Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Da. Am codat și eu asta la un F25. Trebuieasina să aibă alarmă de fabrică. Altfel nu merge. O să mă uit după concediu în ce sub-meniu se află și va scriu.
  3. Va saliut, pe un 520d xdrive F11 cu motor b47, zilele trecute am iesit inafara orasului, intrand pe centura orasului si accelerand, pe la 3500 ture, am observat o ezitare de a schimba in viteza, o leneveala... nu stiu cum sa descriu exact. Ca si cum masina parca nu tragea, mi s-a parut suspect, si am repetat, am simtit si o usoara vibratie. In oras la turatii "normale" de 1500-2000 masina are uneori momente foarte scurte cand parca accelereaza mai greu. Pe tester am urmatoarele erori : Am vazut mai sus in postari ceva despre senzoru presiune pe alimentarea cu motorina... Am avut si eu probleme cu acel senzor in urma cu vreo 10 luni si l-am schimbat, stiu ca m-am uitat atunci si la DDE si am gasit ceva motorina in mufa, la momentul acela am curatat cu alcol izopropilic contactele.. S-a mai lovit cineva de problema asta? As tinde sa cred ca e actuatorul de la turbo cu ceva problema @enders tu ai reusit sa rezolvi la masina ta?
  4. Today
  5. probabil e doar pe verisiunea 2. stiu ca la g30,g01 s-a pus un id7 mai primitv in 2020(cred ca e id7 pentru ca au au bordul electronic ) dar unele chestii lipsesc, cum ar fi harta in bord, ecranul mijlociu mai mic, etc
  6. Meegi la cineva care are scule adecvate și știe ce face.Dai un ban dar măcar îți rezolvă problemele.
  7. Am ID7 si nu afiseaza nimic la presiune si g-meter. Pe o serie 2 de 1,5L benzina apareau info la presiune si g-meter. dar era din 2024 ca an de fabricatie.
  8. nu are legatura, nu-mindau seaman daca ai id6 sau 7. pe 7 din cate stiu e standard indifferent de motorizare wow, deci as eu as coda fix invers , sa acot sunetul ala. suna ca o alarma de dacie din 1990
  9. Cred ca se refera la asta ce e standard in State. Vajaitul ala nu ma intreba ce e.
  10. Salutari. Am facut-o si eu de oaie ca asa se intampla cand nu ai ce face si tot caut rezolvari dar nimic concret. Este vorba de e-sys, in urma informatiilor (proaste sau bune) adunate , am incercat sa fac si eu codare pe un F25, respectiv sa activez corneringul. In fine, nu am ajuns departe deoarece am intampinat ceva probleme probabil din cauza versiunii E-sys, dar problema mare a aparut atunci cand touchpad-ul laptop-ului s-a blocat sau el stie ce a vrut sa faca si a efectuat un click pe CODE DEFAULT VALUES, ceea ce am inteles ca ar rescrie setarile din PSdZData. De aici a inceput distractia. Masina a luat-o razna, nu faza lunga, nu semnale fata, eroare de camera desi nu are, plus altele. Dupa ceva cautari, am citit faptul ca, butonul CODING, dar readuce setarile din fabrica. Zis si facut. Oarecum masina era functionala dar cu destule erori. Am folosit si BimmerCode unde pe FRM am folosit Recovery si codat tot ce am avut inainte. Ca si modificari aparute, cateva sute de km nu a functionat stopul dreapta spate, acum pare sa fie ok, iar cand semnalizez dreapta, se aud interferente cand este pe Radio. Ca si un plus ar fi ca la deschiderea masinii, pot seta proiectoarele sa se aprinda/stinga treptat din bimmberCode. Imi puteti spune va rog cum as putea rescrie softul de fabrica pe modulul FRM sau cum pot scapa de acele anomalii? Un e-sys bun cu PSdZData bun pt masina asta sau orice alta aplicatie. Masina este un F25 din 2013 iar ca program am folosit E-sys 3.30.1, Launcher pro 2.8.1 si token generator (am gasit un pachet pe mega) si PSdZData 4.38.30 Lite. Imi cer scuze daca deranjez cu aceasta postare. Va multumesc.
  11. Majoritatea nu au un minim de cunostinte electrice si vor sa fie siguri ca nu vor intampina probleme sau pur si simplu nu au timp sa " bricoleze ". Eu am luat o statie portabila reglabila 8-10-13-16A monofazata cu stecher schuko care merge brici si la Bmw si la Tesla de pe ali... cu 320 lei. N-as da 1000 de lei pt acelasi lucru.
  12. Bună ziua tuturor! Problema a apărut acum aproximativ 3-4 luni. Când am încercat să pornesc mașina de la distanță cu cheia, aceasta nu a pornit și a apărut mesajul „Verificați sistemul de acționare. Mișcarea este posibilă”, iar cu butonul Start - a pornit. După aceea, nu a mai pornit întotdeauna cu cheia. Și apoi, chiar și cu butonul „Start” nu a pornit prima dată, la apăsare, demarorul a început să se rotească literalmente pentru o fracțiune de secundă și, întrerupt, a apărut mesajul „Repetați pornirea”, a pornit în mod repetat. Prin intermediul Bimmer Link, a fost afișată eroarea 216119 Pinion starter: Line break in starter control. Am citit pe forumuri că la o mașină cu hibrid mild, o problemă frecventă este generatorul demarorului. Trebuie înlocuit. Deoarece prețul este de aproximativ 2000 de euro, am decis să merg la un alt specialist. Spunându-i că am încercat să dezactivez sistemul Start/Stop prin codul Bimmer, mi-a spus că nu este o idee bună, deoarece acestor hibride mild nu le place. A restaurat unitatea responsabilă de demaror la setările din fabrică. Am condus timp de 3 săptămâni fără erori, dar apoi totul a început să se repete. Am mers din nou pe forum, toată lumea a spus din nou că era generatorul de pornire, dar nu văd nicio problemă cu el, pentru că funcționează foarte silențios, lin, poți porni mașina la semafoare și în ambuteiaje cu o jumătate de tură. M-am dus la un alt mecanic, m-am dus în spatele mașinii, mi-a făcut diagnosticarea, a spus că tensiunea sare. Apoi am încercat să o pornesc și am presupus că problema era la demarorul obișnuit, pentru că se auzea un sunet caracteristic. S-a ajuns la punctul în care mașina pornea întotdeauna abia la a treia încercare. Am contactat mecanicii, au scos demarorul, l-au dus la specialiști în demaroare. L-au conectat, au spus că există un clic de neînțeles, l-au demontat, au spus că demarorul este în stare normală, fără uzură, s-au oferit să-l curețe de oxidare. Au făcut întreținere preventivă. L-au instalat, am condus timp de 3 săptămâni fără reclamații, totul a fost grozav. Astăzi nu am mai putut porni mașina cu cheia. Am conectat Bimmerlink-ul, am verificat bateria, era la 79%, am presupus că acesta era motivul. Totuși, mai târziu nu a mai pornit nici cu butonul de „start”. Și când a pornit, părea că i-a luat mai mult timp să se „gândească”. Bimmerlink-ul a dat o eroare - 21A511 Starting system, pinion starter: timeout
  13. Probabil pe M pe benzina, al meu e M40d, deci tractoarele nu fac forte g.
  14. Salut, la bipait trebuie sa mai activezi ceva legat de sun roof...nici la mine n-a mers din prima , desi in meniul masinii imi aparea ca si optiune dar nu o puteam selecta. Daca nu apare o sa le scot. De fapt am sapt asta programare la AB pt schimbat 2 jante pe casco + 1 anvelopa + schimb ulei + filtu + update harti ca e gratis si probabil vor face undate la ilevel...probabil vor disparea toate codarile facute.
  15. Eu nu am reusit treaba asta. Poate ma ajuti si pe mine cu un tips. Multumesc, Cred ca nu avem acei senzori sau module. La fel si la mine nu apare nimic la boost so g-meter. As mai fi vrut sa clipeasca de 5 ori semnalizarile la o apasare scurta, dar nici asta nu merge. Apare in meniul masinii dar nu se poate selecta si sare automat la 3. Si asta mi-ar fi placut.
  16. Eu l-am luat cu 600 lei de pe olx sigilat și mai vreo 430lei adaptorul.Eu zic ca așa prețul e bun.Am vrut sa fie safe cum s-ar spune.
  17. mi se pare foarte scumpa.. si merge facuta cea de pe masina , cu putina grija. Update: asta este bagheta pe care o am si am uitat ca am si motoras + modul pentru vibratii + incalzire(dar nu am volan cu incalzire, ma opresc aici momentan). Teoretic pot activa butonul 2 si 3 de pe bagheta, lane departure warning + hud Pentru lane change warning(butonul 1) am radarele + cablaj, oglinzile dar trebuie schimbat suportul de oglinda, este spart, va urma.. Momentan incerc 2-3, oricum pentru butonul 1 nu am nevoie sa umblu in fata, pot sa demontez si alta data.
  18. Nu era mai bine sa iei deja o caoja de bord gata decupata?
  19. Salut, deschid si eu topic pentru retrofit HUD, F10, dupa cum zice semnatura, voiam de mult timp sa fac. Mi-am luat inima in dinti si am luat din dezmembrari hud, cu mufe + capac, cam ce tine de el. Butonul il am deja(am cu trei butoane, dar momentan vreau sa termin hud), mi-e groaza de cat de mult o sa fie de munca, bord dat afara, decupat, etc.. dar sper sa iasa ceva frumos, sa-mi fac "damblaua" . Nu am de gand sa schimb parbriz, din cate stiu merge destul de ok si pe cel normal, nici senzorul de lumina. Pe viitor, in functie de cat timp mai tin masina , am de gand sa pun kafas2 in loc de kafas1, implicit alt parbriz si atunci schimb si senzor de lumina. O sa revin cu poze .. problema e ca ma astept sa ma tina 2-3 zile, o fac dupa munca, sa lucrez cateva ore la masina.
  20. Din cauza filturlui epurator gaze carter, cel mai probabil o parte din ulei s-ar putea sa fie in intercooler. Daca ai dpf activ nici nu vei vedea fum albastru dar cat de curand vei avea probleme cu DPF-ul. In orice caz trebuie verificata turbina, verifica tot traseul de admisie, totata tubulatura, egr, vezi ce gasesti acolo...sigur ai ulei.
  21. Nu m-am prins de ce lumea da bani pe incarcatoare OEM. Un kkt de cablu 100EUR doar pt ca au pus mufa nonstandard si trebuie adaptor la ceva standard. E minunat Pt masina este FIX, dar fix acelasi lucru daca pui un incarcator non OEM. E mult mai util sa poti monitoriza incarcarea, sa vezi cu cat incarca, cat a incarcat sau sa poti da mai tare sau mai incet incarcarea. Ah si da. Tot ce tine de instalatia de incarcare trebuie sa fie dimensionat corect. Pe langa curentii mari, incarcarea dureaza relativ mult timp si tot ce e de incalzit, se va incalzi venind la pachet cu riscul de incendiu.
  22. Mi s-a spus ca nu este de la diferential, iar flansa cardan este putin îmbatranita, dar nu este rupta.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.