Jump to content

Recommended Posts

Revin cu update legat de baterie:

Am ajuns la 119k km. Inca e bateria initiala pe ea. 

Am fost in concediu unde am facut 5k km. Cu ocazia asta, a pierdut aprox 1kWh. E de bine pt ca incep sa nu mai am emotii pt garantie. 

A ajuns range-ul la sub 300km reali. Partea trista e ca la sub 10% soc, da rateuri destul de mari cu estimarea bateriei. Ajunge pe la 1 procent, 1 km. Scade f abrupt. 

La porsche ziceau ca imi pot face test de baterie dar daca nu se confirma, trebuie sa platesc eu testul. Vreo 2500ron. O mizerie dupa parerea mea. 

Ma duc azi sau maine sa vad si la procar. 

 

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa fi avut multe "cereri"  si in cazul asta decat sa ai serviceul blocat de masini care vor sa isi testeze bateria pui in tarif"descurajator"  astfel incat ajung la tine aia cu cazurile grave , bonus cu ocazia asta poate mai scapi de unele baterii care ar trebui sa le schimbi pe garantie 😄 

Link to comment
Share on other sites

Interesant. Intr-un alt topic am scris despre aventura mea cu un i3 120Ah.
Intr-un drum de 2.000 Km in conditii de frig (0-10 gr. C de-a lungul traseului), cu caldura pornita, a rezultat o viteza medie de 82 Km/h la un consum mediu de 14.7 kWh/100km. Din pacate, nu am avut curaj sa trec de 200 Km range intre incarcari.
Intotdeauna am considerat BMW i3 ca fiind o masina hidoasa. Pe de alta parte, din experienta acelui drum si din ce am mai citit in acest topic, am ajuns la concluzia ca i3 are o buna eficienta (dpdv consum) si este foarte fiabil - desi e demodat, iar tinuta de drum pe autostrada lasa de dorit. Pacat ca nu a existat o versiune cu o baterie mai mare; macar 55 kWh si cred ca inca era vandabil.

 

Link to comment
Share on other sites

@wolf20Sunt o gramada,ma mai uit pe YT la ceva canale , zici ca sunt dint-o secta ceva asa sustin treaba asta cu electricul ( care da are 100% sens in orase si distante pana in 250km)

@FiveThreeFive am cunoscut care a luat cu 7k eur i3 2016 sau 2017 range oras inteleg ca pe la 150 km  🙂  km 70k  fiabil in sensul ca nu ramai in drum te refereai banuiesc . Oricum de oras ma batea si pe mine gandul sa gasesc un "chilipir" de genul asta.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, alex230ro said:

fiabil in sensul ca nu ramai in drum te refereai banuiesc

Da, fiabil in doua sensuri: cel mentionat de tine, dar si faptul ca nu m-am lovit de niciun bug - totul a functionat fara probleme. E drept, era o masina de la final de productie, cand problemele de proiectare sunt, in cea mai mare parte, rezolvate.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma uit la masinile de generatie noua, cu arhitectura de 800+V - Smart #5, Xiaomi yu7 (care mi se pare bomba!), IX3 Neue Classe, au viteze de incarcare de 400 KW. Deja in zonele civilizate in care gasesti incarcatoare de putere, asta inseamna opriri de maximum 15 min. Si mai toate astea cred ca o sa aiba autonomie 300+ km pe autostrada si probabil 450+ pe DN. Mi se pare foarte rezonabil, pentru orice fel de drum.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, alex230ro said:

@wolf20Sunt o gramada,ma mai uit pe YT la ceva canale , zici ca sunt dint-o secta ceva asa sustin treaba asta cu electricul ( care da are 100% sens in orase si distante pana in 250km

Iesi acum pana la mare sau munte,procentul e sub 5%…ce vezi pe forumuri&shit sunt basme,realitatea e alta.

Lumea are nevoie sa ajunga repede si fara stres la destinatie,nu sa caste gura prin parcari.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, wolf20 said:

 

Lumea are nevoie sa ajunga repede si fara stres la destinatie,nu sa caste gura prin parcari.

Nu toata lumea e grabita sa ajunga undeva ca mai apoi sa se intoarca la fel de repede.

Planuiesc o plimbare pana-n Suedia si apoi in Spania si pe drum vreau sa ma opresc de 1000 de ori , o sa merg numai pe nationale si alea mai inferioare dj etc cu EV-ul din dotare 🙂 , cred c-o sa-mi ia o luna si ceva ... vreau sa ma relaxez si sa nu conduc mai mult de 300 km pe zi

P.S. Mai am 17 500 km gratuiti de la Tesla.

Edited by BaXXon
Link to comment
Share on other sites

Adica incarci pt 17500km la SC? 

Daca da, la voi nu e limitata viteza de incarcare? Ca citisem ca la cele cu incarcare lifetime, de pe la primele model S, au bagat limitare de viteza de incarcare. Sau cel putin asa se plangeau unii

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Alex3245 said:

Dar să te bată o Kia la 60-70k euro e trist.

Din punctul meu de vedere, nu cred deloc ca este trist.
Daca placerea de a conduce consta in a apasa pedala la podea si a masura acceleratia pe drum drept, atunci este cum spui.
Pentru mine, E28 535i a fost o experienta mult mai interesanta decat E86 Z4M. Desi, oricum ai fi masurat, E86 era net superior - cu toate acestea nu am considerat niciodata ca este de preferat sa conduci un E86 decat un E28.

Masinile electrice demareaza fabulos. Dar roaga-l pe @alex230ro sa te dea o data cu E30-ul lui.

  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

 

18 minutes ago, FiveThreeFive said:

Din punctul meu de vedere, nu cred deloc ca este trist.
Daca placerea de a conduce consta in a apasa pedala la podea si a masura acceleratia pe drum drept, atunci este cum spui.
Pentru mine, E28 535i a fost o experienta mult mai interesanta decat E86 Z4M. Desi, oricum ai fi masurat, E86 era net superior - cu toate acestea nu am considerat niciodata ca este de preferat sa conduci un E86 decat un E28.

Masinile electrice demareaza fabulos. Dar roaga-l pe @alex230ro sa te dea o data cu E30-ul lui.

Înțeleg pasiunea pentru mașinile vechi și apreciez stilul lor, dar eu nu prea rezonez cu acel "feeling". Mie mi-au plăcut mereu mai mult mașinile noi, pentru mine contează mai mult siguranța, tehnologia de ultimă generație și performanța. Îmi dă un alt fel de satisfacție să știu că am parte de tot ce e mai nou și mai eficient.

Am mers cu destul de multe mașini vechi, am prieteni care sunt fierți după ele, dar pe mine nu m-a prins acel feeling. Poate sunt prea tânăr.

Poate de asta îmi plac electricele și nu sunt atât de reticent în privința lor.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Ce este de kkt in acel kia, incapatanarea cu care simuleaza masinile cu combustie. 

Cum sa pui sunet de motor? dar mai cretin, cum sa simulezi cutie de viteze? 

Pai pune-i si dpf de decor si la 150k km sa limitezi masina la 30% putere pana nu il schimbi. Ca sa te simti bai nene ca in ICE. Bine, clar vine un raman si ii face DPF off si la electrica, dar e alta poveste.

 

Eu la skoda am alta mizerie: nu sta pe loc. Decat in autohold. La ce dreaq pleaca de pe loc, pt ca nu are niciun sens. I3 sau Leaf stau pe loc. Nu frate, la asta trebuie sa apas frana odata, ca sa porneasca utohold, ca sa stea pe loc. 

Deosebit de stupid. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.