Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Cum au spus si altii, pana la urma nu este un detaliu care sa te preocupe personal. E de inteles ca vrei sa ajuti sau sa intelegi.. dar eu citind procedura cu reglarea surubului pe sub masina "deasupra lui A" intre 1.5 si 2,5 mm.. imo da cu virgula si cu dureri de cap. Motorul ma indoiesc sa nu porneasca. Problema ramane zgomotul si fumul in 5 minute.. si probabil ceva erori care pot fi sterse ulterior oricum.
  3. La rulajul și vârsta asta, dacă e sub 60% din prețul inițial, zic că da. Dar mai contează și dotările.
  4. Today
  5. Nu am idee daca lipsa filtrului de pe masina si implicit decuplare senzorilor de pe evacuare, nu ar genera anumite erori care ar impiedica pornirea motorului si miscarea masinii pana la elevator.
  6. Ii touring ma gandesc ca ii suficient pentru o familie de 4 persoane. Dar ca pret ii ok?
  7. E ok și așa oricum, nu e nevoie să îți modific prima postare.
  8. Eu nu am avut niciodata o automata. Imi spune si mie cineva de ce nu se poate pur si simplu porni motorul pune in orice viteza, parca apoi urcata iar pe elevator dupa ce i se curata fitrul.. Polueaza prea mult sonor si cu fum in 2-3 hai 5 minute pana o parcheza? Ca doar teava de esapament ii lipseste.. motorului.
  9. Experimentez exact aceeasi problema. Cum ai rezolvat?
  10. Salut, am și eu 2 probleme care nu le dau de cap: 1 este vis-a-vis de proiectoare , nu am cablajul tras și as vrea sa știu de unde îl pot trage? 2 am schimbat angel eyes-urile care funcționează cu 12v iar cele originale funcționau cu tensiuni mai mici. De unde pot trage alimentare de poziție sau lumini de zi?
  11. Da dupa ce o salti pe elevator uita.te pe cutie vit lateral dupa o tija la x6 era pe partea stg a cutiei . Cauta pe net un tutorial ceva sigur gasesti. Tija tb apasata sau trasa ns sigur
  12. Înainte să-mi dau cu părerea am mers să le conduc. Și model 3, și Y. Pentru referință sunt posesor de i3 dar am avut pe mână cam toate EV-urile de la bmw. Doar ix1 nu l-am prins, in fine. Concluzia mea: tesla face cotețe pe roți, nu mașini. Ride feeling-ul este dezastruos, mai rău și decât o chinezărie gen Byd Atto 3. Practic mașinile alea se comporta ca și cum nu au suspensii sau bare stabilizatoare, și ma refer aici inclusiv la mult lăudatul model 3 Highland. Mașinile astea nu au fost făcute de ingineri, ci de IT-sti. Foarte eficiente, asta e clar, dar le-aș folosi doar pentru cărat saci de cartofi, nu oameni. Bmw a avut dintotdeauna ingineri buni, și asta se vede inclusiv la EV-urile lor, care au păstrat acel excelent compromis dintre sportivitate și confort, greu de gasit dacă doar știi să scrii cod...
  13. La rulajul ăsta nu ai ce probleme să-ți faci. Doar să fii tu împăcat cu volumul portbagajului, că în rest mașina aia e un vis.
  14. Pe partea dreaptă nu am schimbat brațul deoarece așa a zis mecanicul, ca nu este nevoie, nici cel din stanga a zis ca nu avea uzura la bucșe, avea la pivot cauciucul care îmbracă pivotul foarte puțin atins( zgâriat ) as putea spune și asta este motivul pentru care l-a schimbat
  15. Multumesc! Incerc acest lucru puntru ca cumva operatiunea e efectuata pe cont propriu. Ei imi pun la dispozitie elevatorul/scule eu vin cu mecanicul, dar care nu stie aspectul acesta kegat de cutie cutie. Nu se ocupa strict de marca BMW.
  16. Ai o tija la cutie o blochezi cu o sarma sau ca in poza cu un surub si o impingi unde vrei
  17. Electronic nu ai cum,pt ca trebuie sa o lasi cu contactul pus: Poti doar manual,pe sus in fata selectorului,sau pe dedesubt,direct pe cutie: Sau pe dedesubt Dar nu stiu de ce iti bati tu capul cu asta,cand de fapt e treaba ălora de la service.
  18. Pai asta nu de tine a fost luata? 0-100 face in vreo 6.2 secunde din ce am vazut la o cautare rapida.
  19. Yesterday
  20. @Mihai Sorin bratul de pe dreapta de ce nu l-ai schimbat? In general se schimba in pereche. Am vazut acum ca a aparut un aparat care este special pentru verificarea suspensiei.
  21. Ba da. Dar pe urma va ramane parcata, incuiata in curtea serviceu-lui cateva zile si va trebui dusa din nou pe elevator. Cum pot manevra masina?
  22. Am un prieten/cunostinta/amic care are tot un E91 si a schimbat tot ce e posibil, de la brate, rulmeti, bucse, discuri, anvelope , jante, cardan etc si tot are vibratii. Un detaliu de genul chiar ar merita extrapolat si intrat in detalii. Banuiesc ca pot fi foarte multe variabile, cred ca pana si vibratia motorului, daca suportii de motor nu sunt in stare perfecta, iti poate induce in anumite turatii, niste vibratii in caroserie, pe care sa o simti si in volan. Toata treaba e foarte complexa...
  23. Am schimbat prima dată , anvelopele , , după care -discurile de frâna cu plăcuțele , marca Textar , apoi tot l‐a sfatul mecanicului am schimbat amortizoarele deoarece cel de pe stanga era deteriorat, după care am schimbat brațul inferior stanga , bieletele antiruliu, bieletele de direcție deoarece cea din stanga era defectă, capete de bară , bucșe bară stabilizatoare și precizez ca am făcut direcția în 4 locuri diferite am fost cu mașina și la cei din București AXM , cei care se ocupă doar de BMW-uri Nu a găsit nimeni motivul
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.