Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. @Bmwbreda ai primit cel mai bun raspuns de la cel mai bun din cati sunt pe acest forum. Cat despre codare, poate tasare unul altul.. pe aici.. (prin raspunsul primit ma tenteaza si pe mine sa-i pun carlig..)
  3. Poate e de la ambreiajul ala magnetic care cupleaza intermitent.
  4. Today
  5. Deci avea un SUV benzina care consuma mult si acum are un sedan diesel si consuma mai putin. Bravo tati. 30i este ce vrei sa ai. Daca nu te incadrezi la un 30i, mergi pe 30e, e fix ce trebuie. Singura dudă e sa inveți conceptul mașinilor hybride, cum se exploatează si ce avantaje/dezavantaje au. Persoanele care merg pe 20i sunt in mare parte necunoscătoare/femei care nu inteleg un raport putere/greutate. Sfat pt colegul cu 20i: Incearcă cat poți de mult sa anticipezi traficul si lasa start and stop pornit. 13 in oras e consum de motor turat inutil.
  6. throw

    Vopsire bare

    Nu inteleg ce scopuri aveti in viață de vă pierdeți timpul cu asa ceva. BMW le-a pus cromate cu un scop.
  7. 30i eu nu recomand datorita consumului exagerat, am mai scris intr-un post cum un prieten avea unul din 2020 si ii consuma 15 in oras, si 8-9 in afara, a luat un 320d facelift si acum are 7 cu 5 in afara si e maga incantat :))
  8. Mulțumesc pt răspuns mă gândeam eu ca e în legătură cu cârligul . Totuși o să caut să îl codez ca eroarea să dispară
  9. Salut! Nu mai functioneaza cum trebuie compresorul de AC.Din cate am vazut,tind sa cred ca are momente cand porneste si momente cand nu o face.Doar ca atunci cand porneste nu baga deloc aer rece,in permanenta baga aer cald.Care ar putea fi cauza? Freon si presiune am in instalatie, ca am verificat inainte(asta a fost primul lucru la care m-am gandit si verficat).Relee si sigurante am verificat. A mai intalnit cineva problema asta? Multumesc!
  10. Posibil, 30e sunt destul de ieftine pe piata SH.
  11. Adica nu intra un 30i in buget si o sa intre un 30E in acelasi buget?
  12. M-am intors dintr-o calatorie cu masina prin Europa. Am intalnit numeroase camioane de transport autoturisme, cu remorca. In principal in Ungaria am remarcat neasteptat de multe care carau modele ale firmei chinezesti SAIC. Imi imaginez ca se si vand.
  13. Sunt multe aspecte pe care daca le iei in ansamblul lor, statele nu au pierdut bani. P.S. Trebuie luat in calcul si sursa bugetelor. Contrar realitatea & romania tv, multe programe au ca sursa PNRR, certificate verzi, UE etc. Ah, si contrar a ce spune fata aia de la mediu de la usr
  14. Bmw G05 45e parbriz cu toate opțiunile pe el 5300 lei pe original Fuyao și am pus Pilkington cu 2980lei.Cel original are inscripția connected la camere și parca se vede putin mai bine headup-ul.
  15. Pai nu e mai simplu sa o ridici sus și sa asculti ce zornăie?
  16. Vă mulțumesc de răspunsuri dar nu cred ca înțelegeți treaba. Ori găsim un posesor de 30e care a rezolvat ori îmi iau un Competition să rezolv
  17. De ce nu iei G01 30e, ai aprox 300 cai, trage bine, fuge și mai bine și ai cuplu mare daca il ceri. Ref la consum, dus-întors pana in Austria 3000 km a ieșit 8.1. In oraș i-a și mai puțin. Sau tot pe acolo. Varianta 20i posibil e leneșă la greutatea mașinii
  18. carligul tau manual a fost retrofit si a fost instalat fara inlocuirea panoului de sigurante din portbagaj. panoul se schimba pentru ca cel pentru carlig are un modul LIN care controleaza circuitul 12V permanent prezent pe priza carligului. Acest 12v permanent (KL.30B) este folosit de rulotele care au baterie proprie sa se incarce cand masina este in mers din alternatorul masinii. Daca nu se schimba panoul de sigurante, se poate coda in BDC sa ramana pe varianta fara LINbus, eroarea nu va mai fi prezenta iar circuitul pentru rulota trebuie conectat printr-un releu la 30B pe o siguranta de 30Amp, releu comandat de KL.15 (contact). Eroarea respectiva nu influenteaza cu nimic functionalitatea carligului sau a masinii. modulul LIN este chiar pe panoul de sigurante, acea cutie alba pe care o vezi in poza, doar ca lui ii trebuie cea cu 2 circuite, in standard are doar unul.
  19. Yesterday
  20. Pe exact aceiasi nota ..optimista pot spune prin toate observatiile personale, ca si evolutie pana in prezent (pe partea vestica a Europei.. daca Statul nu baga bani (adica banii contribuabililor!) in vanzarea noilor EV, aceasta e ca si nexistenta.. (ceea e e cam penibil) - concluzia este ca daca piata SH a masinilor electrice (EV) nu exista sa isi pastreze valoarea nici EV nu vor avea vreun viitor(!) stralucit pentru ca oamenii in general nu isi permit/vor permite sa cumpere doar masini noi.. Cel putin nu la fel de multi ca in prezent. Singurul care salveaza piata SH este motorul hibrid pentru ca acesta este cel care face ca o masina sa gie pe starda si nu la incarcat pentru ca bateria originala nu mai tine, fie la hibrid fie la EV. La EV singura forma de energie sortita e bateria..
  21. In contextul raspunsului dau eu ti am sugerat sa schimbi uleiul din cutie, filtru si tot ce trebuie. Acesta este un foarte bun lucru de facut inainte de a ti pune intrebari daca la altii face la fel.. la tine foarte probabil face cum nu trebuie inainte de a face mai urat.. mai ales cand aici pe forum multi stiu ca intretinerea la o cutie automata e necesara pe la 150k km... A ta cu siguranta are mai mult. Iar fostii proprietari stiu ca e pe viata; viata cutiei.
  22. Dacă știți pe cineva în zona Suceava care se pricepe să facă o programare cu E-sys aș fi recunoscător
  23. Ca tot o mai dadeau unii cu hidrogenul: Devenise destul de previzibil de ceva timp. La fel cum succesul EV este ca masina sa fie bazata pe o platforma comuna: diesel, hibrid, ev, benzina etc. Toti care au incercat sa reinventeze roata cu ev, au avut pierderi. Aici nu intra chinezii care au primit subventii masive de la stat
  24. Asta seara am mai probat un modul, dar, tot fara butonul pliere oglinzi. Nici asta nu a mers. Nu gasesc in zona ca al meu, nu stiu daca are importanta diferenta. Am ramas fara idei, iar. Nu cred ca sunt fire cu probleme. Sau, daca sunt, sunt in mufele din modul (sambata am scos modulul din usa, si, pentru cateva secunde, au mers toate comenzile). Eu as paria tot pe ceva care obliga gm3-ul sa blocheze modulul. Dar, ce, care, ...???
  25. Am căutat după seria de caroserie și îmi dă 2 două coduri 61358795479 (78) am scanat în seara asta cu ISTA+ , am făcut un test plan și primul lucru care îl zice e ca trebuie recodat modulul Problema e ca nu găsesc pe nimeni în zonă să mă ajute să îl reprogrameze
  26. Sunetul se aude si cand merg cu ea si cand o accelerz pe loc va rog daca cineva poate sa ma ajute multumesc
  27. Am masina de cam 5 luni, i am facut distributia, brate schimbate si am recapsulat cutia de transfer pt ca nu era ok acolo. In rest fostul proprietar de la care am luat o mi a zis ca el n a facut schimbul la cutie. A tinut o un an de zile atat. El a luat o din belgia. Nmk in plus nu stiu
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.