Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Probabil nu ai folosit testerul si nici omul potrivit pentru interpretarea erorilor.
  3. Today
  4. Verifică la tabloul de siguranțe releul de ștergătoare,e unu albastru dacă bine imi amintesc.
  5. Salut grup am și eu un BMW e90 și de câteva zile la început să se oprească în mers are zile în care nu se oprește dar și zile în care se oprește mai des. Precizez ca pe tester nu are dacat eroare de la bujiile incandescente. Ma poate ajuta cineva cu un raspuns
  6. Mi-e greu să cred că nu ai nicio eroare legată de asta, posibil dacă s-a făcut o diagnoză cu ceva generic, multimarcă sau să nu fie făcută/interpretată cum trebuie . Mai fă o diagnoză cu ISTA, nu altceva, că sigur ai ceva pe-acolo.
  7. Din ce știu,dacă pui baterie de același tip și aceleași caracteristici ( Ah), doar o înregistrezi ca fiind baterie nouă. Dacă e de alt tip sau are Ah diferit de ce ai avut , se codează. Concluzia, în ambele cazuri e nevoie de tester. p.s. o să se găsească cineva să-ți spună că "merge și fără codare/înregistrare" dar ia-o ca pe o părere...
  8. In momentul in care se blocheaza , nu mai merge nimic nici pe tempomat nici actionate manual . Pur si simplu ingheata pana repornesc motorul . ( si nu mai merge nici stropgelul ) . Apoi cand scot cheia si opresc motorul si repornesc masina totul functioneaza normal .
  9. Dacă muți maneta de la ștergătoare se întâmplă ceva?Sa nu fie maneta cu probleme.
  10. @Sorin_87 Eu iti recomand sa pui LL19 in loc de cele de mai sus, eu cu asta merg acum. @sskkaa La ultima generatie (TU2) de B58 (si cred ca si B48), BMW recomanda 0W12
  11. Va salut , Am achizitionat recent un BMW e90 , 2.0 Disel din 2006 ( NFL ) de 164 cp si am o problema la stergatoare . Ele merg normal doar ca uneori se blocheaza in timpul mersului si nu isi mai revin decat daca opresc motorul si scot cheia din contact . Dupa ce repornesc masina ele functioneaza normal . Nu imi apare nici o eroare , am mers si la service , nu apare nimic nici pe tester si baietii nu au gasit nimic defect cu toate astea ele se tot blocheaza in timpul mersului . A mai avut cineva problema aceasta ? Stiti cumva care ar putea fi cauza ? Va multumesc !
  12. Salutare.As dori sa stiu cum ați rezolvat voi aceasta problema. Am un e90 iar farurile mele cu xenon vad foarte slab si as dori sa stiu daca se poate rezolva daca o sa cumpar alte becuri noi xenon sau daca exista alta varianta de a rezolva problema. Ma tot gândesc daca se poate pune un xenon aftermarket in caz ca vad la fel si becurile noi
  13. Nu stiu de ce va mirati, Toyota pune in hibride 0w8!!! Totul pentru "economie"...
  14. Se pare ca m-am informat eu gresit,nu are decat type 2 dar stie sa traga cu maxim 11kw.
  15. Normal, mulțumesc, apreciez Și da, sunt conștient, arată mult mai bine cu idrive mare cu touch. Văd din ce în ce mai des idrive din China mai mare, pus peste ăla mic, vai, nu-mi place deloc.. mi se pare oribil. Mult mai nice e original, chiar dacă e ăsta mic, de cic. Totodată, dacă e cineva aici, care a făcut singur retrofit la nbt sau evo de la cic mare, aștept să împărtășim câteva idei.. eu tot verific piața să iau la preț ok..
  16. E oricum o performanță să ajungi la un consum de benzină in regim hibrid cât consuma 3.0d-ul acum câțiva ani
  17. intru si eu in hora, 3005! sa vad care licitati peste mine
  18. Dar arata mai fain cu pachetul complet de lip-uri anyway, sa faca ce vrea, ca-i masina lui.
  19. Da-le in colo de praguri ca dupa tre sa fi atent sa nu le traznesti. Dar cu niste oglinzi negre ar fi din alta liga masina.
  20. Stii ca eu zic ce zic ca sa te impulsionez, da?
  21. Yesterday
  22. Am inteles... preturile le ai sau inca mai astepti la restul de piese/componente ce ti le-am dat mai sus?
  23. Pentru oras si la cum functioneaza modul hybrid pe PHEV clar trebuie 0w30. Am vazut ca multe site-uri dau 0w20 dar mi se pare prea subtire. Pentru 0w30 sunt doua norme LL04 si LL12FE. As incerca la urmatorul schimb sa pun 12FE, original sau Ravenol (vad ca e printre putinele care folosesc PAO si are specificatii bune). Important este sa fie schimbat pana in 10k de km daca vrei sa protejezi vanos-ul(problema clasica la ele) si lantul. By the way: am cumparat filtru de ulei OE si vine pe Mahle, ca sa stiti sa nu platiti diferenta degeaba. Filtru de benzina nu e cazul ca nu are....mare prostie.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.