Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Salut tuturor, am o problemă ciudată la BMW-ul meu E90 320d (M47, 163 CP): La relanti dar doar când este motorul rece , dacă stau în R și țin frâna apăsată, motorul moare după câteva secunde. În D, cu frână apăsată, comportamentul e mai bun – dar tot moare Mașina pornește perfect la prima cheie EGR ,DPF și clapete admisie au fost anulate fizic și soft Am făcut și o diagnoză și am doar erori , eroare bujie 1,2,3 Și eroarea 41AA Boost PRESURE senzor intermitent Întrebarea mea: A mai întâlnit cineva la M47 această problemă? Ce teste sau soluții recomandați pentru a identifica exact cauza și a rezolva problema? Multumesc mult pentru orice sfat!
  4. @sskkaa puteau zice si cei de la service "vezi ca urmeaza si discurile fata curand", ca doar se vede cu ochiul liber uzura... mai ales cand se apropie de schimb :))
  5. Si eu am 180k , si trebuie sa le schimb. Ce pret au fost discuri si placute spate? Daca mai tii minte si defalcat. Multam.
  6. Cum ati rezolvat problema ? Am aceeasi problema acceleratii usoare vibreaza in intervalul 2000-2500. masina este: x3 30d f25 nu stiu daca doar schimbul de ulei in cutie ar rezolva problema.
  7. Yesterday
  8. Ai verificat daca ai intercooler ul sau vreun furtun spart ?
  9. OEM. Nu am chef de experimente. Mai dau si astia de la BMW discount 30% si sunt preturi decente. N am cobit bine, ca urmeaza si pe fata discuri si placute Azi dimineata a venit "amenda" in bord
  10. Am și eu o problemă asemanatoare doar ca la mine scartaie cand virez toată dreapta și stânga ne fiind în mișcare. Luni merg cu ea la mecanic sa vad ce poate sa fie. Aveți vreo idee.
  11. Pe ce ai mers? OEM si discuri si placute?
  12. Salut vin cu o mică problemă, am un bmw seria 1, cod motor m47 cel de 163 cp, în urmă cu 9 luni am schimbat turbo, din cauza actuatorului, ulterior in luna aprilie am fost nevoit sa ii schimb distribuția deoarece fostul proprietar nu a întreținut deloc mașina. Problemă care o am acuma vine tot în legătură cu turbo, uneori îmi pornește turbo alte ori nu, câteodată se pornește in mers alte ori nu, mașina se plafonează nu mai trage absolut deloc, pe testar am aceste erori, poate cineva să mai întâmpinat de ele și mă poate ajuta, specific ca mașina a mers foarte bine de când i am schimbat turbo și distribuția până acuma vreo 2 luni când a reapărut problema cu lipsa te putere indiferent de turație. Mă poate ajuta și pe mine cineva cu o informație sau sfaturi ce aș putea face vă rog
  13. Si eu am avut un accident oarecum identic, doar ca la mine remorca s-a rasturnat peste mine. M-a lovit deasupra si spart luneta si geamurile spate laterale. Eram intr-un Mistubishi Outlander automat si am accelerat. Avea 40t de cherestea in el. Ce pot sa spun este, ca NU am realizat ce se intampla in fata. Am vazut ceea ce mi-a parut o prelata care flutura in spatele cabinei TIR-ului, iar cand am realizat ca se rastoarna peste mine, era destul de tarziu, dar fiind automata, am calcat-o la podea. Am avut zile si noroc. Au descarcat cheresteaua 6h din TIR. Probabil daca eram sub el, atunci ma gaseau.
  14. Era sa o patesc similar acum vreo 18 20 ani... Sebes-Sibiu, pe national, aproape identic, curba in coborare pt tir, ploua tare... doar ca a trecut cu remorca in derapaj doar vreo 60 70% din banda mea dupa care a echilibrat o, dar eu eram deja cu juma de masina in sant aproape... ca nu era zona dreapta cat de cat sa pot iesi in camp...
  15. Amandoi din masina au murit pe loc. Accident șocant la Iași – Un camion s-a răsturnat peste o mașină. Doi morți (VIDEO) - Ziarul de Iaşi - liderul presei ieşene
  16. Am schimbat si eu uleiul la grup,a intrat 0,8 litri, uleiul din cutia de viteze, am luat kitul de la ZF, difera dispunerea magnetilor fata de cel original si bujiile. In cutie am reusit sa schimb 5,8 - 6 litri.
  17. Accident TIR Draguseni Nu pot sa spun decat, FML.
  18. Eu vad ordinea: 1) Bmw, 2) Alpina ( ceva intre stoc si sport extrem, adica putere dinamica dar totusi exclusivist rapid si comfortabil ), 3) ///M, 4) ///M Competition. Ar fi pacat sa strice traditia.
  19. Last week
  20. Sper.. Mi se pare destul de complicat retrofit nbt/evo de la cic.. dar o să caut informații(mai ales că vreau funcțională, cu gps, 4 gb ram, hărțile mașinii..) Mulțumesc de încrederea acordată
  21. Da. L-am găsit și eu topicul și fix asta am pățit. Mă gândesc să dau cu burete magic , sau cum se numesc. Alta soluție n-am, dacă nu, să rămână așa.
  22. Asta te ajuta mai mult? E nereparabil pentru ca s-a zgariat folia anti-aburire: https://www.corvetteforum.com/forums/c6-corvette-general-discussion/4806855-scratched-inside-of-hud-coating.html
  23. Pare cam mult penteu o distributie tocmai schimbata. Îți dau niște exemple constatate personal, ca să-ți faci o idee: B57, 265 cp, xd, 77000 km-> 3,4 B47, 190 cp, xd, 110000 km-> 3,6 B47, 150 cp, sd, 195000 km-> 2,9.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.