-
Posts
8787 -
Joined
-
Days Won
91
bimmer90f30 last won the day on May 21
bimmer90f30 had the most liked content!
About bimmer90f30

Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
nicht gesagt...
Previous Fields
-
Masina
E90, F48
bimmer90f30's Achievements
-
e53 Probleme electroventilator
bimmer90f30 replied to Coman Gabriel's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Ai rezolvat problema? Da, se poate ajunge cel mai usor fie la siguranta.. fie la conector. Dar nu ai spus ce model de masina e? Sau doar simptomul. Cel mai bine ar fi sa pui VINul masini. -
fratelemeu, eu scriu aici in incercarea de a ne da seama si poate schimba mentalitati. Daca nu stiai, eu am aflat si spun si la altii ca lumea asta civilizata a Vestului Europei dar SI AMERICA de cand criza din 2008.. care pe noi romanii ne-a lovit cand cuca eram pe val si nimeni nu credea ca vine asa ceva, atat de grav.. ...afla cum am aflat si eu ca lumea de atunci nu mai are bani.. A, ca se mai fac afaceri, da lumea castigului financiar trd ebuie sa se miste ca altfel ne certam si iese razmerita urat.. DAR sa stii ca din 2008 lucrurile nu mai sunt cum au fost inainte de 2008. Asa ca poate, poate ar trebui sa umblam la mentalitate, sa ne ascutim un pic mai mult simtul a observa ceea ce ni se intampla.. mai ales la astia mici.. ce nu calaresc cai puternici.. finaciar. Asadar nu dau doi lei pe vanzarile BMW...
-
Am eu raspunsul potrivit; pretul de achizitie, garantia si reputatia. Asta e motivul pentru care nimic nu echivaleaza piesele de fabrica. De aia japonezii au castigat partea lor, piata lor, reputatia lor. Pentru ca fac din fabrica calitate/fiabilitate mult mai buna decat BMW. Ca nu fac senzatie.. asta vine cu pret de BMW. Dar si la japoneze vine cu, cost ulterior. Problemele mele raman, de ce pus galerii de admisie din plastic? De ce folosesc furtun de plastic de micron de milimentru de gros (peretele) pe gaze recirculate pozitionat chiar langa turbina!!!?? De ce se duce lantul de distributie!?? Adica de ce se duce acum mai devreme ca inainte; ca e stiut oamenii vorbesc despre ce observa, ...sa nu o dam in numarul de vanzari.. De ce i-au schimbat locul???Repozitionarea are 0.5 efect. Dar CE EFECT are in buzunar? Asta nu ii intereseaza... Si mai sun si alte de ce-uri dar nu imi amintesc acum.. Frate vreau sa cumpar o masina BMW pentru motor, ca stiu ca tine.. (nu mai tine frate, obisnuieste-te cu ideea..) De aia nici nu ma intereseaza de marca asta daca, cu electricele dau buleala. Oricum electricile nu se vor acomoda decat partial; oamenii cu viata lor dictata de altii au inceput sa se prinda.. Conteaza Pamantul.. dar pana una alta Pamantul ce il lasa copiilor, copii aia trebuie sa manance, sa fie educati.. cum cere societatea.. care mai e.. Dar sa nu divagam.
-
Exact. Nici motoarele ICE nu ar crapa daca le-ar face mai bine.. Si nu o zic DELOC din perspectiva vreunei conspiratii. E doar din cauza ca s-a creat cu ajutoriul calculatoarelor; ceea ce e stiut de multi ca Planned Obsolecence. Adica uzura (nu morala..) programata! Uzura morala fiind cel mai bine explicata/exprimata prin rugina elementelor de caroserie! Care in trecut era un fenomen ..natural. Doar lectia asta a fost si este bine stapanita in prezent. Dar ce rost are sa ai o masina neruginita daca se strica des si te enerveaza efectiv financiar? Cine stie de dubele Ford Tranzit stiu ce spun. Le curgea tabla si motorul nu avea nici pe naiba.. Sau mercedes Sprinter!
-
Asa e. Articolul pare foarte mult scris pe genunchi, nu foarte elaborat cum putem noi sa elaboram aici pe forum.. (sa stii ca este u topic despre cum functioneaza o hybrid-a; inca se poate gasi solutia, ca nu a gasit nimeni o explicatie, ca sa mai mesterim si noi proprietarii la ea/ele..) Asadar se dovesesc a fi niste lucruri (pe roti) foarte foarte complicate. Iar unde e multa complicare e si scump. Cel putin eu asta am observat. Si pentru asta articolul cat de scris pe genunchi e un dram de adevar tot are. A, ca nu trebuia sa spuna probleme ci stress, scurtarea vietii bateriei.. asta e alta poveste. Nu toti avem cuvintele la noi de multe ori...
-
Astia pe ce loc ar fi? https://www.bumper.co/blog/hybrid-battery-replacement-cost https://www.rallyebmw.com/service/service-and-parts-tips-tricks/hybrid-battery-replacement/ https://www.evhybridtech.co.uk/bmw-x5-battery-replacement Alea sunt preturi SH. Deci pe cine sa credem? E ieftin sau scump?
-
Poti sa ii pui cel mai bun ulei, daca nu lasi motorul sa ajunga la regim, pana sa o conduci ca furata .. nu e bine.. Si ala de 4 litri tot pistoane ..cuzineti, supape si compresie face.. ca si ala de 2 litri, sau ala in 3 pistoane.. Da, schimba uleiul mai des indiferent ce pui. Altfel spus, temperatura la ulei, turometru si vitezometru sunt cele mai importante 3 chestii la o masina ICE..
-
Foarte probabil a fost anulat. DPFul probabil e "curat" de tot.. adica nu filtreaza ce trebuie.. Temperatura creste ca stai in trafic.. Ai masina de mult, sau abia luata si vrei sa ii deslusesti "tainile", misterele? Ce am scris mai sus sunt doar niste presupuneri dintr-un scenariiu real. Dar tot presupuneri, pana la testul de noxe..
-
Rezolvarea problemei este foarte simpla. Factorii decizionali (nu BMW, politici..) clar vor sa nu iti mai permiti masina in general. Uita-te la electrice, cat costa bateria sa o inlocuiesti.. Ce poti sa faci tu? Sa pastrezi (si sa votezi) ceea ce ti se potriveste. Si sa inveti sa intretii ce ai, cu belele care le are. Stii ce bine merge Skoda cu BBZ din 2007? E fasneata rau daca bagi talpa in ea (si benzina buna)? Dar trebuie si intretinuta. BMW? Probabil nu o sa mai existe.. sa aiba atatia angajati, iar noi atatea masini, atatea joburi si atatea treburi.. Si o sa stam acasa, mai multi dintre noi. Scump o sa fie oricum.. ca si drumurile astea.. intretinerea lor trebuie sa o plateasca cineva; tot cetateanul, oriunde ar sta in zona civilizata.. plan probabil exista.. probabil. Altfel o sa fie razmerita - multa. Pentru inceput depinde cine se aliniaza si e multumit cu, ce are si ce i se spune, ce intelege cu mintea lui.. Dar, sa nu o dam in conspiratii, nu, nu nu nu..
-
Probleme tripla spate (interior topit) BMW E91
bimmer90f30 replied to AndreiAni99's topic in Seria 3
Batranetea, vechimea masinii asta e cauza. Nu e de la fire. In tripla aceea functioneaza totusi becuri cu incandescenta, care e stiut degaja caldura. Dealerii BMW inca vad triple. Nu sunt foarte scumpe.. Daca schimbi o tripla o data la 15 ani.. ti-a iesit ieftin, crede-ma. Ca bonus iti pot spune ca insasi soclul cositorit al UNOR becuri se poate topi.. Pentru ca nu se pun becuri de cailtate in acele socluri; pui ieftin, nu tine! ..La alte becuri apar oxizi in timp intre lamela de contact a becului si bec. In caz de probleme asta se verifica prima oara, se curata cu o piatra polizor mica (3-4 mm diametru) pe o bormasina mica../ foarte putin atins lamela, pana se duc oxizii.. sau o surubelnita lata si curatat cu grija. . Sincer, sincer problemele sunt minore comparativ cu nu's ce leduri unde schimbi tot... de obicei. (posesor de E90 de peste 13 ani; nu pleaca nicaieri, masina) -
BMW 325xi e90 an 2006 sunet tacheti
bimmer90f30 replied to Omertpk's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
O sa spun ceva controversant dar care cred ca are si un dram de adevar; noi sunt aici pe forum pentru ca iubim mai mult masinile decat iubitele. Pentru ca primele e posibil sa ne lase mai greu decat celelalte. Pe de alta parte, ca sa nu fiu inteles gresit de tine, sa fi fost in locul tau sa nu ma fi gandit decat ca masina are in general o problema "tipica" as fi facut la fel.. . Nu pun la indoiala ca nu ai schimbat lichidele la timp. Eu am scris in context nu judecand ci folosindu-ma de oportunitatea de a face PE ALTII sa inteleaga, ca poate mai citesc si altii in necunostinta de cauza, ..inteleaga ca BMW fiind o masina scumpa la intretinere.. cu, cat trece timpul DEVINE si mai scumpa la intretinut! Ce o salveaza e tot intretinerea cu probleme tipice sau nu. Cam atat. -
Filtru DPF infundat. Sistemul de regenerare al masinii defect, ceva senzori nu functioneaza corespunzator. Mergi la un mecanic priceput la BMW sa repare si schimbe ce e de schimbat. Apoi trebuie facut un proces numit regenerare fortata. Daca nu se poate trebuie scos filtrul DPF si curatat si apoi remontat. Masina are nevoie de intretinere nu de a fi ciuntita, ..scoase piese si anulat componente! NU FACE DPF OFF CA ESTI PE CONT PROPRIU SI INTRI IN ILEGALITATE. POSIBIL SA RAMAI FARA MASINA..
-
Instalatia AC are un schimbator de caldura. E in fata radiatorului motorului. Acela are un filtrul in el in partea dreapta. Daca nu e functional poate afecta compresorul. Filtrul la E90 nu poate fi inlocuit. Cine a schimbat freonul?
-
Boxe compatibile E92. Ce pun pe spate in aripa ?
bimmer90f30 replied to CodrinMarius's topic in DIY Seria 3
I-ati gandul de la Focal si pe spate pentru ca o sa ai inalte si pe spate si nu e de dorit. Daca spatiu iti permite poti sa faci tu insuti dn textolit (acel material isolator dar foarte rigid si ignifug..) subtire la 3-4 mm, un suport cu gaura.. cu 3 gauri pe margine.., adica rama.. si de ea sa prinzi orice difuzor (de impedanta si putere necesara amplificatorului) cu 4 suruburi de prindere.. si asa ai rezolvat problema. As pune pe ambele parti acelasi model de difuzoare. -
Cutie portbagaj Cruz pe cârlig + suport biciclete
bimmer90f30 replied to ebay's topic in Vanzari piese si accesorii BMW
Cati litri are "dracia"? Cate kilograme maxim pot fi puse in ea?