Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Pai si in punctul asta, dupa ce schimb valva hidraulica, mai are sens sa bag bani in motor sa il fac? In punctul asta cred ca e mai usor sa schimb motorul complet sau sa vand masina decat sa stau sa umblu la cuzineti si pompa.
  3. Viper05

    BMW X5 45e

    Foarte adevarat , dar ca si business ei nu asa gandesc. ei vad ca vand in jur de 2 milioane de masini pe an, daca la fiecare ar pierde 300€ , asta ar insemna pentru ei 600 milioane €. si spun ar pierde pentru ca ar putea vinde la acelasi pret indiferent de galerie. acuma daca asta e corect sau nu, etic sau cum vrei sa cataloghezi nu stiu. ca si business clar fac ceva bine pentru ca vanzarile cresc de la an la an. Si cel mai important felul in care masinile sunt cumparate si utilizate s-a schimbant drastic in ultimii 20-30 de ani. Majoritatea masinilor vandute de Bmw sunt masini de flota, care se tin maxim 3 ani. de aici rezulta si intervalul de service la 30k si asa mai departe, cam tot se invarte azi in jurul masinilor de flota si a ceritelor acestor CEO de companii care sunt foarte similare intre ele si mult mai usor de acoperit decat sute de mii de persoane private. Dar si persoanele private si-au schimbat felul de a cumpara masini noi. Multi , foarte multi, au un buget lunar , isi iau masina in leasing, service inclus leasing pe 3 ani, dupa 3 ani dat masina inpoi , si tot asa un ciclu continu. nu in ultimul rand , majoritatea masinilor se caseaza inainte sa ajunga la 300k km, fabricatii doar s-au ajustat pietei, asta se cere, asta se ofera.
  4. Destul pe azi, nu trebuie să obosești învățăcelul din prima zi.
  5. La capota ai patru capse pirotehnice, doua in partea din fata si doua in partea din spate. Trebuie inlocuite toate patru.
  6. Today
  7. throw

    BMW X5 45e

    Ok dar nici asta nu există :))) E un mit banal ca se fac masinile sa țină fix in perioada garanției. Producatorii nu isi sapă singuri groapa si nu au cum sa calculeze ei exact rezistența unei piese in numar de ore/km. O medie se poate face dar masinile au exploatari total diferite, in regiuni diferite, climat diferit etc. Și eu tindeam sa cred asta pana am stat de vorbă cu unii mai deștepti ca mine care lucreaza fix asta, proiectare piese in automotive. Din nou zic.. le fac ieftin si de aia crapă.
  8. M-am nascut pregatit... am sudat de multe ori pedala de acceleratie de podea. Altceva?
  9. 1) Pe fata ai nevoie de dimensiunea 225/45/18 ! 2) Indicii de greutate pe fata 95 V(minim) iar pe spate 99 V(minim)
  10. sskkaa

    BMW X5 45e

    @FiveThreeFive daca tot ai deschis subiectul, pentru B57, este vreo varianta de galerie de admisie din AL?
  11. salut sunt nou venit .....ma poti ajuta si pe mine cu o problema .... am un e60 2005 am pus modul LM2 vreu dect sa imi merga functia -Follow Me Home 

    dar am intampinat problema cu stopurile ca eu am stopuri normale ....am cautat peste tot nu gasesc codarile exacte pt stopuri normale ... 

  12. alex230ro

    BMW X5 45e

    Am pus ghilimele tocmai de asta. Marja de siguranță a producătorului = durata garanției. Acum ceva ani era durata garanției ×2. Legat de testare corespunzătoare as zice ca cei cărora le au ars mașinile din cauza galeriei de admisie nu sunt de acord. Bănuiesc ca testarea a fost ajung la 200k km aia e la revedere.
  13. throw

    BMW X5 45e

    Scuze dar asta e o prostie CIne a lucrat in domeniu stie prea bine ca nu e adevarat. Se proiecteaza cat mai ieftin dar toate sunt testate corespunzator. Ca țin la limită e alta poveste.
  14. in urma unui accident usor, actuatoarele de la balamale de la capota s-au declansat pe langa cele 2 actuatoare, mai trebuie si alte piese schimbate sa dispara erorile? nu stiu de ce apar si senzorii din spate in eroare?! am mai citit si faptul ca modulul ACSM a inregistrat un crash event si ar trebui resetat, insa asta se poate doar intr-un service BMW masina: G31
  15. Salutare, mă poate ajuta cineva cu retrofitul unui Webasto pe un e61 ?
  16. alex230ro

    BMW X5 45e

    Da ca si poveste simpatica am un vecin care lucreaza la un service, cand aveam 140ul zice aaa asta e misto dar e ala cu probleme la pompa de ulei , ce sa vezi B58urile din gen2 anumiti ani aveau si posibil sa aiba probleme cu pompa de ulei din cauza unei piese de plastic .Noroc ca gen 1 avea alte probleme .Ideea ramane aceasi componentele sunt facute fara nici un pic de "marja de siguranta" .
  17. Diesel - drumuri lungi , vacante etc , phev si ev - oras = naveta scurta.
  18. @alex230ro Cred ca ai punctat la obiect principala cauza a problemelor de durabilitate a BMW-urilor moderne. Am mai discutat pe acest subiect: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/195267-noul-bmw-seria-5-g60/?do=findComment&comment=2591957 Pe langa faptul ca de la marca premium BMW am asteptari privind durabilitatea si fiabilitatea proportionale cu pretul - ceea ce nu se mai intampla de multi ani, nu pot sa accept abordari tehnice tipice unor marci de buget. Pot intelege ca, la actuala generatie Logan, Dacia a decis sa se opreasca cu esapamentul inaintea puntii spate, economisind astfel vreun metru de teava. Este un model low cost. Nu pot intelege insa ca BMW sa continue sa fabrice motoare Diesel cu galerii de admisie din plastic, desi s-au intamplat numeroase cazuri de masini care au luat foc din cauza problemelor cu cooler-ul EGR. Culmea ironiei, pentru N57 exista: a) galerie de admisie din plastic, p/n 11617811909, care s-a montat pe toate platformele F cu motor N57 (30d / 35d / 40d), cu exceptia N57D30S1 cu 3 turbine (50d); b) galerie din aluminiu (!), p/n 1161851568, montata doar pe masini cu N57D30S1 (50d). Nici nu conteaza daca sunt sau nu interschimbabile, ce rezulta este ca BMW avea deja in program pentru N57 o galerie de aluminiu si putea, cu un efort finaniciar nul spre minor, sa livreze toate motoarele N57 cu o astfel de galerie. Daca in 2013 un F13 640d se vindea cu 82.500€ in loc de 82.200€, dar avea galerie din aluminiu, nu cred ca se vaita niciun cumparator. BMW a preferat sa scada costul prin solutii tehnice absurde, iar pretul platit de numerosi proprietari a fost topirea galeriilor de admisie in cazurile fericite, sau incendierea masinilor in restul cazurilor. In fine, cireasa de pe tort: galeria de plastic p/n 11617811909 costa acum la BavAuto 5.716 lei, iar la Hubauer 1.252€. In timp ce galeria de aluminiu p/n 1161851568 costa la BavAuto 5.716 lei (ha!), iar la Hubauer 1.149€ (dublu ha!). Nu este nicio eroare de redactare privind preturile. Sa inteleg ca BMW s-a zgarcit mai intai cand a facut masina premium si a livrat-o cu galerie de plastic, iar mai apoi vinde clientilor piesa de schimb din aluminiu la acelasi pret sau mai ieftin decat cea de plastic, sa mai faca inca un rand de bani. Pentru ca, nu-i asa, chiar daca cea de plastic se fabrica (mult) mai ieftin decat cea de aluminiu, pentru galeria de plastic e cerere mare - deoarece multe se topesc sau iau foc... Vorba ardeleanului: apăi să nu-i bagi în p***a măsii?!
  19. O ultima intrebare. Am gasit in zona mea urmatoarele componente: Axa fata: jante Dezent KG Black 8x18, 5/112, ET30, B66.6 cu anvelope Pirelli Winter SottoZero 3 225/40R18 92V Axa spate: jante Dezent KG Black 9x18 5/112 ET30 B66.6 Pirelli Winter SottoZero 3 255/40R18 99V Pe site anvelopele figureaza ca runflat. Ce parere aveti ? Multumesc.
  20. alex230ro

    BMW X5 45e

    BMW doar electric si nou as lua , alfel daca ma gandesc : -E46 325compact luat cu 13k parca tinut vreo 10 ani dat cu 1500 eur , 60km cand l-am luat, dat cu 160k km cumparat de.. patronul serviceului unde facusem mai toate reparatiile , lista cu ce am schimbat nu mai are rost sa o pun aici -X1 23d luat si asta cu vreo 15k parca vreo 90 si ceva mii km dat rapid dupa vreo 3 ani la mine am schimbat "doar" distributie si ulei cutie in rest au mai picat una alta cat sa nu te plictisesti masina e inca in familie si la vanzare .Aici a fost subtire deprecierea vreo 8 k deoarece l-am dar la "pret preferential" -M140i - l-am tinut un an si ceva am "pierdut" vreo 10k la el = 7k depreciere aka diferenta intre pret cumparare si pret vanzare si vreo 3k suspensie , cauciucuri si alte prostii luate pe la el, Fiabil a picat "decat" ceva valva .Nu am mai avut rabdare sa ma prinda "boala lor " din spate dar aveam actuatoarele vanos luate ( au plecat cu masina in portbagaj). Dupa cum se vede intervalul in care tin masinile scade si aparent cu cat scade cu atat sunt si ele mai fiabile A ramas cazanul 318is asta e promis fetei
  21. Pai, cand accelerezi, accelerezi numai dupa expresia "stick the pedal to the metal" cum faceam eu cu X6-le de l-am avut la Sibiu. Imi spui cand esti pregatit de lectia numarul doi.
  22. Da, cum spuneam, cred ca propria experienta a fiecaruia in ceea ce priveste brandul respectiv, ne creioneaza mai apoi si preferintele. Daca ai nimerit sa iti pice multe la BMW, nu cred ca esti masochist sa iti mai iei.
  23. Bine, si din perspectiva pretului te astepti la unele diferente intre X5 si RAV ... 50e e probabil costa dublu. Insa, nici in comparatie cu X1 30e RAV-ul plug in nu a avut castig de cauza. Si nu musai de spatiu si dotari (pe care le are) cat de desing, tinuta de drum si directia cam apatica Insa acum niste ani buni, am avut Honda Accord...motor aspirat 200 CP, dotari decente pentru vremurile cu pricina, statea pe drum impecabil...Am vandut-o dupa vreo 160.000 km cu un singur bec de pozitie schimbat. Nici Civicul nu era de lepadat pe atunci. Din pacate, Accordul nu l-au mai adus in Ro/EU, iar Civicul a devenit un sedan banal
  24. Mai există o valvă hidraulică 11417584990 care poate cauza probleme de presiune. Dacă nici după ce schimbi aia , nu dispare eroarea atunci cuzinetii de la palier sunt problema, adică trebuie sa desfaci motorul. Presiunea la N43 se verifică cu un T unde trebuie mufat atât senzorul de presiune cât si manometrul, altfel pompa va băga presiune maximă, dacă nu citește senzorul, adică aproximativ 7 bari. Cealaltă variantă de a citi presiunea este din diagnoza ISTA. Dacă sorbul a fost obturat, mai mari sanse sunt să fie uzați cuzineții, decât pompa de ulei.
  25. Ciprian01

    BMW X5 45e

    Ma bucur ca nu sunt singurul care cred ca tot ce inseamna japoneze sunt bune doar daca sunt gratis sau daca iubesti consumul mic. In oras am 5% cu ea pe ditai magaoaia. Am fost anul trecut pana la Viena cu ea, la 1 luna dupa ce mi se livrase, m-a durut capul o ora dupa 4 ore pe autostrada, cvt-ul ala si insonorizarea la viteze te fac cu capul! In toamna am cerut un X5 50e pentru aceeasi ruta, am fost zeu, scuze, zen!
  26. Si mie mi se pare decent ca nivel de zgomot care ajunge in habitaclu de la anvelope, curenti de aer etc.... Vb de U11
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.