Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

töffefe

Contributors
  • Posts

    1296
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

töffefe last won the day on March 14

töffefe had the most liked content!

About töffefe

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

17336 profile views

töffefe's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Contributor 2024 Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Contributor 2022 Rare
  • Great Content Rare

Recent Badges

567

Reputation

  1. un SUV folosit cum trebuie, nu doar pentru urcat borduri in oras. felicitari!
  2. Salut, Pe scurt: BMW F10 + retrofit la 3AG. Zic eu ca am tras corect toate firele. Am reusit sa codez modulul TRSVC ( CAFD injection + VO coding pt TRSVC, PDC, HU si KOMBI). Totusi, cand bag in reverse imi apare in bord mesajul de eroare: rear camera failure. Evident nu se activeaza nici camera. Din ISTA, cand efectuez testarea camere imi zice ceva de genul: no connection to rearview camera (nu mai stiu exact cum suna mesajul). Ma gandesc ca problema e la una din urmatoarele componente: modul TRSVC, cablu dintre modul si camera sau camera in sine. Din experienta voastra, a celor care s-au mai confruntat cu situatii asemanatoare, care din cele trei are sanse mai mari sa fie cauza problemei? In ce ordine recomandati sa incep sa le inlocuiesc?
  3. Daca protectia motorului la rece e ceea ce urmaresti, atunci nu e mai potrivit 0W-30?
  4. ai doua variante: 1. Varianta cu piese originale, cea prezentata de colegi mai sus. Implica costuri mai ridicate si cunostiinte mai avansate. Este aproape imposibil de abordat pe cont propriu daca nu ai deloc cunostiinte minime de electronica si codare a masinii. 2.Varianta unui modul aftermarket - de exemplu: Chinezarie sau ceva mai calitativ Nu trebuie inlocuit ecranul in nicio varianta, dar in varianta a doua iti poti realiza singur montajul acasa sau poti merge la orice electrician auto. Sau daca esti din Bucuresti gasesti ateliere care vand si monteaza variante de chinezarie. Mai frumos si elegant e sa folosesti prima varianta, dar daca doar te intereseaza sa vezi cand dai cu spatele si nu te intereseaza in mod specific prin ce metoda ajungi sa ai optiunea asta, mergi pe o chinezarie. Eu as alege varianta cu piese originale, iar in cazul ofertel colegului neo_andersson macar ai garantie in caz de ceva.
  5. si totusi de ce nu vrei sa accepti ca e momentul sa o schimbi? motorul tau e facut din nikasil, un material care se degradeaza destul de puternic in timp, mai ales pe vremea cand benzina continea sulf (poate mai contine si acum, nu stiu). de ce sa bagi cateva mii de lei, cand de banii astia + plus ce mai iei pe ea daca o dai da dezmembrat, iti poti lua macar un euro 3.
  6. Cel mai probabil trebuie reglata turbina, asa am patit si eu cu una reconditionata, tot 520d. Nu mai tragea de jos cum tragea inainte, trebuia turata mai mult desi era proaspat reconditionata. Eu am cumparat una noua originala, fiindca nu am mai avut chef sa-mi bat capul si pe aia reconditionata am vandut-o.
  7. Cauta pe net bmw f10 5A1 retrofit. Iti trebuie alt intrerupator care sa aiba si butonul pentru proiectoare, proiectoarele in sine si cablajul (daca exista deja sau nu trebuie sa verifici fizic). Dupa ce termini totul de montat codezi optiunea 5A1 in VO in FRM si KOMBI. Te poti inspira de aici
  8. cablu K-DCAN si Winkfp in principiu, din ce vad pe net. nu cunosc pe cineva anume, vad doar ca la o simpla cautare pe google apar recomandari de genul: LINK daca esti cat de cat pasionat poti incerca si singur cu ajutorul tutorialelor online. vad ca un DME de M47 nu e chiar o avere, asa ca probabil iti permiti sa dai gres pana inveti.
  9. cel mai probabil va functiona, dar de ce immo off? oricum va trebui cel mai probabil sa ii faci flash cu Winkfp, deci poti schimba si VIN-ul.
  10. Ce se poate face pentru a vedea numarul de ore de functionare e sa nu mai resetezi trip details intre schimburile de ulei. Majoritatea cred ca au bifata casuta aia cu "reset daily" sau ceva de genul. Daca nu mai resetezi acele informatii se vor contoriza si orele de functionare si cred ca asa iti poti face o idee.
  11. Am avut si eu navigatie CHAMP2, inainte de retrofit la NBT, si tin minte ca am vazut si eu recomandarea aia cu instalat mai intai versiunea 2017, dar tin minte ca am facut upgrade de la o harta mai veche de 2017 la una mai noua direct si a mers fara probleme. Revino la 2013 si fa direct upgrade la 2024.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.