Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Daca ar fi sa am un 3.0/4.4 benzina in garaj si inca una de oras si pe langa, din punctul meu de vedere iX3 rupe cu 108kw bateria cat si noul Ioniq 6, parca cel mai mic consum la acest moment.
  4. Acum numai ce am vazut o neconcordanta in ce spun in scris si ce arata pe cablajul electric ca si cod al culorilor. Conectorul cu 4 cabluri care in ordine de la 1 la 4: 1. Brown 2. Brown 3.White/Brown 4. Red/yellow Pe cablaj sunt asa: 1. RT/WS red/black 2. WS/BL white/blue 3. - rear window 4. - rear window 5. Brown. Iar tu zici ca ai gasit in conectorul cu 5: Albastru/Alb. Acela ar trebui sa ajunga la CAS. Maro e masa. pe Rosu/Alb s-ar putea sa fie cel ce vine de la panou. Ai tensiune acolo? Intre masa (caroserie) si cablul acela. Poti sa masori intre Maro si el mai apoi.
  5. Multumesc frumos, am sa urmez acesti pasi si revin cu update.
  6. In conditiile date daca pe placuta din interior nu sunt semne vizibile de umezeala (trebuie verificata si pe interior..) si cel sau au cei care au incercat o reparatie (pentru ca e clar ca altii si-au bagat nasul acolo) si nu le-a iesit din moment ca tu ai zis ca ai luat masina asa.. Acum e clar ca tu trebuie sa incerci sa o repari ceea ce e foarte, foarte bine! Experienta mea este ca am trecut prin ambele situatii cu aceiasi masina: modul ars de la apa care a reusit sa intre la el, dupa cativa ani de la repararea cablurilor intrerupte in manson evident. Multe cabluri au fost. Merg si azi.. Modulul l-am gasit ieftin de pe ebay.. la vremea aia. Al meu era ars in zona antenei.. si nu mai prelua semnal dar nici radio nu mai functiona.. Modulul nu se codeaza pe masina. La oricine o sa mergi o sa trebuiasca sa mergi cu masina sa il conecteze la cablurile ei.. de aceea ti-am aratat mai sus ordinea in care trebuie sa fie cablurile in conectorul acela cu 4/5 cabluri. Acolo e alimentarea modului si antena lui. Pe maro e masa. Si pe rosu/negru e plusul de la panou.Dar tu spui ca acolo sunt alte coduri pe cabluri.. iar necesita obligatoriu verificarea continuitatii lor de unde pleaca.. de la masa de la siguranta si de la modulul CAS.. de acolo se pleaca in reparare.. Poti sa faci si tu asta, sa verifici ca firele ajung si sunt intregi de la masa, de la panou si de la modulul CAS. Pui aparatul de masura pe continuitate, siimbolul ala de rezistenta/ohms.. Si cu un cablul lung cat masina de la modul pana la bord in fata, pe un capat sa ai o clema crocodil.. sa fie atasat unui din fire de pe mufa aia (cablurile alea se pot si scoate din conector, sau poti sa bagi un ac, fara a forta de grosimea unuia din pinii unde intra modulul.. sau intri cu un ac atasat crocodilului.. prin spatele conectorului.. asiguri sa nu se miste in conector sau de pe metalul cablul atasat.. Cauti si scoti siguranta mentionata, parca F59.. si o sa vezi ca (daca masina primeste curent ..) in panou pe o parte a sigurantei (scoase) o sa gasesti tensiune.. in partea celalalta nu o sa gasesti tensiune. Practic de acolo pleaca cablul care TREBUIE sa ajunga sa alimenteze modulul din haion. Iar acest fir indiferent de culoare trebuie sa fie pe pinul 1 din conector. Apoi treci la masa sa o verifici si la conectorul din CAS (parca pe pinul 32) sa vezi ca si acolo ajunge un cablu de la modul. Si asa faci ce ar putea face altul contra cost. A, deconecteaza bateria masinii inainte de a cauta pe unde ajung cabluri in masina. Spor la treaba.
  7. Fara sa diminuez cu nimic aspectele negative pe care le cunoastem prea bine despre România, statul 2 ore la granita al dlui Zipse - si posibilul aportul acestui eveniment la pierderea oportunitatii de a avea o fabrica BMW in tara - ni se trage de la atitudinea amicilor austrieci (in principal) si olandezi (in secundar), care ne-au tinut in afara Schengen vreo 13 ani, pentru ca au putut - oare unde am mai auzit asta... Regrete vagi exprimate de presedintele Van der Bellen nu compenseaza cu nimic anii petrecuti in afara Schengen, care nu doar ca ne-au costat enorm, dar vor avea consecinte inca mult timp de acum inainte, ca urmare a oportunitatilor pierdute (precum fabrica BMW). Este unul dintre motivele pentru care consider ca politica externa a României este mult prea slaba. Apropos, o buna parte din vina pentru preturile mari la energie electrica din Romania este tot a austriecilor, vedeti mai jos: https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/P-10-2025-003192_EN.html
  8. Cel mai probabil se scoate usor ... in serviceul original
  9. La ix3 bateria e structurala, scaunele sunt prinse direct pe ea. Ceva imi spune ca nu e usor de scos Are carwow in review o secventa in care arata si bateria.
  10. La leaf poti scoate bateria pe sus. E o chestiune de cateva ore cu tot cu pusul la loc.
  11. Merci mult, m-am decis, nu are rost sa dau acuma 180 euro pe asa ceva. Nu prea merg noaptea si daca merg, de obicei merg cu faza mica.
  12. INTERVIU Directorul uzinei BMW din Debrecen, despre producția noului iX3: „Am găsit aici tot ceea ce căutam. Am fost în România și am stat două ore la graniță” Păi, dacă bateria este integrată direct în structura mașinii, ar fi mai dificilă intervenția, nu? Nu am găsit informații despre cât de ușor se pot schimba modulele
  13. Salut! Ai reusit sa rezolvi problema? Ma confrunt cu aceeași situatie
  14. Dupa problemele pe care le am la skoda cu bateria, un criteriu pt a alege masina viitoare e legat si de servisarea bateriei. La skoda pot inlocui module insa trebuie data toata bateria jos si apoi mesterit la ea pe bancul de lucru. Nu e cel mai usor avand in vedere ca trebuie sa dai afara toata magaria de baterie. Ar fi deosebit de util ca sa poti ridica masina si sa scoti cate un modul de baterie. Ar deschide calea catre servisare mult mai rapid si multe service-uri s-ar baga la asemenea activitati.
  15. Salutare. Revin cu noutățile și răspuns totodată la întrebările tale. Siguranțele funcționează toate. Le-am verificat cu un creion de tensiune cred că-i spune,are aspectul unui creion,o siguranță în interior ca cea de la brichetă de exemplu,un cablu cu un crocodil la capăt care se atașează la masă. Sigur știi despre ce e vorba,nu am poze pentru că le-am împrumutat. Curentul l-am măsurat cu un voltmetru. Nu știu ce marcă,am setat pe volti, curent continuu la valoarea de 20. Firele de la mufa cea neagră lată au fost așa: roșu-alb,albastru-alb, violet -alb,verde-galben și maro. Nu am înțeles clar la care al doilea modul te referi. Cum s-a putut vedea în poze,cablurile au fost reparate,curent vine, siguranțele sînt in ordine. Singura rămasă după o verificare făcută de un băiat mai priceput la electronică și parte electrică la mașini ar fi modulul acela de antena diversity. La prima vedere nu pare afectat,nu are scurgeri de lichid sau altceva doar că trebuie să-l dau jos și mers cu el la verificat și măsurat. Apoi reparat sau înlocuit în funcție de cît de afectat este. Am făcut o programare pe 15 septembrie pentru asta. Posibil ca ceva circuite sau alte piese electronice să fie afectate de umezeală,praf..etc. dar asta mă depășește. Plăcuța aia trebuie verificată de un electronist. Prețul pentru una nouă și originală e foarte piperat,in jur de 400€. Am de ales în a o repara dacă este posibil sau la mîna a doua cu riscul să nu aibă durată mare de viață.
  16. Salut, Eu am schimbat clapetele de admisie si dupa 20 km aparut eroare S 0797. EGR a fost inlocuit pe rechemare dar nu au fost probleme pana acum. Solutii?
  17. Schimbă releul de incarcare de pe alternator
  18. Yesterday
  19. Îmi place mai mult iX3-ul la exterior, iar la interior GLC-ul pare mai premium. Dar nu se compară cu cei 400 kW și bateria de 105 kWh de la BMW.
  20. Tot atunci mi au curatat si galeria de admisie/ porturile si clapeta (cred ca este clapeta de accelerație) Pe partea de noxe trec , am facut proba la cineva cu statie ITP. Doar visual nu imi place mie ca gasesc niște funingine
  21. Ba da, dar e doar o presupunere. În alte părți se vorbește de 35k pentru varianta cu bateria mai mare.
  22. Salut, in primul rand trebuie sa ai galeria de admisie si porturile de supape curate ca sa arate bine corectiile. Acum par bine corectiile, sunt sub 1, de la 2 in sus ar fi probleme. Daca ai dpf ul crapat trebuie schimbat, nu ai ce sa ii faci.
  23. Pai spune chiar în video, nu l-ai văzut? 28k preț de pornire cu bateria de 38kwh și probabil 40k cu bateria de 56kwh Nu doar mica ci și cu încărcare lentă
  24. Nici eu nu înțeleg de ce au pus o baterie așa mică, ar fi trebuit măcar una de 70-80 kWh. Am pierdut eu avansul tehnologic? Au apărut EVs care pot încărca cu 1000 kW?
  25. Citisem că pleacă de la 28k. Zici că varianta de 56 kWh e 40k?
  26. Salutari. In urma diagnozei mi-a aparut ca injecotorul 2 a avut nevoie de o corecție foarte mare. Cei de la serivce au zis sa il schimb. L-am schimbat iar valorile sunt următoarele din poza. Cum vi se par valorile ? Sunt ok. Masina are 160.000 km. https://ibb.co/zHbntDMN https://ibb.co/zpm1CKY Aveti link cu codul de eroare si cu valorile. Problema pentru care m am dus este faptul ca mereu gasesc funingine pe evacuare. Iar dupa această investigație ar rezulta ca am DPF-ul desprins / fisurat.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.