All Activity
- Past hour
-
Dani12 joined the community
-
Sa te iau in pula cu dpf tau sa ai parte numai de dpf uri infundate sa te rupa pe genunchi la service.
-
Deja vezi prea departe lucrurile.
-
E usor daca te pricepi. Doar adaugi cablaje si faci legaturi electrice. Te poate ajuta un coleg din zona ta care se ocupa cu retrofituri.
- Today
-
Altceva nu există gen făcute de cineva , să văd vizual să-mi fie mai ușor
-
Andrei_Tr joined the community
-
p/n 33316769376 pentru bucșă, tamponul nu e obligatoriu să-l schimbi , doar dacă e rupt, el fiind un amortizor de vibrații. De scos și de montat, cu extractor sau în lipsă, un șurub de 14, un rulment axial de 14mm diametru interior, dar nu e obligatoriu, o piuliță lungă de 14 și distanțiere. Presa e ceva de genul din poză...
-
Dacă te pricepi oarecum la circuite electrice, ai în link cam tot ce vrei... https://bmwteka.com/wds/en/e90 mergi la COMPLETE VEHICLE - BODY- SEATS și ai schemele electrice cu tot ce ai nevoie, mufe, semnale pini, etc
-
@petreop, hai că ușor, ușor, ajungi spre Iași. Eu te aștept, mașina e in parcare, neplimbată .
-
@costinlogin parca tu erai de prin zona aia? Daca da, poti ajuta omul cu o vizualizare?
-
Masina e standard, acum sincer la 6.5k ce poate sa fie rau, suna omul si pune-i multe intrebari, vezi ce iti raspunde si cum rezista la 'stres'. Judecand dupa numarul de telefon, 0726 039 739, poate sa fie tipicar, o persoana atenta la detalii... Te poti sta direct la el la pensiune, vezi cat este de ospitalier. https://share.google/SYpJDatu7DXyOIboJ
-
Eu n-am mai auzit lucrul asta si recunosc ca nici nu l-am mai intalnit, desi ultimele 3 masini, toate BMW, le-am achizitionat eu insumi. In cazul ultimelor doua am fost personal in DE sa le cumpar si nicidecum n-a fost locul cu cele mai ieftine masini. E relativa treaba asta oricum. Daca pui lucrul asta ca si unic criteriu, nu stiu ce sa zic, poate da, poate nu. La noi mi s-au parut tot timpul mai ieftine, gaseai cu dotari, "km putini" in comparatie cu alte modele din DE, doar ca la noi asa cum stim e o piata "deformata" care nu reflecta deloc realitatea. Pe de alta parte eu sincer n-am mai intalnit persoane care sa-si cumpere pe persoana fizica, adica un pasionat de cele mai multe ori, cea mai ieftina troaca. Adica daca doar de una din asta ai bani, eu cred ca ai plecat din start total gresit.
-
BMW E46 320D din 2003 (luna iulie), manual in 6 trepte, EURO 3.
bimmer90f30 replied to R0b3rt's topic in Seria 3
Eu as lua masina numai de-al naibii; sa fiu antisistem. Si apoi sa o tin sa intre si la categoria de epoca dupa inca vreo 20 de ani.. (daca sunt tanar as lua-o garantat..) E drept ca "tractoarele" diesel vechi nu se bucura de acelasi respect ca, cele pe benzina.. dar poti sa ii trantesti un motor pe benzina si respectul creste, @Rob3rt. -
Nu tot timpul...
-
Anchi24 joined the community
-
Nimeni, nimic... sau poate avem vreun coleg prin zona respectiva ? Multumesc !
-
Pana la urma masina face banii care esti dispus sa i dai pe ea.
-
Prețurile puse de mine sunt de reprezentanta (Timișoara).
-
E amuzant, ca eu am avut X5 45e cu 63.000 km la vanzare si l-am dat cu 47.000 euro dupa ce am stat cred ca ca aproape 4 luni la vanzare, si primeam numai oferte derizorii, iar acum vad ca nu se mai gaseste niciuna, fiindca nu se vand! Seria 7 cu hifi e chel, nu e dotat. Si as astepta sa mai scada preturile. Sunetul era ca un clanc la denivelari mici pana in 30 km/h.
-
Cred ca e cam scumpa. Eu am dat 4400 pe un e39 2.2 benzina, cu 126000 km, mult superioara, atat ca aspect cat si ca dotari. Cei drept, spunea in anunt ca are probleme electrice pe care aproape le-am rezolvat (merg foarte rar cu ea). Din experienta proprie, la costurile de aducere si inmatriculare, mai pui 1000 euro minim, chiar daca ti se pare sau este descrisa ca impecabila (aici, cei drept, fiecare cu pretentiile lui, la mine totul trebuie sa fie perfect). Uitandu-ma la motorul lui e39 (si comparandul cu cel de la 325xi din trecut) as spune ca la 125k km motorul tau este impecabil (daca nu a avut vreo belea in istoric). Dar, dupa atatia ani, sunt altele care cer bani.
-
Claudiu.123 started following Retrofit scaune BMW e90
-
Cred ca situatia e un pic mai complexa, nu doar un pin. Zilele astea vreau sa dau scaunul sofer jos, pentru curatenie si sa verific cablajul. Pinul problematic a fost ignorat de electricienii la care am fost si, la momentul respectiv, habar nu aveam cum arata, cum se demonteaza, etc. Acum sunt expert, . La el a fost umblat si in Germania sau la mufa, cel putin. Cand l-am intrebat pe neamt despre problemele astea a zis ca nu stie dar a revenit cu un mesaj de la mecanic: un contact imperfect, fara sa precizeze unde. Bateria s-a descarcat in 6 luni de 3 ori. In toata perioada asta, am eliminat clima din ecuatie (cu siguranta 9 scoasa s-a descarcat ultima data). In fine, sunt cam in linie dreapta cu toate maruntisurile iar ca si concluzie: masina este extraordinara pentru varsta ei, sincer!
-
A durat efectiv 2-3 zile pana s-a prins ca e la zi sistemul din masina. Acum stie in sfarsit ca nu mai e nimic de updatat.
-
Am tinut una 14 ani si 330k km,( 2005-2019)masina e tanc,singura care mi a parut rau ca am vandut o.Motor+cutie ireprosabil,suspensie fata cam fragila,pe spate nu am schimbat decat arcuri si amortizoare. La 250k i am desfacut motorul ( incepuse sa se aprinda check engine)si am curatat chiulasa,simeringuri supape,admisie si capac chiulasa schimbate,la turbo nu am umblat,a fost ok.Tot atunci am schimbat si ambreiajul,kit complet.A cumparat o un amic,a mai mers el 80k,deci la cam 420k a dat o si el,cuiva de la audi in pipera.De atunci nu mai stiu nimic de ea. Toate piesele schimbate ,originale si in service bmw.
-
@R0b3rt ti-am editat eu postarea si ti-am pus imaginile din imgur direct. Nu stiu ce sfaturi te astepti sa primesti, e o masina ce are 22 de ani totusi. Masina daca sta mult pe dreapta va avea nevoie de schimbat de piese ce imbatranesc. Daca merge mult, la fel, va avea nevoie de piese datorita uzurii. Tu stii mai bine ce iti permite buzunarul sa iti iei, dar dupa cum ti-au spus si colegii vezi ca EUR3 te va ustura din cauza emisiilor, e foame mare de bani la buget. Si ca idee, xenon nu, scaune incalzite nu, e cam cheala masina fie vorba intre noi, eu unul nu as lua-o si nu datoria optionalelor lipsa ci datorita motorului cu emisii EUR3.
- Yesterday
-
Vreau să fac toate aceste legături ( retrofit ) la mașină să-i pun scaune fum electrice , încălzite , memorie și nu știu cum să trag aceste fire din panou, da ca ma poate ajuta cineva cu un video sau poze cum as putea duce proiectul la bun sfârșit !! Partea soferului: - pin 13 - (+) 12V - pin 14 - (-) masa - pin 15 - K-Bus (rosu/alb/galben la tabloul de sigurante, unde este K-Bus-ul) Partea pasagerului: - pin 13 - (+) 12V - pin 14 - (-) masa - pin 15 - nu trebuie conectat, deoarece scaunul pasagerului nu are memorii
-
Claudiu.123 joined the community
-
asta imi aduce aminte de “full fara piele” de pe vremuri. un seria 7 sa aibe hi-fi, mi se pare absolut chel. sunt ferm convins ca ii lipsesc mai multe optiuni decat are in rest nu cred ca e mare diferenta la intretinere intre seria 5,7,x5, as spune ca e aproape la fel dintre astea 3 clar seria 7 se devalorizează cel mai repede
-
Buna seara ! Va rog, o parere... sau poate cunoasteti masina. Nu vreau sa pierd timp si bani cu deplasarea pana la Bicaz si sa ma intorc dezamagit !!! https://www.olx.ro/d/oferta/vand-schimb-bmw-320-coupe-e-92-2012-2-litri-184-cai-IDjeBag.html?reason=observed_ad Multumesc !
-
Buna ziua! Da BMW G05 HIBRID 4.5E
-
Topics