Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Nu știu cu ce întrebări l ai bombardat pe gbt, chiar săptămâni întregi.. pana la urma cumperi o masina de 3-4mii de euro nu o nava spațială, o masina care are niște ani vechime si nu poti sa știi ce o sa cada la ea, motoarele merg, in rest tot ce e de cauciuc îmbătrânește, furtune etc. Dacă nu faci km mulți poate sa te tina mult si bine, in același timp poate sa cada orice.E o masina veche totuși, fiind euro 3 o sa aibă taxe mari.
  3. distributia e 100% in fata motorului. singurele probleme cunosute sunt ca isi poate inghiti ceea ce se numesc swirl flap-uri. Adica sigur si le inghite daca cad de pe tije.. iar asta sigur strica cilindrul si pistonul.. in care cade, sau cad. Se pot verifica starea lor - sunt prinse in galeria de admsie. Se si pot nitui.. (cu, ceva talent) ca nu sunt nituite suruburile acelor flapsuri. Apoi problema pompei de inalte al carui circuit electronic i se poate arde, ceva tiristor se arde; dar nu e usor de inlocuit. La unele pompa de inalta presiune fac span.. probabil si din cauza calitatii motorinei.. Asta se poate preintampina categoric cu ulei 2T in motorina.. In rest, eu am motorul asta inca perfect functional, probabil cu, ceva uzuri interne.. dar nu consuma ulei decat daca ma dau la el in turatii de benzinar.. si are peste 500k curent cu distributia originala. Sper ca vara asta sa gasesc timp sa o schimb ca e pacat sa crape din neglijenta mea. Deci poti fi sigur ca e un motor fiabil. "Accesoriile" se mai strica cum am zis dar nu motorul in sine. Oricare din masini au nevoie de un schimb complet de lichide: ulei - motor, cutie viteze si diferential. Antigel si lichid sistemului de directie. Asta de indata ce devii proprietar. Iar masina te ve tine un timp mai indelungat fara probleme. Pe mine personal taxele sunt frectie la picior de lemn daca masina nu imi da batai de cap mari. Taxele le platesc ca trebuie dar si satisfactia fiabilitatii e mare. Bine, asta vine prin simplitatea pe care o accept si o vreau; mie imi trebuie masima sa mearga, nu gadget-uri pe roti, sa mi se strice sa sa imi bage gonge in cap, ca ba aia nu merge sau celalalta.., de cate ori pornesc motorul. Tu stii cel mai bine ce-ti trebuie.. probabil. PS. daca ai folosit chat gpt sa afli despre masina si nu ai aflat nimic din ce ti-am spus mai sus, flapsuri si pompa inseamna ca fie probabil nu intrebi ce trebuie fie nu il foosesti cum trebuie. Pentru mine e un fel de "stiati ca"... rahat GPT asta...
  4. Scurt update: pinul nu facea contact. Am pus 2 perechi de ochelari, , si am vazut ca e ok cablul legat de pin. Cu un patent finut, am strans usor cele 4 laturi metalice ale pinului, montat si gata! Merge! Sigur, ca sa fie totul ok, ar fi bine sa schimb pinul, caut saptamana viitoare in ford (am o echipa care dezmembreaza masini casate) sau, daca nu gasesc, iau de pe ali expres. Au fost cateva luni de chin si stres, dar, satisfactia este nepretuita!
  5. @Andreicatalin998 Cu titlu de opinie personala, iti recomand sa reanalizezi obiectiv motivele pentru care vrei sa cumperi exact acea masina. Ai selectat modelul G11 cel mai lung (in fapt, G12), aproape cel mai greu si cu cea mai agresiva devalorizare. La o vechime de 5 ani si un rulaj de 110k km, exista un anumit risc sa te astepte dupa colt diverse probleme tehnice costisitoare. Daca nevoia de spatiu si de lux nu este stringenta, atunci (spre exemplu) un hybrid serie 5 / X5, de productie mai recenta si cu rulaj redus, pot fi optiuni mai prudente dpdv financiar si suficient de satisfacatoare ca experienta la volan.
  6. Cum era acel zgomot ? cum se auzea manifesta etc ?
  7. Yesterday
  8. Te costa mentenanta + rca etc exact cat te costa A4B7 . Daca iti permiti audi , iti permiti si bmw....
  9. O sa te ajungă asigurarea in jur de 2000-2500 lei pe an. Fiind Euro 3 ai toate sansele ca de la 1 ianuarie să plătești o Ecotaxa pe care Guvernul vrea sa o adopte, care se va ridica si aia la peste 1500 lei pe an. Tu îți faci calculele in functie de ceea ce produci lunar. Chiar de are 125000 km , reali sau nu, masina nu merită atâția bani, parerea mea, mai mult de 3000 eu nu as da, din considerentele de mai sus, este Euro 3, este veche si vor urma taxi mari pe masinile vechi.
  10. Eu nu inteleg problema descrisa de tine. Uite ce am gasit pe Goole legat de asta. Iar acum fiind cald afara e normal sa nu mai scada temperatura atat de repede dupa oprirea motorului. Normal water (coolant) temperature for a BMW G30 5-series typically ranges from 80°C to 110°C (176°F to 230°F). This range can fluctuate based on driving conditions and the car's cooling system's operation. BMW engines are designed to run at higher temperatures for efficiency and emissions control.
  11. slab ajutor, sincer... ma asteptam la mai mult... de citit am citit, si l-am bombardat saptamani intregi cu intrebari pe ChatGPT... e o masina care e EURO 3 totusi, care se cere pe ea 4.200 euro, ce taxe o sa am? mai ales ca am 26 de ani si va fi inscrisa pe numele meu, o sa ma rupa la bani?
  12. Salut mai e clipul pe youtube? îmi dai din nou te rog? Am și eu o problemă cu sunet la pornire la rece. dacă ai rezolvat îmi spui ce trebuie ai avut? Multumesc
  13. Cositoreste pinul pe fir si scapi de contacte imperfecte. De asemenea strange putin pinul sa faca contact mai ferm in mufa
  14. Buna ziua! Și mâna de lucru cat costa? De unde cumpărați uleiul și filtrele? Filtrul de benzina la cat se schimba? O dată cu uleiul? In afara de bujii, ce anume ar trebui schimbate? Mașina are 160000 de km. Distribuția la cat se schimba? Doresc și eu mai multe informații, mulțumesc anticipat drumuri plăcute!
  15. Pana la urma, tot pinul din mufa era de vina! Undeva intre cablu si pin nu face contact tot timpul. A mai umblat cineva pe acolo. Solutia definitiva este alt pin.
  16. Cred ca este de la schimbatorul de caldura de la aerul conditionat. Daca-l opresti nu va mai fi caldura. Se simte puternic vara cand in interior e super cald.
  17. Salut dețin un BMW e90 318d am observat când mașina este pornită iese o căldură de sub ea pe partea dreapta o căldură puternica din ce cauza este sau este normal ?
  18. Salutare. Mașina in cauza un f20 116D an 2014 194k km cumpărată de curând… De curând mi-a apărut o eroare Drivetrain Check soon. Am pus diagnoza pe mașină și se pare ca nu-și face regenerarea… Se poate să nu își facă regenerarea din cauza celorlalte 2 erori ? Ce semnifică ele… 245700 Particulate filtre system . Particulare filtre heavily clogged ( exhaust back) 245800 Particjlate filtre system. Particulare filtre heavily clogged ( exhaust gaz) 272C00 DDE control unit , interval. Fault in reading. 29EA00 Charge air cooler plausibily: cooler eficiency too low Va mulțumesc pt eventualele răspunsuri !
  19. E60, G30, despre ce model de 520d facelift este vorba in discutie?
  20. Un site cu productia de energie electrica in reactoare nucleare si ponderea in totalul energiei electrice din fiecare tara. Lista tarilor este in coloana din stanga. Interesant: Franta, Germania, China, Romania vs. vecinii sai. https://pris.iaea.org/PRIS/CountryStatistics/CountryDetails.aspx?current=FR
  21. Last week
  22. Când deschid ușa după o ploaie mereu găsesc în colț apa cum se scurge pe prăgar și nu știu cum să curăț canalele de scurgere daca mă puteți ajuta sa îmi rezolv problema
  23. Mai este nevoie de FSC repair kit pentru update de harti? Am ID6 pe masina. Vreau sa pun Europe Evo 2025-2
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.