nu cred ca e vreo noutate pentru cineva din domeniu ca orice hybrid poate brusc deveni foarte costisitor, nu degeba nici garantia nu acopera mai mult de cei 6/8 ani sau 160k km, cel putin din punctul meu de vedere sunt de evitate achizitiile unor masini hybrid iesite din garantie. Intr-adevar preturile lor de achizitie la SH sunt mai mici vs masinile identice dar doar cu ICE, ma uit si aduc masini de la licitatii si vad diferentele de preturi, orice hybrid care e in buza iesirii din garantie are pretul atractiv sau cele EV precum Tesla care au trecut de 160k km, Model 3 in speta pentru ca astea sunt cele mai des intalnite fiind foste taxiuri prin tarile de jos.
Eu nu recomand o masina hybrid cu peste 80-100k km si mai veche de 4 ani, dupa acest interval riscul e mare si la fel si devalorizarea, pentru ca la momentul cand vei vrea sa o vinzi prima intrebare va fi daca mai are garantie sau daca s-a schimbat deja bateria hybrid.
Vrei hybrid sau EV, ia noua sau cat mai noua, oricum vor cam fi de unica folosinta(cat timp acumulatorii raman la fel de scumpi de schimbat) dar macar sa apuci tu sa te folosesti de ea vreo 6 ani pana o vinzi apoi, mai amortizezi ceva din investitie si stai fara grija cat ai garantie.