Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Salut! Am urmat sfatul tău și am curățat senzorul de pe admisie la un F10 525d LCI. Am șters eroarea cu Bimmerlink, iar accelerația a devenit mult mai sensibilă și mașina mai puternică. Problema este că după aproximativ 10 minute de mers prin oraș începe să se simtă din nou că trage mai greu, iar pe tester reapare eroarea. Dacă o șterg și merg mai turat în afara orașului, eroarea nu mai apare. Se manifestă doar la mers urban.
  4. Bună ziua ! Am schimbat recent niște consumabile care aveau nevoie urgentă de înlocuire . Pentru că nu au mai fost locuri disponibile la reprezentanță într-un timp atât de scurt și în zilele în care puteam ajunge acolo, am mers la un service care înregistrează operațiunile de service în istoricul din iDrive. Nu sunt asociați cu BMW, sunt un service independent dedicat BMW . Problema este că mi-au stricat istoricul de service din iDrive și trebuie rescris. Nu mai corespund operțiunile cu data la care au fost efectuate, nu mai sunt toate etc . Vreau să știu cum pot rezolva problema. Trebuie să merg la dealer să rescrie tot istoricul de service în iDrive ? Sau se modifică automat după ce voi face revizia la ei ? Cel din rețeaua BMW nu a fost afectat, așa că au unde să-l rescrie . Problema este doar la istoricul de service din mașină . De atunci nu am mai făcut absolut niciun service, ceea ce înseamna că nu s-a mai modificat nimic . Vreau să am neapărat înapoi istoricul de service din iDrive pentru că mașina avea tot istoricul la reprezentanță . Mulțumesc !
  5. Salut, iti atasez tutorialul oficial, dar poti sa-mi spui in momentul cand te apuci daca ai intrebari. Nu e greu, mai greu a fost sa trag firele, fiindca a trebuit sa dau jos bancheta din spate. Doar sa ai grija la un aspect, nu toate unitatile NBT suporta acest retrofit. Exista niste optiuni pe care trebuie sa le aiba masina sau sa le fi avut masina de pe care provine unitatea NBT ca sa poti pune camera de mers inapoi. BMW F10 3AG retrofit camera NBT.pdf
  6. Felicitări! Și eu sunt în studiu pentru un retrofit la cameră, am NBT dar fără cameră. Dacă poți, te rog să oferi mai multe detalii despre ce presupune codarea și schema firelor. Mulțumesc !
  7. Va salut,in urma schimbarii sticlei la faruri am observat ca acestea nu mai bat cum bateau inainte.Am fost la o statie ITP, mi le au reglat cu aparatul dar mi se pare ca bat stramb.Se mai poate rezolva in vreun fel?
  8. s-a rezolvat ,au schimbat intr-o zi de cand am dus masina la ei , bravo domnului Ciprian de la Autocobalcescu BMW
  9. Poate dpf-ul este infundat! Poti face operatiunea de resetare cu bimmer-tool / service functions / motor.
  10. Dpmdv e destul de simplu, doar multa munca. Iei instalatia de pe masina donatoare si o pui pe a ta. Scoti fiecare mufa/pin( notezi) si apoi o instalezi pe cealalta masina. Instalatia de Hk are asa: 1. Fire + / - 2. Firele care alimenteaza toate boxele 3. Fibra optica - pe aici se transmit toate sunetele catre amplif.
  11. Nu am avut, dar m-am gandit si la asta. Am sa cumpar unul si am sa-mi fac curaj sa demontez iar in zona aia ca sa curat ultimele urme ramase.
  12. La sfarsit ai incercat si cu spray de curatat frane? E foarte volatil si dizolva absolut orice urma de ulei si mizerie din compartimentul motor si desigur frane.
  13. Daca zici ca ai scos instalatia audio de pa alta masina (epava) nu iti amintesti pe unde treceau cablurile? Apoi, mai sus ti s-a spus fibra optica. Ai fibra optica? Iti pot spune ca trece pe o parte a masinii pe unde trec toate celelalte cabluri. Trebuie sa ajunga in portbagaj..
  14. Yesterday
  15. Nu ma pricep bine dar, nu e bine, pt ca trebuie montata instalația toata de la masina donatoare, madina ta nu cred ca are fibra optica, daca era sistem hifi mergea cum ai facut cu portierele. Vezi ca nici de codat nu e simplu.Parerea mea, vrei nu vrei , tre sa mergi la cineva care știe si a mai facut. E doar o părere, eu m am documentat pentru g ul meu, acuma nu stiu 100%,daca se aplica si la f. Găsești pe forum cine sa facă operațiunea si pe olx etc..
  16. Hai sa iti explic ce am facut pana acum. Fiind aceeasi masina, acceasi culoare si cu fete de usi in stare mai buna si cu portierele fara zgarieturi, am dat jos portiere cu totul si le-am montat direct pe masina mea, doar am mufat portierele direct in masina mea (sper ca m-am exprimat corect), mai pe scurt boxele si tweeterele din portiere sunt deja montate si cablate, la codat m-a descurc cumva dupa, nu stiu care este instalatia de la harman kardon si pe unde trece, o sa desfac iar masina ca am pus montan totul la loc, daca o sa pun poze aici pe forum m-a poti ajuta? Imi ia aproximativ 20-30 min sa scot scaunele si bancheta afara, le-am invatat pe de rost de cate ori le-am tot scos si pus la loc. O alta intrebare am, trebuie demontat si "calul"(cotiera centrala) din mijloc pentru a avea access complet pe sub mocheta sau este de ajuns sa dau mocheta la o parte?
  17. Montezi instalatia de HK pe masina, montezi/rerutezi fibra optica, schimbi/adaugi difuzoarele, codezi.
  18. Salut grup, am un BMW F10 2015 cu sistemul audio stereo, cel mai slab fara amplificator, am pe alta masina de dezmembrat, sistemul audio harman kardon cu instalatie si amplificator si tot ce trebuie, intrebarea mea este, ce pasi trebuie sa urmez pentru a muta sistemul audio HK de pe epava pe masina mea? Am reusit sa montez toate plasticele, scaunele, bancheta spate, pot da mocheta la o parte, dar nu prea inteleg ce e de facut, imi poate explica cineva pas cu pas va rog frumos?
  19. Cine stie ce consumase si soferul din Opel, am inteles ca tineretul din ziua de azi nu prea mai consuma alcool ci prefera direct substanțe cu efect mai rapid si care se depistează mai greu. Altfel nu-mi explic cum sa intri asa ca berbecul si sa-ti pui viata in pericol.
  20. Conduc cand ajung. Stiu ca taria de caracter trebuie sa fie mai puternica decat prin alte zone europene.. dar asta nu inseamna ca orice imbecil poate sa faca ce vrea pe langa mine. Ar trebui sa ma crezi ca la fel ca si tine cand unul e stresat in spate in orice tara va conduce haotic si disperat.. pana in prezent in toate situatiiel prin care am trecut. Nu fac nici o bravada dar daca te uiti la accidentul din Bucuresti cu giratoriu si berbecu care a dat de la rasturnat si omorat mi se pare pe altul acolo, am fost singurul care am spus cu subiect si predicat cum e de procedat in aceea situatie. Si asa as fi procedat si in prezent si in viitor. Pana la urma topicul asta e facut sa invatam cu totii ceva daca se poate cu mai putin instinct ca ala oricum e acolo, nici o problema.. si cu mai multa chibzuinta.. Normal ca mori cu legea in mana daca nu stii ce sa faci in situatii reale prin care treci sau esti amestecat.. Ce pot sa mai zic e Doamne Fereste! Daca asigurarile ar fi dupa punctele acumulate in decursul anilor fara ccident multi dintre cei care ar provoca accidente sau se baga in situatii extrem de periculoase ar fi eliminati.. ca le-ar da de gandit despre ce urmeaza.. daca sunt scosi vinovati. Nu ti s-a parut ca ala cu Opel stie ce face sau ca risca prea mult..? Mie mi se pare ca le-a avut pe amandoua la el.
  21. Pana citesti regulile de circulatie si iti gasesti raspunsurile la intrebari, te omoara vreunu care la fel n-are niciun instinct de supravietuire, la fel poate mureau ( daca n-au murit cumva, nu stiu.... ) si aia din filmulet cu toate legislatia rutiera n mana, si cu toate raspunsurile la intrebari... Oglinzile au un scop, si nu sunt puse degeaba pe masini. REALITATEA de pe soselele Romaniei e alta... si se tot vede in filmuletele cu sutele/miile de accidente anuale... La noi nu exista cultura sofatului, multi o fac din necesitate, si habar n-au ce fac. Nu stiu cat conduci tu prin Romania, dar eu fac 50+k km pe an si vad multe... doar eu stiu de cate ori mi-am salvat singur piele din cauza altora care avea intrebari existentiale la volan.
  22. Fara suparare eu nu umblu pe strada conducand cu instictul de supravietuire la mine.. ca daca as face asta cred ca altii s-ar urca in copaci de nervi. Regulile de circulatie primeaza. Cum am zis mai sus, am o intrebare datorita unei situatii intalnite nu exista sa nu ii gasesc raspunsul legalitatea, masurile ce pot sa le iau SA IMI ASIGUR SIGURANTA. Daca risc e doar pe contul meu iar riscul e fara a risca sau jena prea mult pe altii. In schimb daca onglizile imi "spun" ca il incurc pe un altul.. o sa contnui sa il incurc pana cand el nu risca riscandu-mi mie siguranta. Am invatat cum sa fac asta in atatia ani de cand am carnet. In fata mea poti sa faci ce vrei ca ma orientez.. "Problema" de obicei e in spate cu stresatii cate streseaza!
  23. Urmaresc! Nu are nimeni nicio idee in legatura cu aspectul mentionat?
  24. Si eu am facut scoala de soferi, si eu am fost incepator, si eu am facut multe, dar TOT TIMPUL a primat instinctul de supravietuire, si atentia maxima posibila la volan. Totodata trebuie sa poti sa intelegi PERMANENT ce se intampla in jurul tau ( ca sofer ) in trafic, sa vezi in fata 2-3-5 masini, sa anticipezi, sa te uiti in spate, ca de aia ai oglinzi, dar din pacate experienta asta vine doar cu multi km de sofat. Poate unii s mai talentati, poate altii nu, dar pana la urma masina TE POATE OMORI, iar daca esti prost, poate sa omoare si pe altii! Eu am sustinut tot timpul ca a fi sofer nu e pentru toata lumea.
  25. Spre exemplu, la ai mei în comună, o familie s-a întors de la o petrecere. Fiul i-a spus tatălui să-i arate cum merge mașina, deși consumase puțin alcool. Au dat o tură prin comună, unde viteza maximă este de 50 km/h, dar au rupt patru poduri, iar fiul și-a omorât tatăl. Ulterior, mama/soția a încercat să dea declarații false, susținând că ea ar fi condus. Cea mai mare problemă în România este iresponsabilitatea oamenilor.
  26. M-am gandit si la 540i, motorul e ce trebuie, dar parca dinamic nu e ce trebuie, cam barcuta grea. Inca am ramas cu gandul la F31 340i, ce dinamica buna avea. Da, e posibil sa regret spatiul si confortul seria 5; dar parca as vreo o masina mai jucausa, cu dinamica mai buna, iar m340i sta foarte bine la capitolul asta (desi e cam prea usor de condus). Sigur o sa regret consumul. Am pus G31 la vanzare la un pret la care as da-o (cam piperat pt piata de la noi, dar mai mic decat pretul uneia similare pe mobile.de); probabil nu il voi obtine, asa ca va mai ramane la mine pana voi fi dispus sa scad din pret. Presimt ca se va vinde toamna viitoare, asa o sa pot lua m340i facelift (acum sunt in jur de 50k).
  27. Nu e vorba numai de asta. Ai dreptate. Numai ca aproape ca orice in viata scoala doar te face sa intelegi cam cum functioneaza lucrurile. Dupa scoala doar de tine depinde cat de mult tragi de tine ca sa intelegi ce se intampla in jurul tau. Altfel spus daca tu dupa ce ai luat carnet incepator fiind cand mergi cu masina pe strada .. sigur iti apar tot felul de intrebari in cap despre situatii prin care treci.. Daca nu revii si cauti raspunsuri, pui inttebari celor cu mai multa experienta (ca aia chiar exista) sau sa te uiti prin legislatie.. nu o sa afli.. iar tu o sa mergi asa pe strada mai in nestiinta si daca mai vine si neatentia peste tine intr-o anume situatia.. nu spargi tu toate borcanele!? Si iti mai creste si asigurarea obligatorie la anu'.. Asta pentru ca ti-a fost prea lene sa iti pui intrebari si sa cauti raspunsul potrivit situatiei prin care ai trecut pe strada.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.