Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/06/20 in all areas

  1. Salut ! Masina a primit volanta noua si o suspensie eibach pro kit ðŸË Nu se pierde mult din confort dar masina e mult mai stabila pe viraje Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    2 points
  2. exact de ala ai nevoie, nu trebuie recodat nimic dupa ce scoti CDC-ul.
    2 points
  3. Buna tuturor, Primul meu post pe acest forum, pe care-l citesc de vreo 2 luni. Posesor, inca, de VW B6 si Fiesta, ambele diesel, am decis sa revin la vechea pasiune, benzina+gpl. La sfatul unui coleg de munca din Germania, am cautat un E46, benzina, in 6 cilindri (asa a zis, sa fie neaparat in 6). Zis si facut, m-am apucat de cautat. Intai Germania, dupa, Ro. In final, am gasit ceva sa-mi placa (mai aveam putin si renuntam): 2,5 l, 4x4, full, exclusiv Ro, 2003. Si, cel mai important, ingrijita. Nu are trapa, dar nu le poti avea pe toate. In schimb, are gpl si 4x4 (Este dedicata fiului meu, deci e mai bine cu tractiune integrala decat spate. Eu, probabil, mai mult cu reparatiile). Curand voi pune si poze. Masina este ok insa are cateva probleme pe care intentionez sa le rezolv (probabil singur, in mare parte): 1. Pe gpl dar si pe benzina (cei drept la un nivel muult mai mic), celebrele fluctuatii de relanti cand opresc la semafor. Am citit multe pe aici. La asta se adauga erorile P0171 si P0174 pe gpl, dar si un usor mers sacadat pe gpl, intre 2000 si 3000 ture. Din ce am citit, suspectez furtune de vacuum fisurate (probabil va fi greu de depistat) dar si o posibila problema de reglaj pe gpl. In acest sfarsit de saptamana voi desface cate ceva (filtru aer de ex.) si voi incepe cautarile (vorbisem cu un mecanic, insa nu cred ca este genul de reparatie pe placul lor, asa ca ...). Asa cum am spus masina merge dar nu este suficient pentru mine, trebuie sa mearga perfect. 2. La schimbarea vitezelor, un usor zgomot infundat dinspre bancheta spate (nu metalic si doar daca nu debraiez cum trebuie). Aici am citit putin, aprofundez dupa ce rezolv pct. 1. 3. Trepidatii la franare, suspectez discurile fata, doar ca sunt noi, posibil sa fie altceva. Atat, deocamdata. Daca puteti sa-mi dati niste sfaturi, astept cu interes, este destul de mare forumul, voi avea nevoie de ceva timp sa-l studiez. P.S. Masina s-a incadrat in categoria ultimelor masini adevarate, designul imi place la nebunie dar, foarte important, si baiatului meu (altfel un bmw mai tanar ar fi costat triplu, un aspect deloc de neglijat).
    1 point
  4. Apple iOS 13.4 beta offers CarKey feature, lets you unlock your car from your phone https://www.cnet.com/roadshow/news/apple-ios-carkey-iphone-unlock-car/ BineĂŽnțeles ca le va mai lua un an la BMW dar speranta exista
    1 point
  5. Am masina de 6 ani si am mers (si inca merg) cu ea zilnic. Au fost schimbate in aceasta perioada toate componentele uzate/stricate precum si preventiv componente ce ar fi putut sa se strice. Piesele montate sunt de calitate. Cu titlu de exemplu au fost schimbate/reparate toate componentele ce tin de frane, suspensie, directie, amortizare, catalizatoare, alternator, pompa servo, ambreiaj, tapiseria o mare parte din garnituri, vari reparatii de rugina etc. Pentru tot ce s-a schimbat exista facturi de achizitie. Ca optiuni suplimentare fata de serie si fata de ce este evident din poze are: aer conditionat(functional), scaune electrice sport incalzite, spalatoare de faruri, computer de bord, 4 geamuri electrice, trapa. Nu accept schimburi, mi-am luat deja alta masina cu care sa pot circula in centru. Pret : 3000 euro link catre albumul de poze: http://www.99poze.ro/e_i/
    1 point
  6. Salutare fanilor bmw!Sunt posesor de e46 320d si as dori sa trec la un e90 320d 2010-2012,va rog sa-mi dati cateva sfaturi,serie motor mai fiabil daca exista ,de ce sa tin cont la achizitionare,doresc sa o iau personal din Germania,am un buget de 8000e,si orice sfat de la cunoscatorii este bine venit,si bmw 318d aceiasi ani daca este mai fiabil este ok.Va rog,astept sfaturi si sugestii de la voi!Multumesc.
    1 point
  7. Din cate stiu Power Reduction este de la 184 la 177 sau 163.Dar daca masina are 143 din fabrica ce ii faci? Ma refer la 318.
    1 point
  8. Multumesc, in acest sfarsit de saptamana, dupa toaletare, o voi scoate si la o sedinta foto.
    1 point
  9. PĂŁi de ce n o pornești 5 zile?
    1 point
  10. BTW - pe ce limba aia setat telfonul , pe Swahili, ca nu se intelege nimic din ce postezi ?
    1 point
  11. Eu am iesit in zapada de 15-20 cm cu E90 fara xdrive. Limita e data de garda la sol, nu de tipul de tractiune neaparat. Q.e.d.
    1 point
  12. Ma omorati cu gpl-ul asta, . Incerc sa pun niste poze cu ea, doar ca trebuie sa vad cum, azi am incercat sa incarc o poza cu bujiile vechi si nu am putut, cred ca era prea mare.
    1 point
  13. Update Aseara am schimbat bujiile, singur, nu fara ceva emotii, recunosc. Asta pentru ca inca nu am gasit un mecanic dedicat iar la serviceurile unde am intrebat mi-au dat niste preturi ... Se vede clar o schimbare, nu pot sa ma pronunt inca daca trebuie schimbata si bobina de la cilindrul 3. In probe, aseara s-a comportat bine, erori nu mai are (scan cu chinezaria asa ca deocamdata nu sunt 100% sigur), azi dimineata a pornit frumos, vreo 3,4 secunde parca a avut un mers ezitant, dupa a fost totul ok. Cred ca, pana la urma, voi cumpara si bobina si pe cea veche o tin de rezerva. Se pare ca, desi proprietarul anterior a schimbat garnitura de la capac, are pierderi de ulei, nu ceva spectaculos, doar umezeala. Continuam, in limita temperaturilor, .
    1 point
  14. Merci, imi pare rau ca trebuie sa ma despart de ea, dar de cica trebuie sa salvam focile...
    1 point
  15. Ce sa spun, ca sa pastrez spiritul de gluma, meletene sita aia e pusa intre tur si retur nu doar pe retur cum crezi.. poate fi foarte bine si pe tur, depinde de unde vrei sa te uiti.. Idee e alta, ei cand am curatat-o de doua ori (prima oara nereusind sa curat complet rezervorul..) depunerile erau predominant pe peretii rezervorului.. sita nu parea sa fie imbacsita, deci probabil nemtii au gandit cumva ca mizeria sa se aduna afara nu in interior.. Si pana la urma, cel mai important este ca sita sa isi faca treaba daca are un scop de a filtra anumite reziduri din circuit in urma atator "vanturari", (nu?) de fluid prin mecanismul pompei. Nu cred ca au gandit prost ce au pus acolo fabricantii pompei!
    1 point
  16. DVDC si CDC folosesc aceasi adresa pe MOST si sunt in conflict unul cu altul, pana nu deconectezi CDC-ul si inchizi fibra acolo nu o sa mearga.
    1 point
  17. salut, acum am vazut ca esti proprietar. sa o stapanesti cu placere! si eu am aceleasi concluzii, am facut vreo 6000 deja, am fost in germania. suspensia pe aer e mai buna decat la range rover, de necrezut. sistemele de conducere asistata cam praf, am fost cu ea de 3 ori in service, ba o camera deslipita, ba update de soft. pare ca si-a revenit insa intr-adevar, daca esti pe ax si schimbi banda spre dreapta, vireaza stanga dar de baga in parapet nu sta pe banda. la fel, cand e noroi pe dunga din dreapta, te baga in sant. altfel, daca esti pe autostrada la orice viteza si dungile sunt clare, merge bine chiar si noaptea. este asistata, nu autonoma, nu te duce la destinatie dupa gps, la intersectie nu stie ce sa faca. vezi ca stie depasiri, daca semnalizezi schimba banda si depaseste. altfel cum ai vazut si tu, foarte vioaie. si eu sunt multumit. My link My link
    1 point
  18. Revin ontopic...azi a fost sotia iesita cu masina si a facut cateva poze. Doua poze cu partea din fata cand era parcata si altele cand era parcata langa alt X5 aceeasi culoare doar ca xLine.
    1 point
  19. nu am sa inteleg niciodata de ce se caca unii pe munca altora. fiecare cu ce ii place. exista topic la news despre noul x5 si te poti caca pe el in topicul ala cat vrei.
    1 point
  20. Mereu sunt incantat de ceva nou achizitionat, asta sunt. Sincer sa fiu ai dreptate, cand am vazut prima oara modelul asta de X5 am zis ce naiba e troaca asta ca nu imi place deloc cum arata. Partea frontala mi se parea groaznica, narile mari mi se pareau hidoase. Mereu am zis, nu imi iau asa ceva, mai bine cu X6-le meu care e ceva mai exclusiv (nu se vand deloc multe in America de Nord si sunt destul de putine pe sosele) decat sa imi iau un banal de X5 pe care il vad pe toate drumurile. Anul asta insa prin Iunie-Iulie am facut un test drive cu un X5, practic dealer-ul mi-a dat cheile masinii la care ma uitasem si mi-a spus du-te singur cu ea la plimbare si cand esti gata vino inapoi. Dupa ceva vreme, acelasi dealer cand am avut masina la service mi-a dat pentru doua zile un X5 din showroom ca loaner car si a inceput sa imi placa masina. Dar, daca tie nu iti place, aia e, mie intr-un final a ajuns sa imi placa desi la inceput cand am vazut modelul am zis ca in veci nu imi iau asa ceva, dar uite ca parerile oamenilor se mai schimba. Fiecare cu parerile lui, nici mie nu mi-a palcut vreodata E60-ul si sincer sa fiu nici in ziua de azi nu imi place, asa era si cu E63-ul. Mereu ma uitam la masinile respective si parerea mea era ca portbagajele nu aveau nici o legatura cu masinile. Ca si cum la final si-au amintit ca nu au pus portbagajul si l-au atasat dupa, nu imi parea deloc fluid cu restul masinii. Dar, ce mie imi place, altuia nu ii place si vice versa. seaman, las-o mai usurel te rog, deja te iei de oameni si nu e frumos. Nu iti place ceva, e ok, e fix parerea ta pe care ti-o respect dar nu e frumos tonul pe care l-ai adoptat fata de colegul nostru.
    1 point
  21. Poti sa te amuzi cat vrei - nu am E36 si nici E90 tunat ca tine. Probabil ca le-am avut cand tu inca conduceai Dacia Euro 0, sau nu aveai carnet de conducere. Da, masina asta e mai urata chiar decat E60 si chiar decat I3 - parere personala si nu numai . Sunt foarte multi care nu apreciaza noul design, si nu vorbim doar de bmw aici. Toti fac aceeasi mizerie si nu e ceva frumos, stilat .
    1 point
  22. Fara sa intentionez sa supar detinatorul , noua filozofie de design mi se pare un dezastru. Arata ca si alte o suta de modele de pe sosele , urata cu spume din fata ,comuna/chinezarie in rest, fara personalitate si mai ales fara a avea de a face ceva cu "bmw" . Sa te bucuri de ea, ca te vad foarte incantat !
    1 point
  23. Revin cu pareri legate de masina. Imi place al naibii de mult cum merge, astept sa incalzeasca afara ca momentan a cazut temperatura, nu e de inghet dar noaptea se duce la 2-3 grade cu maxim 16-18 ziua (vorbesc in Celsius aici). Peste o luna probabil deja voi avea temperaturi de vara iar pneurile mele de vara se vor comporta si mai bine si evident comfortul la mers va fi imbunatatit. Luminile masinii sunt date naibii, desi sunt cu led ca si celelalte pe care le aveam pe X6 (laserul se activeaza pe faza lunga din ce vad in niste specificatii la peste 37 mph/60km/h) lumineaza mult mai bine. Sunt cam magari, deoarece luminile fara laser (care tot leduri sunt dar doar becurile exterioare lumineaza, cele interioare nu sunt puse cat si conturul becurilor, doar un sfert e luminat daca nu alegi optiunea de lumini cu laser care sunt luminate jumatate) stau foarte prost in testele de specialitate, practic te cam obliga sa iei luminile cu laser. Ma rog, per total sunt foarte multumit de cum se comporta masina. Trebuie sa ma duc sa ii foliez geamurile si sa ii pun si clear bra pe partea frontala, asta daca nu cumva ii voi pune si pe spoilerul spate, ma mai gandesc. Deja a devenit ritual, la fiecare masina pe care o iau sa ii foliez geamurile si sa ii pun clear bra pe fata (spoiler fata, capota, faruri, proiectoare, oglinzi si aripi fata). Sambata cum ma plictiseam pana erau gata actele am scos la drum un M5 Competition Package pe care il avea dealerul fix unde parcasem si eu X6-le. Trage masina ca disperata, urla motorul de te unge la ficati, inca de la pornire evacuarea si sunetul de V8 bolboroseste de abia astepti sa ii dai in goarna, insa... desi stateam in comfort, cand am nimerit pe un drum care avea ceva gropi, surpriza, nu mi-a mai placut atat de mult. Oricum, mi-a placut masina cum se infigea, cum se auzea, pacat de comfort, dar nu le poti avea pe toate, comfort mai mare ii sacrifica stabilitatea ca ma si jucam cu ea in curbe la 90 de grade sa vad cum o fac sa dea din solduri asa putin. Mai jos mai pun niste poze de Sambata de la livrare, deoarece chiar nu am stat sa mai fac alte poze. Salutare si tie, vad ca momentan esti tot la BMW, eu unul nu as trece la Mercedes decat daca mi-as lua un S Class si mi-as permite si sofer, in rest inca nu ma atrag desi am facut cateva test drive-uri dar, degeaba. Am avut o tentativa de un Cayenne dar pana la urma m-am sucit iar. Corect, momentan pare sa consume ceva mai putin, o sa imi dau seama mai bine in functie de cat de des alimentez, am aceleasi drumuri mai mereu si asta imi e punctul de reper, cat de des alimentez. Dar dupa cum am mai spus, e foarte fasneata masina si imi place asta.
    1 point
  24. Un mic update cĂŁ tot am trecut de 40000km. Profit de garanție din plin așa cĂŁ am mai fĂŁcut câteva lucrĂŁri: - A fost nevoie de repoziționarea volanului. Nu mĂŁ ĂŽntrebați de ce, geometria era perfectĂŁ și toate arĂŁtau țiplĂŁ, mașina nu dĂŁdea semne cĂŁ unghiul de fugĂŁ n-ar fi ok și nici gropi n-a prea luat. Au fost sceptici inițial și se așteptau probabil sĂŁ aparĂŁ pe sub mașinĂŁ urme, dar nu. DacĂŁ puneam volanul perfect drept (testat pe un drum cât mai drept, fĂŁrĂŁ ĂŽnclinare), mașina trĂŁgea ușor spre stânga. Și lor li s-a pĂŁrut ciudat, dar au remediat situația mĂŁcar. - Am cerut schimbarea prinderilor eșapamentului. La ralanti, țeava de eșapament de pe stânga câteodatĂŁ ziceai cĂŁ are parkinson, pe dreapta era nemișcatĂŁ. Mai auzeam și un sunet metalic câteodatĂŁ. Pare bine acum, sĂŁ vedem. - A cedat complet bateria de la SOS Call Services și rĂŁmâneam mereu cu un mesaj de SOS Call Failure care nu mĂŁ mai lĂŁsa sĂŁ folosesc CB-ul deloc. Din pĂŁcate nu se poate schimba ușor, fiind nevoie de desfacerea plafonului. Super! Ăn fine, s-a remediat. Am fĂŁcut și o completare cu AdBlue. Am vĂŁzut cĂŁ acum ĂŽmi estimeazĂŁ >7000km, cât e plin. Dar estimarea e dubioasĂŁ tare. Ăn Septembrie ĂŽmi estima cĂŁ mai fac 5000km. Am fĂŁcut ĂŽntre timp și mai aveam estimare de 3000km acum. Destul de mare marja de eroare.
    1 point
  25. Sambata am ajuns sa imi iau masina, ieri am revenit acasa dupa un drum de vreo 200 de mile (320 km) asa ca am si ceva impresii legate de cum se comporta masina. Puterea motorului- Nu stiu ce o ajuta atat de mult, noul motor are 335 PS comparativ cu 300 PS cat avea cel vechi (pe care il aveam pe X6-le 35i), dar se simte o sesizabila diferenta. Rapoartele cutiei au fost regandite, masina trage mult mai usor, merg cu 70 de mile la ora la aceeasi senzatie pe care o aveam la vreo 55 cu vechea masina. La dus am condus cu maxim 120 mph (193 km/h, de... e greu cu sotia langa tine sa mergi ca nebunul ca te trezesti ca iti rupe manerul usii de la cat se tine si trage de el), la intoarcere am ajuns pana la vreo 110-115 dar masina asta are zvac in ea de nu se poate. Nu mai urla parca nici atat de tare ca vechea masina, pare ca ii place mai mult viteza. In felul asta nici nu mai primesc privirile dinspre scaunul din dreapta care spun las-o mai incet ca rup manerul usii aici, deci e un lucru bun. Observam acest lucru si in dimineata asta spre munca, mergeam cu 50 mph in zone unde in mod normal mergeam cu 38 mph (limita de 35 mph, ce naiba sa ii fac) asa ca de multe ori efectiv ma uitam la viteza si ziceam stai ca tre sa o las mai incet ca ma pacaleste, merg mai tare decat inainte si nu imi da aceasta senzatie. In concluzie, motorul si cutia merg al naibii de bine impreuna, sunt placut surprins. Comfortul la drum - Sunt mai mult decat multumit de suspensia pe aer, merge ca o barcuta ceea ce imi place al naibii de mult dar totodata sta destul de bine pe curbe, nu ma pot plange. Suspensia o tin in pozitia 4 din 5 (pornind de sus in jos). Fata de jantele de 20 pe care le aveam inainte, acum am jantele pe 22 dar in combinatie cu suspensia pe aer comfortul e peste ce am avut inainte. In concluzie, sunt foarte multumit de alegerea facuta si ca am scapat de petardele de pneuri RFT de care nu mai vreau sa mai aud vreodata. O sa imi si scot roata de rezerva din portbagaj ca mereu folosesc acel compartiment pentru stocare. Daca am vreo pana ma dau jos, pun aer, merg mai departe si tot asa. Daca e sa bubui de tot vreun pneu sun la asistenta, imi trimit o platforma si aia e, imi asum riscul, dar alleluia petardele alea de RFT-uri, sa nu mai aud de ele. Sistemul de interventie la schimbatul de benzi l-am dezactivat, ma enerva la culme ca mai se intampla sa nu semnalizez si ma bateam cu masina sa ma lase sa schimb banda. Ok, aici era vina mea, ca nu semnalizam, dar cand a intervenit cateodata cand o lasam special sa duca in dreapta sa vad cum reactioneaza, mi-a dat senzatia ca ma va scoate de pe drum in stanga (intre sensurile de mers era camp) asa ca mai bine nu. Plus ca nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca am de facut vreo manevra de urgenta de evitare, atunci stau si ma bat cu masina ca eu trag intr-o parte, ea nu prea vrea sa ma lase ca nu am semnalizat... asa ca mai bine stau doar cu vibratiile in volan dar fara sistem de interventie activ. Nu am advanced cruise control-ul luat, niciodata nu mi-a placut asa ceva oricum, ma refer doar la sistemul de tinut banda aici. O sa revin mai tarziu si cu, ceva poze, momentan sunt cu treaba si nu am stat sa fac poze, am doar pozele facute de sotie de cand era masina la dealer, altele nu am stat sa fac.
    1 point
  26. Deci dupa 3 ani am dat 750Li-ul si acum trebuie sa imi comand alta masina. Deciziile au fost destul de usoare in trecut, ultimele 2 masini fiind serie 7 varianta lunga deoarece vroiam sa am loc pentru copii in spate, si sa nu isi puna picioarele la mine in cap... insa acum vreau sa iau ceva diferit, si oscilez intre M5 si Cayenne S. Ar mai fi si Tesla Model X dar trebuie sa iasa in curand un refresh dar nu se stie exact cand. De asemenea si noul X5, am inchiriat unul de doua ori asta vara 2019 de la Bavaria Mobility in Bucuresti si a fost peste asteptari, chiar cu motorul diesel de baza de 3 litri. Pe de alta parte vreau la vara sa fac Transalpina, Transfagarasanul, Transraraul si Transsemenicul, si pentru astea M5 si Cayenne sint optiunile optime. Cea mai mare problema este cea a drumurilor, si faptul ca M5ul are garda la sol si cauciucuri cu profil foarte mic, comparand cu Cayenne. Daca nu as avea retinerea asta as fi 95% convins sa merg cu M5ul. Dar nu vreau sa imi petrec timpul schimband cauciuri la fiecare luna, plus foarte probabil dimensiunile alea trebuie comandate si aduse de fiecare data ca nu or sa fie pe stoc peste tot. .
    1 point
  27. Ce masini au fost astea,,,,Off nu se mai fac așa ,,, direcție hiidraulica și ce senzație de condus aveau de abordai orice viraj sau curba cu ĂŽncredere maxima
    1 point
  28. Il mai iei putin la ciocan si iese F10 boss.
    1 point
  29. Zici ca e anunt din ala "vand e36 motor 2.8 cu 1.6 in acte".
    1 point
  30. Important e ca el cand si a dorit ceva a cumparat cash.
    1 point
  31. deci vinzi o coaja cu motor de 535 in ambalaj de 520, doar de dragul sa te tragi pe cur de la impozit? Asta e Romania frate...
    1 point
  32. Postarea ta e din categoria "nu vand nimic, doar ma laud"?
    1 point
  33. Nu mă plâng. E o combinație corectă atâta timp cât ai pretențiile corespunzătoare. Pot face depășiri în siguranță și nu mă lasă la nevoie. Totuși dacă ai un stil de condus mai agresiv și îți place să o frigi des trebuie să te orientezi la 3.0 sau poate 530i/525d măcar, deși 3.0 ar fi ideal. Eu alegerea am făcut-o constrâns de mai mulți factori, iar 90% din timp eu merg cu un copil mic în mașină, moment în care sunt mult mai liniștit. Luând în calcul și că fac naveta zilnic cu ea, de cele mai multe ori este aglomerat, este acolo unde trebuie să fie. Ca mașină de familie te descurci foarte bine cu 190 pe G30. Am mai zis și mai demult parcă, o simt o idee mai fâșneață față de 320d-ul pe care îl aveam. E mai ușoară ca F10, suficient cât să simți o oarece diferență - 70KG față de F10 LCi.
    1 point
  34. DupĂŁ 1 lunĂŁ și ceva, am cedat. Nu am putut sĂŁ mai suport gĂŁlĂŁgia fĂŁcutĂŁ de Dunlop Wintersport 4D RFT și am fost la vulcanizare. Roțile de iarnĂŁ nu au mai fost pe mașina asta, eu le-am luat separat de pe un alt G30 care a rulat ĂŽn RO (mare prostie) Bine, eu voiam doar jantele dar veneau la pachet - nu suport ideea de a merge cu cauciucuri SH. Totuși am zis cĂŁ de data asta pare ok, cĂŁ au rulajul foarte mic (aveau doar un sezon de folosire). ProastĂŁ idee. Deși aveau carne, erau foarte neuniform uzate ca suprafațĂŁ. DacĂŁ dĂŁdeai cu mâna așa ușor pe ele, pĂŁrea cĂŁ dai peste o rĂŁzĂŁtoare așa. Nu erau fine. M-am tot uitat pe la alte anvelope de iarnĂŁ pe la alte mașini și niciuna nu avea problema asta. La vulcanizare mi-au zis cĂŁ se fac așa dacĂŁ mașina pe care au fost ori avea probleme pe la suspensie ori s-a tras pur și simplu ĂŽngrozitor de tare de ele, mai ales pe cĂŁldurĂŁ. Mi-am luat Michelin Alpin 5 ZP (RFT) - vĂŁd cĂŁ mai nou face și Michelin cu steluța BMW și MOE-ul Mercedes. Am cĂŁutat special așa. S-a fĂŁcut liniște din nou. Complet diferit. Acum regret cĂŁ mi-am cĂŁlcat pe inimĂŁ și nu mi-am cumpĂŁrat de la bun ĂŽnceput anvelope noi, sĂŁ le fi ignorat complet pe astea. SĂŁ-mi fie ĂŽnvĂŁțĂŁturĂŁ de minte.
    1 point
  35. Upgrade High cluster ðŸËĹ˝ Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  36. Salutare ! Am schimbat bucsele de pe fata si jantele cu tot cu anvelope si masina se prezina foarte bine acum. Am mai schimbat becurile xenon cu unele philips . Am ales style 328 de pe f10 si anvelope pirelli p7 blue. Momemtan ma mai gandesc la splitere pe fata. Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  37. Updates: 1. Am roata de rezerva originala, nou nouta 2. Pentru drumurile lungi, in care pasagerii vor folosi tablete, am montat un hotspot alimentat prin USB. Am pus o cartela 4G de la Vodafone si un card de 32gb. Pe card pot pune fisiere de toate tipurile, care pot fi accesate si partajate intre dispozitivele conectate. L-am luat de pe AliExpress si a costat in jur de 125 RON
    1 point
  38. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. PS: Am vazut ca ziceai ceva de gravarea oglinzilor, recomand 100%!!! Mie mi-au furat oglinzile niste romani, tot la un F10, in parcare la AFI Cotroceni... paguba 9000LEI pentru 2 oglinzi, noroc ca facusem CASCO cu vreo 20 de zile inainte sa mi le fure. Acum dupa ce mi le pun pe astea noi, ma duc sa le gravez si eu.
    1 point
  39. Da, am trecut peste sa zicem. Paguba e intr-adevar mica, cel putin asa pare, scap doar cu semnalizarea la 166ron+manopera. Un lucru care m-a amuzat oarecum, dar pe care l-am observat la toti nesimtitii: vor sa le vorbesti frumos. I-am zis taximetristului la telefon, citez: "ai condus fix gunoi pe zona aia". Expresia poate nu e ffff clara, dar se refera la stilul de condus, nu la persoana ( deĂâ˘i in cazul asta se potrivea si la persoana). Imediat s-a suparat la telefon ). Cica sa-i vorbesc frumos. Fie ca ii zici unuia sa ridice ambalajul pe care tocmai l-a aruncat pe jos, fie ca-i reprosezi ca ti-a taiat calea, chiar daca nu ii jigneĂâ˘ti, toti baga placa: vorbeĂâ˘te frumos, roaga-ma. :|
    1 point
  40. Nu are rost sa te complici, nu-i educi prin nu a le acorda prioritate cand forteaza...in cel mai rau caz o sa-ti lovesti masina si nu te mai intereseaza ca e din vina ta sau a lui..o sa te enervezi ca stai sa o repari.
    1 point
  41. Sunt satul de carcotasi de astia :getlost: ca daca ai masina de 50k gata nu mai ai treaba cu consumul, ca daca ai bmw audi mercedes la fel. @Catalin Paraschiv daca nu ar fi si consumul un criteriu in selectia masini am umbla toti ca in SUA cu V8 V12 :twitch: Ca idee tu daca tot nu te uiti la consum de ce ti-ai luat 2litri si diesel?
    1 point
  42. Faina masina sa o stapanesti sanatos... Off topic: ...ajungem imediat la concluzia ca rwd e mai bun iarna ca 4x4 ...in 2013 februarie am plecat din cluj la 19 grade afara cu soare si zambetul pe buze si anvelope de vara, Audi S5 V8...a inceput sa fulguie in apropiere de Budapesta iar la 40-50km de budapesta deja erau tiruri rasturnate pe marginea autostrazii...am ajuns in viena sa fac revizia si a doua zi am plecat spre cluj...atunci s.au inchis autostrazi si drumuri in Ungaria si eu am ramas blocat 3 zile in Ungaria...masina a mers super ok, repet cu anvelope de vara, zapada era destul de mare ca auzeam cum frec pe sub masina dar am mers pe urmele altor masini si nu am ramas blocat nicaieri chiar daca imi ieseau frunzele morcovului din pantaloni...experienta offroad nu aveam, experienta in anotimp rece nu aveam si eram si cu anvelope de vara...atunci am stiut ca tot ce m-a adus acasa a fost 4x4...cat despre instabilitate si feeling de barca la viteze mai mari la F10 525d xdrive stiu ca s-a mai discutat si nu stiu care ar putea fi cauza dar sa blamam in totalitate sistemul 4x4 pt asta m-as indoi... BTW: M5-ul tocmai s-a lansat azi si din ce am vazut e...guess what...4x4 .
    1 point
  43. @malasorte : as vrea sa te vad cum iesi cu rolls-ul ala de pe stradutele infundate cand ninde, din vreo curte cu multa zapada, sau cum urci vreun deal pe care nu s-a aruncat nici urma de material antiderapant. Dar hei, unii suntem nepriceputi si ne trebuie 4 X 4, altii stiu joaca mai ceva ca Senna. L.E. incearca cu tractiune spate sa intri/iesi de pe niste sleauri formate, atata timp cat spatiul nu-ti permite abordari in diagonala. Spune-mi atunci care-i rezultatul, eu il cunosc deja.
    1 point
  44. Eu ce vorbesc despre Quattro vs alte sisteme unde se include xDrive si 4Matic este din experientele personale. Pe hartie un BMW este masina ''perfecta'' si ''ideala'' dar in viata normal si in frecarea zilnica nu este mai fiabil de cat o masina ce costa jumatate din bani. Doar ca aici , nici pe hartie nu este mai bun si pot sa zic ca nici in viata reala , nici nu se compara xDrive cu Quattro. Un X5 din 2013 sa ramana dupa un a4 allroad din 2009 este putin mai mult de cat jenant. Noi baietii cu masini de nspe mii de euro xDrive si 4Matic am ramas in urma dupa: a4 , subaru forester (din 2005 ce a costat 4000 euro)si un Mitsubishi l200. Inafara de Mitsubishi care era cu M+S, toate masinile au fost dotate cu cauciucurile traditionale de vara. Traseul a fost prin cheile Dobrogei intr-o zi torida de vara , deci nici vorba de belti sau alte namoale , doar pamant uscat. Cand o sa vezi cum la X5 si la M class se invart exact rotile care nu trebuie si roata cu aderenta sta pe loc (zici ca sistemul era facut total invers) iar la audi s-au invartit toate rotile 1-2s in gol si dupa exact roata cu aderenta a tras si a scos masina , o cam iei razna ... Sunt total de accord ca sunt sisteme diferite pentru diferite aplicatii , doar ca sistemul de la Audi se descurca cel mai bine pe offroad si asphalt in comparative cu xDrive si 4Matic. Peuntru un total offroad e clar ca nu o sa aleg quattro sau xdrive. Dar pentru asphalt si putin offroad Quattro este sistemul care se comporta cel mai bine din masinile testate de mai sus. Un system cu 3 diferentiale blocabile ce sta doar pe punte si fara roti independetnte este praf pe asfatlt , dar pe offroad nu il intreci. Daca zici ca sistemul Quattro ultra este copiat dupa xDrive, care la randul lui a fost copiat de pe Range Rover, atunci te cred ... xDrive , 4Matic au aparut dupa ce Audi a venit cu sistemul Quattro. Pana la urma toate sistemele sunt o ideie copiata de la Audi. Ok, care au fost dezvoltate si imbunatatite separate de fiecare producator. BMW doar dupa ce a detinut firma Range Rover a inceput sa ofere xDrive (au fost cam printre ultimi pe piata 4x4) Iar cu sistemul permanent se poate verifica pe brosurile de la BMW privind sistemul xDrive, eu asa tin minte ca toate masinile dupa 2016 nu mai sunt 4x4 permanent si doar la nevoie se cupleaza si fata , in rest se simte ca o masina normal cu tractiune spate. Poate am gresit cu anul , dar stiu sigur ca xDrive este cuplat permanent , acuma ca nu se aplica atata forta si pe fata ca pe spate este alta treaba (dapinde ce intelege fiecare printr-un system 4x4 permanent)
    1 point
  45. Ai zgandarit orgolii de ai reusit sa primesti atatea minusuri , dar e normal, sunt inca multi care considera ca daca nu ai head-up display masina e cheala ......se mai intampla daca nu ai avut jucarii in copilarie sau in scoala nu ai fost popular. On topic: am condus ocazional masini cu tractiune integrala, inclusiv x-drive, insa intotdeauna am considerat ca un must-have sunt niste anvelope bune, in stare buna, nu uzate, adaptate sezonului si un stil de conducere rational sunt ceea ce am nevoie, si intotdeauna am fost ferit de incidente sau situatii neplacute, chiar in absenta acelui x-drive. Este mai mult la categoria "nice to have", dovada ca si producatorii auto, inclusiv bmw, il includ in lista de optionale pentru anumite modele. Relevant la achizitia autovehiculului este si scopul in care il vei folosi, cat si unde il vei folosi(daca locuiesti in zona de munte, cu mult zapada, polei), ca sa poti decide ca iti este necesar sau nu.
    1 point
  46. Merg de 5 ani cu tractiune spate, NU AM RAMAS NICIODATA IMPOTMOLIT, daca nu faci pe zmeul iarna si nu deschizi drumuri si poduri, tractiunea spate este excelenta, nu am condus foarte mult 4x4, dar pentru 2-3 saptamani/ an sa zici ca 4x4 este un must have...nu prea cred. Pot chiar sa ma laud ca am urcat pante inzapezite(WRD4),unde Passat si Isignia(viking si hankook) nu reuseau. Parere personala: nu as da tractounea spate pe 4x4, nu acum. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  47. Deși am aproape același număr de cai sub capotă (230), respect regulile și ceilalți participanți la trafic. Nu pot spune la fel și despre tine. Cu atitudinea asta nu ajungi departe.
    1 point
  48. Salut, am un e90 fabricatie 30.11.2009, motoarele sunt cele cunoscute N47, cu distributia in spate. Te sfatuiesc sa-ti pui separat 1000-1500 euro, daca o iei din germania cel mai probabil nu are distributia schimbata, si pe la 180.000-200.000 km e cam necesar sa o schimbi, daca vrei sa stai linistit. Eu am schimbat distributia acum un an si ma costat aprox 1000 euro( cu tot cu schimbul de ulei + filtru ). Indicat e sa-i schimbi si uleiul pentru ca se demonteaza motorul de pe masina si automat scot si uleiul din el. Acum depinde si ce cumperi,automata sau manuala, probleme pot aparea oricand fiind o masina SH, ai grija la filtru de particule si asa mai departe. Eu personal am investit undeva la 2500 euro in ea intr-un an, imi place sa fie totul in regula la masina.
    0 points
  49. Spatele tĂŁu nu va face niciodatĂŁ diferenta, oricât de Ayrton Senna te-ai crede, decât in negativ, si te va trânti acolo unde fizica ĂŽĂâ˘i va exercita drepturile...sunt pline drumurile publice de bmw ââŹĹcu spateââŹÂ, fĂŁcut de marele ras al lumii...q.e.d Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.