Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Produse S-H primite, de la bav auto


geky

Recommended Posts

Eu sunt convins că le faci retur degeaba..crezi ca dacă le cumperi din Germania vin cu fundă roșie și poleială ca la bomboane?

Să fim serioși,bavauto au stocuri și vânzări de milioane,crezi ca umblă unu cu injectoarele în buzunar așteptând o comandă?

lol.

Aia nu stau la discuții cu gâscani,îți dau banii și pa

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

@geky, au fost dispusi sa isi repare gresala, si asta se vede in mesajul postat de tine. Poti sa te frustrezi si sa te enervezi cat vrei, nu ai dreptate.

ANPC nu va lua in considerare reclamatia ta, asta pot sa iti garantez, pentru ca este lipsita de temei. Ei nu rezolva nici cazuri in care clientul este neindreptatit, ce sa mai zicem de situatia ta. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dan_316i said:

Mai omule ai scris public si astepti impresii sau pareri, ce te superi ? Ti-am si specificat ca suntem diferiti ca persoane si asa procedam eu in locul tau.

Era si vorba cu semeni vant culegi furtuna. EU mai stiu si cealalta cu ce tie nu iti place, altuia nu face. Ce rost mai are o reclamatie, daca ei deja sunt dispusi sa indrepte situatia.

Dar ce mai conteza, tu ai comanda, cheia este la tine.

Important este sa iti rezolvi cazul.

Nu mă supăr dacă alți oameni au păreri, gândesc diferit față de mine.am fost acuzat de răutate.reclamația la ANPC am făcut-o  să am o acoperire, Bavauto poate invoca fel si fel de motive, pentru a nu-mi restitui suma achitată. Bavauto este foarte riguros cu privire la retur,au condiții stricte. în email mi-au spus citez: ,,Dorim să subliniem că întregul parcurs al comenzii, de la preluare până la expediere, este documentat la noi prin înregistrări video, iar imaginile de la împachetare pe care vi le-am transmis arată clar că piesele au părăsit depozitul nostru sigilate și în stare corespunzătoare"

Acuma voi ce înțelegeți din răspunsul lor?

Până la restituirea sumei achitate,este drum lung. Așa că nu este ok sa fiu acuzat de faptele mele Și eu sunt liber să gândesc altfel,mai ales că eu sunt in cauză.

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bimmer90f30 said:

La ce numar de comemzi au ei probabil nici nu se mai uita in coletele returnate.. crezand ca unii clienti nu ar putea trimite vanzatorului niste injectoare uzate in cutii noi si primi si banii inapoi.. 

 Ca nu vad cum un angajat sa puna ei injectoare vechi in cutii noi. 😲

Nu știu dacă ai văzut imaginile, dacă da ...ți se par cutii noi alea?

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, geky said:

Nu știu dacă ai văzut imaginile, dacă da ...ți se par cutii noi alea?

Nu nu mi se par noi.  Comentariul nu a fost facut strict in legatura cu, cutiile primite de tine. A fost pur si simplu un comentariu in legatura cu volumul probabil destul de mare de piese de BMW ce le trec prin mana. Cu atat mai mult daca au si filiale in alte tari!

Dar daca tot ai intrebat de cutilile primite, imi permiti sa te intreb, daca tu stii/stiai/te asteptai ca trebuia sa primesti injectoare noi, de ce ai mai desfacut cutiile aproape fara sa te intereseze daca sunt in ambalaj nou. pentru ca cutia trebuia sa fie NOUA, nu!?  

Nu ar fi fost mai intelept/bine sa fi contactat mai intai vanzatorul si sa ii aduci la cunostinta ca, pachetul primit (cutiile..) nu par absolut deloc a fi ambalate de producator ci pare mai mult reimpachetate (de altii..) SI SA IL INTREBI CE AR TREBUI sa faci, pentru ca ai niste indoieli si VREI ca EI sa ti le clarifice!  Cu siguranta primeai niste asigurari si directii ce puteai face pana sa deschizi cutiile..     Cu siguranta iti spuneau sa faci cel putin niste poze EXACT ASA cum le-ai primit si sa le trimiti lor pentru a fi analizate, apreciate, comparate, discutat cu, cel care le-a ambalat si expediat.

Tu in schimb ai ales se le deschizi chiar daca ceva nu era in regula, ....fata de 2000 de Euro platiti, nu?

Stiu ce o sa spui; ca erau niste bunuri primite de tine pe care ai dat 2000 Euro. Dar daca i-ai fi contactat in prealabil ai fi ajutat in prealabil vanzatuorul si pe tine sa inteleaga SITUATIA, inainte ca tu sa deschizi cutiile, lucru foarte important.     Oricum vanzatorul nu te putea opri sa deschizi cutiile; era doar o chestie e de timp; timp folosit in avantajul tau, sa se lamureasca din start vanzatorul despre ce ai primit tu.

 

 

...Adica exact ce ti-am spus/recomandat din prima postare. De ce nu ai facut o filmare, bla bla bla ca sa fii acoperit de orice presupunere a vanzatorului:   Da, mai sus, pe buna dreptate vanzatorul iti spune/explica (ceea ce se si intampla) totul este inregistrat si sanse ca lucruri in neregula sa scape de sub controlul lor sunt mici. Dar nu inseamna ca pot fi excluse in totalitate greselile. 

Asadar, ca atare, iti vei primi banii inapoi daca trimiti produsele inapoi..

 

Edited by bimmer90f30
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, bimmer90f30 said:

Nu nu mi se par noi.  Comentariul nu a fost facut strict in legatura cu, cutiile primite de tine. A fost pur si simplu un comentariu in legatura cu volumul probabil destul de mare de piese de BMW ce le trec prin mana. Cu atat mai mult daca au si filiale in alte tari!

Dar daca tot ai intrebat de cutilile primite, imi permiti sa te intreb, daca tu stii/stiai/te asteptai ca trebuia sa primesti injectoare noi, de ce ai mai desfacut cutiile aproape fara sa te intereseze daca sunt in ambalaj nou. pentru ca cutia trebuia sa fie NOUA, nu!?  

Nu ar fi fost mai intelept/bine sa fi contactat mai intai vanzatorul si sa ii aduci la cunostinta ca, pachetul primit (cutiile..) nu par absolut deloc a fi ambalate de producator ci pare mai mult reimpachetate (de altii..) SI SA IL INTREBI CE AR TREBUI sa faci, pentru ca ai niste indoieli si VREI ca EI sa ti le clarifice!  Cu siguranta primeai niste asigurari si directii ce puteai face pana sa deschizi cutiile..     Cu siguranta iti spuneau sa faci cel putin niste poze EXACT ASA cum le-ai primit si sa le trimiti lor pentru a fi analizate, apreciate, comparate, discutat cu, cel care le-a ambalat si expediat.

Tu in schimb ai ales se le deschizi chiar daca ceva nu era in regula, ....fata de 2000 de Euro platiti, nu?

Stiu ce o sa spui; ca erau niste bunuri primite de tine pe care ai dat 2000 Euro. Dar daca i-ai fi contactat in prealabil ai fi ajutat in prealabil vanzatuorul si pe tine sa inteleaga SITUATIA, inainte ca tu sa deschizi cutiile, lucru foarte important.     Oricum vanzatorul nu te putea opri sa deschizi cutiile; era doar o chestie e de timp; timp folosit in avantajul tau, sa se lamureasca din start vanzatorul despre ce ai primit tu.

 

 

...Adica exact ce ti-am spus/recomandat din prima postare. De ce nu ai facut o filmare, bla bla bla ca sa fii acoperit de orice presupunere a vanzatorului:   Da, mai sus, pe buna dreptate vanzatorul iti spune/explica (ceea ce se si intampla) totul este inregistrat si sanse ca lucruri in neregula sa scape de sub controlul lor sunt mici. Dar nu inseamna ca pot fi excluse in totalitate greselile. 

Asadar, ca atare, iti vei primi banii inapoi daca trimiti produsele inapoi..

 

Da, așa cum spui tu,trebuia să procedez și eram absolvit de orice vină sau suspiciune. Dacă sunam la magazin, chiar înainte de a deschide cutiile cu injectoare și să le aduc la cunoștință că am dubii asupra produselor primite, cu siguranță mi-ar fi spus același lucru,care mi l-au spus când i-am sunat imediat după deschiderea cutiilor, mi-au spus să trimit un email cu descrierea situației, poze cu piesele primite și să aștept un răspuns din partea magazinului.sigur că ar fi fost bine să nu le deschid.

 

Vreau sa menționez că am avut încredere în magazinul Bavauto ,din moment ce am ales sa cumpăr injectoare de la ei,la prețul care îl au pe site,pur și simplu nu mi-a venit sa cred că este posibil să se întâmple așa ceva,am crezut că nu mă pricep eu și că poate așa arată un injector nou,eu ne m-ai cumpărând un injector până acum.

 

Cred că mulți s-au confruntat cu problema de a achiziționa/înlocuii injectoare la mașini vechi și sunt convins că toți căutăm alternative  mai ieftine dar în același timp și sigure(nu este ușor să investești atâția bani într-o mașină din 2010)eu nu am găsit altă alternativă mai sigură, decât să cumpăr de la bavauto(piesă nouă OE BMW )chiar dacă  a fost varianta cea mai scumpă,am considerat că este cea mai sigură.

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, geky said:

[...] eu nu am găsit altă alternativă m-ai sigură, decât să cumpăr de la bavauto(piesă nouă OE BMW )chiar dacă  a fost varianta ce-a mai scumpă,am considerat că este ce-a m-ai sigură.

On 9/29/2025 at 6:35 PM, geky said:

[...] Îmi cer scuze pentru ortografie, atâta pot.[...]

Este foarte probabil ca ai un anume talent prin care iti asiguri existenta, dar cu siguranta acesta nu are deloc de-a face cu scrisul.

  • Facepalm 1
Link to comment
Share on other sites

Mie unul mi se pare vorbă multă si fapte puține. Îți intelegem neplacerea și deranjul, dar mi se pare că deja tragi motanul de coadă cam mult, cu plângeri, cu ANPC si ce mai vrei tu. Plângerile de genul merg doar atunci când cei de la care ai cumpărat refuză returul sau refuză să îți răspundă cu bună știință. 

Tu faci plângere cumva gratis , doar că poți si ai chef de scandaluri si sa ii f*ti , că așa ai tu chef , deoarece nu ti-au trimis ce ai comandat.

Până acum eu am văzut ca oamenii au fost deschisi la retur și să îți dea banii inapoi sau să îți ofere alte injectoare, la ce are rost plangerea ? Doar ca sa dovedești ca ai cojones sau de ce? Esti o persoană careia ii place scandalul ? 

Logica e simplă, și tu îți faci niște idei proaste, care nu par a fi din partea unei persoane foarte open minded, cum naiba aveai de unde sti cum arată injectoarele dacă ele sunt in cutii de carton ? Din start trebuia sa nu îți pui problema ca nu ti le primește inapoi, deoarece nu ai cum să vezi starea produsului dacă nu desfaci ambalajul. 

Problema la piese se pune ca se refuză returul dacă există urme de montaj, nu urme de desfacut ambalajul. Si regula asta e de ani buni. 

Eu am comandat de la ei și toate au venit conforme mereu.

Pari o persoană foarte conflictuală, eu ca prestator de servicii as evita astfel de clienți. 

Link to comment
Share on other sites

1.Reclamația am făcut-o înainte de a primi un răspuns de la bavauto.ne știind ce îmi vor răspunde,puteau să zică, că am schimbat eu injectoarele.

2.doamna care mi-a răspuns la telefon când am sunat să le spun că mi-au trimis injectoare folosite,era foarte degajată, mi-a spus scurt: ,, trimiteți un email" discuția nu a durat nici un minut.

3. Dacă vouă vi se pare anormal sau cel puțin eu așa înțeleg din comentariile voastre(unora),anume că am reacționat greșit,exagerat, făcând reclamație...Îmi pare rău că am deschis acest subiect și din partea mea poate fi închis.

 

4.consider că cineva a încercat cu bună știință să mă înșele și caatare am reacționat în apărarea mea.

 

Link to comment
Share on other sites

1. Ai reactionat precoce, neașteptand un răspuns de la ei. 

2. Fiecare societate comercială își alege singură modalitatea de comunicare oficială intre ei și clienți, din mai multe motive clare, transparență, dovezi.

3. Ai reacționat precoce, neașteptand un raspuns de la ei. (x2)

4. Există si varianta ca un angajat din depozit să își fi facut cadou un set nou de injectoare, cândva, acum o săptămână, o lună, un an , și setul lui vechi să il fi primit tu. 

Sub nici o formă un angajat din departamentul de vânzare nu a vrut să îți vândă tie injectoare de la dezmembrări sub formă de injectoare noi.

Dacă ar fi după logica ta, dacă eu la montajul unui ansamplu de piese, se întâmplă să existe o eroare , clientul ar trebui întâi să mă reclame peste tot, apoi să ma sune, sa imi zica e ii lipseste o piesă. Eu cred că tu urmărești conflicte, repet. Nu ai deloc o gândire spre o posibilă greșeală fără voie. Tu iei totul ca voit cu bună voie, ceea ce e greșit total.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, HitmaNLive said:

1. Ai reactionat precoce, neașteptand un răspuns de la ei. 

2. Fiecare societate comercială își alege singură modalitatea de comunicare oficială intre ei și clienți, din mai multe motive clare, transparență, dovezi.

3. Ai reacționat precoce, neașteptand un raspuns de la ei. (x2)

4. Există si varianta ca un angajat din depozit să își fi facut cadou un set nou de injectoare, cândva, acum o săptămână, o lună, un an , și setul lui vechi să il fi primit tu. 

Sub nici o formă un angajat din departamentul de vânzare nu a vrut să îți vândă tie injectoare de la dezmembrări sub formă de injectoare noi.

Dacă ar fi după logica ta, dacă eu la montajul unui ansamplu de piese, se întâmplă să existe o eroare , clientul ar trebui întâi să mă reclame peste tot, apoi să ma sune, sa imi zica e ii lipseste o piesă. Eu cred că tu urmărești conflicte, repet. Nu ai deloc o gândire spre o posibilă greșeală fără voie. Tu iei totul ca voit cu bună voie, ceea ce e greșit total.

 in situația mea nu încape în discuție ,,eroare"

Eroare se considera dacă primeam injectoare de Logan(noi)

Mă repet,eu nu pot aștepta explicații depozitului de unde au plecat injectoarele și până la urmă nu mă încălzesc nici explicațiile Bavauto care este foarte posibil să nu aibă nici o vină.pur și simplu aștept să îmi restituie suma achitată.

Îți/vă explic prin imagini de ce nu consider eroare.cred că cunoști/cunoașteți codurile OE BMW și codurile Bosch a injectoarelor dacă nu, o căutare pe Google va confirma faptul că codul 446 OE BMW de pe ambalaj este perfect compatibil cu codul Bosch 601 de pe injector, codurile acelea sunt exact echivalente cu injectoarele mele 289 in imaginea cu brida. Dacă asta este eroare... îmi cer iertare pentru tot ce am scris și pentru reacțiile mele. Crede-mă că nu sunt interesat de situații de genul acesta sau de scandal, discuții contradictorii.am deschis un subiect cred că destul de interesant pentru unii și în consecință mă simt obligat să răspund .

compressed_1759341624003.jpg

compressed_1759341554223.jpg

compressed_1759341527122.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca a facut o treaba buna initiatorul ca a facut plangere la ANPC, deoarece in acest mod poate va genera schimbari in proces/flux de piese la vanzatorul respectiv; ca ii vor rambursa suma platita, ii vor inlocui produsele cu unele conforme, astea sunt detalii; 

Daca ar fi primit injectoare de Audi, Renault, etc, da, puteai vorbi de o eroare, dar atata timp cat a cumparat injectoare noi, sau nicaieri nu era indicat ca vorbim de posibilitatea de a primi piese reconditionate, ....mai au si nesimtirea sa ii mentioneze chestii legate de desfacerea coletului, etc. Poate nu este eroarea lor, ci eroarea/intentia furnizorilor , insa avand niste reclamatii la activ, poate isi vor imbunatati procesele de receptie/control inainte de livrare, si nu il vor mai pune pe client in fata unor situatii enervante.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, HitmaNLive said:

Mie unul mi se pare vorbă multă si fapte puține. Îți intelegem neplacerea și deranjul, dar mi se pare că deja tragi motanul de coadă cam mult, cu plângeri, cu ANPC si ce mai vrei tu. Plângerile de genul merg doar atunci când cei de la care ai cumpărat refuză returul sau refuză să îți răspundă cu bună știință. 

Tu faci plângere cumva gratis , doar că poți si ai chef de scandaluri si sa ii f*ti , că așa ai tu chef , deoarece nu ti-au trimis ce ai comandat.

Până acum eu am văzut ca oamenii au fost deschisi la retur și să îți dea banii inapoi sau să îți ofere alte injectoare, la ce are rost plangerea ? Doar ca sa dovedești ca ai cojones sau de ce? Esti o persoană careia ii place scandalul ? 

Logica e simplă, și tu îți faci niște idei proaste, care nu par a fi din partea unei persoane foarte open minded, cum naiba aveai de unde sti cum arată injectoarele dacă ele sunt in cutii de carton ? Din start trebuia sa nu îți pui problema ca nu ti le primește inapoi, deoarece nu ai cum să vezi starea produsului dacă nu desfaci ambalajul. 

Problema la piese se pune ca se refuză returul dacă există urme de montaj, nu urme de desfacut ambalajul. Si regula asta e de ani buni. 

Eu am comandat de la ei și toate au venit conforme mereu.

Pari o persoană foarte conflictuală, eu ca prestator de servicii as evita astfel de clienți. 

Eu îți respect opinia,cu siguranță alți oameni reacționează diferit.

In cea ce privește returul pieselor la magazinul Bavauto,te contrazic din proprie experiență și îți explic de ce, printre multe alte piese cumpărate de la ei,in special senzori,am comandat senzor temperatura aer admisie,nu am fost atent la compatibilitate, senzorul a fost pentru 318d n47 și mi-e îmi trebuie pentru 318d n47n lci, senzorul are doar mufa diferită și nu aveam posibilitatea să îl Montez,am vrut să îl returnez și să îmi trimită unul compatibil în loc. Mi sa explicat telefonic/email că piesa se poate returna doar dacă este sigilată, dacă piesa este desigilată, trebuie testată și costul testări este suportat de client.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.