Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salutare, Nu stiu daca are relevanta sau nu dar pana acum ceva timp pe mine ma anunta ca cheia nu mai are baterie si sa o schimb, acum putin timp ma trezeam cu eroare ca cheia nu este in masina etc ( am zis nu ar trb sa fie problema bateria pentru ca m-ar fi anuntat) am zis totusi sa o schimb si bine am facut pentru ca nu am mai avut problema, incearca sa schimbi bateria din cheie prima data si vezi ce se intampla ( este si cea mai ieftina optiune sa zic).
  3. În ultima vreme am observat ca la drumurile mai lungi la un moment dat masina isi pierde driver profile-ul curent. Initial nu mi-am dat seama ca are legatura cu driver profile pentru ca primul simptom a fost ca ma trezeam cu mașina fie in sport plus, fie in adaptive, eu plecând la drum in comfort. Se întâmplă treaba asta o data sau de doua ori la un drum mai lung si nu de fiecare data. Inca nu sunt convins ca nu e ceva vreun contact imperfect pe la butoanele de driving mode select, dar ieri cautand pe net despre asta am gasit un topic despre cum gasina comuta pe guest mode si acolo poate fi setat alt driving mode, desi eu știu ca nu poți seta driving mode default altul decât comfort, fara codare. Anyway, ieri veneam de la Sighisoara si observ ca sunt in Adaptive, dau sa schimb in Comfort si verific profilul si sunt pe guest... Mai mult de atât, tripul respectiv nu apare in my trips din aplicație, tot din cauza ca s-a încheiat pe profilul guest ma gandesc. Nu prea se poate schimba profilul in mers, cere pin, autentificare, etc. Am cheia adăugată pe profil, ma recunoaste automat la pornire, bateria la cheie este schimbata cam de 1 an, nu am mesaj de schimbat baterie, a mai intampinat cineva problema asta? Bateria este schimbata de mine cu baterie din comerț, Duracell parca, sa fie asta o problema? Am mai găsit postari cum ca s-a rezolvat problema prin inlocuirea bateriei din cheie la dealer, dar imi vine vreu sa cred ca asta ar fi problema.
  4. Felicitari! Sa te bucuri de ea, baietii de la Nuremberg sunt foarte misto.
  5. Salutare, Daca o accelerezi este ok dupa ? Probabil ceva pe parte de injectoare, alimentare ca bujiile nu au rol pe temperaturile astea.
  6. Today
  7. Cel mai bine ignori , doare cel mai tare , mai tare decar un raspuns taios.
  8. Pt EVO in Download Manager este 2025-2, am facut zilele trecute update la ID6. Ciudat ca n-au dat drumul si aici la 2025-3. Poate are o mica intarziere totusi.
  9. Poate ca nu o fi dar cand te mai si intrebi retoric dupa de ce or avea unii oameni net cam devine atac. Nu e problema, dar iti mai sugerez inca o data sa te mai temperezi in postari.
  10. O sa vad in 7 zile cand ma duc sa ridic masina mi-au spus ca am multe incluse in garantie si ca mi spun cand o ridic ! tot din nurenberg o iau si eu , plus ca am sunat la bav otp si mi au spus ca garantia bmw premium selection in germania este foarte buna ! Astazi am achitat 10% din masina urmand sa platesc restul cand o iau ! cand ii spui unui om ca mai bine tacea decat să vorbească, nu este atac !
  11. Yesterday
  12. Salutare ! Detin un bmw e60 520d 2008 , Când pornesc mașina, după câteva secunde da niște rateuri puternice, câteodată se oprește motorul brusc în timpul acestor rateuri . am sesizat ca mai mult când motorul e rece. Am făcut proba cu un debitmetru nou (Bosch), și a avut aceleași probleme. Ma poate ajuta cineva cu un sfat poate ?, Multumesc anticipat.
  13. Salut !, Ai mai rezolvat probelma ?, exact așa pățesc și eu ?, ai vreun sfat poate ? Multumesc anticipat.
  14. De vânzare: Ulei cutie de viteze BMW MTF-LT-3 – 2L (2x1L) – 75W90 Cantitate: 2 litri (2 bidoane sigilate a 1L) Specificație BMW: MTF-LT-3 – 75W90 Utilizare: Cutii de viteze manuale BMW (GS6-17BG, GS6-37DZ etc.) Stare: Noi, sigilate, cumpărate recent – nu sunt deschise Compatibil cu: BMW E90 / E91 / E87 (318d, 320d, 116d, 120d) BMW E60 / E61 (520d, 525d, 530d – cutie manuală) X1 E84, X3 E83, Seria 1/3 din perioada 2005–2013 Verifică manualul mașinii sau cu VIN-ul dacă ai nevoie de ulei MTF-LT-3! Preț: 200 lei (tot setul de 2L) Livrare: București Contact direct în mesaj privat
  15. Bravo, te tot tii de facut una alta la masina.
  16. de unde pot intra in download manager? pentru fsc daca sun la reprezentata mi ar trimite pe mail? sau mai bine ma rezum la bimmertool? mersi!
  17. Un mic refresh, Carplay/Android Auto
  18. @mgi vezi ca poate chiar iti ia careva gluma in serios. Nu de alta dar unii poate chiar cred ca benzina de 93 din State este aceeasi cu benzina de 93 din Europa fara sa aibe habar ca se masora diferit cifra octanica, etc.
  19. Pai la voi totul e mai prost. Benzina mai proasta, uleiul mai prost...
  20. Pai asta tre sa astepti in Europa sa vezi, ca de partea cealalta a baltii schimburile sunt la 16,093.44 km (maxim) sau un an. Le e mai frica astora de la BMW de cei de pe partea astalalta a baltii.
  21. La Toyota se schimba uleiul la 10-15k dacă nu ma înșel. Plus, motoarele lor de pe hibrid sunt detunate. Motoarele de la GR merg pe 0w20 însă.
  22. @FiveThreeFive sunt perfect de acord cu tine. Doar ca 6000rpm sunt 6000rpm, indiferent de puterea masinii, limitata sau nu in anumite conditii, iar la ture mari, ungerea e esentiala... In timp si la viteza mare ( DN/DEx/Autostrada ) acolo uleiul asta ultra subtire 0W12 ( 0W8 la Toyota! ) va ceda rapid, si isi va pierde proprietatile. Depinde mult si de temperatura la care lucreaza un motor... la temperaturi mari de 100/105+ grade iar se duce uleiul mai repede...
  23. Din ce tin mine Toyotele merg cu 0W12 de fabrica fara mari probleme,doar ca da, acolo avem masini hibride .Deci posibil ca explicatia ta sa aiba sens, pe de alta parte ce uita BMW e ca in mare masinile lor au tendinta de a fi conduse mai agresiv fata de Toyota datorita imaginii sportive a marcii
  24. Si eu sunt curios. Tind sa cred ca BMW a reusit sa permita uleiuri 0W12 in motoare puternice precum B58 bazandu-se in principal pe faptul ca toate aceste motoare sunt acum in configuratii mild-hybrid sau plug-in hybrid. Exista unele modificari tehnologice prin care motoarele se pot descurca cu uleiuri atat de fluide - cum ar fi tolerantele cuzinetilor, materialele din care sunt realizati acestia, sau controlul strict al presiunii si temperaturii uleiului. Totusi, acestea au un efect limitat si nu pot compensa in totalitate valoarea mica a HTHS-ului (high temperature high shear) unui ulei 0W12, care este undeva pe la 2 MPa*s. Spre comparatie, un ulei 10W60 are HTHS de cca. 5 MPa*s, iar un 5W30 de cca. 3.5. Ca urmare, tind sa cred ca la accelerarile puternice masina se bazeaza mult pe aportul motorului electric - ceea ce reduce stresul motorului termic si ii permite sa functioneze in limite acceptabile pentru HTHS-ul uleiului, posibil si cu o limitare din software a puterii, in anumite conditii. Atat timp cat motoarele reusesc sa treaca cu bine de perioada garantiei, pentru BMW totul este in regula. Este o parere pur personala, posibil sa aberez.
  25. Janta/jante strambe?Cauciucuri cu defect?
  26. Sa vedem masini cu 0w12, cu schimburi la 30k km+ dupa 100 150k km
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.