Jump to content

BMW - producator de masini... nefiabile?


razvan123

Recommended Posts

deci...anvelopele.placutele de frana,cureau ventilator.ceva becuri,relee si sigurante.da o are de NOUA>.amortizoare originale.

192002[/snapback]

gandeste te ca tot ce inseamna bucsi trebuie schimbat , amortizoare ca sunt sigur duse etc . + ca masina aia nu cred ca are multa elecytronica care sa se strice :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 190
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci ti-am zis ce a fost schimbat la ea.nu ma crezi f bine.si nu troncane si mai ales merge si arata de parca ieri ar fi iesit din uzina.o tine in garaj cu husa textila pe ea.si condusa cu mare atentie,nealergata sa vezi mocheta parca e noua.masina este impecabila.voi face niste poze;)
Link to comment
Share on other sites

Nu se pot judeca lucrurile asa...De exemplu , tot acum un an si ceva cand am luat masina si-a cumparat si-un prieten un a4 din 2003 care avea 80 000 de km. In decurs de un an el a schimbat turbina, amortizoare spate , o planetara si ceva pe la clima iar eu in afara de un senzor de pedala n-am avut probleme de genul asta cu ea. Gandind obiectiv ar insemna ca bmw e mai bun ca audi nu ? ....Eu am auzit mai multi oameni multimiti de bmw decat de audi sau mercedes...si oameni care fac cu masina in jur de 50 000 km pe an, si-au avut numai marci premium.

E adevarat ca piesele sunt scumpe , dar setul de oglinzi care e 200 la bmw , e 200 si la mercedes, ca la audi nu stiu , nici nu prea se fura...Iar accesoriile la fel, nu cred ca daca vrei sa-ti cumperi un cd original de la mercedes te costa mai putin de 800 de euro. Platesti marca...

Link to comment
Share on other sites

Trist rau ce am citit pe acest thread. Poate daca as fi citti acum o luna nu mi-as mai fi luat bmw (e46 facelift).

Era ideea asa de a avea un BMW care m-a atras, dar se pare ca e doar o imagine nesustinuta de calitate.

Intr-o luna de cand o am mi-am dat seama ca fostul Focus pe care il aveam, cel putin la fiabilitate era de 5 ori mai bun.

BMW-ul scartaie in interior, suspenii f zgomotoase, probleme mari cu oglinzile care se fura, cel mai idiot sistem audio pe care l-am ascultat pe vreo masina (pe Cielo se aude de 2 ori mai bine ), piese extrem extrem de scumpe (insertia VOPSITA in culoarea aluminiului din jurul schimbatorului costa 5 mil !!!, mp3 player BMW in jur de 800E, volan 700E, oglinda 100E sticla).

 

Il voi tine probabil vreun an, dar daca imi cere cineva sfatul, de acum incolo nu mai recomand acest brand. Japonezele cred ca sunt de 5 ori mai bune :blink:

191517[/snapback]

 

Uite eu am din octombrie anul trecut 320i 2002 si imediat ce l-am adus din Ge am schimbat bratele plus bucsele de brat cu 1100RON, Meyle, inclusiv manopera. In rest nici o problema, suspensia nu e zgomotoasa si nici nu scartie nimic in masina. Masina merge impecabil, am facut 8000km si deja m-a scapat de un accident DSC-ul impreuna binenteles cu stabilitatea excelenta a masinii. Mergi la Renault sa vezi ca piesele sunt mai scumpe si nu e marca premium. Oricum comparatiile trebuie facute cu concurentii directi si cred ca preturile sunt asemanatoare.

 

Comparatia cu sistemul audio de la CIELO e irelevanta. Chiar si cu reverse cas tot se aude mai bine la BMW. Daca tu zici ca ai calitate dupa ce-ai schimbat casetofonul inseamna ca sistemul de boxe este bine proiectat si e de calitate. Iar fiabilitatea masinii este strans legata de modul de exploatare. Orice masina poate fi pusa pe butuci rapid!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e destul de evidenta situatia... cine mai lauda marca fie are 14 ani si doar viseaza la a detine un BMW fie e "in denial".

Cand o masina premium are, la acelasi nr. de km, clar mai multe probleme decat o Dacia Logan... nu mai sunt multe de spus.

Nu stiu cum erau BMW-urile mai vechi dar cele noi au fiabilitatea unei dacii 1300, in cazul fericit.

In luna care vine, achizitionez o Honda Accord.

Inca caut un fraier pentru caruta mea "made in germany"... poate se ofera cineva din cei ce lauda aceasta marca. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e destul de evidenta situatia... cine mai lauda marca fie are 14 ani si doar viseaza la a detine un BMW fie e "in denial".

Cand o masina premium are, la acelasi nr. de km, clar mai multe probleme decat o Dacia Logan... nu mai sunt multe de spus.

Nu stiu cum erau BMW-urile mai vechi dar cele noi au fiabilitatea unei dacii 1300, in cazul fericit.

In luna care vine, achizitionez o Honda Accord.

Inca caut un fraier pentru caruta mea "made in germany"... poate se ofera cineva din cei ce lauda aceasta marca. :)

192996[/snapback]

 

Parerea ta.... :D :D :) Nu cred ca numai o experienta nefericita cu cine stie ce BMW luat de la nu stiu cine sau facut "pentru Europa de Est" defineste marca in sine.... Eu am fost foarte multumit de toate E 46 de pana acum, pe care le-am avut iar in viitor o sa trec la M six :blink: :) si ma voi exprima si atunci... :) :)

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum erau BMW-urile mai vechi dar cele noi au fiabilitatea unei dacii 1300, in cazul fericit.

192996[/snapback]

Nici macar atat! Dacia macar o dezmembrai cu o cheie si o surubelnita.

 

In luna care vine, achizitionez o Honda Accord.

192996[/snapback]

Asteptam poze si laude :blink:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Cred ca e destul de evidenta situatia... cine mai lauda marca fie are 14 ani si doar viseaza la a detine un BMW fie e "in denial".

Cand o masina premium are, la acelasi nr. de km, clar mai multe probleme decat o Dacia Logan... nu mai sunt multe de spus.

Nu stiu cum erau BMW-urile mai vechi dar cele noi au fiabilitatea unei dacii 1300, in cazul fericit.

In luna care vine, achizitionez o Honda Accord.

Inca caut un fraier pentru caruta mea "made in germany"... poate se ofera cineva din cei ce lauda aceasta marca. :)

192996[/snapback]

 

urat spus |! :)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cea mai fiabila e caruta. Nu vrea decat fan, cate un rulment ieftin la sute de mii de km si cauciucuri vechi de dacie. Dupa aia vin japonezele si coreenele, dar cine vrea sa conduca o caruta mai vacsuita? Eu nu. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cea mai fiabila e caruta. Nu vrea decat fan, cate un rulment ieftin la sute de mii de km si cauciucuri vechi de dacie. Dupa aia vin japonezele si coreenele, dar cine vrea sa conduca o caruta mai vacsuita? Eu nu. :blink:

193131[/snapback]

 

...dupa care vin si europenele, carute cu debitmetre si scaune care iau foc :)

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e destul de evidenta situatia... cine mai lauda marca fie are 14 ani si doar viseaza la a detine un BMW fie e "in denial".

Cand o masina premium are, la acelasi nr. de km, clar mai multe probleme decat o Dacia Logan... nu mai sunt multe de spus.

Nu stiu cum erau BMW-urile mai vechi dar cele noi au fiabilitatea unei dacii 1300, in cazul fericit.

In luna care vine, achizitionez o Honda Accord.

Inca caut un fraier pentru caruta mea "made in germany"... poate se ofera cineva din cei ce lauda aceasta marca. :)

192996[/snapback]

 

Depinde de BMW,cine stie ce hirb ai cumparat.

 

Adevarul este ca nu toata lumea isi permite sa intretina un BMW,din pacate :)

 

ps

 

Sa stapanesti sanatos Honda :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e destul de evidenta situatia... cine mai lauda marca fie are 14 ani si doar viseaza la a detine un BMW fie e "in denial".

Cand o masina premium are, la acelasi nr. de km, clar mai multe probleme decat o Dacia Logan... nu mai sunt multe de spus.

Nu stiu cum erau BMW-urile mai vechi dar cele noi au fiabilitatea unei dacii 1300, in cazul fericit.

In luna care vine, achizitionez o Honda Accord.

Inca caut un fraier pentru caruta mea "made in germany"... poate se ofera cineva din cei ce lauda aceasta marca. :)

192996[/snapback]

 

Consider parerea ta subiectiva atata timp cat nu ai acelasi referinte in comparatie. O voi considera obiectiva in momentul in care vei posta ceva de genul: "Am cumparat 3 masini noi BMW seria 3, Honda Accord, si Logan. Am facut 150000km cu fiecare si numai eu le-am condus in acelasi stil. Si spre surprinderea mea BMW-ul a cerut cei mai multi bani si nu din consumabile ci din piese" Iar eu as spune: " Ei acu' parca mai vii de acasa" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e destul de evidenta situatia... cine mai lauda marca fie are 14 ani si doar viseaza la a detine un BMW fie e "in denial".

Cand o masina premium are, la acelasi nr. de km, clar mai multe probleme decat o Dacia Logan... nu mai sunt multe de spus.

Nu stiu cum erau BMW-urile mai vechi dar cele noi au fiabilitatea unei dacii 1300, in cazul fericit.

In luna care vine, achizitionez o Honda Accord.

Inca caut un fraier pentru caruta mea "made in germany"... poate se ofera cineva din cei ce lauda aceasta marca. :blink:

192996[/snapback]

 

 

M-am saturat de pretentiile voastre mizerabile :)

 

Mi-am luat si eu BMW acum 6 luni , eu care nu vroiam sa aud de marca BMW , stiti ce zic acum : ALTA MASINA IN AFARA DE BMW NU O SA-MI MAI CUMPAR.

 

Nu va suparati , voi credeti ca o masina SH se comporta ca una noua ?La ce vreti sa va asteptati de la un SH sa mearga 300.000 de km fara sa se intample nimic?

 

Acum sincer cine isi cumpara BMW , iertati-ma acum nu trebuie sa isi puna problema banului ! BMW-ul este una dim masinile care cer ... in schimb cine are BMW are si pretentia a ii ceara la masina . Stiti la ce ma refer ...

 

Va rog eu frumos sa terminati cu comparatiile de genu Renault , Clio , Mazda si mai ales Logan ca este o diferenta de la cer la pamant.

 

Am si eu masina si e adusa de mine din Germania , am luat-o la 124K Km si nu va spun ca am 156k acuma

Si sa va spun cat m-a costat toata intretinerea :

Am adus-o din germania cu urmatoarea problema :

 

Flanse cardan si debitmetru de aer . M-au costat 350 Euro (12 mil )

Am 4 schimburi facute fiecare , unu m`a costat mai mult ca am schimbat plcutele si senzorii (3 x 7 mil + 1 x 11 mil = 32 mil schimburile cu manopera cu tot ).

Curea alternator role (mentionez ca astea le`am schimbat ca m-a mancat in fund sa pun pe cineva sa mi le verifice , implicit dupa 3 zile mi s-a rupt cureaua si am spart semeringu de la palier ) Kit curele + role in jur de vreo 4 mil , semering palier 600 mii + 1.2 mil manopera

La astea pot sa mai adaug cauciucurile de iarna :)

 

Acum trebuie sa schimb 2 bucsi pe spate sunt 400 de mii bucata si bieletele de ruliu

 

deci sa zic in 32 de mii de km 1500 Euro . Vi se pare mult ?

Sincer da e cam mult daca faci raportul / salariu , va spun eu nu va luati BMW daca nu aveti un salariu(sau ma rog un venit ) de peste 10 mil pe luna, va bateti joc in primul rand de masina si in al doilea rand o sa ajungeti sa munciti numai ca sa intretineti un BMW .

Cu parere de rau va spun si nu am treaba cu nimeni BMW este o masina scumpa .

 

Sincer sa fiu sunt unii care dau 600- 700 de euro pe muzica sau pe nu stiu eu ce Tv in masina si fite da sa bage banii astia intr-o masina ... vorba romanului ... Lasa ba ca mai merge !

 

Atunci fratilor nu am nici o treaba cu voi luati-va Honda sau nu stiu eu ce masina si ascultati manele pe ritmuri de "bass" pana o sa va cada rotile !!!

Edited by 11COD
Link to comment
Share on other sites

as fi tare curios sa stiu de unde a luat masina, cati km are, detalii de genul asta, cum arata, cati ani are proprietarul (fost si actual) etc...

am o presimtire.

193437[/snapback]

 

 

Te referi la mine ?

 

Masina e din 2001 a avut un singur proprietar in Germania , iar eu sunt singurul proprietar in Romania am 24 ani daca te referi la mine .

 

masina e un E39 156.000km

Edited by 11COD
Link to comment
Share on other sites

Te referi la mine?

Masina e din 2001 a avut un singur proprietar in Germania , iar eu sunt singurul proprietar in Romania am 24 ani daca te referi la mine .

masina e un E39 156.000km

193480[/snapback]

:)

nu, deloc. :)

 

ma refer la initiatorul topicului, la problemele pe care le are cu masina si nu in ultimul rand la parerea lui despre, cred, singurul BMW cu care s-a plimbat.

 

oricum, incantat de cunostinta i s-o stapanesti cu placere! :blink:

Link to comment
Share on other sites

stati sa-si revina BUNILLA din recuperare/fibrilatii si poate va spune el ce misto is BMW-urile mai ales "ajutate" de un servis "profesionist".

la al meu, in doi ani, i-am schimbat doar uleiul si filtrele.

am avut un E46-320d an 99 ce pana la 230mii km in afara de consumabile nu i-am facut nimic si pana la 90mii a luat in gura de la o fata ce nu prea avea treaba cu masinile.

e treaba de noroc. cica ale ce se vand in west is alea ce dau rezultatele cele mai bune pe banc! stiu si eu ce sa si zic!?

eu am zis ca daca pica pe burta taxa de inmatriculare imi iau un 124 250d ca am de treaba cu o din aia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.