Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

4 hours ago, RedCap said:

Avand in vedere ca la nici 2 ani de cand postai asta ai devenit posesor de G60, BMW merita un premiu ca au reusit sa il faca si pe cel care arunca, cu cele mai multe pietre sa cumpere acest model mult hulit. 🙂 

Eu cred ca a luat o de nevoie/necesitate, alta varianta in aceeasi bani neavand... merc si poorsche prea scumpe, audi a avut... the end 🤣

Important e ca @edit pare multumit de alegere 🤘

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/24/2023 at 5:05 PM, edit said:

Da, si oe mine ma scarbeste tableta aia imensa de la noile bmw-uri, tableta care efectiv nu face parte din masina.

La E klasse e cu totul altceva, o chestie unitara, integrata in masina. Si la S klasse plus derivatele din C klasse e in regula.

Si la Audi de asemenea. La Range Rover la fel.

Si cei de la Maserati cu noile modele au nimerit-o bine.

 

Adica imi e clar, daca mai prind o masina, E klasse all the way, chit ca de aceiasi bani prind un 540xi frumos de 385cp la ce discounturi sunt la bmw. 

 

On 6/3/2023 at 1:04 PM, edit said:

Eu chiar eram in piata pt un seria 5, insa e exclus vreodata.

 

On 10/2/2023 at 4:13 AM, edit said:

La toamna anului viitor sper sa imi comand o masina pt a schimba A6-le. La discount de Bmw, ma incadram fara probleme la un 40i; asa o sa iau chiar si la pret de lista E klasse in 4 cilindri doar sa imi fie drag cand vad masina.

 

 

 

6 hours ago, sskkaa said:

Eu cred ca a luat o de nevoie/necesitate, alta varianta in aceeasi bani neavand... merc si poorsche prea scumpe, audi a avut... the end 🤣

Important e ca @edit pare multumit de alegere 🤘

@sskkaa dupa cum am zis, BMW merita un premiu. 😄 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

La cat caluti are 540i e un consum bunicel. Mgi au autostrazi, ajungi repede la serviciu. Eu am personal am norocul ca pot merge pe picioare la serviciu asa ca mașina face numai drumuri externe.

Am 27000 km si de ceva timp am un greieras in partea dreapta fata, foarte deranjant. Urmeaza sa imi schimbe stopurile spate cele laterale pe garantie ca faceau picături de apa in ele. E prima data cand am BMW si ma asteptam la alta calitate.

Eu cel putin sunt amuzat, ca in ultimul timp ca toti muritorii de foame ca altfel nu știu cum sa le zic, comenteaza ca BMW ul meu nu e bun, ca nu are M pachet 😄😄😄

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Gabi O said:

...Urmeaza sa imi schimbe stopurile spate cele laterale pe garantie ca faceau picături de apa in ele. E prima data cand am BMW si ma asteptam la alta calitate.

...

 

Dpdv a calitatii, n-ai prins intr-adevar cea mai buna generatie. Mai ales la G60, au venit cu multe masuri de DesignToCost. In acelasi timp, preturile au crescut, dar calitatea si inclusiv anumite feature-uri au fost eliminate sau regandite. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2025 at 5:57 AM, mgi said:

Not bad. Dar ce puțin merge lumea pe la voi, deși sunt distante destul de mari.. 23h pe luna înseamna o ora pe zi lucrătoare

Poate oamenii isi tin 540-ul sa uite la el mai mult si in rest merg cu truck-ul, eu stiu? 🙂 Alea 23h pe luna nici macar nu le fac din mersul la munca, ca ala imi ia vreo cateva minute. 😄 

9 hours ago, Gabi O said:

La cat caluti are 540i e un consum bunicel.

E cam cu vreo 20% mai mic decat aveam la G30-ul 540i si ala era non xDrive. 

9 hours ago, Gabi O said:

Am 27000 km si de ceva timp am un greieras in partea dreapta fata, foarte deranjant. Urmeaza sa imi schimbe stopurile spate cele laterale pe garantie ca faceau picături de apa in ele. E prima data cand am BMW si ma asteptam la alta calitate.

Nu e problema cata vreme se schimba pe garantie e ok. Eu acum am un pitic cu volanul si voi avea circ cu ei cand ma duc Vineri cu masina la service. 

Nici de partea cealalta a gardului lucrurile nu sunt prea roz dpdv al calitatii din pacate. 😞 

9 hours ago, Gabi O said:

Eu cel putin sunt amuzat, ca in ultimul timp ca toti muritorii de foame ca altfel nu știu cum sa le zic, comenteaza ca BMW ul meu nu e bun, ca nu are M pachet 😄😄😄

Si tu nu ii intrebi de strugurii aia acri? 😄 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mai revin si eu cu niste pareri.

-S-a rezolvat cu stopurile spate lateral, pare sa nu mai intre apa. Mi s-a comunicat ca dureaza 3,5 ore schimbarea. Am luat masina dupa vreo 6 ore.

- Pt cei care au Harman "Carbon" (eram total dezamăgit se batea parte un parte cu sunetul din Skoda mea Rapid) daca ati facut ultimul update de soft, nu ati observat o îmbunătățire a calității sunetului? Parca se aude mai clar si nu mai gâjâie la volum mare?

- Masina mea cand am luat avea 20k, trimul pe bord era un gri obosit mat cu 2 urme de uzura. Am vrut sa colantez acea zona, nu s-a putut. Asa ca am apelat la prietenii nostri chinezi si am pus imitatie carbon( desi era cam ultima alegere). Unii o sa zica ca e chici, dar parca schimba interiorul acela plictisitor.

Screenshot_20250603_065116_Gallery.jpg

Screenshot_20250603_065210_Gallery.jpg

Screenshot_20250603_065249_Gallery.jpg

Edited by Gabi O
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pare ca, desi multa lume critica noua serie 5, de fapt se vinde foarte bine. Inca o data, cei care fac studiile de piata de la bmw pare ca isi stiu foarte bine meseria..

https://www.bmwblog.com/2025/07/31/bmw-5-series-sales-up-over-40-percent-first-half-2025/

 

In other news, Matt de la Carwow are un video comparand 3 motorizari de pe seria 5. Mi se pare un pic trasa de par concluzia. Dar si mai interesant mi se pare ce beneficii exista pentru firme daca iti iei un plug-in. Practic, la ei nu are niciun sens sa-ti iei la firma o motorizare pe benzina (ca diesel oricum nu se mai fabrica).

 

Link to comment
Share on other sites

Fiindca mi-am vandut X5 45e-ul si fac research pentru urmatoarea masina, ma gandeam la X5 50e, fiindca l-am si avut 1 luna ca masina de companie dar dupa experienta recenta unde mi-am dat seama ca o sa "car" un dulap pe drum, cu performante mai scazute si consum mai mare, sunt foarte sigur ca urmatoarea va fi 550e.

Singurul minus vs fratele lui Suv il reprezinta interiorul si sistemul de sunet, unde este foarte slab calitativ dar vine cu multe plusuri care la mine conteaza:

- acceleratie imbunatatita -  0-100 - 4.3s

- consum foarte bun exterior - 80-90-100 km cu full de electric - aerodinamica o ajuta, 6% extern benzina

Ma mai uitam si dupa 540d, dar nu as vrea diesel, iar spatiul interior e la fel...

Link to comment
Share on other sites

daca n-ai "nevoie" de SUV si de spatiu putin mai mare ( adica daca nu e un moft personal ) si nu e o problema o garda la sol mai mica, atunci da 550e e ce trebuie. Daca mai ai si unde sa o incarci acasa... Poate mai revine fratele @edit cu ceva impresii despre al sau 550e.

Pacat ca nu se importa 540i simplu.

Diesel nu as mai lua nici eu in 2025 ca masina noua.

Sau poate un X3 M50 sa-ti faca cu ochiul?

X5 45e l-ai dat pana la urma pe schimb cu hala metalica sau? 😄 

Link to comment
Share on other sites

Daaa, si X3 M50 e ce trebuie, l-am testat, doar ca e mai "mic" in interior, dar am inceput sa ma obisnuiesc cu design-ul lui.

19 minutes ago, sskkaa said:

X5 45e l-ai dat pana la urma pe schimb cu hala metalica sau? 😄 

Pe bani, m-am linistit, omul e foarte incantat si a ajuns pe maini bune, am avut rabdare 4 luni, ce-i drept 😄 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mgi said:

 

. Dar si mai interesant mi se pare ce beneficii exista pentru firme daca iti iei un plug-in. Practic, la ei nu are niciun sens sa-ti iei la firma o motorizare pe benzina (ca diesel oricum nu se mai fabrica).

absolut corect. de exemplu pe mine ( in uk) ma costa cam cu 30% mai eftin sa imi iau plugin prin companie si cu 50% mai ieftin sa imi iau full electric prin companie( decat direct de la bmw)

cumva primesti bani inapoi din taxe ca poliezi mai putin

acum prin companie am optiunea doar de plug in sau full electric, acum vreo 6 ani au scoa dieselul si acum vreo 4 ani au scos benzina.( asta ca asa a vrut firma)

cand mi am luat seria 3 benzina in 2021 prin comanie m-ar fi costat dublu. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, mgi said:

Pare ca, desi multa lume critica noua serie 5, de fapt se vinde foarte bine. Inca o data, cei care fac studiile de piata de la bmw pare ca isi stiu foarte bine meseria..

https://www.bmwblog.com/2025/07/31/bmw-5-series-sales-up-over-40-percent-first-half-2025/

 

In other news, Matt de la Carwow are un video comparand 3 motorizari de pe seria 5. Mi se pare un pic trasa de par concluzia. Dar si mai interesant mi se pare ce beneficii exista pentru firme daca iti iei un plug-in. Practic, la ei nu are niciun sens sa-ti iei la firma o motorizare pe benzina (ca diesel oricum nu se mai fabrica).

 

Pai hibridele sunt o struto-camila scoasa pt fleet-urile de company-car-uri. Companiile se bucura ca nu platesc mult cu taxele, intretinere scazuta pe perioada garantiei, dupa care imediat scapa de ele pt ca si costurile sar in aer. Din cauza asta e si plina piata SH de 30e-uri, cel putin de G30-uri si G20-uri, tocmai ca li s-a terminat perioada de garantie. Tot din cauza asta sau datorita acestui aspect, sunt si mai accesibile, dar si cele mai larg raspandite. De asemenea, datorita acestor power-train-uri, BMW reuseste sa-si mentina cota de poluare in limitele stabilite de catre UE. Mie nu mi se pare nimic deplasat din ce spune Matt, e realitatea. Sunt utile daca ai nevoie sa faci naveta zilnica pe distante scurte si neaparat sa stai la casa si s-o pui la incarcat zilnic. Altfel, devine useless daca nu te mai poti baza pe componenta electrica pt ca, consumul de benzina sare in aer. 

Este un powertrain de tranzitie pana cand majoritatea vor migra catre full-electric. 

Link to comment
Share on other sites

@RaYn3 ce spune Matt se aplica doar in uk. in uk nu compania plateste taxele ci angajatul ( inclusiv taxele pe company car, ca si pentru aia se platesc taxe in uk). deci pentru o firma din punct de vedere al taxelor e absolut fix totuna ce masina conduce angajatul. 

in schimb se pune mare accent pe carbon footprint , si de asta hybridul si electricele sunt oferite la angajati ca si company car

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.