Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/26/24 in all areas

  1. Masina merge super dupa schimbul de bujii si bobine, nu mai are timing corrections deloc deci e cum ar trebui sa fie Abia astept sa termin si cu articulatia pe fata, se simte putin floaty. In rest, mananca benzina de rupe :))
    4 points
  2. Uite aici cat papa a mea. Dar e un 540i, nu un xDrive cum avea colegul. Mediu: 11.04 l/100 Alimentarea din 4/19/2024: 11.25 l/100 Alimentarea din 4/11/2024: 11.15 l/100 Alimentarea din 4/2/2024: 10.89 l/100 Alimentarea din 3/27/2024: 10.45 l/100
    3 points
  3. @six in line Subiectul anvelope run-flat vs. standard este aproximativ la fel de disputat precum cel privind uleiul de motor. Anvelopele run-flat ofera anumite beneficii, dar aderenta si tinuta de drum nu sunt neaparat printe ele. Ca regula generala, cu cat un element de suspensie (iar anvelopele fac parte din aceasta categorie) este mai greu, cu atat acesta constituie un dezavantaj mai mare.
    3 points
  4. Salut, anvelopele Run Flat sunt mult peste cele normale dpdv al calitatii si al stabilitatii. Sunt mai grele si masina se "lipeste" mai bine de asfalt. Intr-adevar sunt mai rigide dar sunt superioare celor normale. Ce ai pus tu in cos sunt ft ok, Pireli e echiparea de fabrica a masinii. Nu uita ca anvelopele si franele sunt primul contact cu asfaltul la orice masina.
    3 points
  5. goodyear, pirelli, michelin, ce scrie pe stalp, eu unul prefer runflat cunostinta vorbeste ca sa nu taca. bmw vine de vreo 20 de ani echipat aproape exclusiv cu runflat. eu unul nu vad nici un minus la runflat, dar parerile sunt impartite, in general se vorbeste despre o masina mai rigida la runflat
    3 points
  6. Atata s a putut cu un plin... Mers extraurban 90-95%, 80 100kmh localitati, 100 110kmh DNuri, 120 130kmh autostrazi si 2 zile de oras... Pt un 3.0 6cil diesel de aproape 400cp ( folositi vreo 80 100 ce i drept la vitezele alea, dar oricum... ) mi se pare un consum extraordinar
    3 points
  7. Confirm, de lasat mai lasa dar nu toti. Depinde de dealer si de cum pui problema. Cand am luat masina anterioara iesea net vreo 20.025eur. Nu au lasat nici macar 25eur!!! dar in schimb au fost foarte amabili cu restul colaborarii pe achizitie, numere de zoll, asigurare, s au ocupat de tot ( bine, tot pe banii mei ) dar m au scapat de umblatura si bataie de cap. Am ajuns la masina am semnat, am luat cheia si am plecat... gen 10min totul La Bmw au lasat cateva sute de euro parca sa iasa rotund 40000 net. Am adus o pe platforma. Cu o sapt inainte mai facusem vreo 3500km si n aveam chef de inca 2000+ Deci asta cu discountul nu e vreo regula, depinde mult de dealer si de noroc, dar obligatoriu trebuie sa incerci, dar trebuie avut grija ca sunt multi care s satui de negocieri si daca insisti, iti zic sec ca s a vandut masina si auf viedersehen!!! am patit...
    3 points
  8. Daca nu il tai o sa iti ia foc masina
    2 points
  9. Atunci cand sunt foarte rare cazurile de circulatie pe contrasens, poti presupune ca soferii respectivi sunt uscaturile din padure, care fie incalca legea in cunostinta de cauza, fie pur si simplu sunt idioti. Dar cand astfel de situatii nu mai constituie o raritate, CNAIR ar trebui sa se intrebe, pe de o parte, daca semnalizarea este suficienta, corecta si vizibila, iar pe de alta parte ar trebui sa ia masuri specifice. Cu tehnologia moderna este foarte simplu sa detectezi trafic pe contrasens si sa implementezi un sistem automat de alertare a politiei rutiere. In zona A1 / Timisoara, administratorii autostrazilor au inceput sa monteze indicatoare similare celor din vestul Europei, desi cred ca mesajul ar putea chiar si mai apasat decat atat. Vedeti mai jos poze comparative, Romania versus Austria si US. Ramane ca si colegii lor din alte zone ale tarii sa o lase mai moale cu Tetris-ul si sa se gandeasca mai mult la masurile privind siguranta traficului.
    2 points
  10. @RedCap dupa primii 30.000 am renuntat sa mai notez alimentarile. mi-am dat seama ca devine deprimant graficul. ce nu stiu, nu ma afecteaza
    2 points
  11. Una e sprung weight, alta e unsprung weight. Impactul greutatii e sesizabil cand vine vorba de roti, respectiv unsprung weight-ul - jante usoare cu anvelope usoare se simt imediat. Ce ar insemna calitate sau superioare in cazul asta? Cam orice anvelopa de performanta nu e Runflat.
    2 points
  12. Eram in dubii serioase cumva ca n am laut m40i, dar sincer la cati km am adunat in ultimul an... si aprox 10k km doar in ultimele 2 luni, cred ca o benzinara m ar fi ruinat Mai ales ca cei 950km cu un plin sunt exceptii foooarte rare, in mod normal consumul.extraurban la mine e undeva intre 8 si 9 ma gandesc cu groaza cat ar fi fost la M40i
    2 points
  13. Supercar killer... face 0-60 mph in 2.9 secunde parca dar.... tot sa iti dai cu ea in c**** e,ca de... e o Tesla. Si da... tot petrol head sunt, tot vreau sa aud motorul ala urland. Eu visez la evacuari Akrapovic si lucruri de genul, unde sa pui asa ceva pe Tesla? Sa faca la fel ca doua tramvaie poate nu doar ca unul singur.
    2 points
  14. @Gabi jcw Abordarea ta este, pe cat de comuna, pe atat de depasita. Este comuna pentru ca - din pacate - aproape cu totii am avut-o sau inca o avem. Este depasita pentru ca nu se mai potriveste, de ani buni, specificului unui BMW modern. Abordarea la care ma refer este de te fixa pe un anumit model BMW favorit si de a stabili un buget in functie de posibilitati, drept singurele criterii principale in baza carora cumperi cea mai interesanta masina gasita pe piata. Cu alte cuvinte, masina cumparata este fix atat de buna sau de proasta, cat permite bugetul raportat la pretul curent al pietei. Nu conteaza, BMW X3 trebuie sa fie. In niciun caz nu intentionez sa te critic in vreun fel; sunt banii tai si decizia iti apartine in totalitate. Ceea ce incerc sa iti transmit este faptul ca, avand in vedere complexitatea unui BMW de generatie recenta, un rulaj de 150k Km insemna fie cam mult, fie foarte mult, in functie de modul in care a fost intretinut si de starea lui tehnica. Din pacate, detaliile privind intretinerea si starea tehnica le vei cunoaste prea putin la achizitie, dar mult mai bine dupa ce ai masina de ceva timp si incepi sa te lovesti de diverse probleme. Iar principala implicatie este asupra buzunarului; degeaba faci un efort sa limitezi pretul de achizitie, daca risti sa cheltuiesti ulterior sume semnificative pe intretinere si reparatii. Inteleg foarte bine ca trebuie musai sa fie BMW. Este un imbold de vanitate care, mai mult sau mai putin, ne-a infectat pe toti cei de pe acest forum. Pe de alta parte insa, poate nu ar strica sa abordezi si din alta directie: sa vezi ce model de BMW cu un rulaj de (sugestie) maxim 50k Km si istoric de intretinere ireprosabil intra in bugetul tau. Partea proasta este ca s-ar putea sa nu fie X3, dar partea buna este ca are sanse sa te serveasca mai bine de-a lungul timpului.
    2 points
  15. Diferenta intre barbati si copii e ca barbatii au jucarii mai scumpe
    2 points
  16. @RedCap merg mult in exterior, am media in jur de 12.3-12.5 daca imi amintesc bine Imi pare rau ca n-am apucat sa dau o apa pe ea, dar aia e acum
    1 point
  17. Benzina? Diesel? Cu Xdrive sau fara? An, dotari, km, buget? Multumim si noi!
    1 point
  18. Salutare tuturor ! Am un BMW Seria 1 care in treapta 2 la 2000 de turații face un cârcâit urat, mai ales cand ajunge la jumătate de rezervor. Tocmai i am recondiționat injectoarele saptamana asta dar zgomotul tot a ramas. Zgomotul il face mai mult la rece. Atașez link cu modelul sunetului : model masina Seria 1 N47 2.0 116d cu 116 cai putere an 2011. Ma poate ajuta cineva, va rog !!!
    1 point
  19. Rezolvat, era combunstibilul de vina. Recomand Rompetrol 55 efix (cea mai mare cifra cetanica)
    1 point
  20. Păi sânt masini care au avut si 2 3 rechemări pt.egr.Mesajul rămâne in bord,verifică să nu ai o rechemare nouă.Refăi nivelul la antigel și urmăreste dacă mai scade.Eventual poți face un test de etanseitate(presiune) ,să nu ai pierderi pe undeva.
    1 point
  21. Salut asta am pățit și eu :am fost la BMW și au spus ca posibil să fie bateria terminată am cumpărat baterie și am desfăcut să o pun când am găsit asta(poză mai jos) am fost iar la reprezentanta și ei au sunat la garanție au spus ca ei nu plătesc înlocuirea modului.Pana la urma am fost la un băiat și mi-a dezactivat SOS’ul acum nu-mi mai apare nimic în bord .O prostie cu garanția asta ,am mai și plătit pe 3 ani cică ,,garanție la toată mașina “de parcă am făcut eu ceva să se ardă modulul acela …
    1 point
  22. https://mega.nz/file/m51gFThD#KeIIT0hzG1_-VflgMyMVYg42LLF41VO0cEuZDACtkNo
    1 point
  23. Daca ai nevoie de spatiu interior, X3 nu e solutia... si seria 5 e mica...
    1 point
  24. Gresit. Asta cu platforma de seria 7 a fost valabil doar la prima generatie, la F07. G32 este pe platforma de seria 5.
    1 point
  25. Merci, nu e doar avantajul impozitului, ci și faptul ca ai parcare gratis plus alte beneficii. Referitor la mașina, da, îmi place, mi se pare un mix între SUV, Sedan și Touring. Dar cum nu agreez SUV-ul, e cam singura care s-ar potrivi pentru mine acum
    1 point
  26. @claudiu1892 Nu am studiat piata de G32, dar la o cautare fugara observ ca o astfel de masina costa usor peste 45k€. Daca iti place in mod deosebit, iti recomand sa te concentrezi la configuratia preferata si sa nu iei in considerare potentiala reducere de impozit pe motiv de MHEV. Argumentele ar fi urmatoarele: daca astazi exista o anumita reducere de impozit pentru un MHEV, nimic nu iti garanteaza ca aceasta reducere va mai fi valabila si in anii urmatori. Mai ales ca anul acesta avem alegeri, iar dupa aceste alegeri ne putem astepta la o regandire a impozitelor, in niciun caz in sensul scaderii lor; la un G32, te poti astepta la o devalorizare de ordinul a miilor de Euro pe an. Poate fi vorba de 4k€, 7k€, sau orice alta valoare; nu poti sa stii cum evolueaza piata. Faptul ca ai putea sa salvezi pana in 500€ la impozitul anual este cu siguranta interesant, dar cu impact minor fata de devalorizare. Daca mai pui la socoteala si costurile de utilizare si intretinere, ponderea impozitului este cu atat mai redusa.
    1 point
  27. La varsta asta cred ca psihologicu si analizele ar trebui facute tot la maxim 6luni...
    1 point
  28. Am destule dotari si nici nu troncane. Ambele detalii indeplinite, pentru toti.
    1 point
  29. Cate vieti ai? Al tau era mai mic, seria 5, X3-ul se bate mai tare cu vantul la inaintare... deci 15 cum am zis eu.
    1 point
  30. Doar ca info, exista și varianta sa codezi cu Bimmercode sa nu mai apară notificarea aceea. To code out: (G-Series Only) KOMBI - CC_MELDUNG_0299 - Change 'Aktiv' to 'Nicht_aktiv' (G-Series with old iLevel or F-Series) KOMBI - CC_AKTIVIERUNG_5 - Change 'FF,FF,FF,FF,FF,FF,FF,FF' to 'XX,XX,XX,XX,XX,F7,XX,XX'
    1 point
  31. 1 point
  32. Sunt ca orice trimuri pe care le cumperi finisate.Adica nu poti sa le vopsesti in service,ca iese o porcarie,doar le cumperi si le montezi.
    1 point
  33. În sfârșit am ajuns la service, schimbat bujii, lichid frana, discuri și plăcute pe ambele punți. Le cumpărasem de pe bavauto dar nu mai apucam sa le montez. Saptamana viitoare vreau sa schimb antigelul și furtunul de retur.
    1 point
  34. Probabil ca aveai un 15% consum ca nu te abtineai sa nu ii dai sa sara.
    1 point
  35. Salut, Schimba anvelopele cu unele noi si cu steluta omologate bmw si fa si directia, presiunea in roti sa fie corecta. Cel mai probabil cutia de transfer iti da socuri, cea de la 4x4, nu cutia de viteze. Ce spui tu cu resoftarea la cutia de viteze e o prostie, nu iti rezolva problema.
    1 point
  36. Eu ti-as recomanda sa schimbi uleiul si in diferentiale fata-spate si in cutia de transfer (cea care comanda X-drive). Nu e un capat de tara si ajuta mult la functionarea armonioasa. Iar referitor la anvelope - sa ai grija sa fie acelasi model/marca/grad de uzura/dimensiuni pt toate rotile, sa nu ai probleme.
    1 point
  37. Salut, daca ai xdrive cred ca cea mai buna varianta pt tine deoarece ai cutie de transfer ar fi runflat cu steluta. Fix ce ai selectat sus in poza ar fi o varianta foarte buna de ales.
    1 point
  38. Iata revin cu ceva noutati. Masina nu a plecat inca de la mn si intre timp imi da de lucru cum doar ea stie mai bine. Sapt trecuta s-a stricat trapa pt a 3-a oara, nu se mai inchide din modul de ventilatie, urmeaza sa fie reparata in perioada de dupa sarbatori. Pt ca atunci cand Sahara a venit in vizita pe meleagurile prelata nu era pe masina a fost nevoit sa ajung pe la spalatorie cu ea, unde dupa ce am terminat de spalat am constatat ca iarasi curge apa pe la imbinarile de tavile de sub parbriz. Si uite cum ieri am desfacut toate cele pe acolo si m-am apucat sa desfund scurgeri si sa reconstruiesc chestii. Am folosit banda de butil si folie bituminoasa pt a etansa toate imbinarile, am schimbat suruburile vechi cu unele ramase de cand am schimbat baia de ulei si le-am montat si niste garnituri. Recomand lucrarea asta tuturor celor carora nu le place sa reconditioneze injectoare :))
    1 point
  39. Ultima versiune BimmerCode V4.20.0-11417 moded https://mega.nz/file/m51gFThD#KeIIT0hzG1_-VflgMyMVYg42LLF41VO0cEuZDACtkNo
    1 point
  40. Stai liniștit, suporta ei toate costurile. Nu ești primul în situația asta.
    1 point
  41. Eu iti pot recomanda ceva care te duce pe la 1500-1800 lei cu totul. Cand am luat masina avea sistemul standard plus fostul proprietar adaugase tweetere HK si a schimbat pe spate difuzoarele cu unele MBQuartz pe 2 cai. Eu am dus nivelul si mai sus putin si chiar am reusit sa scot o calitate audio foarte buna, pe care am mers 2 ani. Ce am facut? Adaugat subwoofere de L7, tweetere L7(pe care le aveam deja pe masina), medii Alpine si amplificator Alpine. Exista un kit retrofit oferit de Alpine care ofera medii Alpine, tweetere Alpine si amplificator, care vine montat in portbagaj. Amplicatorul poate amplifica doar partea din fata, spatele nu(practic pe spate va merge pe amplificarea unitatii). Pana sa trec la HK am fost foarte multumit de calitatea sunetului cu acea combinatie. De mentionat ca aveam HU MASK2.
    1 point
  42. 1 point
  43. @leonardcrti-am pus tweeterele (hertz dt 24.3), au imbunatatit sunetul foarte mult, nu mai duce lipsa de inalte si totodata claritatea sunetului e mai buna, nu pot sa zic ca ma mai dezamageste pentru ca e o diferenta semnificativa, nu se mai aude asa infundat, simti sunetul altfel, pe cat de mici sunt asa diferenta mare fac, sa ma interesez cum ii pun un amplificator sa vedem ce diferenta face si acela
    1 point
  44. Leaf-ul ala era o mizerie și nou. Plus ca e probabil mașina cu cea mai mare degradare posibila a bateriei. N-am văzut video-ul încă. Dar Matt e pus mai mult pe show în general. Dacă vrei ceva mai cu date, cauta la Bjorn ca a cumpărat și el una de-asta
    1 point
  45. Daca ar renunta la interiorul ala care arata si se simte a fi ieftin da, ar merita. Pana atunci lasa-l ca il mananca de viu chinezii asta daca nu cumva or da drumul la importul de chinezarii si in State sa il manance si acolo de viu. Ideea e simpla, sa ofere ceva de banii aia, nu doar motorul ala electric si atat. Iar bateria supraestimata la ce autonomie are, iar o alta magarie de a lui dar deja procesele se inmultesc.
    1 point
  46. Ia din Germania linistit...ofera 50000 euro direct pe aia si tine de pret.Sunt 100% sigur ca ti-o lasa cu 50000. p.s. aia din Germania e si mai dotata.
    1 point
  47. Mulțumesc frumos pentru răspuns !
    1 point
  48. Salut! La mine a fost bucsa oscilanta de pe fuzeta si "L" ul din imaginea de mai jos ( piesele 2 si 4) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL91-EUR-02-2001-E39-BMW-525d&diagId=33_0519
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.