Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/07/20 in all areas

  1. @Ionuț-Cosmin - Întrebarea era dacă e “must have” nu dacă are utilitate.
    5 points
  2. Dupa 6 ani in familie cu 2 Bmw-uri cumparate noi in curte, unul Xdrive, celalalt tractiune spate, imi permit sa vin cu niste concluzii personale: 1) Xdrive-ul o porcarie (F10 525xd), cutia de transfer sensibila in draci, schimbata pe garantie o data, probabil urmeaza si a doua in curand, cu toate ca uleiul a fost schimbat la maxim 60.000km. Prima pana s-a rezolvat prin schimbarea a 4 cauciucuri (doar cu 2 schimbate mergea oribil). Pe la vreo 120.000km a picat si diferentialul spate.. 2) Cu masina suspendata pe burta in zapada degeaba ai Xdrive, tot ramai blocat (la fel ca la spate). 3) Tot marketing-ul pus in curul xdrive-ului te fac sa mergi un pic mai agresiv, mai la limita, convins fiind ca xdrive-ul e acolo si nu patesti nimic. Destul de fals, masina fuge de cur destul de usor, la fel de usor ca tractiunea spate. Ce-i drept, se redreseaza mult mai repede, dar tot fuge. 4) E93 (tractiune spate) - masina prietenei, a ramas o singura data blocata in zapada, a dezactivat esp si a iesit in 10 secunde. Nu s-a simtit niciodata in pericol in masina, cauciucuri bune si masina e foarte stabila. 5) Xdrive il vad util doar la suv-uri, poate si la seria 7, pe seria 3/5 aduce costuri suplimentare si cam atat. Nu am resimtit niciodata vreun plus de siguranta in Xdrive sau vreun plus de nesiguranta in tractiune spate.
    4 points
  3. 4 points
  4. Astia care n-au xDrive zic ca nu-i bun, aia care au zic ca-i bun, intelegi tu ideea.....
    4 points
  5. Dupa 9 ani de mers cu RWD, daca ar fi sa aleg acum as alege tot RWD. xDrive = greutate mai mare, consum crescut, complexitate crescuta, costuri suplimentare, emotii cu cutiile de transfer, iar beneficiile nu le-am dus lipsa in astia 9ani. Cu niste anvelope bune (aka. noi sau aproape noi, nu din alea de 7 ani 'cu carne') te descurci mai mult decat onorabil cu RWD.
    4 points
  6. Pt cine isi cumpara nou e OK, pt cine isi ia sh, e must have mai ales cand pica cutia de transfer sau cand tre sa schimbi cauciucurile in pereche pe punti....
    4 points
  7. daca o singurĂŁ datĂŁ in viata te ajuta xdrive si te scoate dintr-o situație urâtĂŁ eu zic ca face toți banii.. daca nu era nevoie de xdrive cu siguranțĂŁ nu exista, iar aderenta se poate rupe nu doar pe zĂŁpadĂŁ... e mai periculos cand pierzi aderenta pe uscat cand probabil rulezi la o vitezĂŁ mare și nu te poate ajuta nimeni, si intra sistemul xdrive si te pune pe traiectoria care nu ĂŽți este fatalĂŁ.. in fine, pĂŁreri contra xdrive din partea celor care nu au, si pareri pro din partea celor care au xdrive o sa fie, dar ar trebui sa recunoaștem o realitate, si anume aceea ca, un sistem gândit sa te ajute conduci in siguranțĂŁ nu poate fi decât benefic.. Nu ĂŽnseamnĂŁ ca cine nu are xdrive nu are masina ok si este p.ost..exculs, numai ca un tip mai in varsta mi a zis. "Ba daca gĂŁsești ia un xdrive in mințile lui ca te ajuta mai mult vara decat iarna oricum... asta cand cautam sa cumpar o masina
    3 points
  8. Citind primul comment mĂŁ ĂŽntreb și eu, o fi trecut pe Traction? Panta nu pare atât de rea... dar da, nu știu ce e jos și nici nu exclud cĂŁ ai putea avea probleme. Depinde cât de des vrei sĂŁ urci pe asemenea alei
    3 points
  9. Nu prea pare nimeni cĂŁ a zis cĂŁ nu e bun, aici e buba. Se tot insistĂŁ cu avantajele lui pe care culmea, nu prea le contestĂŁ nimeni. Dar dacĂŁ te iei dupĂŁ toate pĂŁrerile pro xDrive ca sĂŁ zic așa, este cĂŁ nu mai ar trebui sĂŁ mai ieși din casĂŁ fĂŁrĂŁ mașini cu tracțiune integralĂŁ. CĂŁ topicul de la asta a pornit, dacĂŁ omul s-ar descurca sau nu cu propulsie sau are NEAPĂRAT (cĂŁ asta ĂŽnseamnĂŁ must-have) nevoie de xDrive. Oricum la ĂŽntrebarea asta nu poate sĂŁ rĂŁspundĂŁ nimeni. Ține de experiența și ĂŽndemânarea fiecĂŁruia.
    3 points
  10. se face M5 cu xdrive, ma rog una peste alta e nice to have nu must have. Asa putem intreba si de ce avem nevoie de motoare mari, sau de suspensii sport sau de alte optiuni. Una peste alta tine de alegerea fiecaruia. De ex dupa ce am pus suspensie sport multi ma intrebau la ce ma ajuta, practic nu m-a ajutat la nimic vreme de 3 ani pana când la un moment dat am avut de facut o manevra de evitare un fel de test al elanului sa zicem, e atunci m-a ajutat si pentru mine a fost diferenta intre a fi pe camp si a fi pe sosea, cam asa e si cu xdrive zic eu. @doru e destul de urata prima ta parte a postarii.
    2 points
  11. Dupa 9 ani de rwd, in care am condus ocazional si xdrive, am trecut de un an si jumatate la xdrive. Nu mi-am dorit neaparat, dar era singura combinatie cu motorul respectiv. Sincer nu stiu cum conduceti incat zilnic sa simtiti ca un xdrive iti fura din senzatiile pe care ti le oferta un rwd. Da, e fun sa iesi la drifturi cu un ursulet, sa mergi pe circuit cu un rwd, dar nu inseamna ca in 90% din cazuri nu esti mai linistit cu xdrive. Pui cauciucuri bune, schimbi un ulei in cutia de transfer si nu ai de ce sa iti faci probleme.
    2 points
  12. E graitor, nu zic nu. Acum depinde si ce vrei sa faci cu masina. Orice om sanatos la cap daca sta undeva „sus sus sus la munte sus“, unde e iarna grea, cu siguranta va lua (pt perioada de iarna) o masina de teren. Bine ca nu a urcat cu Lamborghini pe drumul ala.
    2 points
  13. Topicul acesta este atat de reprezentativ pentru majoritatea societatii romanesti, antagonizata, impartita in tabere, populata de detinatori ai adevarului. pana la urma este alegerea fiecarui utilizator , poate sunt unii care prefera "purismul rwd", o masina mai usoara si simpla, asa cum sunt posesori care prefera confortul si siguranta tractiunii "integrale". Si sunt cu siguranta utilizatori bmw ce folosesc masina ocazional, la cate o plimbare, care nu ies cu masina cand ninge si folosesc transportul in comun, asa cum sunt posesori ce folosesc masina zilnic, iarna-vara, munte-mare, si au nevoie de orice suport tehnic pentru a se deplasa rapid. Nici una dintre categoriile de mai sus nu poate proclama ca are dreptate, asa cum nici una dintre categoriile respective merita mai putina intelegere sau respect, este vorba de alegerea fiecaruia. Iar daca cineva doreste sa achizitioneze o masina, eu cred ca cel mai bine face drive test (vorbim de achizitia unei masini, nu a unei mingi de fotbal), asta dupa ce si-a definit foarte bine criteriile si bugetul (refuz sa cred ca exista un all rounder care le face perfect pe toate, e putin complex deci mai fiabil, si necesita si buget limitat).Eu personal si dupa drive test, la anumite masini am descoperit dupa 1000 km rulati niste detalii care pur si simplu mi-au scapat, unele pozitive, unele negative.... Cert este ca daca veti merge intr-o reprezentanta (eu relatez situatii reale, nu din auzite)sa va cumparati bmw sau audi(la modele gen seria 3, A4, suv), cu certitudine consilierul va incerca sa va prezinte avantajele tractiunii integrale, deoarece va vinde un model mai scump, deci si marja lor de profit este corespunzatoare. Si acesta este una din explicatiile pentru prezenta ridicata a masinilor cu tractiune integrala pe piata (desi, tot din traite si patite), multe din masinile respective nu au ajuns/nu au folosit niciodata beneficiile acelui sistem.
    2 points
  14. Posesor de bmw de aproape 10 ani, nu am ramas niciodata impotmolit in nicio zapada, cu utilizarea masinii zilnic si iarna. De vreo 2 ori m-am invartit cu e36 (care nu avea niciun sistem de siguranta), dar la viteze mici unde probabil prinsesem gheata. Deci da, nu este un MUST have, este doar un plus.
    2 points
  15. Am cont aici de cativa ani buni, insa nu mi-am prezentat nicio masina...de lene...si pentru ca nu obisnuiam sa tin masinile mult timp Insa masina pe care o am acum imi place chiar mult si am de gand sa o tin cativa ani, asadar am decis sa va prezint: Un oarecare F10 dintr-o mare deja imensa de BMW-uri de pe sosele...nimic special...inca. Vorbim despre un 520D LCI pentru ca nu am gasit niciun 530/535 (unul pentru mine) in fereastra de timp in care am ramas fara masina. Dar e ok si asta...de fapt nu e ok si va spun si de ce. Am mai avut un F10 prin 2015 parca, motor de 3.0, era potenta, dar pur si simplu nu isi gasea locul la mine. Dupa am luat un F31 320D cu gandul sa il aranjez ca nu erau multe Touring aranjate...am realizat dupa cateva luni ca "mi-e mica". Asta era ok-ish ca putere ca era mai usoara si dinamica Asadar in mare: 520D F10 LCI deja celebrul N47, 184cp, Euro6 Imperialblau la exterior cu Zimtbraun la interior (e prima masina care nu e Gri, Alba sau Neagra) S316A - AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM - e lent, dar l-am codat sa se si inchida din cheie S3ACA - TRAILER COUPLING - inutil S403A - GLASS ROOF ELECTRICAL - #valoare S456A - COMFORT SEAT WITH MEMORY - daca erau astea pe Seria 3, nu aveam nevoie de Seria 5 S494A - SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S4URA - AMBIENT INTERIOR LIGHTING - oarbe S5A1A - LED FOG LIGHTS - inutile S5ALA - ACTIVE PROTECTION - sper sa nu fie nevoie S5ATA - DRIVING ASSISTANT PLUS - the real MVP S610A - HEADUP DISPLAY S688A - HARMANKARDON SURROUND SOUND SYSTEM - mai bun la LCI vs nonLCI S6AKA - CONNECTED DRIVE SERVICES - folosit doar cand trimit adresa de pe telefon S6AMA - REALTIME TRAFFIC INFORMATION - ma bate asta S6APA - REMOTE SERVICES S6NRA - APPS - asta ma bate si mai tare S6NSA - CONVENIENCE PHONE EXPANDED SMARTPHONE S6WBA - MULTIFUNCTIONAL INSTRUMENT DISPLAY - deja in 2019 e "meh..." P7XPA - NAVIGATION PACKAGE CONNECTED DRIVE - mai rapid NBT asta vs NBT din F31 S8TFA - ACTIVE PEDESTRIAN PROTECTION S4ATA - INTERIOR TRIM FINISHERS BLACK HIGHGLOSS - curate 3 minute maxim Ce as fi vrut sa mai aiba: Pachetul Dynamic Drive Faruri Adaptive Camera reverse (posibil un retrofit) Masina o am de vreo 5 luni si pana acum a primit de la mine: - update doar pe partea de Drivetrain - distributie completa - curatat admisie + schimbat clapete admisie + curatat EGR - un senzor de temperatura - placute + discuri fata/spate + lichid de frana - revizie cutie la tot uleiul, cu pompa flush + ceva carcasa/mufa care am inteles ca se degradeaza in timp si pierde presiune - curatare DPF cu o solutie bagata direct in filtru dupa care regenerare fortata Ce mai urmeaza tehnic: - recall EGR; e necesar la mine, dar nu prea e pe stock si lista e lunga - update complet - un colier la racordul flexibil; am atins la o denivelare si uneori zdrangane...sper sa se rezolve - cateva suruburi de prindere a scuturilor - Remap Stage 1; voiam sa fie masina 100% OK tehnic inainte de Remap - retrofit Traffic Jam Assist - retrofit volan incalzit - retrofit 2TB - retrofit NBT evo Ce a primit optic: - arcuri Eibach Prokit - jante pe 19 gen M5; sunt o marca gen Alutec/Mak...arata bine si nu mai aveam rabdare - folii pe geamuri la un nivel acceptabil (nu mai retin %) Ce urmeaza optic: - Pachet M Sport - Grile negre + Shadow line - Distantiere 10-15mm - Pachet accesorii M Performance - Evacuare dubla + tipsuri Akrapovic - Carcase oglinzi M5 - Plafon interior M Sport...aici e dificil - Volan M Sport - jante Z Performance pe 20" (anul viitor). Intai voiam sa vad cum e cu 19 si Eibach, de asta am pus jante mai ieftine, sa le probez minim cateva luni - alte praguri, probabil M sau iluminate - covorase interioare M Performance - pedale M Performance - reconditionat faruri + folie PPF - un detailing sanatos Pun si poze imediat, inca ma bate forumul la pus poze... Liberi la #hate daca simtiti nevoia, pe mine nu ma afecteaza
    1 point
  16. Revin dupa ~ 3 luni, cu urmatoarele: -dupa inlocuirea senzorului de depresiune (ala de pa galeria de admisie), la aprox 2 sapt. au reaparut simptomele de instabilitate descrise mai sus. Am trecut la solutia finala si anume inlocuirea celor 4 injectoare (marca Bosch),dar am inlocuit si pompa de inalta presiune. Am fost la service ptr recodarea noilor injectoare. Dupa aprox 800 km parcursi pot sa va spun urmatoarele: -nu mai sunt variatiile de turatie la ralantiu -urca liniar in turatii -esapamentul este curat, curat...(nu are acele depuneri de funingine specifice arderilor incomplete in cilindru). Cam asta deocamdata...sper sa nu mai simt acele intreruperi enervante
    1 point
  17. Total de acord cu tine omule, ai mare dreptate! Dar personal nu mi as lua xdrive ca sa merg o data pe an la rude la deal/munte. Mi am luat ce masina am vrut eu pt sufletul meu ca o viata am.Strict pt mine, nah ))))
    1 point
  18. Da, strigator la cer, hai sa fim seriosi. Nu toti stam prin namoale si zapezi, cu drum de acces in rampa, necuratat si asa mai departe. Tocmai de aceea, depinde de la caz la caz, e in functie de nevoi.
    1 point
  19. Din experienta zic daca ramai intepenit in zapada(nu suspendat) atunci da este un Must Have, altfel nu! Tin minte cu e34 ca sa ies iarna din parcare pe zapezile alea mari, stateam pe Valea Lunga, straduta ingusta dar circulata, puneam lanturile, ieseam pe Timisoara unde era uscat, le dadeam jos si imi continuam drumul.La parcare la fel )))))))) Offtopic: mereu am o lopetica din aia de armata in portbagaj.E buna si vara pe nisip de exemplu, poate intri pe plaja si nu mai iesi.
    1 point
  20. De-a lungul anilor am avut masini subviratoare, supraviratoare cu tractiune fata, spate si xdrive si din experienta mea intodeauna un ''must have'' sunt anvelopele si nu are rost sa pomenim ce fel de anvelope trebuie... Nu am impins niciodata prin zapezi masina cu tractiune fata, nu am impins nici pe cea cu tractiune spate iar cu xdrive-ul nu prea am interactionat asa de mult timp cat am tinut masina( 3 ani) in conditii de...necesitate maxima.
    1 point
  21. E bun , oricum o dai cu rwd nu urci unde urca xdrive. A cĂŁ e Pajero mai tare sau ca urca Niva și nu urcĂŁ xdrive e altceva. Și da am mers pânĂŁ acum aproape 2 ani numai cu rwd. Ideal la rwd ar fi un autoblocant deja nu mai e nevoie de xdrive in cazul acesta. Eugen ĂŽn cazul meu am folosit xdrive. In cazul rwd am rĂŁmas ĂŽn fiecare iarnĂŁ blocat cu o singura excepție E30 cu autoblocant.teoria cu de cate ori folosești e pĂŁguboasĂŁ cât timp te scapĂŁ odatĂŁ eu zic cĂŁ e bine
    1 point
  22. Deci nu-mi vine sa cred...cate probleme cu masinile noi de la BMW si atitudinea reprezentantelor. Off topic - I-am luat nevestii un Megane 4 estate fara sa ma documentez prea mult, si am intrat pe forumul dedicat sa vad de ce se plang oamenii la aceste masini, deci e isterie o intreaga lista de probleme specifice: - la masinile asamblat in TR, adica sedan - ornamentele de la geam nu se aliniaza perfect: - nu stiu ce conducta are un suport nasol care face un mic zgomot cand vibreaza dar se rezolva in reprezentanta; - probleme cu stropitorile de parbriz.... Cuvintele sunt de prisos.
    1 point
  23. De obicei, socurile vin din blocul de valve....niste supape nu lucreaza cum trebuie, creste presiunea iar supapa deschide cand deja presiunea e prea mare, de aici socul...
    1 point
  24. Fiind posesor de Xdrive , consider ca nu este un ”must have” , dar e foarte util in anumite situatii...La urmatoarea masina , nu voi cauta neaparat Xdrive!
    1 point
  25. Unii spun alții zic. Gravitațional e metoda recomandatĂŁ de ZF, nu Flush, adicĂŁ cu schimbul ĂŽntregului ulei.
    1 point
  26. Kenya/Tanzania/Mozamic si altele ? Malaika - iti spune ceva ?
    1 point
  27. ma gandesc si eu la un e90 lci 318d/320d sedan/brek...N47, 2010-2012...nu e cam putin 8000 bugetul? ! vreo 1000 e distributia, filtre, ulei, vreo posibila bucsa, brat/e...inca cateva sute...+ drumul in germania dus/intors...
    1 point
  28. Cauciucuri corespunzatoare si garda la sol - astea conteza cel mai mult la o zapada cu a fost cea de azi-noapte. Poti sa ai xyz drive, daca esti suspendat nu mergi nicaieri, daca nu ai cauciucuri corecte iarasi aceeasi problema. Conteaza si cat de bine stii sa mergi pe suprafete alunecoase, cum stii sa te joci cu masa masinii. La o distributie a greutatii aproape de 50/50 e lesne de inteles ca daca ramai blocat, ori e una de mai sus, ori problema e intre volan si scaun.
    1 point
  29. Ce ayrton senna boss? Tu te crezi unul, ca aparent nu mai iese nimeni de pe strada ta, in afara de tine. Inainte sa apreciezi cum conduc, gandeste-te ca poate chiar sunt oameni care merg bine-mersi si normal si fara 4x4 iarna.
    1 point
  30. Eu nu am avut niciodata xdrive pe masina proprie, doar am condus de cateva ori cand am avut ocazia. Nu am avut probleme niciodata iarna, dar am avut tot timpul pneuri noi si premium. Masinile fiind E46 si F31. Tin minte in trecut cand iernile erau serioase, unde era zapada mai mare intram pentru fun-ul tractiunii spate. La tine @Ionut presupun ca nu ai pneuri corespunzatoare pe cele 2 fara xDrive.
    1 point
  31. Eu am iesit in zapada de 15-20 cm cu E90 fara xdrive. Limita e data de garda la sol, nu de tipul de tractiune neaparat. Q.e.d.
    1 point
  32. vin.report - VIN LITE BMW WBAXA31040DW61936.pdf
    1 point
  33. Salut ! Masina a primit volanta noua si o suspensie eibach pro kit ðŸË Nu se pierde mult din confort dar masina e mult mai stabila pe viraje Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  34. Adica sa codezi video in motion, da , se poate coda. Cauta informatii pe topicul despre coding - Bimmercode, e destul de simplu procesul. Pana sa-mi iau Apple Carplay (si implicit mar), am condus pana in BG cu mirroring. Nu pot sa recomand experienta dar te poti obisnui.
    1 point
  35. Eu zic ca merita din orice punct de vedere ai privi-o. In fond, investesti 500 eur pentru linistea ta pe urmatorii 2 ani, dar in acelasi timp mentii o masina la standardul la care a fost proiectata, crescandu-ti si sansele la vanzare.
    1 point
  36. 1 point
  37. Sa nu uiti sa revii sa ne spui daca problema schimbului de viteze pe manual s-a rezolvat prin schimbarea uleiului.
    1 point
  38. Omule iti pot da un exemplu de acest gen din experienta mea personala. Ceva extrem de similar am patiti cu fostele masini RWD (520i si 325i) pe undeva prin judetul Alba, pe la niste rude, care ghici ce: traiesc intr-o zona deluroasa unde ninge destul de regulat iarna. Ani de zile iarna, cand mergeam pe acolo trebuia sa las masina jos si sa car ca bou cu spatele 300 kg de bagaje, carucioare de copii etc. pret de cateva sute de metri, pentru ca RWD este "fun"... Punct. P.S Masina din dotare este fix F11 cu xDrive. P.S.S.
    0 points
  39. Interesant ar fi un sondaj, cine ARE x-drive si-l permite financiar, dar nu ii place(efectiv l-ar dezactiva) VS. isi permite si e bucuros ca l-a platit (poate, cine stie, o sa ii fie util intr-o situatie limita si e suficient ) . Sincer sa fie , zic
    0 points
  40. Daca si Xdrive este doar marketing... Oameni buni intalegeti, Xdrive este folositor in orice situatie, viraje mai extreme, plecari de pe loc + ajutorul care il ofera iarna. Ca sunteti uni mai old school si va place sa va jucati cu ea, asta nu inseamna ca xdrive este nefolositor. Da este un must-have! Daca iti permiti si iti asumi ca este mai dificil de intretinut si costisitor, anvelope schimbate cum se recomanda, nu "orisicare" cum sunt invatati romani si pe urma spun ca e bad xD.
    0 points
  41. Cine vrea 4x4 isi ia landcruise, pajero, pathfiner....etc astea-s 4x4, restul sunt marketing. Pana si dusterul e mai bun pe 4x4, nu datorita tehnologiei ci datorita unghiului de atac, degajare, garda la sol, distanta intre punti si greutate. Desi am avut si Touareg, cea mai buna masina 4x4 care am avut-o a fost un fiat panda cu tractiune fata )
    0 points
  42. Multe chestii sunt pur markenting , dar uneori sunt foarte folositoare! Mai depinde si ce pretentii ai de la o masina. E o discutie interminabila care nu duce la nici un rezultat! Cine vrea neaparat 4x4 , isi va lua indiferent ce zic ceilalti!
    0 points
  43. Naaa... Nu sustine teoria cu zapada sau alunecusul. Eu am fost la o cabana in Apuseni si nu era asfalt deloc. Am urcat fara probleme chiar daca trage doar spatele. XDrive este pur marketing sa atraga acea categorie nestiutoare de a conduce o masina buna. Vad ca BMW ar face orice sa vanda. Chiar si motor in 3 pistoane.
    0 points
  44. Xdrive-ul care inglobeaza DSC-ul diresc in ecu motor, astfel imbunatatind manevrabilitatea, timpului de raspuns v-a schimba enorm situatia. In momentul de fata, la masinile uzuale nu ma atrage Xdrive, poate pe viitor cu noul tip de Xdrive sau daca voi face upgrade la 300cp+, in rest pe ce drumuri merg ma descurc cu propulsie.
    0 points
  45. :) Sent from my iPhone using Tapatalk Nici o problema colegu. Argumentele logice sunt mereu binevenite. Rãmân la pãrerea ca AWD, oricum s-ar numi el, e un plus si nu un minus de luat in ras. Numai bine tuturor! Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  46. Dragos, nu e normal...si e trist ca am ajuns sa comparam x6 cu antara...Touareg am avut si eu...cel mai "remarcabil" lucru la touareg e consumul...
    0 points
  47. bad post. nu stiu ce s-a intamplat, parand ca nu vrea sa imi dea submit in urma editarii. ulterior m-am trezit cu o postare in urma a fiecarei incercari sa dau submit. nu am deschis o alta fereastra sau sa incerc o editare noua, ci fix o singura editare pe care parca nu voia sa mi-o accepte
    0 points
  48. Exemplu simplu: 1. BMW 520i E39 - imposibil de iesit de pe strada pe care locuiesc, acoperitĂŁ cu o zĂŁpada de 15-20 cm ĂŽnĂŁltime si un pic de gropi; 2. BMW 325i E90- idem; 3. BMW 525d xDrive F11 - nici un fel de emotie sau problema. Q.e.d Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.