Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Pai cum vine asta , se strica miele ? Blasfemie! Io aleg sa nu mai repar electrocasnice pt ca daca incep sa se strice , reparatiile nu tin prea mult de obicei dar costa destul si in plus caut mereu ceva foarte eficient pentru ca traitul off grid, ma obliga! Deci sa vina chinezii si sa aduca frigidere ieftine , nu-i bai ca ma tin 2 ani pt ca ultimul frigider whirpool nu m-a tinut nici cat a avut garantie ( un gunoi sinistru , congelatorul functiona dar clapeta spre frigider se bloca si in frigider era mai cald ca in casa... )
  3. Today
  4. Nu, trag de timp cat pot si repar tot ce stiu ca pot repara, eu sau altii. Miele, Bosch sau ce am considerat ca e de calitate in viata mea. In nici un caz nu plec capul Chinei cum vad ca se intampla.. mda... Daca tu crezi ca asta e concluzia atunci de ce pensiile statului sunt de rahat in tara aia? Despre valul de nationalism.. de unde a plecat? Din Vest, USA. Ce l-a cauzat? Faptul ca, cetatenii (cei care au votat in numar destul de mare, fata de obicei) s-au saturat de politica statelor din Vest.. Hai sa incheiem subiectul aici ca nu despre ce fac altii e subiectul. In loc sa ne certam intre noi si sa ridicam in slava marea china care oricum e mare.. ...si probabil ii este in avantaj sa ne certam.. mai bine ne trezim si carpim ce mai reusim..
  5. pai asta e idea si asta inseamna o economie sanatoasa. nu statul face economia
  6. Am crezut ca stii ca in toate proiectele de anvergura din tara englezeasca in carr s-a impli at Statul.. toate au esuat ca termen de finalizare. De aceea doar privatii, sectorul privat, impinge economia Angliei.. inclusiv in proiecte mari.
  7. Furtun combustibil OEM - 1050 LEI, (F30, F20, F34, F33, F36, F31, F21, F22) 13 53 8 594 893 COD
  8. Adica sa nu mai lanseze update pentru navigatiile NBT? Sau ultimul update pe anul 2025?
  9. Ieftin in sensul ca nu dai 90k euro pe o masina ci dai 40k euro pe una similara. MG spre exemplu nu e de ieri de azi in EU , cu toate acestea io nu am citit nicaieri ca s-au stricat si nu exista service sa le repare. Si mai sunt si alte marci care sunt deja prezente pe piata Ue. Incet dar sigur intrarea marcilor chinezesti pe piata europeana isi face simtita prezenta. Io as fi luat una chinezeasca dar din nefericire nu exista in oferta lor un hibrid plug in si cu awd si am fost nevoit sa ma orientez spre Bmw , unicul producator ( sau poate n-am studiat io prea bine ) care se incadra in bugetul meu ( sh ca de noua chiar nu era cazul de data asta) o masina nici mare nici mica , suficient de dotata cu tractiune integrala la nevoie ( ca nevoia e mare unde stau eu ). Ei uite ca mai nou exista , cazuri sunt gramada ala cu Volvo care nu a mai franat si o ajuns in sant ( bine ca nu era prapastie ).....
  10. Sefu' , m-am exprimat foarte concis si clar , in limba romana, daca nu intelegi nu-i bai, ca poti intreba din nou . Nu stiu la ce raspuns ( sau intrebare ca m-ai zapacit ) te referi, ca eu doar am scris cum vad eu lucrurile vis-a-vis de libertatea de a alege. Vreau sa am de unde alege , ce dracu , doar is banii mei , castigati de mine , nu mi-au picat din cer .
  11. Salutare. Incearca sa pui contactul, pui centura, faza scurta aprinsa(nu pe auto), In unele cazuri si avariile am vazut, setezi temperatura pe maxim si ventilatia pe minim, si apesi acceleratia la fund (kick down) 10 secunde. Poate merge.
  12. Salutare tuturor! Imi cer scuze daca nu e incadrat corespunzator sau mai exista ceva similar.(M-am tot uitat dar nu am gasit nimic legat de problema mea) Masina in cauza este al meu G30 2l diesel motor b47b. Problema in cauza e urmatoarea: Intr-o zi venind de la munca am oprit la niste cumparaturi afara fiind 35+ grade. Cand am terminat cumparaturile si am vrut sa plec, am pornit clima pe auto pe 22 de grade iar temperatura motorului a sarit putin de jumatate. M-am speriat putin si am oprit motorul, am ridicat capota, m-am uitat pe acolo, nimic ciudat. Nivel antigel ok,fara urme de scurgeri si asa mai departe. Am pornit motorul. toate bune si frumoase, a mers normal. Dupa ceva timp iar mi-a facut, iar am oprit, iar m-am uitat, am apasat furtunul de antigel, si-a revenit. Imediat dupa asta am schimbat termostatul (cel vechi se deschidea sacadat), am umplut instalatia cu sistemul de vid, am dat bleeding din ista, dar cred ca tot e aer in instalatie deoarece cand pornesc ac urca temperatura si cand pornesc caldura scade. Imi poate spune cineva cum se aeriseste corect sistemul de racire la b47b??
  13. O buna parte din probleme sunt cauzate de speranta relativ scurta de viata a omului, privind la scara istorica. Individul cauta confortul si bunastarea zilei de astazi. Principiul "dupa noi, potopul" a fost aplicat de catre toate generatiile. Nimanui nu i-a pasat de poluare, atat timp cat, in cursul vietii lui, nu se manifestau schimbari climatice majore. Inca din anii '70 oamenii de stiinta tot bat toaca pe acest subiect, dar actiuni inca timide se intampla de putin timp, cand efectele au inceput deja sa ne afecteze pe cei care traim acum. Similar, tarile vestice au inceput sa mute productie in China inca de pe la finalul anilor '70, fenomen care a accelerat in special in anii '90 si '00. China era o tara inapoiata, nerelevanta din punct de vedere al cercetarii si tehnologiei, capabila din punct de vedere militar dar inca departe de a fi o putere mondiala. Era clar pentru toata lumea ca China se dezvolta, incet dar sigur. Pentru oamenii maturi ai deceniilor de atunci, a contat convenienta productiei ieftine, versus amenintarea Chinei devenita puternica dupa ce ei nu vor mai fi. Intr-o estimare grosiera, din anii '80 pana acum cca. 130.000 de studenti din China au absolvit universitati americane Ivy League. Dintre acestia, peste 60.000 s-au intors in China. Atentie, vorbim strict de Ivy League, nu si de restul univeristatilor americane sau europene. Este evident ca acesti absolventi nu s-au intors in China sa coaca paine sau sa faca globulete pentru pomul de Craciun. Timp de aproape 50 de ani, vestul a construit - industrial, educational, tehnologic - China de astazi. Care China inca mai produce junk-uri si inca mai copiaza vestul; dar ar trebui sa fim naivi sa o mai subestimam. Iar vestul abia recent s-a trezit (in principal, kudos administratia Trump) ca China este un competitor care trebuie luat foarte in serios. Ma tem ca este too little, too late.
  14. Acum vreo 2 săptămâni am agățat rama de la oglindă în cadrul ușii de la garaj. Știu, bătrân, ramolit, asta e. Am găsit un tutorial românesc despre cum se schimbă, rama am luat o din China, 25 de euro. Problem solved. I just found this on AliExpress: €37.90 | Front Left Driver Side Mirror Support Trim Ring 51167468259 For BMW For G01 X3 G02 X4 G05 G06 X6 G07 X7 Car Accessories https://a.aliexpress.com/_ExwF7cq
  15. Buna ziua, As avea nevoie de un sfat de la voi, poate a mai trecut cineva prin asta. Este vorba de un BMW X3 F25 2011 - 184HP cu ZF8, 4x4. In fiecare viteza, intre 1.100 si 1.700 rpm masina parca trepideaza, smuceste, parca as merge pe piatra cubica cumva + atunci cand trec din N/R/P in D, masina parca cupleaza de 2 ori, mai agresiv. In sport si la ture mari, in accelerare agresiva trage si schimba ft bine, fără sa trepideze. Am facut si o diagnoza si atasez aici ce apare. Nu luati in seama ”Oil wear”, a fost schimbat uleiul dar nu vrea sa stearga acea atentionare. Totodata, fix inainte sa faca masina asa, am schimbat garniturile la termoflot (nu ar avea legatua dar coincidenta e prea mare). Erori in bord sau mesaje pe navigatie nu am.
  16. Cumpara, tata, de unde vrei. Nu te obliga nimeni sa cumperi dintr-un loc sau din altul. Vrei sa-ti iei in casa doar aparate Miele (facute in China) pentru ca sunt mai bune decat cele Bosch (facute in China)? Da-i inainte! Nu despre asta era vorba, ci despre faptul ca in unele situatii nu mai poti sa eviti sa cumperi lucruri facute in China, decat facand alte sacrificii (de functionalitate/performanta, de pret, de disponibilitate si asa mai departe). Din nou, daca BMW si Tesla se bazeaza pe tehnologie chinezeasca pentru bateriile de la masini, ce faci? Cumperi Citroen, care e o mizerie de masina doar pentru ca isi fac singuri bateriile?
  17. @bimmer90f30 nu mai scrie cu CAPSLOCK. E deosebit de obositoir
  18. Nu ma ma deranjeaza ca eviti sa dai un raspuns la o intrebare extrasa din ce spuneai. Ai raspuns in schimb precum un politician.. In anii care i-am acumulat pe acest pamant nu am intalnit scump si prost. Pur si simplu nu exista. Nu poti sa compari o scula facuta de Hilti cu una facuta de Bosch (albastra.. sub nici o forma dar verde.. ). Am un Hilti acasa facut in ceam mai mica tara din Europa Liechtenstein.. (inca functioneaza..) ei sunt creatorii sculelor in gaurirea cu impact.. toti au copiat dupa aceea.. La fel in electrocasnice ..NU poti compara un frigider facut de Miele cu una facuta de Bosch.. (stim China le face pe toate.. de un timp..) Asadar nu exista scump si prost! Tocmai pentru ca exista diferente in felul cum materialele sunt combinate, iar asta COSTA INTOTDEAUNA pentru ca unii syiu si trebuie platiti pentru ce stiu. Faptul ca tu si eu nu le vezi/apreciezi asta nu inseamna ca nu exista. In schimb exista sa cumperi de doua ori ca au fost prea ieftine. Iti pot da si exemple din stomatologie.. ca si de acolo am exemple intelese perfect de mine.. Vremurile astea ne-au habaucit atat de mult de cap ..ca nu mai intelegem nimic.. (normalul care chiar era normal o data); aici pot fi de acord cu tine.
  19. asta cu ieftin si bun, nu prea stiu ce sa zic... ieftin o fi, dar bun... depinde... vorbind de China. dar e drept ca BUN ( in ideea de CALITATIV ) nu mai reprezinta un ATU al produselor ( cel putin auto ) din Europa. problema asta ideologica cu ieftin si bun din China, e ca nu ai service, nu ai piese, in caz de vreo problema ce faci?
  20. Se sustine sus si tare ca traim in democratie ori asta inseamna ca fiecare are dreptul la o opinie ... si dreptul de a alege, ce produs sa cumpere in cazul de fata, ca despre asta discutam de fapt. Io vreau ieftin si bun nu vreau scump si prost!
  21. Important pentru utilizatorii de interfeţe ICOM, este faptul că începând cu versiunea ISTA 4.54.20 (iulie 2025), clonele ICOM non-genuine (binecunoscutele chinezării) nu mai sunt suportate, rămânând "în vigoare" numai cele BMW originale (cu certificare BMW). Deasemenea, începând cu această versiune nu mai sunt suportate variantele vechi de ICOM A1, A2, A3.
  22. Buna tuturor, Cred ca a sosit momentul sa reconditionez caseta originala a masinii. A fost schimbata la scurt timp de la achizitie, motivul fiind pierderile de ulei. Pentru ca era un pic mai complicat la vremea respectiva sa o dau jos, sa o trimit prin curier, si retur, am ales varianta achizitiei sh. In prezent am urmatoarele simptome (testate sambata dimineata, in timpul unei plimbari): la viraj maxim stanga sau dreapta, se aude un pacanit si se simte un mic soc in volan. La plecare se aude mai tare, dupa un timp, mai putin dar sesizabil. Nu stiu daca ea este de vina, nu am ajuns inca la service cu ea. Intrebare: unde ma sfatuiti sa reconditionez caseta originala (care are 125000 km)? https://www.e-caseta.ro/?gad_source=1&gad_campaignid=14753270127&gbraid=0AAAAAoJ7TBlo3OQxMIUdtehbpWu8tsvn0&gclid=Cj0KCQjwqebEBhD9ARIsAFZMbfz7OO05AsonJubHs8futEuIXG9NySJd6WOYMm5AOwLWrFtiPj-8QBAaAn5tEALw_wcB 900 lei-simeringuri sau 1400 full, dar fara montaj (reparatia cu montaj dureaza mai mult de o zi) https://tureal.ro/reparatie-caseta-directie-bmw-e39-indiferent-de-model-si-de-anul-de-fabricatie/ 1400 lei piese + 700 lei manopera, o zi Sau altii?
  23. Da, ms dar X4 nu as lua. Not my style. Prefer utilitatea unui X3.
  24. @Gabv20 Daca nu ai erori pe anumiti senzori sau check engine, eu zic sa-i dai pace. Cand vor aparea erori la senzorii DPF, sau Nox, sau erori pe DPF, atunci sa te gandesti sa-l schimbi. Incearca sa urmaresti regenerarile, sa le faca corect si corespunzator, cap coada, sa nu le intrerupi, schimba uleiul des ( gen 10k km, dupa cum am vazut ca circuli 60% urban, 40% extraurban )
  25. Parerea celor mai multi aici e sa nu pui AM.. Apoi, mergi la service pentru o verificare, e firesc.. numai ca daca masina trece testul de noxe nu cred ca e cazul sa iti faci probleme.. Apoi cand ai banii pui alt filtru, intreg, daca ast ar avea o problema ce poate fi amanata. (vezi ca se mai schimba si ceva senzor(i) de presiune diferentiala ..o fdata cu, curatarea.. ce au practic grija de filtru sa nu se umple ci sa se regenereze la timp) Pana la urma nu esti tu vinovat ca filtrul nu a rezistat.. si 156k chiar nu sunt multi km! Faza cu modul sport ar fi o idee pentru ca regenerarile se fac pe la 2000 rpm.. turatie relativ constanta pentru a crea flux intern suficient. Bine mai conteaza si viteza minima de deplasare..
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.