Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Da, trage ca o apucata indiferent dacă ai sau nu curent în baterie. Performanțele sunt excelente având în vedere masa mașinii. Plus ca suspensia pneumatică ține greutatea sub control foarte bine pe drumurile virajate și ajută mult și la confort. Per total este un pachet complet pentru ce anume am eu nevoie.
  3. Salut grup , am și eu o problemă la al meu f48 , in mers pana in 1500 turati am un trepidat destul de puternic, cum trece de de 1500 -1600 nu mai face deloc ,cand dau pe mod sport nu mai face. am schimbat tampoane și nimic , mai mulți spun ca ar fi convertizorul la cutie . a trecut cineva prin aceiasi problema? mulțumesc
  4. Today
  5. Salut ai găsit problema ca am și eu aceiași problema ? Am un trepidant până în 1500 turati , dacă o dau pe sport nu mai face , nu sunt tampoane am ca am schimbat deja
  6. Răcitor egr spart.Nu mai umbla așa că ia foc.
  7. E firesc, pentru ca daca la ICE caldura acumulata in motorul termic este foarte usor data in interiorul masinii, la electrica (doar de pe baterie..) aceasta e creata din baterie si nu ai parte de aceiasi eficienta pentru ca.. cabina e permanent racita.. de ambient si miscarea (sau in stationare..) ei in aerul rece.
  8. Am înțeles dar de ce nu mai intră în viteze este nelămurirea mea
  9. Salutare tuturor! Am un BMW 520d, f10, din 2015. Il dețin din 2020. Săptămâna aceasta, în ziua de luni, mi-a afișat mesajul ca trebuie sa completez lichidul de răcire. Am completat 1 litru de apa distilata. Miercuri din nou mi-a afișat mesajul sa completez lichidul. Din nou am pus 1 litru. Astazi am desfăcut capacul și era aproape de minim. Nu e nicio pata de lichid în garaj. Care ar fi problema? Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.
  10. Salut, diagnoza cu ISTA intai. Anvelopele sunt cele indicate de producator? Cutiile de viteze ZF8HP sunt ft rezistente si ieftine pe piata SH in jur de 700-1000 euro. Reconditionarea cutiei de transfer costa undeva la 4000 ron cu garantie 2 ani ( am facut eu la F10).
  11. Trebuie sa te porti probabil foarte frumos cu aceea baterie, sa faci multe sacrificii de confort (..sa mergi mai pe frig, fara climatizare..) si sa o incarci ca la carte de la 10% la 80-90% care ii reduce autonomia declarata de fabricant ... ca sa ajungi la acei km cu aceiasi baterie. Si sa nu uitam ca performatele (capacitatea) unei baterii vrand nevrand ii scad in timp chiar daca o menajam.. dar macar ajungem acolo.. la km aia si avem pentru ce sa ne sacrificam.. pentru o masina..
  12. Mașina schimbă 1-2-3 apoi se pune în cap și o scoate în N și nu mai intră apoi în nimic .Eroare am 440102 pe cutia de transfer .Are cineva idee de unde să mă apuc de reparat ?Multumesc
  13. Salut, verifica lupele, sticla farului si becurile xenon D1S. Daca ai nevoie sa schimbi becurile, pune LED D1S. Lumineaza mai bine si e mai durabil
  14. Eu sunt perfect de acord ca motorina sa nu fie arsa in orase dar nici benzina . Orasul trebuie sa fie electric pur. In Elvetia sunt cateva statiuni unde sunt interzise orice soi de motoare termice , numai electricele pur sange sunt acceptate ; de ex Zermatt.
  15. Ai lupele din far afumate,arse,se pot schimba.Fiind afumate,fasciculul de lumină care trece prin ele e slab.Recomand să le duci la cineva care a mai făcut lucrul ăsta ,cu ocazia asta schimbi și sticla de far.
  16. Eu, care ce am revenit din Japonia unde aproape toate mașinile personale sunt pe benzină(hybrid) sau ev, iar diesel am văzut doar la camioane, am rămas pur și simplu șocat. În Tokyo, mai exact, un oraș cu o populație de peste două ori mai mare decât a României, aerul este de câteva ori mai curat, iar poluarea fonică mult mai redusă. Nici urmă de miros înțepător de la mașini, nimic. După o astfel de experiență, mi-e clar că motorina nu are ce căuta în orașe. Sentimentul acela de liniște când mergi prin oraș este pur și simplu wow, eram șocat în primele zile
  17. In urban, climatizarea ia destul de mult din range...chiar daca masina sta, incalzirea functioneaza..Am facut un test ieri si am oprit climatizarea...am mers cam km/km...
  18. La 3.0 diesel b57 regenerarile incep dupa 38g soot.
  19. RedCap

    2025 G11 740i

    Asa... am avut masina asta vreo doua saptamani si ceva si mi-a cam placut ca sa zic asa. Nu mergea rau deloc, suspensia pe perne de aer isi facea treaba cu brio, nu dadea socuri mari pe accelerare, nici pe franare, tinea masina cat sa nu smuceasca. La capitolul antifonaj era ce trebuie, gen initial nu ma obisnuiam deloc cu lipsa de zgomot de afara si mergeam mult mai repede decat merg in mod normal. Azi ca am dat-o inapoi ii cam duc dorul sincer sa fiu. Am ramas obisnuit sa apas butonul de deschiderea usii, scaunul soferului era mult mai confortabil, ehh... seria 7 ce sa zic mai mult? Mi-as lua asa ceva? Nu in viitorul apropiat, adica devalorizarea unui seria 7 este destul de brutala, dar aveam de ales intre seria 7, X5 si X7 si am zis ca vreau sa imi dea o seria 7 ca X5 am mai tot avut iar X7 nu ma vad conducand vreodata.
  20. Mie mi-a placut ca tragea de rupea si asta cu bateria goala fata de 540-ul meu avand acelasi motor ambele.
  21. Yesterday
  22. Nu cred ca gasesti pe KYB, cel putin eu cand am cautat aparea nelivrabil. teoria cu bara stabilizatoare nu mi pare asa plauzibila. mai de graba as merge pe axul amortizorului fiind probabil cativa mm mai scurt. o sa testez eu in viitorul apropriat.
  23. La 2.0d b47, dupa update face regenerare la 26-28 gr soot
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.