All Activity
- Past hour
-
omide joined the community
- Yesterday
-
Cred ca esti optimist cu 2500 lei revizia: la g31 530d am platit 3800 lei pt revizie la bavaria baneasa in ianuarie 2025. La bavaria militari am fost multumit, ei eu facut reparatiile pe garantie premium selection; cei de la baneasa au zis ca nu lucreaza cu meneks. poti merge si la bavaria jilava, am auzit de bine de ei.
-
Wow... f bun consumul!
-
Nu tin sa merg la ei și nici măcar în zona de nord că e departe de mine. L-am selectat doar pentru că de la ei am luat mașina. Ar fi mai aproape de mine Automobile Bavaria Militari dar am rămas cu un gust amar de anul trecut când am fost la ei în show-room și cei de acolo nu s-au uitat nici cu fundul la mine. Autostrada mers cu 150km/h + DN-uri mers cu 130-140km/h cu depășiri ocazionale, consum cam 10% in condițiile în care motorul nu este rodat complet.
-
Charged Air Temperatuare valoare ciudata
servetel10 replied to servetel10's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Am folosit bimmer-tool pe telefon dar acum o sa pun si ista+ pe laptop. De ce mi-am facut griji este ca a fost o serie de valori mai ciudate. Acel expected air mass care e mereu 20.000, egr-ul care a stat mereu la 5% nu s-a miscat absolut deloc, si temperatura aceasta de charged joasa. Back-pressure inainte de DPF a fost si el putin maricel, 20 in idle si maxim 350 in sarcina, m-am gandit ca a inceput sa se infunde din cauza acestui senzor de temperatura care da gresit o temperatura joasa, ECU care calculeaza acel 20.000 pe baza ei, EGR la 5% ca ECU vrea aer fresh, toate astea rezultand intr-un amestec mai bogat de motorina care infunda, acum eu asa mi-am facut scenariul din ce am mai citit pe net si cum imi imaginez, de aia am zis ca vin sa intreb pe forum inainte sa iau orice decizie :). E nasol ca pentru unele valori nu am gasit niste postari cu "salut, in conditiile X, valorile ar trebui sa fie Y" (inafara de back-pressure), mentionez ca sunt incepator in diagnoza dar as vrea sa invat si sa stiu din timp daca masina are ceva. Dar da motorul trage si nu suna nimic -
Charged Air Temperatuare valoare ciudata
bimmer90f30 replied to servetel10's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
Ce diagnoza ai foloait mai exact? Motorul trage? Nu vad de ce ti-ai face ganduri daca nu sunt alte erori.. Temperatura masurata pe tubulatura turbo este cel de dupa intercooler inainte de a intra in EGR. Practic un aer a carui temperatura depinde mai mult de temperatura de afara decat de temperatura motorului. Nu in ultimul rand sa te apuci sa schimbi cu un senzor nou, te-ai interesat cat costa unul la dealer? E cat se poate de piperat pretul. Eu nu as pune altceva decat senzor original la BMW. -
Super asa! ce inseamna consum excelent?
-
goangaus started following 2025 BMW X5 xDrive 50e
-
Iti recomand cu toata sinceritatea sa te feresti cat poti de Automobile Bavaria Baneasa, la mine pe ce au pus mana nu a iesit bine. Daca vrei tot in zona poti incerca Bavaria Otopeni.
-
Nu recomand N20 mai ales daca nu exista un istoric al reviziilor si a tuturor pieselor inlocuite sau revizuite. N20 e aproape un N43, putin mai modern, dar cu foarte multe probleme. La KM aia daca nu ai istoric, poti avea toate sansele ca mai mult sa o tii in service, decat pe strada.
-
liviupopcoman joined the community
-
Vreau să îmi achiziționez un f10 528i 240.000 de km din 2014,aș vrea să știu dacă pot apărea ceva probleme!
-
servetel10 started following Charged Air Temperatuare valoare ciudata
-
Buna! Masina este un E91 N47D20C. Tocmai ce am pus ieri prima data diagnoza pe masina si am tot urmarit mai multi parametri. Au fost aproximativ minus doua grade si motorul a a ajuns sa fie cald (87 de grade). Pe diagnoza sunt doua valori, intake air temp. si charged air temp, a doua din ce am citit ar fi cea de dupa turbo deci aerul ar trebui sa fie ceva mai cald, mai ales dupa ce e cald motorul sau e in sarcina masina cu turbo. La mine nu e asa, e un delta constant de 4 grade mai putin decat cel de la intake, intake arata 6, charged arata 2 grade. Cand e kaput senzorul am vazut ca ori arata valori foarte mici ori foarte mari, oare credeti ca e stricat/murdar? (Nu a dat cod de eroare) Mentionez ca in tab-ul de actual vs expected, la air mass, expected este mereu blocat la 20.000, sa fie oare tot de la acest senzor calculul prost? Multumesc!
-
Am gasit documentul despre care ziceam. Poftim, spor la citit . http___www.bmwtis.net_tiscode_cgi-bin_bulletin.aspx_sie_path=_t - SB-10029104-4598.pdf
-
A dura fix 15 ore sa se încarce de la 0% la 100% (de la ora 17:00 la 08:00 dimineața). la drum lung mașina se comporta excelent. Foarte confortabilă, am făcut sute de km fără să simt nici un fel de oboseală. Trage de rupe. Consumul este excelent, mai mic decât mă așteptam. Cruise controlul adaptiv + lane assist + lane change assist excelente. Farurile de asemenea excelente.
-
-
Andrei321 started following De unde pot alimenta niste lumini ambientale aftermarket la f10
-
Andrei321 joined the community
-
Cum se comporta dihania la drum lung? PS: lasa ca pana cand trebuie te intorci, e incarcata :)))
- Last week
-
bombonel447 joined the community
-
Păi voi sunteți boshi din ăia mondiali aici e pă sărăkie
-
-
Tot la mecanici ajungem cu discutia si asta nu-mi convine nici mie, pur si simplu dupa ultimul episod mi s-a luat! Si era un service cu recenzii bune...
-
Mihes George joined the community
-
-
nu stiu sincer daca merge in Romania sau nu. in primul rand trebuie sa alegi un partener service, ai ales? dupa aia ar trebui sa poti alege ce fel de operatie vrei si la ce bani
-
M-am uitat în aplicație și nu am găsit. Cred că pentru România aceste informații nu sunt disponibile sau nu am știut eu unde să mă uit. Am plecat în vacanță prin țară câteva zile și la destinație am pus mașina la încărcat de la priză. Încarcă cu doar 2kW; o să dureze o veșnicie să încarce
-
Stiu. Am luat E92-ul sa il tin si sa mi-l fac ca nou pt ca e visul meu. Nu mi-a parut rau sa investesc in el pana am aflat de buba. Al meu e full stock asa cum mi l-am dorit si nici nu va vedea vreo modificare, tuning sau aftermarket stuff pe ea. Acuma sa vedem cat rezista motorul ca sa pot lua altul. De vreun an de la minunata veste il tot muncesc si nu da semne ca cedeaza. Am facut cam 40mii km cu el si inca alearga bine. Doar ca iarna se aud axurile cum tacane. I-am gasit o chiulasa completa sh dar nu prea vad elan de la mecanici sa se bage la operatiune si mi-e ca le-o dau pe mana si or sa o faca asa in sila, rezultatele nu vor fi conform asteptarilor si vor fi alti bani aruncati... Asa mai am un motor cu 30mii km care pare promițător si ma gandesc sa il iau pe ala cand crapa asta. Cert e ca masina de la mine nu mai pleaca. Imi e prea draga.
-
vasi320 joined the community
-
Salutare, Dețin un BMW e91 320d m47 și de o săptămână aproximativ imi dă apa afara din vas.Mentionez lista de mai jos cu ce piese am montat noi. Termostat nou Pompa apa noua Răcitor gaze anulat Radiator nou Capac vas expansiune nou Testare garnitura chiulasa cu substanță ,rezultat negativ. Am repetat testul de 2 ori și rezultatul negativ. La drum întins apa scade sub 50(30-40) de grade și căldură nu da deloc,doar pe oraș sta undeva la aproximativ 70 de grade și căldură calie puțin.Furtunul superior și cel inferior tari că betonul și presiune pe vas imensa...completez cu 1 litru de antigel la 50km... Un sfat de la voi daca a-ți mai întâlnit așa ceva... Cauze? _chiuloasa_ deși la testare iese negativ ? Antigelul este curat ,uleiul la fel doar când face presiune iese foarte spumos,bănuiesc ca de la presiune. Multumesc
-
Dumitru28 joined the community
-
Multi cretini
-
Masina o am de 4 ani, n-am cumparat-o ieri. Distributia i-am facut-o cand am cumparat-o. De verificat axe cu came si ce mai zici tu, n-are cine, 95% dintre mecanici sunt habarnisti pe motorul ăsta, nu stiu nici la ce sa se uite, nici nu-i intereseaza si cum zici si tu si altii ca e plin de habarnisti nici nu as avea incredere in parerea lor! Eu asta caut aici, un mecanic/pasionat ce stie sa o repare, ca de idei si păreri e plin pe grupuri... Desi imi place masina, e E92, culoare dark grey, pachet M, capotaM , masina e nava pe langa altele de anul ei, evacuare dubla Akrapovic cu sunet gros, raw - nu E90-u' ăla clasic de zici că-i logan.... dupa ce o repar o voi vinde! La ce-mi spui tu ca ai bagat in a ta, ce costuri de mentenanță sunt iti luai o cu totul alta masina, tot BMW mult mai noua - deci bad business
-
Topics
