Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Si masina mea ce are cu ID7? Eu am primit 2025-3. 2025-2 a vrut sa ma bage pe DeX4 desi inca nu era deschis, s-a deschis dupa 4 sapt.
  3. "motorul meu oscilează la prima pornire si apoi dupa ce incalzeste e totul ok, sau când oscilează si o pun in D (drive ) si merg cativa metri isi revine si e ok." Ar fi util sa clarifici ce insemna incalzit. Incalzit motor in general inseamna motor la regim adica 80-90 grade. Banuiesc ca nu stai peloc sa ajunga la 80 grade. atunci ce inseamna incalzit? Oscileaza inseamna tremurat? Daca tremura e clar ca maotorul nu porneste si functioneaza normal acum fata de atunci atunci cand porneste normal si lin, fara tremurat. Schimba mecanicii. Ca aia nu-s mecanici. Cand trebuie sa te ingrijorezi dupa ce spun ei? Cand te lasa in drum? Cand un mecanic bate campii si nu are raspunsul la problema inseamna ca profesional nu se pricepe la masina aia. Cum ti s-a zis mai sus, daca masina s-a dovedot buna un an de zile acum e momentul ca si tu sa ai grija sa fie reparata la timp.
  4. Today
  5. Reprezentanta de la Brasov au fost destul de draguti sa imi trimita repair kit-ul. La Suceava cica nu se poate si la Iasi nici nu imi mai raspund
  6. Salut, diagnoza cu ISTA inainte de orice reparatie. Verifica clapeta de acceleratie, senzorul MAF, etc. Greu de zis de la distanta. Daca n-ai bagat bani deloc in ea, poate ar trebui sa incepi Spor la reparatii!
  7. EVO primeste 2 update-uri pe an, ultima versiune este 2025-2. LIVE primeste inca 4 update-uri pe an, ultima versiune e 2025-3. EVO 2025-3 nu exista, urmatorul update pentru EVO este 2026-1.
  8. IMG_2510.mov Am aici si un video, masina in totalitate merge perfect, fara nici un leu bagat de un an si ceva de cand o am, doar cele uzuale. Vreau sa stiu ce are si m-ar ajuta o parere, multe persoane au păreri diferite, pana si mecanicii, majoritatea spun ca daca nu imi uzeaza sau nu i face probleme motorului acest oscilat sa nu mi fac griji. vreau o parere buna, multumesc IMG_2510.mov
  9. Yesterday
  10. Salut, flansele alea nu se pot repara deoarece crapa cauciucul in interior. Se inlocuiesc, pune doar original si rezolvi problema.
  11. Prin toate te referi la cel de sus din stanga si la cel de jos de langa cutia de transfer ?
  12. @RaYn3 ce spune Matt se aplica doar in uk. in uk nu compania plateste taxele ci angajatul ( inclusiv taxele pe company car, ca si pentru aia se platesc taxe in uk). deci pentru o firma din punct de vedere al taxelor e absolut fix totuna ce masina conduce angajatul. in schimb se pune mare accent pe carbon footprint , si de asta hybridul si electricele sunt oferite la angajati ca si company car
  13. Noi nu prea toleram pe aici DPF off si EGR off. Sfatul nostru e sa te duci sa o aduci in parametrii normali.
  14. Pai hibridele sunt o struto-camila scoasa pt fleet-urile de company-car-uri. Companiile se bucura ca nu platesc mult cu taxele, intretinere scazuta pe perioada garantiei, dupa care imediat scapa de ele pt ca si costurile sar in aer. Din cauza asta e si plina piata SH de 30e-uri, cel putin de G30-uri si G20-uri, tocmai ca li s-a terminat perioada de garantie. Tot din cauza asta sau datorita acestui aspect, sunt si mai accesibile, dar si cele mai larg raspandite. De asemenea, datorita acestor power-train-uri, BMW reuseste sa-si mentina cota de poluare in limitele stabilite de catre UE. Mie nu mi se pare nimic deplasat din ce spune Matt, e realitatea. Sunt utile daca ai nevoie sa faci naveta zilnica pe distante scurte si neaparat sa stai la casa si s-o pui la incarcat zilnic. Altfel, devine useless daca nu te mai poti baza pe componenta electrica pt ca, consumul de benzina sare in aer. Este un powertrain de tranzitie pana cand majoritatea vor migra catre full-electric.
  15. Pai după soft am făcut OF pentru că am fost sfătuit....
  16. Pai nu despre asta e vorba in acest topic? Ca BMW da gratis hartile? Sau poate m-am pierdut eu?
  17. Salutare. Daca poate WIN 60 sa imi spuna unde a reparant el flansa grup diferential la e60 ul sau. Multumesc mult
  18. Ce glumeț ești. La mine apar următoarele preturi: Connected Proffesional 660 ron/an Actualizare harta 300 ron/an Informații din trafic in timp real 300 ron/an
  19. Eu am activat Pachetul Connected Professional in Martie parca, 550lei a fost, si l-am luat mai mult pentru RTTI, care chiar functioneaza. Acum asa este, vad ca acest pachet include si Connected Navigation ( RTTI si altele, BMW Online - nu cred ca functioneaza la mine la ID6, si Actualizare Harta... )
  20. absolut corect. de exemplu pe mine ( in uk) ma costa cam cu 30% mai eftin sa imi iau plugin prin companie si cu 50% mai ieftin sa imi iau full electric prin companie( decat direct de la bmw) cumva primesti bani inapoi din taxe ca poliezi mai putin acum prin companie am optiunea doar de plug in sau full electric, acum vreo 6 ani au scoa dieselul si acum vreo 4 ani au scos benzina.( asta ca asa a vrut firma) cand mi am luat seria 3 benzina in 2021 prin comanie m-ar fi costat dublu.
  21. Daaa, si X3 M50 e ce trebuie, l-am testat, doar ca e mai "mic" in interior, dar am inceput sa ma obisnuiesc cu design-ul lui. Pe bani, m-am linistit, omul e foarte incantat si a ajuns pe maini bune, am avut rabdare 4 luni, ce-i drept
  22. Parerea mea este ca trebuie sa pui inapoi DPF si EGR si apoi sa refaci softul
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.