All Activity
- Past hour
-
Salutare, Revin cu un update la problema mea: Deci daca vreodata schimbati TCM ul, cutiuta de sub plafon cu cartela sim pentru remote services, trebuie sa contactati Connected Drive team via email sa faca update pe server la bmw cu noua serie de pe cutie. Chestia asta se poate face 100% remote via email, in service nu prea au ce sa faca. Eu am reusit sa rezolv problema dupa 4 emailuri si 1 vizita in service. In primele 3 mailuri ziceau ca nu au ce face, sa ma duc in service, iar la dealer aia chiar nu stiau ce sa faca, tot ce puteau ei sa faca este un software update. Un al 4 lea email mai suparat cu explicatii clare ale problemei a fost de succes, iar acuma pot sa folosesc remote services.
- Today
-
cel care mi-a provocat dauna am primit de la el asigurarea ( Allianz Tiriac) deci la o adica m-as putea duce la un service autorizat BMW sa o faca, dar tu ce parera ai sa o fac asa ? ati vopsito dvs ? sau a facut-o cineva la un sercice ? Pai cel care mi-a provocat dauna am primit de la el asigurarea lui ( de la Allianz Tiriac ) dar sunt nehotarat ce ar fi mai bine.. sa iau bani de la asigurare si sa o fac eu sau am optiunea sa ma duc cu constatarea de daune la un service autorizat BMW, dvs ce parere aveti?
-
andrei_alin2000 started following BMW I4 40edrive versus 430i
-
Cum e consumul? Autonomia? Ai scos-o pe autostrada?
-
e60 Masina mea De la E46 320d touring la G02 M40d
Mircea-Si replied to Mircea-Si's topic in Masina mea
Retrag ceea ce am zis despre Automobile Bavaria in legatura cu livrarea masinii cu placute uzate. Placutele sunt la jumate dar nimeni nu-si explica de ce in aplicatie apar cu scadenta 0 km. Zgomotul de la franare se datoreaza materialului placutei. Totul este ok. -
Mda... Deci mă gândesc deja să fac o schimbare .
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
alex230ro replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Da , peste tot, in alta ordine de idei am inceput sa ma uit "cu interes" la i4, cel mai probabil o sa raman cu uitatul- 3597 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
Bala replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Nimic nou. Se intampla si la marcile europene, inclusiv BMW. Era si la I3 dar am dat masina inainte de a expira cu cateva luni. La skoda am platit vreo 200 de ron parca pt un an. Sau pe acolo.- 3597 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Salut, Nu este nici o problema, poti sa le pui linistit, important este sa respecti deimensiunea anvelopei, adica 225 45 18.
-
Optiunea 2VL Variable Sports Steering schimba putin senzatia de la volan, interesant cum de nu a pus neamtul pe masina asta, dar a pus adaptive M. Se simte mai potenta datorita celor 350nm+cei 250cp, lunile trecute am avut la dispozitie un 330i g21 400nm si 258cp, se simte ca un 335i wannabe. Ce ai descris tu acolo pe directie simt eu de fiecare data cand merg cu cealalta masina, X1 e84 cu servotronic, la 420 e alta treaba avand caseta VSS.
-
e60 Masina mea De la E46 320d touring la G02 M40d
Mircea-Si replied to Mircea-Si's topic in Masina mea
Sa las cateva impresii despre G20 330e, dupa cam 1500 km. facand exceptei de faptul ca Automobile Bavaria mi-a vanduc masina cu placute de frana 0, cu zgomot de fier pe fier la franare, si cu 0 km scandenta in aplicatie. Este greu de zis daca as renunta la diesel pt acest tip de masina, pentru oras e ok sa zic, este enervanta autonomia mica pe electric, cu 80% din baterie faci cam 30 km. Eu nu prea am unde s-o incarc la birou, in oras toate sunt ocupate iar timpul de incarcare este mare. Daca vrei sa incarci in mers, consumul creste foarte mult, pe Hibryd ECOPRO face doar coasting si baga curnet in baterie cand franezi, pe hibrid standard baga curent si la decelerare. In nici un mod nu vei incarca bateria la maxim. Pe sport xtraboost masina are zvac, chiar uimitor, trage bine. Sambata am alimenta in BV, full cu 250 lei, m-am invartit prin BV, Poiana BV apoi Cristian, ieri am plecat spre casa pe un traseul mai lung Cristian - BV - intorsura BZ - Braila - podul Brailei - Constanta, consum 6.1, cand am ajuns acasamai aveam autonomie de 77 km. Am mers mult pe ECO PRO + catepdata am incarcat bateria in mers in special la coborari + depasiri cu pe sport. Din cei 532 km cam 160 au fost pe electric. Habar n-am cum sa judec acest consum, comparand cu x4 m40d, daca mergeam calm probabil as fi scos acelasi consum Masina e placuta la condus, fiind RWD, este silentioasa deci nu te oboseste. -
Revenind, schimbul de ulei din cutie a rezultat in faptul ca viteza 2-a nu mai face figuri, dar cum nimic in viata nu e gratis in aceasi viteza a 2-a a aparut un zomot dinspre cutie , grupul la rece mai are si el ceva de comentat dupa care pare a se linisti . Concluzie la un moment dat o sa caut sa vad ce lichid ATF ar trebui pus in cutie si o sa schimb inca odata si uleiul din grup. Partea buna e ca LSD ul functioneaza cum trebuie. Tot la capitolul de studiat pare nu "ai place" sa se tureze peste 3500 , interesant e ca am cuplu foarte bun pana acolo pun tot pe seama chipului gluma asta inainte avea ceva comportament asemanator ( care se remedia partial punand debitmetrul de fabrica=> tragea mai slab pana in 3500 apoi se "dezlantuia" ) Treburi de finete, important e ca merge zilnic , caseta de urs are 4 ture stanga-dreapta asa ca in Bucuresti e de lucru cu volanul .
-
Si la mine s-a auzit la fel, mai ales daca accelerezi cand e rece.
-
Se poate vopsi doar partea aia din bara, am avut ceva asemanator si nu se cunoaste diferenta.
- Yesterday
-
sorio joined the community
-
Eu zic sa te uiti atent in jurul capacului culbutori, ca poate nu este de acolo. Sa te uiti cu atentie in spatele motorului.
-
Ai 2 variante: nr.1 mergi la un magazin de profil și in baza codului de culoare îți prepară un minim de vopsea pe care ceri să nu îl dilueze decât 50% apoi aplici tu pe zona afectată. Nr.2 pregătești câteva sute de lei și meegi la un vopsitor și faci o treabă profi,se poate face doar 1/4 din spoiler.
-
Poate am greșit că am mers pe recomandare de aftermarket, dar tot nu are logica sa cedeze în 5k km, am mai auzit că au cedat în 50k, dar nu 5. Plus că a fost 1400 nu 4-500 de lei cum sunt unele pișcători de capace
-
Geo Geo started following Bara fata Zgarieturi mai profunde BMW X1.
-
Buna ziua, am avut un nefericit incident care a rezultat in zgârieturie la bara din fata, intrebarea mea este exista kituri de vopsea auto sau lacuri auto care se pot aplica de catre un amator acasa, fie vopsea Original BMW sau nu. Vopseaua este Valancia Orange B44. Daca ma poate ajuta cineva cu informatii gen cu un video pe youtube cum se poate retusa astfel de zgârieturi fie in engleza sau română sau ce fel de kit sa cumpar as aprecia mult, multumesc.
-
Geo Geo joined the community
-
Ce m-a deranjat foarte tare e că până și in volan simți cumva rotatia in cremaliera casetei. Am incercat dinadins pe drum drept , sa misc fix fracțiunea aia de volan cum o simțeam, si intr-adevar rotile vireaza ... Pe E92 daca prind un drum cu denivelări si logic că mâna si volanul se mișcă, masina sta pe traiectorie. Ei bine pe F32 nu stă... E foarte ciudată senzația... Trebuie sa fii foarte vigilent , trebuie sa o repui cumva tu pe traiectorie .. si va zic eu la o viteză destul de ridicată, te iau puțin transpirațiile când incepe sa îți balanseze din casetă... Pe acelasi drum am făcut de atatea ori cu E92, nu am simțit niciodată posibilitatea sa pierd controlul asupra direcției, cum am simțit cu F32, pe același drum, aceeasi zonă, ba chiar m-a făcut să ridic piciorul de acceleratie.
-
Și mie la fel mi-a lăsat impresia că direcția e artificială când am trecut de la e91.Nici măcar pe sport nu oferă aceiași senzație ca la E.Am suspensia M pe ea, cred că cea standard e și mai și(barcă).
-
Ai cuplu mult mai mare vs E92 și disponibil la turatie mai mică de aia pare brutala. Și în final sunt aproape 100 cai diferența ..
Announcements
-
Topics