Jump to content

Recommended Posts

cum ce cauta?

pai topicul este "countdown to extinction", fara vreun BMW ca must.

 

Etron Gt este masina electrica care imi place cel mai mult. si taycan, de asemenea.

motorizari basic, nu avioane, ca sunt indeajuns de puternice.

Edited by edit
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, edit said:

pai topicul este "countdown to extinction", fara vreun BMW ca must.

Desigur numai ca ar trebui facut macar un versus, nu reclame la ce ne place personal, la ALTE MARCI.

E totusi forum BMW.

 

Si apoi, ar trebui sa vorbim despre moartea dorita a motoarelor cu ardere interna si beneficiile versus dezavantajele a celor care le vor inlocui, cum le vor inlocui si care e cea mai buna solutie vietii cu, care ne-am obisnuit. Eu asta cred ca  e adevarata motivatie a acestui topic.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca aici putem posta news din sfera EV-urilor: ce modele mai apar, ce tipuri de baterii mai apar, ce tehnologii mai apar, comparatii si multe altele.

Mie mi-a placut faza cand a luat notite(pentru butoanele de pe volan), chiar daca pare doar asa sa fie ca efect.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alex3245 said:

Eu zic ca aici putem posta news din sfera EV-urilor: ce modele mai apar, ce tipuri de baterii mai apar, ce tehnologii mai apar, comparatii si multe altele.

Mie mi-a placut faza cand a luat notite(pentru butoanele de pe volan), chiar daca pare doar asa sa fie ca efect.

Asa e ..desigur 🙂 faza cu, ce tipuri de baterii mai apar, mi-a atras atentia; la masinile electrice apare o ideea noua, uitat in a fi discutata, cu fiecare model de masina electrica cumparam alt tip de stocare e energie de propulsie; ..misto si chiar favorabil pentru fabricanti, nu tre sa mai respecte norme, standarde (alea's treburi de secol 20) adica.. vezi benzina 95, motorina fara sulf... motoare, filtre schimbate la timp..; neah, raiu pe pamant pentru ei ai de fac bateriile alea mai noi si masinile alea../ bine dezastru in economie si buzunarele proprietarilor de masini, asta nu se pune, ca nu ne trebuie standarde, ne trebuie tehnologie noua.. 🤯

Proprietari de masini pe care o sa apucam sa ii putem in sfarsit numara! Bine, nu mai intreb cine o sa plateasca taxele de drum (alea, rovigneta..) pe care vor merge aia care mai raman.. ca e o intrebarea prea grea, sunt sigur.

Pentru ca vor fi foarte putini in viitor. Sau nu esti de acord cu mine?

In schimb, sa ii dam inainte cu ultimul model de baterie, tehnologie sau cum s-o numi; nu mai conteaza restul..

Eu astept standardul. Pana atunci nu vreau sa aud, sau nu o sa inteleg o electrica, imi pare rau ca nu iti pot intelege optica.. is prea hodorog sa nu ma tem ca se alege prafu' daca nu se linistesc lucrurile pe tema asta pentru oamenii de rand. Oameni care au cam inceput sa vada crapaturile.. dar sa nu vorbesc in numele altora!

Si toate astea pentru ca in lume exista la data curenta politicieni cel putin incompetenti daca nu corupti si doritori de putere de fapt nu binele tuturor..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Asa e ..desigur 🙂 faza cu, ce tipuri de baterii mai apar, mi-a atras atentia; la masinile electrice apare o ideea noua, uitat in a fi discutata, cu fiecare model de masina electrica cumparam alt tip de stocare e energie de propulsie; ..misto si chiar favorabil pentru fabricanti, nu tre sa mai respecte norme, standarde (alea's treburi de secol 20) adica.. vezi benzina 95, motorina fara sulf... motoare, filtre schimbate la timp..; neah, raiu pe pamant pentru ei ai de fac bateriile alea mai noi si masinile alea../ bine dezastru in economie si buzunarele proprietarilor de masini, asta nu se pune, ca nu ne trebuie standarde, ne trebuie tehnologie noua.. 🤯

Proprietari de masini pe care o sa apucam sa ii putem in sfarsit numara! Bine, nu mai intreb cine o sa plateasca taxele de drum (alea, rovigneta..) pe care vor merge aia care mai raman.. ca e o intrebarea prea grea, sunt sigur.

Pentru ca vor fi foarte putini in viitor. Sau nu esti de acord cu mine?

In schimb, sa ii dam inainte cu ultimul model de baterie, tehnologie sau cum s-o numi; nu mai conteaza restul..

Eu astept standardul. Pana atunci nu vreau sa aud, sau nu o sa inteleg o electrica, imi pare rau ca nu iti pot intelege optica.. is prea hodorog sa nu ma tem ca se alege prafu' daca nu se linistesc lucrurile pe tema asta pentru oamenii de rand. Oameni care au cam inceput sa vada crapaturile.. dar sa nu vorbesc in numele altora!

Si toate astea pentru ca in lume exista la data curenta politicieni cel putin incompetenti daca nu corupti si doritori de putere de fapt nu binele tuturor..

E normal sa fie avans constant, nu vad o idee buna sa se pun un standar acum. Treburie explorate toate solutiile si sa vedem care o sa fie cea mai buna solutie. Bateriile inca au nevoie de inovatie, dupa ce ajungem la un prag de inovatie atunci poate ar trebui sa vorbim de un standard. EV-urile daca le luam asa au cam 10 ani de cand a inceput lumea serios sa se uite spre ele.

 

Acum alt video, pare ca cei de la ioniq5 n incearca sa simuleze sonorul unei masini termice si cutia de viteze si cand ajungi la turatii mari:

 

Am pus fix la minutul respectiv, de aia sunt 2 video-uri

Am mai gasit si asta, cam asa se aude:

 

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Alex3245 said:

cei de la ioniq5 n incearca sa simuleze sonorul unei masini termice si cutia de viteze si cand ajungi la turatii mari

Niciodata nu am inteles sensul unor astfel de fake-uri. Cu ce ma incanta sau imi este util sa aud, intr-o masina electrica, sunetul generat in mod artificial al unui motor termic? Care este diferenta intre asa ceva, si cei care isi monteaza in mod artizanal o a doua teava de esapament in bara din spatele unei Dacia Logan? De ce as umple masina de embleme "M", cand de fapt aceasta nu are nicio optiune din pachetul "M"? Ce rost are sa port o geaca pe care scrie mare "Adidas", ea fiind contrafacuta? Toate acestea sunt variatiuni care speculeaza o tema comuna: vanitatea umana.

  • Like 1
  • De acord! 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Sensul lor este provenit din dorinta oamenilor de a auzi ceva baraind in masina, sunt cativa oameni care vor sa le bubuie capul de la baraiala in masina, e pentru cei care vor o masina mai fun cred. Nu intru in categoria asta, mie imi place sa fie dead silent. Nici partea cu simularea cutiei de viteze nu stiu daca mi se pare ceva util sau doar ceva pentru a-i converti pe cei care spun ca vor sa simta cand schimba "viteza". M-am uitat prin comentarii si lumea pare incantata de acest EV.

Pe langa asta si  masinile termice au amplificat sunetul motorului in sistemul audio.

Dar pe partea de vanitate chiar ai dreptate, pe toate strazile vad dor M-uri, AMG-uri si alte modele sport fake.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Alex3245 said:

Bateriile inca au nevoie de inovatie, dupa ce ajungem la un prag de inovatie atunci poate ar trebui sa vorbim de un standard. EV-urile daca le luam asa au cam 10 ani de cand a inceput lumea serios sa se uite spre ele.

Despre ioniq aduci vorba? Eu cred ca in cazul ioniq de fapt au nevoie de o mai buna protectie la impact, ca altfel costa 60 mii sa o schimbi daca o lovesti pe dedesubt..

Sa lasam sunetele ca alea nu.mai ajuta cand ai teama in suflet ca o data lovita bateria s-ar putea sa se intample lucruri extrem de neplacute..

Adica 10 ani nu sunt suficienti in secolul 21!!? Nu e rau sa asteptam..

dar chiar e necesara o standardizare pe cativa, 10-15 ani.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ma uit la preturile Tesla si ma buseste rasul. Cat a taiat magarul de Musk din preturi dupa ce inainte era faimos ca le tot crestea cand avea chef cu, cate $1k fix cand avea chef. Mereu mi s-a parut un paradox ca Tesla a ajuns sa valoreze mai mult ca Ford. 

Știu ca o Tesla S Plaid ajunsese undeva la vreo $130k acum vad ca e vreo $105k dotată cu de toate pe ea. Zau ca as fi suparat maxim si nu as mai vrea sa mai aud vreodata de bufonul asta si de marca lui de instrument de dat in c**** daca as fi posesor de Tesla si as fi luat masina la preturile alea nesimtite pe care le crestea el ca magarul cand avea chef profitand de valul de oameni ce nu se mai saturau de masinile lui.

Acum abia a lansat in sfarsit Cyber Truck-ul si deja a oprit vanzarile. 🙂

Link to comment
Share on other sites

@Ciprian01 vezi cu caterincile pe alte forumuri. Mergi pe forum de caterinca. Nu e locul aici. Mai ales dupa avertismente. 

Iar partea cu ironia rudimentara, da. Sa faci un EV epilator, nu pare ceva super istet si nici original. Gasesti pe facebook dinastea. Sigur, acolo poti posta ironii cate vrei. 

In al doilea rand, daca ai plangeri la adresa mea, mergi la admin. 

Continuarea comentariilor la adresa moderatorilor pe topic se va sanctiona. Sa nu zici ca nici acum nu esti avertizat....

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am pus un test drive cu acest model 3 sa vad cum este, o sa impartasesc parere cu voi dupa. 

Din ce am vazut la noi un model 3 RWD este 40.990 euro, dupa ce scazi rabla plus este 35.990 euro. La pretul asta iti iei un seria 1 120i dotat mediocru spre baza chiar. Model 3 e facut fix pentru oamenii care cauta masini care sa tina cu casa.

Model 3 are pret de seria 1, audi a3, mercedes a class aproape chele, adica e fix o masina pe care o iei dpdv financiar, asa vad eu model 3. Pentru segmentul asta de pret e best-buy.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as lua asa ceva nici sa ma impusti. Ma tot uit la ele pe strada si ma intreb cum a reusit Musk sa prosteasca pe atatia sa cumpere masina aia (Tesla 3). De buget de buget, da, dar de buget e si o Dacia Logan... si Dacia Spring tot de buget e.

Edited by RedCap
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, RedCap said:

Eu nu as lua asa ceva nici sa ma impusti. Ma tot uit la ele pe strada si ma intreb cum a reusit Musk sa prosteasca pe atatia sa cumpere masina aia (Tesla 3). De buget de buget, da, dar de buget e si o Dacia Logan... si Dacia Spring tot de buget e.

Pai nu este plin de dacia logan, spring ?

Sunt oamenii care vor un nivel de confort mai sus si opteaza pentru VW, Skoda, Tesla.

De ce crezi ca i-a prostit ? 

Daca motivul este dpdv estetic, stii cum e treaba cu gusturile(imagineaza-ti ca sunt oameni caror le place cybertruck). Dpdv a ce ofera de banii pe care ii dai pare o alegere buna.

52 minutes ago, edit said:

Nu stiam cat costa o Tesla, insa da, in banii astia e prea buna.

Tot cred insa ca intr-un A3 chel line, gasesti finisari mai bune

Cand o sa fac test drive-ul sambata chiar o sa ma uit la finisaje. In general modele de baza mereu mi s-au parut mult prea plasticoase si le-am evitat mereu.

 

Stiu ca s-a vorbit acum ceva vreme ca nu o sa se poata face electrificare utilajelor mari, e.g cele miniere. Se pare ca deja se intampla asta:

 

 

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Alex3245 said:

Pai nu este plin de dacia logan, spring ?

Sunt oamenii care vor un nivel de confort mai sus si opteaza pentru VW, Skoda, Tesla.

De ce crezi ca i-a prostit ? 

Daca motivul este dpdv estetic, stii cum e treaba cu gusturile. Dpdv a ce ofera de banii pe care ii dai pare o alegere buna.

Cand o sa fac test drive-ul sambata chiar o sa ma uit la finisaje. In general modele de baza mereu mi s-au parut mult prea plasticoase si le-am evitat mereu.

Ca le vinde o masina de 2 lei pe 50 lei... imi pare extraordinar cum a reusit sa creasca preturile mereu si fraierii sa puna botul iar cand a vazut ca s-a imputit treaba le-a taiat preturile pur si simplu si le tot taie.

Tie iti place plasticul ala de 2 lei din interiorul unei Tesla? Mie unul nu. Mie unul nici IX-ul nu mi-a placut deloc si in continuare sustin ca nu mi-as lua nici cotetul ala nici mort, adica sa nu crezi ca doar ce e BMW imi place.

Link to comment
Share on other sites

problema e ala la utilajele alea miniere. 99% din timp esti la mama dracu unde nu exista curent si tot de la generator o sa incarci.

plus ca utilajele astea functioneaza de cand e lumea pe diesel electric, adica motorul diesel genereaza curent electeic on board pt motorul electric tot on board. la ce e nevoie sa scoti motorul diesel sa-l pui langa si pe deasupra sa mai pui o gramada de baterii? nu-i vad rostul

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Viper05 said:

problema e ala la utilajele alea miniere. 99% din timp esti la mama dracu unde nu exista curent si tot de la generator o sa incarci.

plus ca utilajele astea functioneaza de cand e lumea pe diesel electric, adica motorul diesel genereaza curent electeic on board pt motorul electric tot on board. la ce e nevoie sa scoti motorul diesel sa-l pui langa si pe deasupra sa mai pui o gramada de baterii? nu-i vad rostul

Pai nu, in video au specificat ca trebuie ca acele site-uri sa aibe o forma de generare green: solar, vant si apoi sa stocheze energia si in the end incarca si acele baterii de 1+ MWh. Nu stiu daca renteaza dpdv al baniilor sa iti fac un parc solar ca sa minezi, ma refer daca iesi mai ieftin in 5-10 ani sau nu. 

20 minutes ago, RedCap said:

Ca le vinde o masina de 2 lei pe 50 lei... imi pare extraordinar cum a reusit sa creasca preturile mereu si fraierii sa puna botul iar cand a vazut ca s-a imputit treaba le-a taiat preturile pur si simplu si le tot taie.

Tie iti place plasticul ala de 2 lei din interiorul unei Tesla? Mie unul nu. Mie unul nici IX-ul nu mi-a placut deloc si in continuare sustin ca nu mi-as lua nici cotetul ala nici mort, adica sa nu crezi ca doar ce e BMW imi place.

Nu imi place interiorul mai deloc, pentru ce ofera pe hartie mi se pare ca nu cere mult, ma refer la preturile actuale. Pentru 36k euro la ce ofera mi se pare peste concurenta, nu prea vezi in segmentul asta de pret: geamuri duble, faruri matrix, lumina ambientala, remote functions(care sunt cele mai importante), sentry mode, 280 CP. 

Eu personal nu mi-as lua tesla ca nu imi place, dar sunt curios si vreau sa vad cum e modelul asta 3 nou 😄. Imi place sa incerc de toate.

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Succes, ce pot sa zic? Nu mi-am pus vreodata fundul nici macar la un test drive intr-o Tesla si nu vad sa schimbe lucrul asta prea curand. Ce incredere sa ai intr-o marca, care si-a scazut cu 30% preturile? Nu poti decat spune ia uite ba asta pana acum ne vedea prostii satului si ne jupuia de nu ne vedeam.

Hertz a pariat pe Tesla si a pierdut grav de tot.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, RedCap said:

Succes, ce pot sa zic? Nu mi-am pus vreodata fundul nici macar la un test drive intr-o Tesla si nu vad sa schimbe lucrul asta prea curand. Ce incredere sa ai intr-o marca, care si-a scazut cu 30% preturile? Nu poti decat spune ia uite ba asta pana acum ne vedea prostii satului si ne jupuia de nu ne vedeam.

Hertz a pariat pe Tesla si a pierdut grav de tot.

Eu nu imi iau tesla dar tot sunt curios sa o incerc, in general cand vorbesc despre un model de masina sau altceva ma ajuta foarte mult sa am o parere cand am condus, testat, folosind sau aplicand acele lucruri. Cat despre pierdere, o persoana fizica poate pierde cateva mii de euro. 

Edited by Alex3245
Link to comment
Share on other sites

Incearc-o si spune-mi si mie dupa daca ai pierdut  vremea ori ba. Zau ca daca zici ca nu a fost rau deloc ca ma duc si eu sa testez un S Plaid sa vad daca zboara de sub mine ori ba. 😄 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.