Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

mik15

Contributors
  • Posts

    3136
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

mik15 last won the day on May 17 2024

mik15 had the most liked content!

1 Follower

About mik15

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu - UAE

Contact Methods

  • Yahoo
    mihai_t_81
  • Skype
    mihait81

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 LCI 520D

Recent Profile Visitors

26296 profile views

mik15's Achievements

  1. incepe dup 150K daca masina e folosita preponderent urban, una care face mult extraurban trece lejer de 250k fara probleme la sistemele antipoluare. Apoi si daca ar fi sa inlocuiesti dpf si sistem adblue, tot nu sunt costurile unei baterii de cca 30kw cat are cea de pe un X5 45E. Dar din experienta mea, sistemele antipoluare duc lejer 250-300k daca masinile sunt exploatate corespunzator, daca iti iei 3.0d sa te fatai prin oras atunci probabil nici 100k km nu prinzi fara probleme, in cazul asta mai bine iei un hybrid nou sau cat mai nou.
  2. nu cred ca e vreo noutate pentru cineva din domeniu ca orice hybrid poate brusc deveni foarte costisitor, nu degeba nici garantia nu acopera mai mult de cei 6/8 ani sau 160k km, cel putin din punctul meu de vedere sunt de evitate achizitiile unor masini hybrid iesite din garantie. Intr-adevar preturile lor de achizitie la SH sunt mai mici vs masinile identice dar doar cu ICE, ma uit si aduc masini de la licitatii si vad diferentele de preturi, orice hybrid care e in buza iesirii din garantie are pretul atractiv sau cele EV precum Tesla care au trecut de 160k km, Model 3 in speta pentru ca astea sunt cele mai des intalnite fiind foste taxiuri prin tarile de jos. Eu nu recomand o masina hybrid cu peste 80-100k km si mai veche de 4 ani, dupa acest interval riscul e mare si la fel si devalorizarea, pentru ca la momentul cand vei vrea sa o vinzi prima intrebare va fi daca mai are garantie sau daca s-a schimbat deja bateria hybrid. Vrei hybrid sau EV, ia noua sau cat mai noua, oricum vor cam fi de unica folosinta(cat timp acumulatorii raman la fel de scumpi de schimbat) dar macar sa apuci tu sa te folosesti de ea vreo 6 ani pana o vinzi apoi, mai amortizezi ceva din investitie si stai fara grija cat ai garantie.
  3. in principiu cam orice se poate repara dar costurile cresc cu complexitatea respectivei reparatii iar in cazul de fata, si in general pentru E46 care e "faimos" ca ii place sa rugineasca, nu va fi ieftin deloc. Mergi la un service specializat in tinichigerie si ia niste cotatii mai intai, oricum vor fi estimative, sigur cand se vor apuca de curatat se vor gasi mult mai multe.
  4. mik15

    G05 X5 30d

    cred ca da, rulota pare a fi de 7-8m lungime, sunt faine astea, ai mai mult confort decat cu o autorulota plus ca pe asta o lasi in camping si apoi poti merge cu masina prin oras, e mai versatila.
  5. foarte frumos exemplarul, sa te bucuri de ea cat mai mult timp! Un E39 mi-as dori si eu din nou, doar ca acum as lua minim un 2.5i, ideal ar fi totusi un 3.0i. Am avut 540i, 2.2i si 2.0d, dar dupa parerea mea cel mai bun compromis e 3.0i. E foarte frumoasa a ta, la ce pret ai luat-o?
  6. daca vrei sa mai reduci putin din riscuri mergi pe varianta LCI 650i cu steptronic, si motorul e mai ceva mai bun si cutia e mult mai ok ca fiabilitate. Nici varianta 645i nu e rea, nu are bube catastrofale dar dupa 20 de ani va necesita ceva atentie sporita, insa cutia clar e punctul cel mai slab daca nu a vazut vreo revizie serioasa pana acum care sa includa ambreiajul si/sau pompa.
  7. o pelicula de ulei pe acel furtun e absolut normala la orice motor turbo, din filmare e greu sa ti dai seama cat de mult e, dar din ce inteleg eu de acolo e normal ce ai. Daca e sa incepi cu ceva, verifica/schimba PCV-ul mai intai.
  8. mai degraba tre data baia jos si vazut exact ce damage are la arborele cotit...daca ai oprit la timp poate mai e ceva de salvat.
  9. https://aerosus.ro/bmw/seria-5/f07-f07-lci-f10-f10-lci-f11-f11-lci.html vezi aici, au cam toata gama pentru toate masinile.
  10. foarte misto masina si cu motor pe masura, imi place mult LCI-ul, am avut ocazia sa-l butonez putin si da, eu care nici nu veneam de pe iDrive 7 si mi s-a parut destul de usoara acomodarea cu iDrive8 asa ca nu l vad deloc greoi, dar da, lispa butoanelor pentru clima e un downside, in rest mi s-a parut super misto masina, cea in cauza era un 330i tot cu pachetul M si scaunele alea faine. Ca urmatoarea masina aceasta va fi si pentru mine cap de lista, in varianta Touring totusi . Sa te bucuri de ea cat mai mult si fara probleme!
  11. foarte frumoasa masina si bine ingrijita, sa ai spor la vanzare si sunt de parere ca nu poate ajunge decat la cineva care va aprecia atat masina cat si pe tine ca ai avut atata grija de ea.
  12. chiar pare o baza foarte buna, sa te bucuri de ea, e o masina foarte misto si fun de condus!
  13. impozitul progresiv nu e ceva nou, se practica in EU in tari precum DE de foarte mult timp...cumva era de asteptat ca va veni si la noi, nu e ca si cum ne trasam singuri politicile fiscale, stim ca nu prea functioneaza asa lucrurile, nu vad neaparat o problema in asta, ca peste tot ne vom adapta si pe cat legal posibil fiecare va incerca sa plateasca cat mai putin in limita a ceea ce-i va permite legislatia. Problema mare ramane in continuare colectarea redusa si cheltuilelile prea mari ale statului si faptul ca nu primim suficient vs banii pe care ii dam catre stat, desi cu oricine din orice tara ai vorbi cam toata lumea are aceeasi parerea, atat doar ca iarba pare mai verde la vecinul...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.