Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Cosminbad

Members
  • Posts

    2079
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Cosminbad last won the day on February 24

Cosminbad had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov
  • Interests
    Bmw, PC Games, Movies

Previous Fields

  • Masina
    Bmw X3 2.0d

Recent Profile Visitors

22605 profile views

Cosminbad's Achievements

  1. Eu, de cand am ramas in troiene cu primul X3 (e83) cu anvelope allseason prin 2006 sau 2007 si am vizitat si un sant (fara urmari) intr-o curba luata mai tare cu zapada pe carosabil in aceeasi iarna, m-am lecuit cu pneurile allseason. Bine, sa fiu corect pana la capat, erau niste Pirelli (nu mai tin minte modelul), foarte bune vara, dar iarna nu asa de bune. Probabil si caldura excesiva din timpul verii uzeaza compozitia cauciucului, iar iarna acesta e mai dur si nu isi mai face treaba. Consider ca pneurile all season nu se potrivesc la stilul meu de mers, la clima din tara sau la stilul pe care il impune traficul in RO (franari bruste, gheata, zapada troienita, situatii imprevizibile). Sigur, daca mergi foarte incet si precaut, te descurci si cu pneurile de vara in 90% din situatii, chiar si iarna. Dar pentru comoditatea mea si pentru siguranta in general, prefer anvelope dedicate vara-iarna. Sa nu stau cu grija daca e ud/mazga/zapada pe jos sau daca prind autostrada vara prin Germania si merg ceva mai tare. Daca stai si analizezi, economie faci doar la vulcanizare, pentru ca pneurile nu le vei achita de 2 ori, fiind un singur set, dar se vor uza de 2 ori mai repede folosindu-le si vara si iarna.
  2. Vezi ca e vorba de modelul nou X3. Eu la G01 am normale pt vara (Asa a venit din fabrica) si Runflat pt iarna. Diferenta de confort cu aceleasi dimensiuni se simte intre normal si runflat. La stabilitate, iarna nu am testat sa vad cum „sta” in curbe, dar pe 19 fara runflat vara, e destul de barcuta pentru ce poate suspensia M sport. Probabil ca cu 20 sau 21 este mai stabila. Dar prefer oricand confortul in dauna sportivitatii suspensiei, cel putin in Romania unde nu avem drumuri perfecte.
  3. Corect, dar colegul se refera la software-ul masinii, nu la acele module. Eu asta am inteles. Cel pe care il faci din My Bmw din aplicatie
  4. Pai nu se face remote update-ul? Direct de pe tel?
  5. Eu am observat ca romanii sunt sinucigasi: Daca intru intr-un sens giratoriu, in 90% din cazuri daca vine o masina din stanga, desi am timp sa ma bag si trec fara sa il incurc, nu dorm la volan, acel individ care o conduce va accelera si ma va claxona pt ca este dreptul lui primordial sa strabata giratoriul si sa isi marcheze astfel dreptul. La fel patesc de multe ori si in depasiri unde primesc flash-uri sau cei de pe contrasens accelereaza sau cei depasiti accelereaza si ma trezesc cu ei lipiti de bara din spate pt ca i-am depasit cu un Bmw..... Nu e cazul in filmarea pusa aici (doream doar sa ma descarc mai sus) dar sigur s-au ambitionat si acolo, pt ca era timp sa vada totul si sa franeze si din pacate cu viata lor se joaca
  6. Eu sunt „depasit” si de design-ul interior si de exterior la IX3. A disparut si rotita iDrive. Iar farurile spate si masca fata sunt ORIBILE. Zici ca design-ul este facut de Kia/Hyundai (fara ofensa daca mai sunt posesori pe aici, dar nu arata a design german cum eram obisnuiti) sau marcile chinezesti care au intrat pe piata mai nou. Incepe sa arate mai bine versiunea normala de X3. Probabil asta e scopul.
  7. Ai de pierdut 180 de euro, dar daca e lifetime, nu e un capat de tara. Unele functii in magazin au si functie trial de 1 saptamana. Poti incerca pe site-ul connected drive din tara unde ai contul si poate beneficiezi de trial (sau din aplicatia My Bmw daca ai pe telefon) Eu la X3 f25 am xenon adaptive iar la G01 Led adaptive, ambele cu high beam assistant si ca sa le pornesc/testez functia de „con de umbra”, trebuie sa fie rotita de la faruri pe auto si butonul cu simbolul de faza lunga cu A in mijloc apasat (si sa fie noapte evident). Fara functia de faza lunga nu merge sa testezi pt ca nu orbesti pe nimeni si nu „decupeaza” traficul. De asemenea ai in Idrive un mod pentru mers in UK de exemplu, in care iti dezactiveaza farurile adaptive si beneficiezi doar de on/off la faza lunga automata. Cel mai bine citeste manualul masinii si sigur apare cum se foloseste
  8. Unde e coloana de masini, aglomeratia?! Ps: un clasic in devenire acest cabrio. Frumos
  9. Vezi sa nu ai si pe telefon activat digital key si sa recunoasca cand una cand alta....
  10. Sa stapanesti sanatos masina ! Te sfatuiesc sa ii faci un schimb de ulei la cutia de transfer pentru inceput + diferentiale daca vrei, dar la cutia de transfer neaparat (recomand chiar la reprezentanta) - nu este un cost mare si va functiona totul mai lin dupa aceea.
  11. Ai si o recomandare de mastic? Poate ajuta si alte persoane
  12. Eu nu vad un buton start/stop in pozele puse. Ce se vede langa schimbator, e butonul rotund de pornire oprire motor. Asa este si la mine
  13. Foarte misto masina - culoarea exact ca a mea, interiorul la fel cu scaunele M. Pot sa confirm cu privire la culoarea cognac - arata mult mai bine ca in poze si se modifica culoarea perceputa in functie si de lumina de afara (Am mai vazut ca se plangeau americanii ca arata ca o portocala, dar nu e cazul, poate nu vedeau bine ) Motorul la X4 facelift (B58) are si mild hybrid ? Te bate gandul la o benzinara sskkaa ? La cati km faci cu actualul 40d ti-ar mai trebui un rezervor extra....
  14. Frumoasa masina. Cum se aude toba? Are valva si se aude mai tare in Sport sau Sport plus? (eu am PF la benzina si e cam muta pe confort, doar in ture mai intalte + sport se aude sau la pornirea la rece cateva secunde, cand se aude chiar fain) Probabil tinerii vand vreun cazan pe OLX si folosesc pozele lui - E tipla frate! Full !
  15. Referitor la RFT vs non RFT, mai ales la jante pe 20, cele normale vor fi mai confortabile. Eu la G01 simt diferenta intre cele de iarna RFT si cele de vara normale, fara run-flat ambele cu jante pe 19 inchi. Este mult mai confortabila masina! Dezavantaj ar fi daca faci pana si nu o poti rezolva cu snur sau compresor, sa mai mergi pana la prima benzinarie/vulcanizare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.