Jump to content

toffefe

Contributors
  • Posts

    1117
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

toffefe last won the day on May 25

toffefe had the most liked content!

About toffefe

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    IASI

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 520d

Recent Profile Visitors

14737 profile views

toffefe's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Great Content Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

464

Reputation

  1. Da, dar totusi ea asigura transmiterea puterii motorului catre roti. Din descrierea ta inteleg ca pornesti masina, totul bine si frumos, motorul merge rotund, bagi in drive, accelerezi si nu se intampla nimic, motorul functionand normal in continuare, corect? Din ce stiu eu, ambreiajele dinauntru cutiei sunt cuplate printr-un circuit hidraulic. Din moment ce nu masina nu se misca, desi tu accelerezi, inseamna ca treapta 1 nu este cuplata. De ce ar cupla mai tarziu treapta 1 doar fiindca s-a incalzit motorul? Nu cred ca asta e legatura directa, cred ca legatura e alta si faptul ca pleaca cand motorul e mai cald e doar o coincidenta. Desigur ar ajuta si o diagnoza.
  2. Poate nu e vorba ca se incalzeste motorul, cat faptul ca se mai incalzeste putin uleiul in cutie sau se face presiune prin vreun circuit de ulei, etc. Cred ca cel mai probabil e o problema la cutia de viteze.
  3. atat timp cat nu porti blugi sunt sanse sa reziste
  4. Cred ca ar trebui sa te intereseze in mod special starea turbinei și a DPF-ului. E adevărat ca turbina se poate recondiționa și DPF-ul curata, dar costa bani și poți negocia dacă nu sunt in regula. Distribuția de-obicei se aude dacă are probleme, dar oricum in 2016 s-a pus B47, care teoretic nu ar mai avea probleme de genul. cred ca mai poți verifica sa nu aibă scurgeri. Am mai auzit ca se deformează capacul de la culbutori și degeaba schimbi garnitura, ca tot pierde. In rest tot ce tine de suspensie cred ca pur și simplu îți asumi la km ăștia. 518d cred ca e cam slăbuț totusi, eu am 520d și sincer nu e chiar racheta. E ok pentru mine ca oricum merg liniștit, dar îți zic la ce sa te astepti. In principiu depinde de cat de din scurt a ținut-o anteriorul proprietar, dacă nu a schimbat mare lucru la ea e bine sa te aștepți sa bani in chestii precum: baterie, kit de accesorii, amortizoare, fulie arbore cotit, flansa cardan, garnituri grup, protecții praf discuri de frana, suporti motor. Or mai fi, atât îmi vine in minte acum.
  5. 1. Diferă poziția găurilor in podea între LCI și non-LCI 2. posibil sa difere modulele din scaune și sa ai nevoie de fire extra + codare cel mai simplu e sa cauți un interior de LCI de pe o mașina cu volan pe stânga și scaunele sa fie de același tip: semi-electrice sau full electrice.
  6. In jur de 350 RON bucata e un tampon mai de Doamne ajuta. Ai nevoie de 2 bucăți. Dureaza probabil maxim 2 ore sa le înlocuiești, deci mai pui manopera macar 200-300 RON.
  7. In Timișoara am văzut ca aveți Spartan Garage. Cauta-i pe FB.
  8. Nu stiu cat costa la un Audi, dar sincer nu cred ca este vreo diferenta intre cele doua. Indiferent de marca intretinerea are mai multe niveluri de pret, in functie de unde o faci: 1. cumperi tu filtrele pe producator/aftermarket si mergi la un service multimarca fara sa te intereseze istoricul online ---- cea mai ieftina varianta, cred ca pt un 320D faci o revizie cu maxim 700 ron asa 2.cumperi tu filtrele sau le iei de la service si mergi la un service care scrie si istoricul online ( exista serviceuri care au acces la reteaua bmw, dar iti cer bani pt scriere istoricului online) ---- deobicei te poti astepta la 150-300 ron in plus fata de varianta precedenta 3.mergi la reprezentanta ----- aici te poti astepta de la 1400 ron in sus Ce am zis mai sus e valabil si pentru alte piese, dar ideea e ca imi vine greu sa cred ca un F30 e cu mult mai scump/ieftin de intretinut fata de un A5 si vice versa. Conteaza cum iti e norocul, cat de des se strica masina. Parerea mea e sa-ti iei ce-ti place. Oricum comparatia corecta ar fi Audi A5 cu seria 4, fiindca F30 e o berlina, caz in care clar as lua seria 4 care arata mai bine.
  9. ah, multumesc mult! clar e mai avantajos sa pun direct NBT, dar deocamdata pun pauza.
  10. Salut, Am citit diverse posturi aici pe forum despre acest subiect, dar simt ca nu am gasit raspunsul pentru situatia mea, asa ca inainte de a ma apuca sa cumpar piese aiurea am zis sa intreb aici. Pe scurt: doresc sa montez camera de marsarier folosind kitul original de retrofit 66212181317 + modulul de control ( il iau din dezmembrari). Am gasit BMW F10 3AG retrofit camera NBT.pdf aceste instructiuni de retrofit, pentru NBT si CIC, dar nu specific pentru CHAMP 2, navigatia cu ecran mic ce s-a pus pe F10. La mine masina e LCI din 2013, si desi LCI-ul teoretic vine cu NBT cu ecran mare sau mic, la mine e tot CHAMP 2. Pe realoem pare ca acest kit ar fi potrivit totusi si pentru cei cu navigatie business: Partea de montare din portbagaj pare destul de clara din instructiuni, dar m-am blocat la partea de conectare cu unitatea, mai precis aici: Ma gandesc sa nu ajung in acel punct si sa descopar ca nu exista pinii 21, 23 si 24, sau ca au alta functie in cazul navigatiei CHAMP 2. Exista un document de retofit special pentru navigatia business? Va multumesc anticipat! Daca ce doresc eu e realizabil am sa incerc sa fac din acest topic un DIY.
  11. Fiecare service își pune un adaos la piese. 100% piesa din linkul meu e originala și ala e probabil cel mai bun pret pe care îl vei găsi.
  12. Cumva ai navigație cu ecran mic și dorești o actualizare a graficii?
  13. e clar ca pentru cei care stau la casa si folosesc masina mai mult prin oras, o electrica e cea mai buna alegere. sincer asa am sa procedez si eu in viitor, daca merge totul bine si ma apuc de construit casa. am sa pun panouri si cand vom schimba masina sotiei vom lua o electrica, deoarece ea merge mai mult prin oras.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.