Jump to content

Anvelope iarna pentru xDrive


claudiu1892
 Share

Recommended Posts

Nu am ce dreptate sa-ti dau,pt ca nu ai.De aia le stricati cutiile de transfer in timp.Va meritati soarta,ca sinteti si incapatanati.La masinile cu tractiune integrala e o regula de AUR,se pun toate cele 4 pneuri IDENTICE  daca nu vrei sa strici cutia de transfer,punct.Eu asa stiu,si asta o stiu si de la cei care repara asa ceva,nu doar cei care vorbesc vorbe si din auzite.

Fiecare sa faca ce doreste cu masina sa.Mai interesati-va sa vedeti ca gresiti,astia care puneti dimensiuni diferite.Oricat de mica va fi acea abatere,tot va exsista si va strica cutia de transfer in timp.Toleranta la asa ceva  trebuie sa fie  ZERO

 

later edit: da asa e.Tot bmw-ul spune ca si uleiul in cutia de viteze e lifetime,asta inseamna ca e pe viata?E garantat pe  perioada garantiei cat e noua si dupa aia da in nas.Asa si cu pneurile, sint agreate adica acceptate dar NU RECOMANDATE,e o mica mare diferenta!! cat sint noi,si dupa ce ies din garantie ii doare pe ei in cur.Toate astea sint cu dus si intors pe lumea asta.Trebuie doar interpretate intr-un mod corect si folositor tie ca si consumator.

Nu mai luati de bun tot ce zboara !!

Edited by ghost89
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

De iarna am anvelope non-rft 225/50 r17 fata-spate xl bridgestone blizzak lm 005 si nu am avut nici o problema cu xdrive-ul. (si de vara tot non-rft si fara * am si nu am intampinat probleme).

Am ~30.000 km parcursi cu anvelope fara rft si fara*.
 

Edited by Tica1991
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, ghost89 said:

Nu am ce dreptate sa-ti dau,pt ca nu ai.De aia le stricati cutiile de transfer in timp.Va meritati soarta,ca sinteti si incapatanati.La masinile cu tractiune integrala e o regula de AUR,se pun toate cele 4 pneuri IDENTICE  daca nu vrei sa strici cutia de transfer,punct.Eu asa stiu,si asta o stiu si de la cei care repara asa ceva,nu doar cei care vorbesc vorbe si din auzite.

Fiecare sa faca ce doreste cu masina sa.Mai interesati-va sa vedeti ca gresiti,astia care puneti dimensiuni diferite.Oricat de mica va fi acea abatere,tot va exsista si va strica cutia de transfer in timp.Toleranta la asa ceva  trebuie sa fie  ZERO

 

later edit: da asa e.Tot bmw-ul spune ca si uleiul in cutia de viteze e lifetime,asta inseamna ca e pe viata?E garantat pe  perioada garantiei cat e noua si dupa aia da in nas.Asa si cu pneurile, sint agreate adica acceptate dar NU RECOMANDATE,e o mica mare diferenta!! cat sint noi,si dupa ce ies din garantie ii doare pe ei in cur.Toate astea sint cu dus si intors pe lumea asta.Trebuie doar interpretate intr-un mod corect si folositor tie ca si consumator.

Nu mai luati de bun tot ce zboara !!

Este ultimul quote pe care-l fac deoarece spamam thread-ul omului fara rost dar dat fiind faptul ca sustii ceva care este TOTAL eronat, ma vad nevoit sa-ti raspund.

Lasi impresia ca nu intelegi cateva aspecte de baza.

In cazul meu, nici daca as vrea sa pun aceeasi dimensiune fata-spate, nu as putea. Dupa cum am zis, J si ET sunt diferite fata-spate. Nu eu am proiectat masina, asa a venit din fabrica, totul este stock pe ea. Cum poti sustine si promova ca o masina xdrive functioneaza asa cum trebuie doar cu ... bla bla, ce zici tu acolo? Adica inginerii aia tampiti de la BMW, s-au trezit intr-o dimineata si au zis "hai sa gasim o varianta sa defectam cutiile de transfer ale unor sarmani cumparatori!" 

Cred ca faci o confuzie intre dimensiunea anvelopelor si dimensiunea rotii per total.

Nu e gresit nici ce zici tu cu ROTILE de aceeasi dimensiune, nu cu anvelopele.

Pe scurt, daca ai jante 8J, ET34 si pe fata si pe spate, nu poti pune marimi diferite la anvelope. In cazul asta da, poti spune pa cutiei de transfer. Dar daca ai 8J, ET 30 fata si 9J, ET 42 spate, povestea e alta.

Anyway, fa cum stii tu dar cand afirmi ceva intr-un forum, e bine sa aduci argumente si explicatii logice pt ca mai sunt oameni care poate vor lua de bun ce zici tu... 🙂

Bafta si numai bine!

Initiator topic, scuze pentru deranjul din thread.

  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, bogdanmihaisavu said:

Este ultimul quote pe care-l fac deoarece spamam thread-ul omului fara rost dar dat fiind faptul ca sustii ceva care este TOTAL eronat, ma vad nevoit sa-ti raspund.

 

In cazul meu, nici daca as vrea sa pun aceeasi dimensiune fata-spate, nu as putea.

 

vai ce sa-ti spun ce important te simti tu asa,te vezi nevoit sa raspunzi.Numai cand citesc simt ca ma apuca nervii.

De ce sa nu poti pune aceasi dimensiune?Numai aberatii sustii acolo.Omule eu nu fac referire la nici un J sau ET.Tu confunzi metru cu tona.Eu ma refer strict la dimensiunea anvelopelor care trebuie sa fie identica atat.Nu inteleg de ce masina ta nu ar accepta aceleasi dimensiuni atat pe spate cat si pe fata?Eu unul nu cred ca a iesit de pe portile fabricii cu dimensiuni diferite pe fata si spate.Ca poti pune dimensiuni diferite,J diferit ,ET diferit e altceva.incearca sa stergi un pic ochelarii

Eu stiu de la cei care repara cutii de transfer acest aspect,nu vorbesc in vant.Si la mine este ultimul quote stai linistit.Nu stiu de ce am intrat in polemica cu unul arogant asa ca tine care crede ca le stie pe toate.Fiecare sa faca  ce vrea,am si specificat.Este doar parerea mea,nu pun pe nimeni sa se ia dupa mine.Din pct meu de vedere DA este total gresit sa pui dimensiuni diferite la masinile x-drive.E parerea mea si cu asta basta.Aici este un forum unde fiecare ne dam cu parerea,ca e gresita sau nu,asta ramane de vazut.Nu e ca si cum aici posteaza numai GENII ca tine asa.Stai linistit ca poluezi la fel de mult ca si mine

Eu nu-ti doresc bafta deloc!

Initiator scuze de deranjul generat,dar m-a enervat Savu asta!!

Edited by ghost89
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, ghost89 said:

vai ce sa-ti spun ce important te simti tu asa,te vezi nevoit sa raspunzi.Numai cand citesc simt ca ma apuca nervii.

De ce sa nu poti pune aceasi dimensiune?Numai aberatii sustii acolo.Omule eu nu fac referire la nici un J sau ET.Tu confunzi metru cu tona.Eu ma refer strict la dimensiunea anvelopelor care trebuie sa fie identica atat.Nu inteleg de ce masina ta nu ar accepta aceasi dimensiuni atat pe spate cat si pe fata?Eu unul nu cred ca a iesit de pe portile fabricii cu dimensiuni diferite pe fata si spate.Ca poti pune dimensiuni diferite,J diferit ,ET diferit e altceva.incearca sa stergi un pic ochelarii

Eu stiu de la cei care repara cutii de transfer acest aspect,nu vorbesc in vant.Si la mine este ultimul quote stai linistit.Nu stiu de ce am intrat in polemica cu unul arogant asa ca tine care crede ca le stie pe toate.Fiecare sa faca  ce vrea,am si specificat.Este doar parerea mea,nu pun pe nimeni sa se ia dupa mine.Din pct meu de vedere DA este total gresit sa pui dimensiuni diferite la masinile x-drive.E parerea mea si cu asta basta.Aici este un forum unde fiecare ne dam cu parerea,ca e gresita sau nu,asta ramane de vazut.Nu e ca si cum aici posteaza numai GENII ca tine asa.Stai linistit ca poluezi la fel de mult ca si mine

Eu nu-ti doresc bafta deloc!

Initiator scuze de deranjul generat,dar m-a enervat Savu asta!!

Usor sa nu faci vreun AVC, ar fi pacat 🙂

Una e a-ti da cu parerea (asta o poti face pe camp), alta e a stii ce spui.

Exista o vorba spusa de cineva " mai bine taci si pari ...dumb, decat sa deschizi gura si sa inlaturi orice dubiu" 😉

Se simte frustrarea pe care o ai doar prin simplele afirmatii fara fond pe care le faci. 

Crede-ma, tu incurci metrul cu tona si cred ca fumezi patrunjel de nu vrei sa intelegi ce spun.

Pentru linistea ta, ba da, masina asa a iesit pe portile fabricii. Arunca un ochi la poza de mai jos si daca reusesti sa intelegi ce e acolo, o sa vezi ca nu bat campii.

Mno, eu sunt mai de gasca decat tine, tot iti urez bafta. De ce naiba sa ma enervez pe cineva care nu-mi face nici bine, nici rau 🙂

@Romulus, daca tu consideri ca trebuie sa fiu "premiat", mi-o asum. Scuzele mele si-oi mai posta ceva cand voie mi se va da.

Chapeau bas! 🤝

Screenshot_2022-10-12-22-25-44-330-edit_com.android.chrome.jpg

Edited by bogdanmihaisavu
insert pic
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

parca ziceai ca e ultimul quote pe care-l dai.cat de ipocrit esti.

Din pacate pe camp te situezi tu,ba mai mult iti bate si coceanul de porumb in geam,dar tu tastezi.Eu sint de vina ca intru in polemica cu toti publicarii astia mediocrii ca tine asa!!

Numai cand pronunt Savu si ma gandesc la un publicar mediocru!!

Te mai dai si bine pe langa Romulus,dupa ce jignesti.....

Romulus si eu imi asum,dar eu spre deosebire de lingusitorul asta sint vertical si asa voi ramane si imi asum ce am gresit daca am gresit ceva.

 

bogdanmihaisavu  ADDED TO IGNORE LIST!!! Dispari sa nu te mai vad

Edited by ghost89
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

@ghost89 informatiile pe care le oferi sunt eronate. In certificatul de conformitate emis de BMW (de ex. la mine - f36 xDrive) sunt trecute dimensiunile corespunzatoare. Pentru jante pe 19" (cum am eu), pe fata, PENTRU A FI CONFORM, trebuie sa am 225/40/19, iar pe spate 255/35/19. Masina a plecat pe roti din fabrica cu dimensiunile de care ti-am zis.

In acel certificat de conformitate dat de BMW sunt trecute toate dimensiunile aferente modelului de masina pe care il ai. Totodata, daca eu, de exemplu, imi pun si pe fata 255/35/19 si ma opreste cineva de la circulatie pentru a verifica rotile, atunci raman fara certificat. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ghost89 said:

pai cu asta ai spus tot.De aia a stricat cutia,pt ca rotile trebuiau sa fie identice atat pe fata cat si spate.Trebuia sa puna si pe fata si pe spate ORI 245/40/19 ORI 275/35/19.Nu ca n-a avut steluta anvelopele....VRAJEALA !!!

De aia majoritatea srica cutiile de transfer ca pun dimensiuni diferite de pneuri dupa ureche.Degeaba cele 2 tipuri de anvelope, dupa un calcul de roata au aproximativ acelasi diametru si circumferinta,pt. ca intotdeauna va exsista o mica abatere(toleranta) pe care calculatorul cutiei de transfer o va resimti in permanenta

De aia se strica cutiile de transfer,nu ca n-au anvelope cu stea.....doamne fereste !!!

intrebati pe cine repara cutii de transfer,sa vedeti ca am dreptate ce spun.

calculator.jpg

Vorbesti prostii mai mari decat tine! :)))

Cu dimensiunile alea a venit din fabrica masina. Anvelopele au fost gresite! Dupa ce a pus cu *, nu a mai avut probleme… si sunt 4 ani de atunci.

Si seria 8 a mea a venit cu 245/40/19 fata si 275/35/19 spate din fabrica… si nu sunt probleme. Sunt zeci de exemple de dat de la X5 la seria 7 si tot asa, cu anvelope in 2 dimensiuni.

 

 

4 hours ago, ghost89 said:

pai cu asta ai spus tot.De aia a stricat cutia,pt ca rotile trebuiau sa fie identice atat pe fata cat si spate.Trebuia sa puna si pe fata si pe spate ORI 245/40/19 ORI 275/35/19.Nu ca n-a avut steluta anvelopele....VRAJEALA !!!

De aia majoritatea srica cutiile de transfer ca pun dimensiuni diferite de pneuri dupa ureche.Degeaba cele 2 tipuri de anvelope, dupa un calcul de roata au aproximativ acelasi diametru si circumferinta,pt. ca intotdeauna va exsista o mica abatere(toleranta) pe care calculatorul cutiei de transfer o va resimti in permanenta

De aia se strica cutiile de transfer,nu ca n-au anvelope cu stea.....doamne fereste !!!

intrebati pe cine repara cutii de transfer,sa vedeti ca am dreptate ce spun.

 

 

 

4 hours ago, ghost89 said:

pai cu asta ai spus tot.De aia a stricat cutia,pt ca rotile trebuiau sa fie identice atat pe fata cat si spate.Trebuia sa puna si pe fata si pe spate ORI 245/40/19 ORI 275/35/19.Nu ca n-a avut steluta anvelopele....VRAJEALA !!!

De aia majoritatea srica cutiile de transfer ca pun dimensiuni diferite de pneuri dupa ureche.Degeaba cele 2 tipuri de anvelope, dupa un calcul de roata au aproximativ acelasi diametru si circumferinta,pt. ca intotdeauna va exsista o mica abatere(toleranta) pe care calculatorul cutiei de transfer o va resimti in permanenta

De aia se strica cutiile de transfer,nu ca n-au anvelope cu stea.....doamne fereste !!!

intrebati pe cine repara cutii de transfer,sa vedeti ca am dreptate ce spun

 

 

4 hours ago, ghost89 said:

pai cu asta ai spus tot.De aia a stricat cutia,pt ca rotile trebuiau sa fie identice atat pe fata cat si spate.Trebuia sa puna si pe fata si pe spate ORI 245/40/19 ORI 275/35/19.Nu ca n-a avut steluta anvelopele....VRAJEALA !!!

De aia majoritatea srica cutiile de transfer ca pun dimensiuni diferite de pneuri dupa ureche.Degeaba cele 2 tipuri de anvelope, dupa un calcul de roata au aproximativ acelasi diametru si circumferinta,pt. ca intotdeauna va exsista o mica abatere(toleranta) pe care calculatorul cutiei de transfer o va resimti in permanenta

De aia se strica cutiile de transfer,nu ca n-au anvelope cu stea.....doamne fereste !!!

intrebati pe cine repara cutii de transfer,sa vedeti ca am dreptate ce 

 

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

..ghost, fara sa pun paie pe foc.. ce nu ti s-a explicat de catre cei pe care ii stii ca repara cutii de transfer este faptul ca si cutiile de transfer POT FI DIFERIT PROIECTATE INTERN. Tocmai pentru a lucra cu roti care au diferite dimensiuni. Iar daca pui ulterior aceleasi roti, in dimensiuni, ca asa stii tu ca ai facut la toate alte modele avute.. sunt sanse mari sa strici acel model de cutie de transfer.

Intelegi diferenta?

 

De aceea TREBUIE sa respectam ce scrie pe stalpul ala al masinii, sa nu fim creativi..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

..ghost, fara sa pun paie pe foc.. ce nu ti s-a explicat de catre cei pe care ii stii ca repara cutii de transfer este faptul ca si cutiile de transfer POT FI DIFERIT PROIECTATE INTERN. Tocmai pentru a lucra cu roti care au diferite dimensiuni. Iar daca pui ulterior aceleasi roti, in dimensiuni, ca asa stii tu ca ai facut la toate alte modele avute.. sunt sanse mari sa strici acel model de cutie de transfer.

Intelegi diferenta?

 

De aceea TREBUIE sa respectam ce scrie pe stalpul ala al masinii, sa nu fim creativi..

frate eu asa stiu ca toate masinile cu tractiune integrala trebuie sa aiba toate cele 4 pneuri identice ca sa nu ai probleme cu cutia de transfer ca nu sint CARUTE ca sa ai o dimensiune fata,alta spate ,si aici nu ma refer doar la BMW ci si la alte modele de masina.Am vb in general,nu m-am referit doar la marca BMW

De altfel,taica-miu are acel E53 de mai bine de 8 ani si deja a reparat cutia de transfer o data.Cand a cumparat masina, a avut 2 dimensiuni  cu acelasi R si a stricat cutia de transfer in primii 2-3 ani de exploatare.De cand a reparat cutia de transfer de acum 5 ani, si are aceasi dimensiune de roata fata-spate NU DOAR R-ul, nu a mai avut probleme de atunci.Pana sa strice cutia de transfer  a avut o dimensiune pe fata  si alta pe spate cu acelasi R18 si cu dimensiunile respectate  care sint inscrise pe stalp sa ne intelegem(nu puse dupa ureche),SI TOT A STRICAT CUTIA DE TRANSFER!!!!,cel putin asa i-au spus cei care i-au reparat cutia.Acum are 4 roti allseason IDENTICE si de 5 ani nu mai are probleme ,si nu mai are nici o stea pe ele......

Poate modelele astea mai noi sint altfel gandite,sau poate am ramas eu in urma cu informatia,poate ca sint cutii de transfer diferite de la o generatie la alta, cum bine spui,dar eu asa stiu de mult timp,ca trebuie trebuie sa ai roti identice fata-spate sa nu ai probleme la 4x4

 

Edited by ghost89
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Da acum 10 20 30 de ani asa era toti producatorii specificau sa ai dimensiuni egale . Dar la modelele mai noi de fabrica au fost puse jante cu dimensiuni diferite. Ai ramas in urma cu informatia mai pe scurt.  Si mai sunt unele lucruri care nu mai sunt la fel ca acum 20/30 ani asta e tehnica avanseaza.

Link to comment
Share on other sites

Da, stiam asta tocmai de aceea am luat gume noi, masina avea RFTurile originale 🙂 In principiu ai diferenta de rotatie pe punti si cutia de transfer crede ca patinezi si intra in actiune . 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, daddy0307 said:

inca n-ai inteles ca stii prost si mai si semnalizezi?

recomanda tuturor cu xdrive sa puna all season ca sa tai moţul la rahat.

Tacere publicar mediocru !!!Ai aparut si tu sa tastezi pe aici sa iesi din anonimat.....

6 minutes ago, alex230ro said:

Da acum 10 20 30 de ani asa era toti producatorii specificau sa ai dimensiuni egale . Dar la modelele mai noi de fabrica au fost puse jante cu dimensiuni diferite. Ai ramas in urma cu informatia mai pe scurt.  Si mai sunt unele lucruri care nu mai sunt la fel ca acum 20/30 ani asta e tehnica avanseaza.

am inteles......

Link to comment
Share on other sites

Mama, ce s-a iscat aici :))

@ghost89, din pacate e eronat ceea ce spui. Daca mergi in orice showroom la orice dealer, vei vedea ca aproape toate masinile noi echipate din fabrica cu xdrive, au dimensiuni diferite (staggered setup).

Cutia de transfer de azi nu mai e ca acum 30 de ani, iar cea de pe BMW e proiectata sa suporte dimensiuni diferite, in anumite marje.

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

Ghost@ Tu confunzi anvelopa cu circumferinta rotii, cutiile de transfer sunt proiectate sa functioneze cu anumite dimensiuni ale rotilor, evident ca atunci cand pui anvelope mai uzate pe o punte, sau neconforme cu ce recomanda producatorul, adica alte dimensiuni se modifica circumferinta totala a rotii si de aici poti aparea probleme.

Sunt o gramada de modele, ti-au exemplificat si colegii, care vin cu jante mai late mai spate, deci implicit anvelope mai late, nu poti pune aceleasi anvelope pe jante de diferite latimi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Problema este ca tu, @ghost89, ai spus ca doar iti dai cu parerea, dar, de fapt, nu-ti dai cu parerea si nici nu accepti faptul ca nu ai dreptate. Nu te cunosc, nu am nimic cu tine, dar tu incerci sa le impui oamenilor care au 4x4/xDrive sa-si puna cauciucuri de aceeasi dimensiune, chiar daca producatorul face o masina cu xDrive si iese din fabrica cu roti cu o anumita latime pe puntea fata si o alta latime pe puntea spate... toate astea doar pentru ca ai tu niste oameni care repara cutii de transfer si ti-au spus tie ca "nu e dom'le normal sa ai dimensiuni diferite.. de aia se strica" in loc sa iei in considerare lucruri cu adevarat importante care pot duce la o defectare prematura a cutiei... mai exact: un schimb de ulei al cutiei de transfer, felul in care a fost exploatata masina (daca a vazut numai omor la viata ei, atunci cat sa duca), daca au fost puse numai cauciucuri SH cu uzuri diferite si lista poate continua.

Totodata, masinile sunt testate in diverse conditii cu acele dimensiuni de anvelope, iar tu sustii cu tarie ca lumea sa-si puna altceva fata de ce este trecut in certificatele de conformitate... deci:
1. sustii si punerea in pericol a oamenilor (te-ai gandit ca masina isi poate schimba comportamentul in urma punerii altor dimensiuni fata de ce recomanda producatorul?)
2. sustii si incalcarea legislatiei rutiere. 

In plus, esti foarte agresiv (in exprimare) in incercarea ta de a ne face pe noi toti sa-ti dam dreptate.. pana la urma tu ai venit aici cu vorbele altor oameni despre care nimeni nu a auzit.

  • De acord! 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am pus Goodyear UG Performance+, pana la urma, cu * dar non-rft.

Am mers vreo 600km cu ele, sunt f multumit pana acum. Fata de cele rft, sunt mai confortabile (am suspensie M sport si in combinatie cu rft o facea f rigida), si zgomotul la rulare e aproape inexistent.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

@sskkaa Ai dimensiunile acestea (pentru spate 245/40/19) trecute in certificatul de conformitate al masinii sau in CIV? Daca nu le ai trecute, nu poti pune. Cel mai probabil masina e xDrive, deci respecta ce e trecut in acel certificat de conformitate. Totodata, jantele tale au urmatoarele specificatii:
Front: 8,0J x 19" ET 30 mm
Rear: 9,0J x 19" ET 44 mm

Asta inseamna ca pe spate nu ai cum sa pui niste cauciucuri de 245. Minim 255, dar te sfatuiesc sa NU faci asta. Pune dimensiunile corecte si nu vei avea probleme din punct de vedere legal. De asemenea, vei reduce si riscul de a avea probleme la cutia de transfer.

 image.png.7677a03804132c6d8db9dcbc9715d492.png

Edited by Edwin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.