Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ce sa zic, sunt un norocos. Daca era 4500 lei era mai digerabil, dar vorbim de 7300 lei piese + Manopera si nu la reprezentanta. Si e o bucata de plastic cu o pompa, daca vorbeam de o interventie la motor, filtru de particule sau altele mai relevante intelegam, topicul asta nici nu mai era deschis. La service am fost cu ea (FRK), au demontat in zona , s-a uitat mecaniul si la rezervor (fara sa il dea jos). Au pus diagnoza pe baza careia au iesit codurile de eroare din primul post, nu stiu daca se mai poate face ceva sau nu. Tot acolo am completat si cu Adblue de origine, dar am facut asta cand mai aveam 3500km range. Active Tank, SCR Delivery module, signal: Fault SCR system, CC message requirement: AdBlue System faulty SCR control unit, diagnosis feedback: System fault OBD Active Tank, SCR Delivery module, Short circuit to ground Personal nu am cu ce sa sterg codurile de eroare pentru ca nu am nicio diagnoza. Am citit de ISTA, recomandati vreun loc anume de unde sa fie luat? Pot incerca sa umblu eu, sa desfac injectorul si sa vad cum arata acolo. Nu stiu cu rezervorul, sa vad in weekend ce timp am ca e ceva de demontat sa ajungi la el, e in bara efectiv. Incerc si cu aditiv, poate poate, ce imi e mie teama e de acel "Short circuit to ground" din eroare, sa nu fie pompa dupa efectiv si sa fie prea tarziu pentru orice. N-are sens sa ma complic cu variante posibile (pompa de mercedes) ca dau 1000 lei degeaba. La fel si cu variante SH, risc sa dau jumate din suma si sa pice dupa scurt timp.
  3. Pfff,eu ma bucur de fiecare data cand merg pe autostrada de aceasta functie.
  4. Eu am curatat injectorul la 38k km si erau ceva depuneri acolo. Dupa curatare, am folosit aditivul la fiecare completare. Acum la 57k km cand am verificat injectorul, curat lacrima, clar aditivul isi face treaba.
  5. Today
  6. Si eu sunt de aceeasi parere, sa nu lasati rezervorul sa se goleasca, chiar da puneti lunar/la 2 3 luni sau in functie de cati km faceti sa fie cat mai plin tot timpul... eu in ultimii 40k km ( momentan 93k la bord ) nu am lasat niciodata range-ul de adblue sa scada sub 10000km...
  7. Da mai multe detalii. Coloana electrica este o problema comuna, eu am schimbat pe garantie una la F15.
  8. si eu am cautat sa fie silber asta, mi se pare clasica culoarea pentru E46, si in prezentarile de la vremea respectiva majoritatea asa aratau :). Intamplarea face ca masina asta chiar a fost de prezentare la vremea ei.
  9. Eu am schimbat rezervorul la 70k, deci poti sa fii multumit, la tine a tinut mai mult. Costul rezervorlui parca a fost de vreo 4500 lei cu tot cu manopera.
  10. Arata foarte bine. Imi place culoarea e39 le meu e tot titanium silver, am cautat special sa fie in culoarea asta chiar daca nu mai e asa cool ca acum 20 de ani.
  11. Salut, presupun ca ai coloana de directie electrica adaptiva. Ai vreo eroare cu galben pe volan? O diagnoza cu ISTA te-ar ajuta.
  12. Salut, pune arcuri Eibach si amortizoare + FLanse SAchs dar varianta sport. Am avut suspensie sport pe BMW E90 (m pachet) si se comporta ft bine.
  13. De la un timp nu mi se mai ridica/coboara volanul la X5 40Dx f15 2017 care ar fii cauza?
  14. Salut, repetam ce s-a zis - Trebuie sa faci o diagnoza - preferabil cu ISTA. Tot o data, ar trebui desfacuta baia cutiei si vazut daca sunt bucati de la vrun ambreiaj al cutiei. Sunt destule firme care se ocupa de cutiile automate.
  15. Cum spune si alex, arcuri Eibach si telescoape Sachs, doar ca recomand sa cauti telescoape M sport sau ceva pentru echipare sport nu lua clasic cu arcuri sport ca le omori instant, daca tot schimbi acolo schimba si flansele, posibil sa depasesti bugetul de 2300 lei
  16. Poti baga tot aditivul anticristalizare in rezervor si sa mergi asa cateva sute de km. Este posibil sa isi revina… stiu cativa care au reusit in felul acesta. Pe viitor ca sa nu mai ai probleme cu adblue, incearca sa ti rezervorul cel putin jumatate plin, asta ca sa eviti cristalizarea si sa adaugi cate 25ml aditiv adblue de fiecare data cand completezi. Binenteles, sa cureti acum si injectorul adblue de pe evacuare. Eu folosesc aditivul de mai jos. La o verificare a injectorului acum 1000km, acesta nu avea absolut nicio depunere, cristalizare pe el… curat ca lacrima dupa 57.000km… deci, din punctul meu de vedere, isi face treaba cu brio.
  17. Exista nenumarate discutii pe tema asta,intr-adevar podeaua este mai inalta cu 1 cm (eu nu imi dau seama) si nu exista spatiu de sub podea la 45e.Totodata rezervorul de carburant este de 66-68litri parca cu tot cu rezerva.Acum eu la mine in spate am parcat 4 trolere din care 2 destul de mari si am putut trage si acoperitoarea de portbagaj.
  18. Daca tot m-am apucat am schimbat in final si pompa de apa, rolele si curelele, un furtun de la racire pe care se scursese ulei de servo si il deteriorase, toate piesele erau cele originale cu care iesise masina din fabrica. A avut insa vasul de expansiune schimbat si radiatorul de racire, alea pica relativ relativ repede la E46. Deocamdata doar am schimbat lichidul de frana dar va urma curand si revizia completa a sistemului de franare, vreau sa reconditionez etrierii si sa schimb furtunele de frana pe spate, pe fata par a fi noi. Asa arata cu style 51 acum.
  19. Fum albastru din cate stiu eu inseamna consum de ulei Nu il baga in seamna le bimmer, e transant si ii place sa scrie mult.
  20. In prima faza te poti duce la un service de cartier sa se uite la cablaje si sa curete putin zona aia, gaura aia din care iese adblue din ce am observat la unele se face dop (cristalizat), poti da si pompa jos si o misti putin, poti cu ISTA sa incerci tot felul de teste de "resuscitare". Era bine la 3500km cat iti arata sa fi adaugat un aditiv de genu dar si acum poti incerca, se adauga 25ml la 10 litri. Incearca sa tot stergi erorile la cateva zile 2-3 distanta, adauga si aditivul asta ca mai rau nu ai ce sa-i faci si mai mergi cu ea asa 1-2 saptamani mai multi km, cum spunea si Cirpian, mai sus, la caldura incep sa mearga. Cica ar exista o pompa de mercedes care este asemanatoare si e undeva la 1200 de lei dar 100% sigur nu este ca e de acolo si atunci te risti daca nu poti returna piesa. Nu sunt 100% sigur dar tot de aici stiu ca nu ar afecta adica nu ai avea probleme sa nu-ti mai porneasca masina dupa un anumit numar de km, parca 400 e numarul, daca mergi cu ea asa.
  21. @WIN60tind sa cred ca fumul este mai mult albastru decat negru. @Mircea-Sizici sa nu mai merg asa cu ea si sa desfac motorul? Mi-e si teama sa umblu la ea. Sunt motoare relativ noi si nu multi au umblat in ele. Mi-e teama ca nu o sa mai fie cum a fost din fabrica. Sper ca macar sa fie doar cuzinetii si nu si altceva. @bimmer90f30acum ce faci ma certi de felul in care am raspuns? Incerc sa nu fac un capat de lume din problema ce o am si sa ma mai si amuz in anumite situatii.
  22. Yesterday
  23. Salutare tuturor, De ceva vreme mă confrunt cu eroarea sus-menționată și nu reușesc să scap de ea, fapt pentru care sper să găsesc rezolvarea printre alți posesori de BMW F15 (sau alte modele) care s-au mai confruntat cu această și i-au găsit o rezolvare. Mentionez faptul ca mașina se comporta foarte bine și nu are nicio problemă, exceptând aceasta eroare care nu poate fi ștearsă. F15, 2014, 258CP
  24. Interesanta alegere, nu stiu daca e buna sau nu, dar... Munro asta, pe langa ca e american e si un lingau major in fund a lui Osama Bin Muskaden.
  25. Salutare. Scopul meu este da a lasa masina putin si a ii da un nivel mai ridicat de sportivitate (deoarece acum este barca). As dori sa aud mai multe pareri despre aceasta combinatie. Din ce am vazut pe internet parerile sunt imprastiate dar cea mai mare nelamurire a mea este daca arcurile sunt decente, fara sa-mi faca probleme pe viitor. Legat de nivelul de confort cu aceste arcuri nu am probleme cu o rigiditate mai mare, doar sa nu fie extreme. Optez pentru varianta aceasta deoarece nu am incredere in Kit-urile TA-Technix sau JOM la preturi foarte reduse pentru ce optiuni ofera (Suspensie reglabia cu amortizor, arcuri si flansa la preturi de 13-15milioane) Daca stiti o combinatie amortizor + arc pana in 2300 lei m-ar ajuta foarte mult.
  26. Salut! Doresc sa achizitionez un BMW cu specificatiile din titlu printr-o firma de licitatii. M-ar interesa parerile voastre despre acest SUV si eventual probleme care pot aparea, ulterior, cat si ce probleme ati avut cu aceasta motorizare. Multumesc!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.