Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/28/24 in all areas

  1. Inseamna ca eu sunt ciudatul grupului, la mine in 60-70% din deschideri folosesc doar luneta nu tot portbagajul. Butonul al 4-lea de pe telecomanda l-am alocat sa deschida doar luneta si mi se pare f usor de folosit. Din pacate, observ ca la BMW (ca si la altii) au inceput primeaze bani-bani-bani versus bani-client-traditie. Noua generatie de seria 5 mi se pare involutie la toate capitolele. Am vazut-o/stat in ea si la showroom si pe strada. Este oribila dpmdv, atat la exterior cat mai ales la interior. Touringu pare sa mai salveze putin din imagine. Din cate am inteles, un alt element pe care l-au scos tot din ratiuni de "optimizare" costuri ar fi posibilitatea, in cazul scaunelor confort, de a regla partea superioara a spatarului. In cazul meu (ipotetic, ca nu am de gand sa o cumpar) asta ar fi un deal-breaker, ca am ales masina avand scaunele ca si criteriu de baza, inclusiv aceasta optiune de reglare a spatarului. Si ca sa-mi inchei rant-ul, va las cu imaginea unui foarte frumos exemplar de la mine din zona - de unde a pornit totul si unde s-a ajuns. Mi se pare ca este modelul cu facelift si, din pacate, cu cutie automata. M-am intersectat la un moment dat cu proprietarul - este primul si unicul, a intretinut-o cat a putut de bine (arata ok si interiorul) insa cel putin momentan nu vrea sa o vanda.
    6 points
  2. Luminitele si zecile de aplicatii din noul idrive adauga o siguranta maxima in mers:))). Mai sigure sunt noile masini, e un lucru bun, dar sa ajunga extrem de nefiabile nu e bine. Ma duc in Grecia cu ea si ma lasa pe drum cu tot cu garantia lor. Eu am dube ford transit noi, au numai probleme, bine ca au garantie, dar sunt praf. Nu ma ajuta ca poti sa le pui camere si toate tampaniile daca nu fac lucru esential, sa functioneze. Sapt trecuta una de are 20 de mii de km facea figuri la systemul de adblue, masina noua 2023.12. Eu sunt direct afectat de chestia asta ca masiniile nu sunt fiablile deloc. Cumpar masini noi si se strica de noi, timp pierdut in service, bani pierduti ca masina sta degeaba. Am un prieten in garantie le a tinut masina 4 luni in spania ca s a stricat motorul a nu stiu cata oara, tot ford transit. Si problema e ca nu stiu ce sa mai cumpra ca toate firmele au multe probleme.
    2 points
  3. In ultimii 10-15 ani masina a ajuns un bun consumabil, ca un aparat electrocasnic, care cu greu si efort financiar tine mai mult decat perioada prezivionata de funcionare ( garantie + ceva maruntis ). Consum, consum, consum.
    2 points
  4. Am apelat si eu de cateva ori la BM Garage / Bogdan, intrucat (din pacate) nu mai am nici vartsa si nici timpul pentru a face de unul singur orice reparatie. Am avut doar experiente foarte bune cu Bogdan. Lucreaza atent si ingrijit, a acumulat experienta, ii place ce face si - poate cel mai important - gandeste.
    2 points
  5. cand toata lumea o arde cu electricele si agenda verde, acuma producatorii mari scot bani si din piatra seaca vorba aia... cost cutting e la rang de arta mai nou... si eu sunt de parere ca nivelul calitativ scade cu fiecare generatie, in avantajul profiturilor cat mai mari...
    2 points
  6. @HitmaNLive Desi exista riscul sa iti spun ceva ce stii deja, propria experienta ma determina totusi sa abordez acest subiect. Este posibil ca atelierul la care ai dus masina sa faca lucrari de o calitate excelenta. Iti recomand insa sa verifici cu atentie acest lucru. Nu cu foarte multi ani in urma am apelat si eu la cateva ateliere cu referinte foarte bune, pentru rectificarea scaunelor si supapelor, la cateva chiulase BMW. Rezultatul a fost prost, sau in cel mai bun caz dezamagitor (in functie de atelier). Este necesara atat o precizie foarte buna, cat si respectarea unei serii de parametri. Pozele de mai jos sunt de la o chiulasa de BMW dintr-o generatie "antica" (M88). Imi imaginez ca exigentele specifice unui motor modern sunt cel putin la fel de drastice. Inainte sa le dai voie sa atace chiulasa si supapele cu freze / pietre, cauta mai intai specificatiile aplicabile motorului tau. Apoi, cu aceste specificatii in mana, discuta cu cei de la atelier prin ce procedee tehnologice vor reusi sa intre in limite (inclusiv cum vor masura rezultatul). Daca au raspunsuri instant si precise, este OK. Dar daca simti cat de putin ca o balbaie si ca nu sunt siguri pe ei, nu ii lasa sa rectifice chiulasa. Desigur, daca etanseitatea supapelor motorului tau e acum dezastruoasa, atunci este posibil ca dupa o rectificare chiar imperfecta sa se observe o imbunatatire. Dar aceasta nu va insemna ca motorul va fi in parametrii proiectati de catre BMW. Cel mai bine, fa intai un test de etansare (cu chiulasa cu caremere de ardere in sus, bujiile montate si toate supapele inchise, umpli camerele de ardere cu benzina (preferabil) sau motorina si astepti cel putin 15 minute. Daca se scurge benzina pe langa supape in canalele de admisie / evacuare, atunci trebuie refacuta etanseitatea. In multe cazuri, o simpla pasuire a supapelor (folosind pasta speciala si o ventuza actionata manual) poate avea rezultate mai bune decat o rectificare imperfecta.
    2 points
  7. Nu credeam ca in 2024 mai exista oameni seriosi care cumpara Ford-uri ( Fix Or Repaid Daily ) noi...
    1 point
  8. Am apelat o singură dată la serviciile BM Garage ( verificarea auto în vederea cumpărării ), experiența fiind de nota 10
    1 point
  9. Masinile sunt necesare a fi mai bune/sigure, pentru ca soferii sunt tot mai PROSTI!!!
    1 point
  10. Probabil au fugit toți la masă,n ai cum să calci pe cheile alea de pe jos că ți rupi gleznele…și bormașina aia lăsată pe far… ..ce infecție ..cum sa lași bre o mașină acolo? Ah,și ligheanu’ ăla verde,lol..
    1 point
  11. @minu94, ti-am trimis prin PM numarul lui de telefon si cateva informatii aproximative privind locatia.
    1 point
  12. Opa, scuze. Stiu ca ziceai de cutia de transfer, my bad Da, poate ne ajuta cineva care a fost
    1 point
  13. Lumea auto a luat o razna rau, se bazeaza foarte mult pe luminite , ecrane si aplicatii de parca e un telefon/ calculator. Eu vreau mai mult confort, scaune bune, cutie rapida, consum mic, putere, materiale de calitate, design, fiabilitate, asta din urma s a uitat complet. Nu ma interesaza ecranele si luminitele, dar se pare ca asta iau ochii.
    1 point
  14. Păi da, dar aia înseamnă pentru mine scaunele confort, astea era cea mai importantă funcție părerea mea a scaunului care să fie deosebit de toate celelalte scaune. Ciudat ca au scos treaba asta
    1 point
  15. @HitmaNLive As mai avea de adaugat ceva. Din mesajul tau de mai sus, in care apare poza cu motorul demontat de pe masina, ma ingrijoreaza curatenia si ordinea precare din atelier. In situatia in care acela era garajul tau personal, iar lucrarea o efectuai tu insuti, poate ca era un compromis acceptabil. Fiind masina ta, ai fi lucrat cat de curat posibil in conditiile existente, facand o economie importanta de bani. Dar de la un atelier de reparatii care cere bani pentru serviciile prestate, exigentele privind curatenia sunt mult mai ridicate. Daca atelierul in care se desface si apoi se asambleaza motorul este cel din poza, nu este o veste tocmai buna.
    1 point
  16. Poate am exagerat cu “toate”, recunosc. Oi fi subiectiv? Posibil si asta. Dar mi se pare ca sunt foarte multe chestii care se scot raportate la un pret mult mai mare, atata tot. O luneta, o optiune la scaune, un interior facut sa iti ia ochii dar mult mai ieftin de executat pentru ei, si cine stie cate si mai cate - toate astea inseamna mai putina usurinta in folosire, mai putina diversitate, mai putin “caracter” pentru masina si toate pe bani mai multi. Apai pentru mine toate astea inseamna involutie, voi numiti-o cum vreti
    1 point
  17. Grosimea minima este 3mm, insa le poți folosi până la 0,5 mm, nu zice nimeni sa le schimbi mai repede, de noi au 10 mm, deci gândește te cat mai mergeai cu acele plăcuțe.. La reprezentante când au 4 mm te întreabă dacă vrei sa le schimbi. Eu nu întreb pe nimeni decât dacă au 3 mm.
    1 point
  18. Salut @paul_e88 Singura varianta este sa schimbi unitatea actuala NBT Evo cu una care are Tuner DAB, plus sa montezi antenele pentru receptie DAB. In imaginea de mai jos ai pinout-ul unei unitati NBT Evo cu DAB, vezi ca sunt 2 conectori galben si verde pentru antenele DAB, pentru FM si AM sunt conectorii alb si negru.
    1 point
  19. Salutare! Stâlpii, plafonul și acel ornament de lângă lunetă au fost reparate și retapițate. Am ales ca si material cel clasic, negru. Nu am vrut alcantara, mi se pare o țigănie pe E36. Urmatorul pas ar fi sa achizitionez becurile originale din interior si sa duc centurile la reparat si schimbat.
    1 point
  20. Greu, dar ne străduim :) Dacă nu o pun în M, practic e o mașină normala.Cateodata, când permite traficul constănțean care are multe în "comun" cu unele orașe din Ucraina, o mai pun în M mode și atunci îmi reaminteste ca e una anormală
    1 point
  21. Eu nu cred ca ai inteles Daca mergi cu masina pe la tine prin curte, ii poti pune si proiectoare de tractor, pe nimeni nu intereseaza. Cand iesi pe drumurile publice, regulile sunt altele si nu sunt facute de mine sau altcineva de pe forum, sunt autoritati care reglementeaza asta. Eu unul m-am saturat sa intalnesc constant in trafic tot felul de babuini cu lumini prost reglate, improvizatii, instalatii aftermarket etc etc Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Te pun în discuții cu colegii de la Iveco :))… Am lucrat la Ford 4 ani pe parte de service.. știu despre ce vorbești, deși se strică lumea le cumpără ca sunt ieftine și au avut aceea garanție de 4 ani fără limita de km… iar în 4 ani mulți au făcut 500-800k de km. Unii cu 3-5 motoare schimbate, alții cu niciunul.. Problema este ca timpul mediu de stat în service a unui Ford transit in zilele noastre este probabil de minim 4-5 luni in 4 ani.
    0 points
  23. Din punctul de vedere al fiabilității mașinile electrice stau mai bine dar nu au autonomie mare pentru dube
    0 points
  24. Salut, cred ca am recomandat BVL MAster Tunning . La BM Garage nu cred ca am ajuns.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.