Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Ce nașparlii, pe ei ii costă kitul de consumabile cam 1000lei și pe tine te taxează cu 4000lei. Înțeleg ca sunt și niște servicii acolo, dar chiar și așa …
  3. Salutare ! BMW X4 g02 184 cp Dimineata la rece accelerare lenta apoi smucește ,stie cineva cauza ? Cand plec calc accelerația dar nu se accelerează complet și apoi brusc revine . Mulțumesc
  4. Ti ai batut joc de banii tai, motorul asta b57 nu are probleme la distributie/ pompa ulei, nu are nici o treaba cu probleme vechiului motor n57. Problema la b57 e intradevar galeria. Egr ul a fost inlocuit la rechemare nu curata nici dracu egr ul la rechemare:).
  5. Da, mi-am dat seama după ce am fost la mașina și m-am uitat pe navigație
  6. nu poti sa ai varianta est in acelasi timp cu vest...
  7. Nu avea semne de uzura, esapamentul e perfect curat, am schimbat-o pt ca asa am considerat de cuviinta, am schimbat si pompa de ulei . egr era ok a fost curatat la rechemarea pentru racitorul de gaze, galeria am schimbat-o la 150.000 km pt ca ere crapata (eu banuiesc pe cei de la BMW pt ca am avut ceva meciuri cu rechemarea in service pt racitor, )
  8. Am o intrebare, pot baga ambele fisiere est-vest pe acelasi stick sa mi se faca update odata? sau trebuie facut update pe rand?
  9. Avea ceva semne de uzura, zgomote, sau ai schimbat o doar asa preventiv? B57 e un motor mai reusit si mai tzapan decat N57, si inca n am auzit de pb la distributii. Ai schimbat si pompa de ulei? Restul anexelor cum se prezinta, gen egr, galerie admisie?
  10. A expirat anuntul , acum e vizibil.... Sărbători minunate și toate cele bune! Scuze, poate nu am formulat explicit postarea, Sunt interesat de un schimb cu o masina mai mica si cu rulaj până în 150.000 km, masina azi are 202000 km si i-am schimbat distributia la 199.500 în ideea ca nu astept sa se intample ceva si apoi intervin, ci fac sa nu fie nevoie sa intervin. Sarbători minunate și toate cele bune! A expirat anuntul , acum e vizibil.... Sărbători minunate și toate cele bune!
  11. La ce valori ai pus tu acolo dpf-ul este infundat rau de tot! Valorile maxime permise: La relantii 35hpa 2000rpm 75hpa 3000rpm 130hpa 4000rpm 200hpa La tine problema este la EGR! Desfa capacul de plastic si misca de culisant, sigur ramane blocat pe pozitia inchis. Vezi aici.
  12. Yesterday
  13. Cred ca esti optimist cu 2500 lei revizia: la g31 530d am platit 3800 lei pt revizie la bavaria baneasa in ianuarie 2025. La bavaria militari am fost multumit, ei eu facut reparatiile pe garantie premium selection; cei de la baneasa au zis ca nu lucreaza cu meneks. poti merge si la bavaria jilava, am auzit de bine de ei.
  14. Nu tin sa merg la ei și nici măcar în zona de nord că e departe de mine. L-am selectat doar pentru că de la ei am luat mașina. Ar fi mai aproape de mine Automobile Bavaria Militari dar am rămas cu un gust amar de anul trecut când am fost la ei în show-room și cei de acolo nu s-au uitat nici cu fundul la mine. Autostrada mers cu 150km/h + DN-uri mers cu 130-140km/h cu depășiri ocazionale, consum cam 10% in condițiile în care motorul nu este rodat complet.
  15. Am folosit bimmer-tool pe telefon dar acum o sa pun si ista+ pe laptop. De ce mi-am facut griji este ca a fost o serie de valori mai ciudate. Acel expected air mass care e mereu 20.000, egr-ul care a stat mereu la 5% nu s-a miscat absolut deloc, si temperatura aceasta de charged joasa. Back-pressure inainte de DPF a fost si el putin maricel, 20 in idle si maxim 350 in sarcina, m-am gandit ca a inceput sa se infunde din cauza acestui senzor de temperatura care da gresit o temperatura joasa, ECU care calculeaza acel 20.000 pe baza ei, EGR la 5% ca ECU vrea aer fresh, toate astea rezultand intr-un amestec mai bogat de motorina care infunda, acum eu asa mi-am facut scenariul din ce am mai citit pe net si cum imi imaginez, de aia am zis ca vin sa intreb pe forum inainte sa iau orice decizie :). E nasol ca pentru unele valori nu am gasit niste postari cu "salut, in conditiile X, valorile ar trebui sa fie Y" (inafara de back-pressure), mentionez ca sunt incepator in diagnoza dar as vrea sa invat si sa stiu din timp daca masina are ceva. Dar da motorul trage si nu suna nimic
  16. Ce diagnoza ai foloait mai exact? Motorul trage? Nu vad de ce ti-ai face ganduri daca nu sunt alte erori.. Temperatura masurata pe tubulatura turbo este cel de dupa intercooler inainte de a intra in EGR. Practic un aer a carui temperatura depinde mai mult de temperatura de afara decat de temperatura motorului. Nu in ultimul rand sa te apuci sa schimbi cu un senzor nou, te-ai interesat cat costa unul la dealer? E cat se poate de piperat pretul. Eu nu as pune altceva decat senzor original la BMW.
  17. Super asa! ce inseamna consum excelent?
  18. Iti recomand cu toata sinceritatea sa te feresti cat poti de Automobile Bavaria Baneasa, la mine pe ce au pus mana nu a iesit bine. Daca vrei tot in zona poti incerca Bavaria Otopeni.
  19. Nu recomand N20 mai ales daca nu exista un istoric al reviziilor si a tuturor pieselor inlocuite sau revizuite. N20 e aproape un N43, putin mai modern, dar cu foarte multe probleme. La KM aia daca nu ai istoric, poti avea toate sansele ca mai mult sa o tii in service, decat pe strada.
  20. Vreau să îmi achiziționez un f10 528i 240.000 de km din 2014,aș vrea să știu dacă pot apărea ceva probleme!
  21. Buna! Masina este un E91 N47D20C. Tocmai ce am pus ieri prima data diagnoza pe masina si am tot urmarit mai multi parametri. Au fost aproximativ minus doua grade si motorul a a ajuns sa fie cald (87 de grade). Pe diagnoza sunt doua valori, intake air temp. si charged air temp, a doua din ce am citit ar fi cea de dupa turbo deci aerul ar trebui sa fie ceva mai cald, mai ales dupa ce e cald motorul sau e in sarcina masina cu turbo. La mine nu e asa, e un delta constant de 4 grade mai putin decat cel de la intake, intake arata 6, charged arata 2 grade. Cand e kaput senzorul am vazut ca ori arata valori foarte mici ori foarte mari, oare credeti ca e stricat/murdar? (Nu a dat cod de eroare) Mentionez ca in tab-ul de actual vs expected, la air mass, expected este mereu blocat la 20.000, sa fie oare tot de la acest senzor calculul prost? Multumesc!
  22. Am gasit documentul despre care ziceam. Poftim, spor la citit . http___www.bmwtis.net_tiscode_cgi-bin_bulletin.aspx_sie_path=_t - SB-10029104-4598.pdf
  23. A dura fix 15 ore sa se încarce de la 0% la 100% (de la ora 17:00 la 08:00 dimineața). la drum lung mașina se comporta excelent. Foarte confortabilă, am făcut sute de km fără să simt nici un fel de oboseală. Trage de rupe. Consumul este excelent, mai mic decât mă așteptam. Cruise controlul adaptiv + lane assist + lane change assist excelente. Farurile de asemenea excelente.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.