Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

BMW F32 430i


Recommended Posts

Au iesit numerele negre, masina e ready to drive, să o pot aduce in Iasi.

Nici bine nu am intrat in posesia ei să circul zilnic, că am si cumpărat deja ceasuri 6WB. Le-am luat la un preț foarte bun și am zis că de ce nu. 

 

 

16603755_ceasuri-bord-full-digitale-6wb-pentru-bmw-f30f31f32f33f34f36_2.jpg

16603755_ceasuri-bord-full-digitale-6wb-pentru-bmw-f30f31f32f33f34f36_3.jpg

16603755_ceasuri-bord-full-digitale-6wb-pentru-bmw-f30f31f32f33f34f36_1.jpg

16603755_ceasuri-bord-full-digitale-6wb-pentru-bmw-f30f31f32f33f34f36_5.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am reușit să aduc si eu mașina la Iași, in cele din urmă 😅.

Primul drum lung relativ pe care l-am avut cu ea. 

Prima impresie, mi se pare foarte foarte brutală in acceleratii cu piciorul la fund. Nu imi par deloc doar 250 cai 😅. Diferența dintre 170 de pe E92 și ăștia 252 de pe F32, parcă sunt cu totul alții 😅.

Nu imi place direcția, mi se pare foarte artificială si foarte sensibilă, dacă prinzi un drum denivelat , trebuie să ții bine volanul în mână, pentru că la orice mișcare din mână, ea deja vrea sa vireze. La E92 in mers direcția e mai țeapănă. Probabil are legătură si cu modurile alea Confort, Sport; eu am mers doar pe Confort.

Ce e foarte mișto e partea de RevMatching la cutie, când retrogradezi, îți permite să ridici instant piciorul de pe ambreiaj, nu mai trebuie să il patinezi sau să tragi o pedală in accelerație. 

Încă nu am reușit să imi gasesc poziția la volan , cum e in E92. Văd destul de mult din capotă ... 

Am reușit să o bag si in MyBMW 😁, dar optiunile alea suplimentare sunt cam scumpe 😅

Urmează să montez ceasurile full digitale, un emulator de limit speed info , update la ID6 , maps și mai vedem după aia .. probabil o sa caut sa pun SoftClose si la asta, si un upgrade major pe viitor , montare KAFAS cu tot ce trebuie, parbriz, camera , module etc... 

Screenshot_20250928_164600_de_bmw_connected_mobile20_row_MainActivity.jpg

Edited by HitmaNLive
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ce m-a deranjat foarte tare e că până și in volan simți cumva rotatia in cremaliera casetei. Am incercat dinadins pe drum drept , sa misc fix fracțiunea aia de volan cum o simțeam, si intr-adevar rotile vireaza ...

Pe E92 daca prind un drum cu denivelări si logic că mâna si volanul se mișcă, masina sta pe traiectorie. Ei bine pe F32 nu stă... E foarte ciudată senzația... Trebuie sa fii foarte vigilent , trebuie sa o repui cumva tu pe traiectorie .. si va zic eu la o viteză destul de ridicată, te iau puțin transpirațiile când incepe sa îți balanseze din casetă... Pe acelasi drum am făcut de atatea ori cu E92, nu am simțit niciodată posibilitatea sa pierd controlul asupra direcției, cum am simțit cu F32, pe același drum, aceeasi zonă, ba chiar m-a făcut să ridic piciorul de acceleratie.

Link to comment
Share on other sites

Optiunea 2VL Variable Sports Steering schimba putin senzatia de la volan, interesant cum de nu a pus neamtul pe masina asta, dar a pus adaptive M.

Se simte mai potenta datorita celor 350nm+cei 250cp, lunile trecute am avut la dispozitie un 330i g21 400nm si 258cp, se simte ca un 335i wannabe.

Ce ai descris tu acolo pe directie simt eu de fiecare data cand merg cu cealalta masina, X1 e84 cu servotronic, la 420 e alta treaba avand caseta VSS.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.