?!? Doar sa strangem views si likeuri? Ffs
    1 point
  5. cred ca daca o vinde nereparata pierde si mai mult , daca isi permite reparatia as merge pe varianta asta
    1 point
  6. Este greu de obtinut un sfat bun de pe forum. Decizia se rezuma la preferinta porprietarului de a economisi timp, asumandu-si insa o pierdere financiara mai mare (caz in care va vinde masina asa cum e acum si isi va vedea mai departe de viata), sau de a limita cat de mult posibil pierderea, acceptand sa consume timp in acest scop (caz in care se va ocupa sa o repare). Dupa dimensiunile gaurii, cred ca aceasta a fost provocata de o biela.
    1 point
  7. Exact aceeasi problema o am si eu, plec din masina fara sa o incui, “colega” ramane ca na asa is femeile si masina se incuie cu ea cu tot si cheia ei in geanta
    1 point
  8. Păi așa se fac multe teste de la producător și acest test îi avantajau pe cei de la Porsche. Toți fac teste de 80-90, 100-110, 120, etc, apoi teste în diferite zone climatice, trecut granițe pentru a vedea semnalul și conectare e simului. O multitudine de teste și e normal ca Porsche să cheme presa la cele care îi avantajează, ca asta preferă oamenii titlul pompoase: “new taycan 752 kmh” și după un articol e menționat la 85-90 km/h, dar majoritatea citesc doar titlul.
    1 point
  9. Deci fix oamenii de genul ăsta nu-i suport eu. “Luați-vă fraților mașini electrice, uite cutie de chibrituri”. Aia e cea mai ieftină mașină electrică, care se compară cu Hyundai i10, Opel Ka și de astea care nu prea le știu. Toți habarnisti fac video-uri și comentează fără rost. La ce te aștepți când intră o dubă intr o mașină mică ? Poate ea să fie EV sau Ice, ca praf se face .
    1 point
  10. Mi se pare foarte nașpa ca Germanii să nu reușească nici acum să facă OTA cum trebuie, mai toate mașinile germane au problema cu OTA, care este o tehnologie din 2019-2020. Să ne ții la curent Romulus, eu am lucrat pe partea asta dar la alt client, nu BMW. Pare ca doar tesla are succes cu update urile OTA.
    1 point
  11. Au fost ceva probleme pe IKHA, modulul de clima, care s-au rezolvat cu update de software in reprezentanta. Inainte sa inlocuiesti ceva, as incerca asta.
    1 point
  12. eu ma pot conecta remote la tine doar ca ai nevoie de flash cu siguranta si remote este un risc foarte mare. trebuie sa ajungi cu masina in service
    1 point
  13. Cel mai bine, sau poti veni la noi daca esti din Bucuresti. Am avut anul trecut clienti care au facut update OTA in timpul vacantei si s-au intors cu masina pe platforma. Chiar si BMW Ro a trimis 2 masini care si-au facut update OTA cat au stat in stoc la dealeri si ambele aveau unitatea de navigatie "moarta" si au necesitat inlocuire. Eu sfatuiesc toti clientii sa dezactiveze din meniu update-urile remote si sa le faca la reprezentante. Daca apar probleme macar masina e in service.
    1 point
  14. nu poti rescrie VIN cu ISTA, ai o problema de codare acolo si probabil daca update-ul nu a fost finalizat iti lipsesc si certificatele Type 1. Cu ISTA poti repune intreaga masina la update de ilevel dar fara conexiune in backend la final ramai fara codari pe multe module (cele cu cafd 2.0) si fara certificatele Type 1. Trebuie sa intelegi ca BMWurile fabricate dupa 2020 si cu update-uri de ilevel dupa 22-03 NU mai pot fi codate cu solutii neoficiale, ai nevoie de conexiune in backend pentru foarte multe operatii. In situatia ta, cu ISTA crackuit sau chinezarii risti sa o strici mai rau.
    1 point
  15. Pai asta am zis si eu… daca dde crede ca bateria e veche, baga curent mai puternic in ea si evident si in instalatie. Da, au fost probleme cu module arse undeva din 2003 pana prin 2006… dupa nu s-au mai prajit asa usor. Te corectez putin, cu cat bateria e mai veche, cu atat output-ul e mai mare, deoarece dde si ibs considera ca nu se mai incarca in parametrii de nou si are nevoie de mai mult curent ca sa ii mentina starea de “proper charge”.
    1 point
  16. ..epopeea nivelului mic in rezervorul stergatorului.. Ca nota generala, pentru ca nimeni nu si-a dat o parere practica despre halul in care poate ajunge un rezervor de spalator .. numai dupa ce il dati jos vedeti ce depuneri raman pe peretii interiori.. in urma folosirii substantelor astea anti-inghet. Da, se depune mazga murdara pe interiorul rezervorului. Aceasta contribuie la citire eronata a nivelului inclusiv stricarea pompei.. Asadar trebuie desfacut si vazut de ce nu citeste nivelul corect. Senzorul nu se poate schimba pentru ca e prins in plasticul vasului inca de la fabricarea lui. Altfel schimbarile de temperatura iarna vara, dilatarea contractarea vasului fac orice prindere sa se slabeasca in timp daca ar fi vreo etansare a senzorului cu garnitura de cauciuc, strangere mecanica.. nu prea exosta solutie de compomis. In schimb motorul poate fi schimbat fara sa schimbi vasul. Ce obisnuiesc, in mod obligatoriu, de cand cu ultima constatare a depunerilor pe interior, a fost si este ca in oricare anotimp exceptand cel de iarna sa folosesc apa normala ca sa dau posibilitatea vasului sa se limpezeasca de depuneri. Asadar, luati aminte de la altul patit, ca sa nu desfaceti si eventual schimbati un rezervor de spalator, pentru ca nu ar exista o solutie rationala de folosit lichid de spalaltor.. exista, doar trebuie alternat.. Cine citeste si intelege poate sa si multumeasca. Multumesc pentru atentie.
    1 point
  17. Spor la vanzare! Si eu incerc sa vand F10-le dar marea critica la adresa lui e ca n-are m pack
    1 point
  18. Are catalizator a ta pe ea, nu e acelasi lucru cu straight pipe in cazul lui, unde nu mai este nici catalizatorul, nici dpful. Indiferent ce soft face Dragos, tot miroase in ultimul hal langa. Ii rog pe cei care le au anulate asa, sa isi tina copiii, parinti, iubitele/sotiile, in spatele masinii langa evacuare cate 15 min / zi. Am auzit ca face minuni! :)))) Intr-o societate libera avem dreptul sa facem orice, atata timp cat nu incalcam drepturile altora. In cazurile de fata, este evident cine ce incalca.
    1 point
  19. Salut, Acum 2 zile ma suna un prieten ca a avut un incident cu masina, In timp ce rula cu aprox 150km/h i-a aparut in bord o multime de erori, pana sa traga pe dreapta a inceput sa iasa abur samd. pe langa ca s-a speriat si a franat brusc pentru ca nu stia ce s-a intamplat a mainprovocat si 2 accidente in lant pentru Ca Tot uleiul si antigelul din motor au ajuns pe parbrizul celui din spate, cel din spatele lui a franat brusc pentru ca s-a speriat din cauza ca nu mai vedea nimic in iar alt conducator a intrat in el, prietenul cu X6 nu a avut nici o dauna la masina in rest ceilalti 2 s-au sifonat destul de rau. Asa, acum sa revin la X6 le prietenului meu. Pe langa multitudinea de probleme avuta cu masina asta acum i-a crapat si motorul, masina in cauza este F16 - 4.0( faimosul N57Z ), reteta care a adus la acest rezultat, cred , revizia la 30000km, mai exact atunci cand ii aparea in bord, in 180000km a facut aprox 6 revizii… Reviziile nu prea le-a facut la bavaria din cauza timpului si le facea la un cunoscut aproape de casa, problema mare este ca mai are leasing la ea inca 2 ani. Ce il sfatuiti: sa cumpere alt motor sau sa o vanda asa ?
    0 points
  20. Da, leasingul este financiar, i-am spus de nenumarate ori sa incerce si cu operational. Nu se mai streseaza cu reviziile, schimbul anvelopelor, vandutul, etc plus la fiecare 4 ani ai masina noua. Valoarea ar fi fost undeva la 32-35000€, era suficient pentru avansul unui x7 pe care voia sa il achizitioneze anul asta. Acum se gandeste serios sa schimbe marca chiar daca este mare fan BMW.
    0 points
  21. Nu înțeleg care e problema ăstora cu ăștia care merg cu 100, pe toate autostrăzile din Ro sunt pe prima bandă care merg cu 100, 110 și au mașini termice. Banda aia e plina de tiruri și “buburuze” care merg cu 100, ceilalți sunt pe banda a doua. Eu nu înțeleg de unde e hate ul ăsta îndreptat spre mașinile electrice, defapt cred ca hate ul e îndreptat mai mult spre Tesla. Nu merge nimeni asa in viata reala, este doar un test dus la extrem de oameni, sunt multe teste facute in genul asta, cum este și cu consumul la termice, unde spun ca au consum de 6-7, când defapt e 8-9. E doar un test dus la extrem, nu merge nimeni așa în real life, doar îți iei mașina la 130k euro sa stai cu a/c off
    0 points
  22. Ba da, logic asa ar fi. Probabil pe partea de software masina citeste doar ultima cheie folosita adica daca tu te-ai suit primul in masina si ai pornit masina cu cheia respectiva, ramane cumva conectat la cheia aia si pe restu le ignora. Poate merge cumva codata chestia asta desi ma cam indoiesc, totusi este un feature de la un brand premium, trebuia sa vina din fabrica asa.
    0 points
  23. M-am uitat pe server la VINul tau, vezi attach. Masina nu se mai provizioneaza, ultima data a fost online pe 3 februarie la ora 21:47, am incercat sa iti fac provizionare manuala de pe server dar SIMul masinii este offline. Masina si-a facut OTA ilevel update la versiunea 23-11-550, update-urile OTA merg foarte prost la BMW, am avut zeci de masini in service la reparat cu update-uri OTA nefinalizate sau cu eroare. Nu vreau sa te sperii dar cred ca si la tine a dat o eroare, probabil pe modulul ATM la update asa ca trebuie sa vii la noi sau intr-un service autorizat. Solutia usoara: se finalizeaza update-ul daca nu a crapat la bootloadere. Solutia complicata: se inlocuieste modul ATM2 in garantie
    0 points
  24. Nu știi toate detaliile și mai bine te abții, nici nu le vei primi ca să îți schimb eu ție părerea sau perspectiva. Așa este, cum zici tu, din miserupism de statul român, cu siguranță. Dacă mă prinde Rar ul, îl pun, deocamdată nu m a prins, rămâne așa.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.