Cred ca ar trebui sa te intereseze in mod special starea turbinei și a DPF-ului. E adevărat ca turbina se poate recondiționa și DPF-ul curata, dar costa bani și poți negocia dacă nu sunt in regula. Distribuția de-obicei se aude dacă are probleme, dar oricum in 2016 s-a pus B47, care teoretic nu ar mai avea probleme de genul.
cred ca mai poți verifica sa nu aibă scurgeri. Am mai auzit ca se deformează capacul de la culbutori și degeaba schimbi garnitura, ca tot pierde. In rest tot ce tine de suspensie cred ca pur și simplu îți asumi la km ăștia.
518d cred ca e cam slăbuț totusi, eu am 520d și sincer nu e chiar racheta. E ok pentru mine ca oricum merg liniștit, dar îți zic la ce sa te astepti.
In principiu depinde de cat de din scurt a ținut-o anteriorul proprietar, dacă nu a schimbat mare lucru la ea e bine sa te aștepți sa bani in chestii precum: baterie, kit de accesorii, amortizoare, fulie arbore cotit, flansa cardan, garnituri grup, protecții praf discuri de frana, suporti motor. Or mai fi, atât îmi vine in minte acum.